داور برزیلی با چاقو بازیکن را کشت و فرار کرد

 
داور برزیلی با چاقو بازیکن را کشت و فرار کرد

داوری برزیلی در جریان برگزاری یک مسابقه در لیگ فوتبال آماتور این کشور، بازیکن تیم «باریرا» را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و از محل حادثه متواری شد.

به گزارش مهر ، مارکوس پائولو ، سخنگوی پلیس گفت فرانسیسکو چاوز ، داور دیدار تیم های فوتبال باریرا و بوآفه ، خوزه داسیلوای 35 ساله را با ضربات متعدد چاقو از پای درآورد ضمن اینکه برادر این بازیکن به نام فرانسیسکو را هم زخمی کرد و از صحنه جنایت فرار کرد.

پلیس برزیل به رویترز گفت: «فرانسیسکو داسیلوا» پس از اینکه در نزدیکی های محوطه جریمه تیم «بوآفه» بر رو یش خطا شد، به  داور لگد زد و برادرش خوزه داسیلوا هم برای یاری او وارد عمل شد که ضربات چاقو به سینه اش اصابت کرد و منجر به مرگش شد. 

پائولو در این رابطه اظهار داشت: از آنجایی که این یک بازی آماتور بود ، ماموران امنیتی در محل مسابقه حضور نداشتند و بنابراین داور فرار کرد. ما بررسی های خود را در این خصوص انجام داده ایم و اطلاعاتی را نیز به دست آورده ایم و ممکن است او امروز خودش را معرفی کند اما در حال حاضر فراری محسوب می شود.

فرانسیسکو داسیلوا که از ناحیه دنده جراحت دیده در حال حاضر در بیمارستان بستری است. رسانه های محلی می گویند مقتول یک مامور امنیتی بوده است.

odin - بلژیک - انتورپن
به این میگن داور، از این ببعد تو ایران هم چون هر کاری که در غرب بشه بهانه ای برای جنایت و کثافتکاری اقایون سپاهی و اخونده، داورها رو با کلت کمری و ژ3 میفرستن تو زمین، مرد میخوام حالا فول کنه! داور اول با تیر میزنتش بعد با قمه میزنه دو شقه اش میکنه بعد هم میگه جنازشو ببرین تو رخت کن تازه باهاش کار دارم، اقای مایلی کهن حواست جمع باشه ها، از این ببعد کسی باهات شوخی نداره جرات داری از این نامه های ننه من غریبم بنویس و به این و اون فحش بده و پرونده سازی کن. مرد میخوام از این ببعد حرف بزنه.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

kholidar - ایران - گیلان
شماهم مث اینکه نخورده مست هستید مردک نوشته :با چاقو بازیکن را کشت بعد تو جا دیگه میگه :در حال حاضر در بیمارستان بستری است
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
داور مجـــــــــاز به حمل اسلحه سرد در زمان بازیست؟؟؟!! من فکر میکردم در. جیبهایش تنها کارتهای زرد و قرمز و قلم میباشد .و نه اسلحه برای مرگ..!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

manchester_redstars - انگستان - منچستر
kholidar - ایران - گیلان شما که مست نیستی خوب بخون , داداشه بیمارستانه ,,,,, lol
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

shirzan48 - یلژیک - بروکسل
odin - بلژیک - انتورپن شما غصه اینو نخور که کی مرده و کی نیست, اگه راست میگی مردی خودت و ثابت کن و بگو تو انتورپنی یا نه و از جواب سوالات خودت در نرو !!!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ehsanusa - ایران - تهران
kholidar - ایران - گیلان . خوزه مرده، فرانسیسکو زخمی شده تو بیمارستانه! با هم برادرن و دوتاشونم فامیلیشون داسیلوا ست!!!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

استبداد فکری - ایران - ماهشهر
مامور امنیتی و کتک کاری؟ حقش بود. بازیکنی که روش خطا شده بود چرا داور رو زد؟ برادرش(مقتول) که یک مامور امنیتی بود چرا اومد کمکش؟ انتظار دارید داور وایسه کتک بخوره تا خودش کشته بشه؟
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
داوریش مثل داوری علی خامنه ای(ضحاک علی)است کاملا"بیطرفانه !!! اما این داوره یکی راکشته. نون خامه ای(ضحاک علی)هزاران جوانی که امیدها داشتند.
جمعه 5 شهریور 1389

afshin7174 - ایران - تهران
من از اینکه اون بازیکن مرده واقعا خوشحالم. امیدوارم که این درس عبرتی بشه برای بازیکنان فوتبال ایران.
جمعه 5 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
کارد به این بزرگی رو از کجا اورده
جمعه 5 شهریور 1389

shahab46 - المان - هانوفر
Pezhman - اتریش - وین . اخه چطوری دلت میاد اسم نان خامه ای با ان خوشمزه گی را روی این کثافت لجن بگذاری.
جمعه 5 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.