دلخوری ازشوخی لاریجانی


دلخوری ازشوخی لاریجانی

فاطمه رهبر که پاسخ رییس مجلس به درخواست مراعا ماندن ماده22 لایحه حمایت از خانواده را در ظرفیت نمایندگان مجلس ندید با حضور درکنار لاریجانی و در هیات رئیسه دقایقی را به بحث با وی پرداخت.

به گزارش البرز به نقل از برنا، فاطمه رهبر نماینده مردم تهران که در حین بررسی ماده 22 لایحه حمایت از خانواده به عنوان مخالف صحبت می کرد، گفت: "ثبت نکاح موقت در صورت باردار شدن زوجه الزامی است" اشکال دارد و این عمل باید قبل از باردار شدن زوجه اتفاق بیفتد.

وی آزمایش DNA و طی مراحل اثبات نسب جنین را در کشور و با توجه به عرف غیر قابل انجام و طولانی دانست و در این باره خواستار مراعا ماندن ماده 22 لایحه حمایت خانواده شد.

سید شهاب الدین صدر نایب رییس دوم مجلس دقایقی پس از درخواست فاطمه رهبر عنوان کرد که آزمایش DNA در کشور قابل انجام است و من در تماسی که دقایقی پیش داشتم، مجددا در این باره مطمئن شدم.

اما حاشیه دردسرساز درخواست فاطمه رهبر و توضیح صدر، آنجایی بود که علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت، خطاب به رهبر گفت: با توضیحات صدر مشکل شما هم حل شد.

پاسخ رییس مجلس به فاطمه رهبر خنده دسته جمعی نمایندگان مجلس را منجر شد و در نهایت فاطمه رهبر که عکس العمل نمایندگان را در مقابل پاسخ لاریجانی به خود توهین می دانست، با حضور در کنار لاریجانی، در هیات رییسه به بحث لفظی با وی پرداخت.
فاطمه رهبر دراین باره گفت: اگر چه پاسخ علی لاریجانی به من مشکلی نداشت، اما ظرفیت مجلس و نمایندگان مرد تا آن حدی نیست که رییس مجلس بخواهد چنین شوخی را با من داشته باشد.

ps_b_i_2004 - بلژیک - روسلار
جووووووووون خودتون به خودتون حال میدین بعد میگین قرار نبود جلو جمع با من .....اره....
شنبه 6 شهریور 1389

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
این کلاغا حق زنارو می گیرن تومجلس......
شنبه 6 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خدایا ایران زمین ما به چه روزی افتاده
شنبه 6 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
چشمت کور زنیکه نفهم. حالا اصولگرایی همپالکیهات رو دیدی؟ نوش جون کن.
شنبه 6 شهریور 1389

togyan - انگلیس - لندن
شرم اوره. وضع اقتصادی مردم توپ, همه کار دارند و پولدارند. وضع سیاسی که نپرس, ایران بهشته, اینقدر ازادی هست که میتونی با رهبر بری فالوده بخوری یا با رئیس جمهور بری تیله بازی. وضع اجتماعی و فرهنگی هم که به برکت ساندیسهای الهی در بالا ترین مراحل هست. فقط یه مشکل کوچولو در رابطه با پری خوشگله مونده بود که ان هم با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر نمایندگان شجاع مردم ذر صحن علنی مجلس در حال حل شدن است. همگی اجماعا صلوات.
شنبه 6 شهریور 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
چرا قدیما می گفتن نصف شوخی جدیه? این که کاملا جدی بود.
شنبه 6 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
نمایندگان زن ومرد میتوانند.به سبک مجاهدین خلق از همسرانشان طلاق اجباری بگیرند.بعد بریزند روهم وچندتا چندتا بایکدیگر کارهای صیغه ای انجام بدهند.اگر خوب بود.بعدبر سردرمجلس بنویسند (شهرنو) ..... ورود برای هرکس و نا کس آزاد.انا الله واناعلیه راجعون.
شنبه 6 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
خدایا این ایران عزیز را از چنگال این کلاغ سیاه ها و میمون های انسان نما(خرباسچی) خلاص کن.
شنبه 6 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
کلاغ سیاه جدی جدی فکر میکنه این مردهای توی مجلس مردونه براش اهمیتیقائل میشن. در مقابل این مردها طبق کتاب شیطانیشون تو یک ضعیفه هستی به ارزش بیضه چپشون.
شنبه 6 شهریور 1389

joojeh2010 - کانادا - ادمونتون
. kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام/ می بینی تو رو خدا ??????!!!!!. .
شنبه 6 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
آدم بعضی وقتا به روی خودش نیاره بهتره. اون موقع شاید صد نفر بهش خندیدند. حالا که رفت با لاریجانی دعوا کرد خبرش پخش شد و اقلا صد میلیون نفر بهش می خندند.
شنبه 6 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
مارگرت تاچر هم زن بود اینها هم زن همین الان هم نصف این کره زمین با اجازه ملکه انگلیس نون میخورند
شنبه 6 شهریور 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
ما که نمیدونیم . حتما لاریجانی از مشکل این خانم خبر داشته که بهش مژده داده . این ولد زنا ها "چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند " برنامه روزانه شان هست چون نه از خدا میترسند و نه از خلق خدا.
یکشنبه 7 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.