میرحسین موسوی: جنبش سبز زمینه آشتی ملی را فراهم کرده است


میرحسین موسوی: جنبش سبز زمینه آشتی ملی را فراهم کرده است

میرحسین موسوی، از رهبران  مخالفان دولت در ایران ، در سخنان تازه خود گفته است، جنبش سبز زمینه آشتی ملی در کشور را فراهم کرده و از این رهگذر، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی که «با سیاست‌های غلط» از هم جدا شده بودند، به تدریج به هم نزدیک شده و با هم گفت و گو می‌کنند.

میرحسین موسوی، از رهبران اصلاح طلب در ایران، در آخرین اظهارنظر خود که در جمع شماری از فرزندان قربانیان جنگ عراق و ایران ایراد کرده، خواستار «اتحاد و استقامت تا تحقق تغییرات مطلوب در کشور» شده است.

وی در این سخنان که روز سه‌شنبه در سایت اینترنتی کلمه منتشر شده، به تاثیر جنبش سبز در شکل‌گیری وحدت ملی اشاره کرده و گفته است: « تشکل‌های سیاسی که با سیاست‌های غلط از هم جدا شده بودند، به تدریج به هم نزدیکتر می‌شوند، با هم مذاکره می‌کنند و بر سر یک سفره می‌نشینند. آنچه نقطه وصل آنها با یکدیگر است تلاش برای آزادی، عدالت و تفاهم بر سر پاسداری از حقوق ملت است.»

این نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری دهم همچنین افزوده است: « مرزهای خودی و ناخودی به تدریج کمرنگ می‌شود و به جای آن تعامل و گفت و گو می‌نشیند. امروز به برکت یک جنبش سبز مردمی زمینه آشتی ملی، دوستی و وحدت بیش از همیشه بین فرهنگ‌های گوناگون، قومیت‌ها و شیعه و سنی و همه اقشار به وجود آمده است.»

آقای موسوی همچنین با اشاره به یکی از حرکت های نمادین حامیان خود در جریان مبارزات انتخاباتی گفته است: « راهبرد زنجیره انسانی از میدان تجریش تا میدان راه آهن در سطح ملی دنبال می‌شود و همه ما با تکثر آرا، عقاید و فرهنگ‌ها و قومیت‌ها به تدریج لکنت زبان خود را از دست می‌دهیم و می‌توانیم راحت‌تر با هم صحبت کنیم.»

در روز دوشنبه، هجدم خرداد ماه سال گذشته و تنها چند روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران هزاران تن از هواداران میرحسین موسوی، به درخواست وی یک زنجیره انسانی از میدان تجریش در شمال تا میدان راه آهن در جنوب تهران تشکیل دادند که بازتاب گسترده‌ای در جریان مبارزات انتخاباتی داشت.

آخرین نخست وزیر ایران در بخش دیگری از سخنان خود، حاکمیت را به تلاش برای ایجاد تفرقه در میان مردم کرده و اظهار داشته است: «عده‌ای که نفع خود را در تفرقه و شقه‌شقه کردن مردم می‌دانند، با پرونده سازی و اقداماتی گسترده به نام مبارزه با جنگ نرم نفرت پراکنی را ادامه می‌دهند.»

وی همچنین با انتقاد از توهین به مقدسات توسط برخی‌ از رسانه‌های مجازی، این گونه اقدام‌ها را با «ویروس‌های» حاکمیت مرتبط دانسته و گفته است: « جریان‌های ناسالمی که امروز گاهی در فضای مجازی می‌بینیم که مقدسات را به سخره می‌گیرند، ریشه در این میلیاردها تومانی دارد که به عنوان جنگ سایبری و لشگر سایبری هزینه می شود. آنها می‌خواهند همانطور که رسانه ملی را با دخالت خود به یک رسانه تفرقه افکن یک‌طرفه تبدیل کرده‌اند فضای مجازی برآمده از جنبش سبز را با ویروس‌های خود آلوده کنند تا اعتماد ملت اسلامی ما از این پنجره زیبای باز شده سلب شود، ولی این توطئه نیز نتیجه عکس خواهد داد.»

میرحسین موسوی در ادامه سخنان خود با بیان این که نظام دچار جمود، فساد و ظلم شده، افزوده است:« نظام هم اکنون نمی‌تواند متناسب با تغییرات جهانی و تغییرات داخلی تحول لازم را در خود ایجاد کند. این موضوع طبیعی هم هست، چرا که موثرترین عنصر برای تغییرات مطلوب دخالت مردم در همه امور و رعایت حق تعیین سرنوشت برای ملت و رعایت حقوق شهروندی است. حتی سیاست نامه‌های قدیمی هم ظلم و ویرانی ملک را با هم قرین می‌دانستند.»

