وزیر اطلاعات ایران: کمک یک میلیارد دلاری به سران فتنه واقعیت دارد

 
وزیر اطلاعات ایران: کمک یک میلیارد دلاری به سران فتنه واقعیت دارد

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ایران، روز سه شنبه گفته است که کمک کشورهای خارجی به رهبران مخالفان دولت بیش از یک میلیارد دلار است و فردی مرتبط با این رهبران «دستگیر» شده که به« دریافت مبلغ قابل توجهی پول از سوی دشمنان انقلاب اقرار کرده است.»

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، وزیر اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره
اظهارات احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، درباره کمک یک میلیارد دلاری به رهبران مخالفان و واقعیت این خبر گفت:«واقعیت داشت. شما بالاتر از اینها را باید در نظر بگیرید.»

«سران فتنه» عبارتی است که حامیان دولت در ایران برای نامیدن رهبران مخالفان دولت و به ویژه میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی به کار می‌برند و آنها را به تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی متهم می‌کنند.

حیدر مصلحی همچنین گفته است:«فردی که در واقع پشتیبان خبری برای سران فتنه داشت چندی قبل دستگیر شد و به کمک‌های سرویس اطلاعاتی CIA و پولی که در اختیار او قرار داده می‌شد اذعان کرد و یا فردی که از کشور گریخته بود و بیانیه برخی از سران فتنه را تدوین می‌کرده و حمایت‌هایی که از آن از سوی سرویس‌های اطلاعاتی می‌شد و اینها چیزهایی است که روشن می‌شود.»

حیدر مصلحی که در حاشیه جلسه هیات دولت صحبت می کرد هویت این فرد بازداشت شده را مشخص نکرده است.

مساله کمک کشورهای خارجی به رهبران مخالفان در ایران در جریان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری را در ابتدا احمد جنتی در اوایل مردادماه در مسجد جمکران قم مطرح کرد.

وی گفته بود به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد، آمریکایی‌ها یک میلیارد دلار در اختیار رهبران معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری گذاشته‌اند.

آقای جنتی همچنین گفته بود: «آمریکایی‌ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشورهای منطقه هستند، به سران فتنه دادند و همین سعودی‌ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می‌کردند، گفتند، اگر توانستید نظام را منقرض کنید، تا پنجاه میلیارد دلار دیگر را هم می‌دهیم، اما خداوند این فتنه را به دست بندگان صالحش خاموش کرد.»

 این اظهارات احمدی جنتی با واکنش تند مخالفان رو به رو شد و آنها از احمد جنتی خواسته اند تا مستندات خود را در این زمینه ارائه کند. ولی تاکنون چنین اسنادی ارائه نشده است.

«مستندات ما می گوید موسویان جاسوس است»

وزیر اطلاعات ایران در بخش دیگری به موضوع حسین موسویان، از مذاکره کنندگان ارشد هسته ای در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی اشاره کرد و گفته است که براساس اسناد این وزارتخانه وی «جاسوس» است.

حیدر مصلحی گفت:« آن‌چه که وزارت اطلاعات می‌گوید بر اساس مستنداتی است که دارد و در واقع تعریفی که ما از جاسوس بودن آن داریم بر اساس این مستندات است».

پرونده حسین موسویان از سه سال پیش به هنگام بازداشت وی آغاز شده است. وی مدتی را در زندان گذارند ولی با سپردن وثیقه آزاد شد.

دادگاه در حکم خود درباره پرونده حسین موسویان وی را از اتهام «جاسوسی» تبرئه کرد، ولی به اتهام اخلال در امنیت ملی مجرم شناخت و به دوسال حبس تعلیقی محکوم کرد.

این در حالی است حیدر مصلحی در پاسخ به پرسشی درباره رای دادگاه آقای موسویان گفته است:« این‌که در دستگاه قضایی ممکن است نقصی در قوانین وجود داشته باشد و یا قوانین جایی مشکل داشته باشد به این معنا نیست که این فرد جاسوس نیست. من نمی‌خواهم دستگاه قضایی را زیر سوال ببرم ولی همان‌طور که گفتم اگر نقصی در قانون وجود داشته باشد به این معنا نیست که این فرد جاسوس نیست».

وکیل حسین موسویان نیز روز سه شنبه در واکنش به اطلاعیه وزارت اطلاعات جمهوری ایران تاکید کرده که هیچ گونه اتهام «جاسوسی» به موکلش ثابت نشده و اگر حمله ها ادامه داشته باشد، آقای موسویان «سکوت خود را شکسته» و به آنها پاسخ می دهد.

