قلعه نویی: شعار استقلالی ها را به جان می خرم , اهل فیلم بازی کردن نیستم


قلعه نویی: شعار استقلالی ها را به جان می خرم , اهل فیلم بازی کردن نیستم

امیر قلعه نویی جمعه شب باردیگر در مقابل استقلال قرا خواهد گرفت، تیمی که خودش مدعی است به آن عشق ورزیده و نزدیک به 20 سال از عمرش را در آن سپری کرده است. رویارویی دوباره او با استقلال این بار در شرایطی است که برخلاف فصل پیش طرفداران استقلال هم در ورزشگاه حاضر هستند و خیلی ها اعتقاد دارند این طرفداران استقبال خوبی از این مربی که دو قهرمانی لیگ  برایشان به ارمغان آورده نخواهند داشت چرا که او را هم در ماجرای جدایی خسرو حیدری دخیل می دانند. قلعه‌نویی در آستانه این مسابقه حساس به سوالاتی که در مورد این بازی وجود دارد پاسخ می‌دهد.

*سپاهان روزهای پرفرازونشیبی را تجربه می کند،قبول دارید؟

در این که تیم ما شادابی و طراوت فصل پیش را ندارد هیچ جای بحثی نیست اما خب به نسبت فصل پیش هم ما بد کار نکردیم و نمی دانم چرا این گونه به من و تیمم می تازند.

*به هر حال انتظارات از تیم پر ستاره شما زیاد است و این انتقادات هم احتمالا به خاطر همین انتظارات است؟

بالا رفتن انتظارات را قبول دارم اما شخصا اعتقاد دارم که با پیش کشیدن بحث تیم میلیاردی عملا تیم من را به حاشیه بردند و باعث شدند تا آرامش را تا حدودی از دست بدهیم.آن آقایی که می رود و در برنامه ای رادیویی در توجیه دلایل ناکامی خود و تیمش به یکباره از سپاهان به عنوان تیمی میلیاردی و پرستاره نام می برد ای کاش قبل از این اظهار نظر غیر منصفانه نگاهی به لیست ما می انداخت و بعد این گونه حرف می زد تا ما را وارد چالش نمی کرد.

*حالا این آقا کی بوده؟

بگذریم اما چیزی که هنوز برایم قابل هضم نیست این است که چرا هر کاری من و سپاهان انجام می دهیم به چشم آقایان می آید اما همان کار در باشگاه های دیگر اصلا مورد توجه قرار نمی گیرد.

*باز هم همان بحث دشمنی با شما در میان است؟

اصلا  دوست ندارم این بحث را بار دیگر باز کنم اما سوال من این است یک تیم بزرگ مثل سپاهان برای این که بزرگ بماند مگر نباید سراغ بازیکنان بزرگ برود؟ما هم این کار را کردیم آیا واقعا  ایرادی دارد.همین کار را تیم های دیگر هم انجام دادند آیا واقعا  فکر می کنید دیگر تیم ها مجانی بازیکنان بزرگ را جذب کرده اند و فقط سپاهان بوده که پول خرج کرده است؟

*این حاشیه ها به روی سکوهای فولادشهر و طرفداران سپاهان هم کشیده شد.

هر چه بود گذشت و تمام شد .گرچه تلخ و غیرقابل هضم بود اما خب خوشحالم که در نهایت سپاهان به پیروزی رسید و...

*جمعه هم باید به مصاف استقلال بروید دیداری که همه جا از حساسیتهایش صحبت می شود؟

این بازی هم تنها برای ما ارزشی برابر با بازی با پاس دارد چرا که بیشتر از سه امتیاز برای آن در نظر نگرفته اند.تنها خوشحالی من این است که در این بازی فرصتی دست می دهد که پس از ماهها بار دیگر دیداری با طرفداران استقلال که عاشقشان هستم ،تازه خواهم کرد.

*واقعا  فکر می کنید استقبال خوبی از شما داشته باشند به خصوص بعد از ماجرای خسرو حیدری ؟

اولا که در ارتباط با ماجرای خسرو باید بگویم برخی دوستان غیرمنصفانه ماجرا را خیلی بزرگ کردند در حالی که خسرو اصلا گناهی نداشت.این بازیکن که به پرسپولیس نرفته که این گونه با او برخورد می شودباور کنید با بازیکنانی همچون نیکبخت واحدی ،هاشمی نسب و...که از استقلال به پرسپولیس و برعکس جابه جا شدند این گونه برخورد نشد که با رفتن خسرو از تهران انجام شد.در ثانی من در این ماجرا تنها به وظایف حرفه ای ام عمل کردم و خود استقلالی ها هم می دانند که من چه می گویم.

*و اگر درک نکردند و علیه شما هم شعار دادند چه؟

حتی اگر هم این اتفاق بیفتد هم با علاقه ای که به آنها دارم و خودشان هم این را به خوبی می دانند اما شعارهایشان را هم به جان می خرم.

*شنیدیم از سوی تهیه کننده سریال در مسیر زاینده رود پیشنهاد بازی کردن دریافت کرده بودید؟

گویا از طریق باشگاه سپاهان اقداماتی انجام داده بودند .

*چرا قبول نکردید؟

همه روحیات من را می شناسند و میدانند که اهل فیلم بازی کردن نیستم.نه دنبال تلویزیون هستم و نه اطلاعی از محتوای این سریال دارم تنها چیزی که می دانم این است که اگر هنرپیشه هم می شدم با لطفی که دوستان به ما دارند باید فوتبال را می بوسیدیم و می گذاشتیم کنار!

*در لیست جدید تیم ملی هم سپاهان بیشترین سهم را دارد؟

بیشتر از این که خوشحال باشم ناراحتم چرا که باز به خاطر بی برنامگی فدراسیون تیم من از همه بیشتر متضرر می شود چرا که در تعطیلات من باید در غیاب این نفرات تیمم را آماده کنم.

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
هیچکس نباید به ژنرال و خسرو و جانوواریو و بیک زاده فحش بده...
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

daniall - فرانسه - نانت
بخواب بابا فکر کرده با دسته ی کورا طرفه.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

hamedya - ایران - پارس
خسرو حیدری که تمام استقلالی ها عاشقش بودن بخاطر پول از استقلال رفت
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
اره این اقاهه بالایی راست میگه:هیچکس حق نداره به گروهبان لمپن که با مس وقتی استقلالو میبره مشتاشو گره میکنه و حیدری که 30 سال توی استقلال توپ زدش وجانواریو برزیلی که کلا با پیرهن استقلال بدنیا اومده و بیک زاده که با همه تیما اول داخلی میبنده بعد یه تیم دیگه میره,فحش بده..بابا اشکان جان تو برو به دایی و کاشانی فحش بده چیکار به لگن داری اخه!?!
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
immortal1977 - هلند - امرسفورت . چی گفتی؟تو لنگیی یا استقلالی؟
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
فوتبال حرفه ای شده..هر بازیکنی حق انتخاب داره..نباید به خاطر انتخابشون بهشون فحش بدیم. به یاد زمانیکه واسه تیممون زحمت کشیده فحش ندیم..
جمعه 5 شهریور 1389

dannni - سوئد - استکهلم
سلام بچها
جمعه 5 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.