وی همچنین با اشاره به بازداشت بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه‌ای و نیز شمار زیادی از معترضان به نتایج انتخابات، گفته است: « قدیم‌ها در کتاب‌های دینی خود از زندان‌های منصور دوانیقی‌ها و هارون الرشیدها می‌خواندیم و امروزه زندان‌های ما از فرزندان مبارز و آزادی‌خواه این کشور پر شده است. حتی کسانی که شاکی از اتهاماتی هستند که بر آنها وارد شده به زندان برده می‌شوند و تهمت زننده و دستگاه‌های حامی او دور از دسترس قوه قضاییه قرار می‌گیرند.»

آقای موسوی در پایان کلیدی‌ترین رمز تحقق مردم‌سالاری را قبول آرای مردم دانسته و افزوده است: « آرای مردم است که می‌تواند کشور را از بحرانی که در آن گرفتار شده، نجات بدهد و شور و نشاط را به جامعه بازگرداند.»

به دنبال گسترش اعتراض‌ها به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و سرکوب خشونت‌آمیز معترضان، رهبران معترضان و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی از حاکم شدن وضعیت بحرانی و جو امنیتی در کشور سخن گفته‌اند.

حتی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، نیز نخستین مقام عالی‌رتبه جمهوری اسلامی بود که از شرایط پیش آمده پس از انتخابات با عنوان بحران یاد کرده و راهکارهایی هم برای خروج از این وضعیت ارائه داده است.

dkdk - دانمارک - اسلیس
تنها یک سئوال از طرفداران کروبی و موسوی..اگر این دو شخص با دولت و احمدی نژاد کنار امدند و شیرینی اشتیکنان خوردند میپذیرید که فریب انها را خوردید یا نه?هر چند پذیرفتن اشتباه نیاز به شجاعت داره.من بارها گفتم که اینها از مهره های مهم و بدنه نظامند.گفتم مگه میشه 30 سال ظلم کرد و با ظالمان سر یک سفره بود و بعد یک شب اونم درست بعد از انتخابات و نتایج قدرت طلبی یکدفعه دلسوز.شجاع.افشاگر.و.....شد اما تعدادی بدون تفکر دری وری گفتند متاسفانه.اینها بارها از عشقشان به امام خمینیشان سخن گفتند و دشمنان امام را تف و لعنت کردندد اما شما طرفداران خود را به نشنیدن زدید.کروبی اول رئیس جمهوری راغیر قانونی خواند و مردم را جلوی باطون و گلوله فرستاد و بعد از اینهمه شکنجه شهید و زندانی گفت بعلت دادن تنفیذ ریاست جمهوری از طرف رهبر به احمدی من رئیس جمهوری ایشان راقانونی میدانم.اما طرفداران این خیانت بزرگ او را نیز ندیدند.حال اگر اشتیکنان بشه باز هم خودفریبی میکنید یا تف و لعنتش میکنید?
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

ahmad shah niazy - افغانستان - کابل
اگر آقای میر حیسن موسوی واقعاً فکر می کند که در میان اکثریت مردم محبوبیت دارد باید شانس خود را در دور دیگر انتخابات امتحان نماید.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

مهرتابان - ایران - تهران
مابه آن میر بزرگ ارادت داریم.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
زکی. پس خون بچه های مردم چی میشه .
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
ای خاک عالم به سرت مردک منافق. شرم نمیکنی اینطور با احساسات مردم رنج کشیده و دربند بازی میکنید. به جز تعداد مهدودی اکثرا نقش تو را در این تئاتری که اخیرا به صحنه اوردید به وضوح دیدند و شناختند. برو, برو و بایست در صف اربابانت که روز موعود نزدیک است. رویتان سیاه , بی ابروهای پست.  
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