gladiator_1373 - هلند - امستردام
خفه مردک الاغ.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
وزیر اطلاعات ایران: واقعا مسخره هستید و مردم را مثل خودتان مسخره میکنید ! بیاد کلک رشتی رئیس سازمان امنیت المان ( اشمید باور) میافتم, که بخاطر میانجیگری ایران برای ازادی گروگانهای اسرائیلی از دست حزب ال. بعنوان " پاداش " یک عدد کامپیوتر دستکاری شده به رئیس سازمان امنیت ایران ( مصلحی ) " هدیه " میده, و از اینطریق تمام " عملیات و نقشه های تروریستی " که از این سازمان به دنیا ارسال میشد, در یکصدم ثانیه سازمان امنیت المان از ان باخبر بود.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
هان پس که اینطور. اگر اعتراف کرده که حتما درسته. بر منکرش لعنت. گذشته از شوخی، موسوی و کروبی از همان ابتدا رهبری اعتراضات را بر عهده گرفته اند و طبیعی است که جمهوری اسلامی آنها را سران فتنه بخواند اما خاتمی که تا به حال فقط چند اظهار نظر کلی در این مورد داشته و ادعای رهبری این جنبش را ندارد معلوم نیست با چه هدفی به این لقب مفتخر شده است.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

aghle kol - ایران - تهران
اینکه کاری ندارد. حساب بانکی شان را که پول واریز شده و شعبه انرا نشان بدهید بعد هم بدون محاکمه اعدام. از شما ها هر چه کم شود غنیمت است.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
این کفتار هنوز نمی دونه 1 میلیارد دلار چقدر پول هست و همین جوری به زبون می گه
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
شما فعلا به 150 میلیون دلار کارتر به امام قاتلتان و پیروزی...ان....قلابتان بپردازید بقیه پیش کش شما من به هیچگونه طرفدار سبزهای اسلامی نیستم و هرگز انها را تائید نمی کنم ولی اگر چنین پولی هزینه شده بود مثل 1357 در اسلحه خانه ها باز و یک سناریو مثل سینما رکس و 17 شهریور نوشته می شد...خر خودتانید جانوران ننگین این دین خونین
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

monamour - فرانسه - مارسی
احمقا هنوز نمیدونند اگر یک میلیارد دلار را به ریال تبدیل کنن چند تا صفر داره، البته همین الانش هم نمیدونم ۱ میلیارد چند تا صفر داره.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
چه جالب !!! یه حسیـــن موســــوی خــائن ! به مَردُم در کشور بود اکنون یه . حسیـــــن موســــویان !! جاســــوس "هم سَر در آورد!!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
وزیر دفاع جمهوری اسلامی در حاشیه جلسه اعلام کرد که ایران حاضر است ارتش لبنان را به سلاح‌های ساخت جمهوری اسلامی مجهز کند و افزود: «لبنان کشور دوست ماست و اگر درخواستی در این خصوص ارائه شود ما آمادگی داریم به آن کشور کمک کنیم و با آن کشور تعامل تسلیحاتی داشته باشیم».آره ارواح عمه ت ازکیسه خلیفه میبخشه در آستانه نخستین سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور اسلامی ایران به لبنان، حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، روز سه‌شنبه از ارتش این کشور خواست که از ایران به عنوان «کشور برادر» سلاح دریافت کند، و در این زمینه «قول اعمال نفوذ و وساطت حزب‌الله از ایران» را داد.حسن نصرالله در سخنرانی سه شنبه خود گفت: «دکتر احمدی نژاد رییس جمهوری کشوری که بدون منت گذاشتن، ۲۸ سال از ما حمایت کرده، به لبنان می آید و ما انتظار او را می کشیم».انتظار مموتی که برود اونجا شبانه بااین رقاصه ها چندتاموشک خودی اهدا کند.ازجمله. امل حجازی.الیسا.نانسی عجرم.وهیفاوهبی که قربونش برم.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

HADIRM - ایران - خوزستان
از مزدوران اجنبی بیش از این انتظار نیست . کسانی که با دروغ و یک روز جلو تر خود را رئیس جمهور معرفی میکنند و یاران شفیقشان هم با ابلهی تمام به او تبریک می گویند . حب قدرت و جاه طلبی هزینه دارد و هزینه اش برای فتنه گران دست گدایی و کمک به سوی دشمنان .
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
تنها راهی که می توانند انگ به آقای موسوی و کروبی بزنند همین است اما دوباره مانند الاغ در گل می مانند. اینها از شدت وحشت و ترس مدتهاست که حسابی خرابکاری کرده اند و به اجابت مزاج دائم افتاده اند به گونه ای که تمبانهایشان اکثرا کثیف است از شدت دل پیچه خود نه کند آن را متوجه میشوند و نه حالیشان است چه می کنند اما اطرافیان و مردم که شاهد آنها هستند به وضوح وضع وخیم آنها را متوجه هستند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ضد خ.ر - ایران - تهران
پس در اینصورت خر بودن رهبر هم واقعیت دارد و در این رابطه یک کره خری دستگیر شده که این مطلب را تایید می کند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
:::: این مصداق بارز فتوای مصباح یزدی است که اخیراً دروغ گفتن را در شرایط ویژه(به نفع خودشان) واجب می داند:::::.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
در کشور ما بعد از دوره خر تو خر دوره دروغ در دروغ فرا رسیده.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

