سه سال جدال بر سر لایحه حمایت از خانواده - ویدیو


سه سال جدال بر سر لایحه حمایت از خانواده

بی بی سی : لایحه حمایت از خانواده این روزها در مجلس ایران در حال بررسی است. فردا قرار است بحث های سه ساله بر سر این لایحه پایان یابد و به احتمال زیاد به تصویب برسد. ازدواج، طلاق و حضانت فرزندان از مواد مهم این لایحه است. ولی بحث برانگیزترین موضوع، ازدواج مجدد است که فعالان حقوق زنان آن را مروج چند همسری و ضد حقوق زن و بنیان خانواده دانسته اند. از سال هشتاد و شش که این لایحه توسط قوه قضاییه و با اضافه کردن موادی از سوی دولت به مجلس تحویل داده شد جلوی تصویب آن بارها گرفته شده. نتیجه تلاشهای سه ساله فعالان حقوق زنان به زودی مشخص می شود. آیا مردان ایرانی با تصویب لایحه جدید حمایت از خانواده راحت تر می توانند ازدواج مجدد کنند یا رضایت همسر شرط خواهد بود. نیکی محجوب گزارش می دهد.

odin - بلژیک - انتورپن
به به جامعه برده داری، نه اقا برگشتیم بزمان قبل از اسلام ذاتآ.حالا اگه خدا بخواد و اقا و نوچه اش هم همت کنن برمیگردیم انشالله بزمان گله ای زندگی کردن بشر. فقط چند سال مونده بذارین بمب اتم بسازن اونوقت باید برای تگهداری از اتش قبیله پاسبخش و نگهبان بذاریم.میگم فقط تورو خدا زمان رو هر چی بردین عقب حدافل این کارخونه ساندیس سازی رو حفظش کنین که این برادرهای ابمیوه بر کف ما وسط خیابون یه وقت اگه از زدن مردم خسته شدن و تشنه شدن یه چیزی باشه بریزن تو خندق بلا.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

mori021 - دانمارک - ارهوس
اگه کلامه خداست نوشه جونم پس شکره نمکه هرچی چیزه میخورید رو حرف خدا حرف مزنید.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
دو کلمه حرف ادمیزاد در مورد این رسوایی نشنیدم. اعظم طالقانی هم که هنوز با قران داره خودشو نئشه میکنه. مرده شور خودتو ببرن با اون 6666 ایه!! جمله ایی که تکان دهنده و قابل تامل بود فقط این بود: جامعه ایران بیش از 60 سال است که تلاش میکند نظام تک همسری را جا بیاندازد!!! واقعا عمق فاجعه را در این جمله و ان جامعه میبینید؟! منتظر دموکراسی هستید؟! بله! با دارچین یا بی دارچین؟! بدون تحول در رفتار و عقاید ما, هیچ تحولی امکانپذیر نیست. بله! 60 سال تلاش برای درک تک همسری و تازه اینجا هستیم که در گزارش میبینیم!! عجب! عجیب!! شاد باشید.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
زنها به ورزش ِ کُشتی نگاه نکنید...گناه داره. !معصیّت داره...!مردان بروند. چندین و چند زن بگیرند ..و خودشان ورزش ِ مفید تری بکنند!!...
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
وجود این حکومت اسلامی و قوانین توحش و بربریت آن نشان از یک ملت منفعل ، تو سری خور و بله قربان گو دارد. ملتی که به کتاب دعا و حسین و علی و تقی و نقی و فلان چوپان نیازمند باشد و برای بوسیدن ضریح فلزی مردگان از سر و کله همدیگر بالا بروند لیاقتشان بیشتر از این آخوندهاست؟ خود کرده را تدبیر نیست! چند همسری و صیغه یا فاحشه گی اسلامی دکان و کاسبی پر درآمد و ارزان و مفتی برای ملاهای لحاف کش و دلال هست که مالیات هم لازم نیست بدهند! لایحه حمایت از ملاهای لحاف کش آخرین معجزه الله !!! بندگان الله بشتابید !
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
odin - بلژیک - انتورپن با نظرت موافقم, تمام تلاش این اراذل و اوباش اینه که ایران و مردش را ببرن به زمان حسین تشنه و حسن گشنه. مرگ بر جاهلیت و مظهر آن خامنه ای و شرکا
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

pelle - سوئد - استکهلم
لعنت به این جمهوری اسهالی با این قوانین کثیف و چندش آورش ،بیشرفها باقوانین اسلامیشان بنگاه فروش سکس و شهواترانی برای مردان باز کرده اند، ولی اگر زن بیچاره سرش را خاراند حکم سنگسار اجرا میکنند. امیدورم علی گدا پوشک گیرت نیاد تا گند بزنی تو شلوارت و جیغ خجسته خانمت بالا بیاد.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

observateur - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
ای بابا این مردم هنوز هم ازاین خبرها شگفت زده میشوند?ازحکومت اسلامی انتظار اجرای قوانین حقوقی کشورهای پیش رفته مبتنی بر حقوق بشر دارید? از دل اسلام ناب محمدی جز این قوانین ضد بشری و ضد زن درنمیاید خواه خمینی چرک متولی ان باشد خواه موسوی چیز! اینقدرعقبگرددرتاریخ سرزمین دیگری نیز یافت شود?
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

amo danial - نروژ - اسلو
Dionysos - فرانسه - پارسی . درود بر تو دوست گرامی من !
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

fariimah - ایران - شیراز
تو جامعه ای که یک مشت آدم عرب سر کار هستند بهتر از این هم نمی توان دید و شنید. اینقدر اینان حریص هستند که در کنار همه چیزها به فکر امیال جنسی خود هم هستند.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
amo danial - نروژ - اسلو ، دوست عزیز درود و سپاس. کم پیدا هستید دوست عزیز. امیدوارم بیشتر با هم به گفتگو بنشینیم. شاد و تندرست باشید
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
fariimah - ایران - شیراز . دوست عزیز در مورد اعراب باید بگویم که در محیط کارم با اعراب مسیحی در تماس بوده ام اکثرا انسانهای مدرن و روشنفکری هستند که با نرم های دنیای پیشرفته کوچکترین تضادی ندارند و هرگز هم به فکر حقنه ی دینشان نبوده اند چون خودشان در کشورهائی نظیر عراق و سوریه تحت ظلم بوده اند در ضمن تندروهای عقب افتاده از سومالی .و چچن - طالبان - هستند که عرب نیستند ولی در ترور همپای برادران دینی خود القاعده فعالیت تروریستی دارند.شاد باشی.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

Kaweh - آلمان - مونیخ
--- بازی اسلامی
جمعه 5 شهریور 1389

amo danial - نروژ - اسلو
Dionysos - فرانسه - پارسی .گرامی‌ عزیز،، به علت کسالتی که به سراغم آمده نیاز بیشتری به استراحت دارم، و شرمنده از اینکه جواب شمارو دیر مینویسم، پاینده باشید.
یکشنبه 7 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.