mehdipch - امارات - دبی
اگر هر انسانی عقل و شعور ان را داشته باشد فوری پی خوهد برد که اینهم دروغ است بدلیل اینکه بعداز انتخابات گروهای زیادی را گزفتن به به انها تهمتهای مانند جاسوس برانداز وغیره زدن که بعد مشخص شد زیر شکنجع اعترافهائی از انها گرفتن که بعد همه اعلام کردن ولی بدبختانه گوش شنوا نیست که به درد دل زندانیها گوش دهد همین 7 نفری که این اواخر شکایت کردن کسی توجه به این شکایتها کرد ؟ سرتا پای این حکومت دروغ است
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
باز این ولد زنا خواب نما شد مهر خریت و جهالت وسط پیشانی گاو نشانش زده
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

hamid100 - یونان - آتن
غلط کردی و ...خوردی با همه جد و آبادت مردک
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

shiva_v - ایران - شیراز
این روزها اعتراف پشیزی ارزش ندارد .دیگه ملت آگاه ما گول این دروغها و اعترافات حاصله از شکنجه رو نمیخوره .اعتراف جایی ارزش داره که مجریان مملکتش آدمهای وحشی و حیوان صفت نباشند اعتراف در ایران امروز باد هوا هست و 100% خلاف واقعیت.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
از صالحی پرسیدن چرا به مردم ایران دروغ میگی مگر دروغ در اسلام گناه نیست? جواب داد: دروغ گفتن به دشمن در اسلام گناه نیست.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
چگونه تقی به توقی خورد و هر چه آخوند از سر قبرستونا بود جمع شد تمام . پستها را از راس تا خردترین شش قبضه کرده نشستند مغبچه هایشان را هم زیر دستشان نشاندند. بعد می خواهیم وضعیت مملکت از این بهتر شود ؟چنین نماند و چنین نیز نخواهد ماند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

farzad_s - ایران - تبریز
این بدبخت نمیدونه که اگه 1 میلیاردو آمریکا به مزدوران بسیجی میداد الان خودش تیکه تیکه بود
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

shnasahand - دوبی - الاهلی
میدونید اینا راست میگن پولشویی سپاه همه وهمه تو کویت وعربستان وکشورای عربی انجام میشه وعامل اصلی در این قضیه هم پسر احمد جنتی است واز انجا که فتنه اصلی کسی جز ایادی اسراییل در لباس حجتیه ومهدویت ومصباحیه وبیت رهبری نیستند پس سند ومدرک برای گرفتن پول برای سران فتنه فراوان دارند بیچاره ها حواسشان نیست فرافکنی میکنند غافل از اینکه ملت فهیمتر از انان هستند که اصل قضایا را به فراموشی بسپارند.
جمعه 5 شهریور 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫اگر ازین ابله سئوال کنند یک میلیارد دلار چندتا صفر دارد،نمیتواند جواب بدهد.مدارکی که ایشان دارند و رو خواهند کرد،مثل انتخاباتشان ساختگی است.آیا چند نفر میتوانند ده میلیون اسکناس صد دلاری را وارد ایران کنند و به دست سران جنبش بدهند بدون اینکه در کشور یا کشورهای مبداء و مقصد مشکلی پیش نیاید؟.
جمعه 5 شهریور 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
واقعیت دارد؟ عجب؟ برای همینه که مثل شاخ شمشاد ول میگردن دیگه نه؟ واقعا که حروم زاده اید.
جمعه 5 شهریور 1389

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
به کمپین . رفراندوم آزاد و عادلانه تحت نظارت سازمان ملل متحد برای انتخاب سرنوشت حکومت آینده ایران به این کمپین بپوندید https://www.facebook.com/group.php?gid=144576808897554
جمعه 5 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
تا زمانی که دشمنان ما احمقانند جای شکرش باقیست. باضافه احمق بودن خائن هم هستند, نسبت به همدیگر. این صفات اخوندی خیلی به نفع ملت ایران تمام میشود. فکرش را بکنید, اگر خیانت این احمقان به همدیگر نبود و پته های همدیگر را رو نکرده بودند, مردم ایران هنوز مثل سالهای پیش در نهایت ناامیدی در فکر پیدا کردن راه زندگی کردن زیر سلطه این تازیان خونخوار بود. خوشبختانه طلسم را خود دیو شکست. و ما باید فقط شیشه عمر دیو را بشکنیم که اخوند, دیو عرب به درک واصل شود. بامید انروز بزودی زود. شاد باشید.  
شنبه 6 شهریور 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
آره واقعین داره. مثل شایعه ی حرومزادگی خودت.
شنبه 6 شهریور 1389

محمد طاهر حقیقتجو - افغانستان - کابل
با سلام، . هر کسی برای رژیم جمهوری اسلامی خدمت کنه، عاقبت از این خوبتر نخواهد بود. ارازل، اوباش، جاسوس، مفسد الفی الارش، فتنه گران (سران فتنه)، اقدام علیه امنیت ملی (با مجازات اعدام)، جاسوس، خائن و غیره غیره. پس با این حال تکلیف کسانیکه به مردم (زن و مرد) توی زندان ها تجاوز انجام میده و یا آنها را با شکنجه به قتل میرساند،چه میشه؟ به امید نابودی سرتاسری هر چه ملا و آخوند در دنیا هست.
شنبه 6 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.