ali203 - ایران - بوشهر
جناب موسوی نظرتان در رابطه با اعدامهای دسته جمعی در مشهد در کردستان در تهران در همدان در شیراز را نمیبینم نکنه این اعدامها هم از باز ماندگان دهه 60 است ونیاز شدید به سکوت دارد جناب موسوی تمامی گرهها و اقوام در ایران حق حیات دارن حتی مجاهدین خلق چرا سکوت کردی میدانی سکوت یعنی رضایت لااقل حسن خمینی ماهیت خودش را برای این قوم وامانده در جهل که فکر میکردند اخوند ادم میشه روشن کرد یا شتر باش بار ببر یه مرغ باش و برای ولایت مطلفه کثیف تخم بذار لطفا از نوشتن بیانیه و حرف مفت هم خوداری کن اقای موسوی توبه گرگ مرگه اخوند جماعت ادم نمیشه یا نکنه تو هم دوست داری رو طبل جنگ بکوبی
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
اخ راست گفتی موسوی جان چندتا از این ویروسها که گفتی اینجا هم هست
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

hamsafari - ایزان - تهران
دوباره مُرده .......
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

ehsan_14 - اتریش - وین
فقط میگم خ......ف......ه.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

iranian_x - ایران - وطنم
سلام.بالاخره ماه دارد از زیر ابر بیرون می آید و خائنین به ملت چهره شان مشخصی میشود.تکلیف خونهای ریخته شده ، شکنجه های انجام شده و بی ناموسیهای انجام شده چه میشود.پر شدن جیب و توبره موسوی و کروبی و هر خر و سگ دیگری مشکل ملت ایران با ج.ا حل نمیشود. ملت ایران حرفش ساده است : آزادی اندیشه با ریش و پشم نمیشه.ملت ایران شاه را بیرون نکردند که ولی فقیه (یک شاه دیگر با فرم و شکل مذهبی)داشته باشند.ملت ایران شایسته آزادی است و باید از قید و بندهای ج.ا آزاد شود.پاینده ایران.زنده باد آزادی.سرافراز باد شهدای آزادی.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

bavar88 - هلند - امستردام
یک رضا شاه معروف به میر پنج داشتیم که انگلیس اخر اونو برد جزیره موریس، یکی هم نخست وزیر ملقب به میر حسین داریم ببنیم که امریکا و انگلیس اونو کجا می برند. رازی عجیبی در این (میر) است که خدا داند. قران ناطق رهبری است.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
فلسفه اشتی ملی را دقیقا تشریح کن ما نمی خواهیم مولا دوباره بر ما حکومت بکنه ایرانیان 98 در صد خودشان میخواهند سرنوشت ایران را در دست بگیرن لطفا ما را سر کار نگذار
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

odin - بلژیک - انتورپن
dkdk - دانمارک - اسلیس -اقا شما یا میدانید و خود را بان راه میزنی یا نمیدونی و فقط چشم بسته حرف میزنی! شما دلت میخواد جنبشی که میلیونها انسان پشتش هستن نوک پیکان خودش رو با زدن حرفهای بیحساب شما،از دست بده یا با درایت و سیاست براه خودش ادامه بده؟ عزیز جان برو به تاریخ این مملکت و هر جای دیگه نگاه کن ببین از دل هرج و مرج چی میاد بیرون؟بوریس یلاسین، خمینی،ارتشبد های کودتایی و سردارهای سپاهی.حالا اگه شما هم میخوای این جنبش با اینهمه کشته و شهید بی هدف به همچین جایی ختم بشه،این گوی و این میدان یفرما تبلیغ کن اما اینکه چقدر این مردم بیان پشت سرت رو خودت بهتر از بنده میدونی چقده، چون این ملت چشمش باز شده و بجای انارشیسم به تعقل و بحث منتقی رو اورده. از خارج داد زدن و مرده باد زنده باد گفتن اسونه، شما هم اگه راست میگین نه بعنوان رهبر بعنوان یک فرد بفرمایید داخل ایران این تبلیغات رو بکنید.خودتون بهتر میدونید چی میشه.پس برای کسی چاه نکنید.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
dkdk - دانمارک - اسلیس درود اولا که این مردم داخل ایران هستند که تصمیم میگیرند که چه میخواهند 2 جنبش سبز به راحتی از کسی که از مسیر منحرف شود عبور میکند و به دنبال شخصیت پرستی نیست3 این موسوی و کروبی هستند که موازی یا حتی پشت نخبگان این جنبش مثل شیوا نظر اهاری زید ابادی سحر خیزو.......... حرکت میکنند4 اگر دشمن مردم نیستید اب به اسیاب دشمن نریزید مردم را نومید نکنید
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
موسوی از همان ابتدا اعلام کرد که شال سبزش علوی ست و نهضت او حسینی ست. اما برخی فریب خوردند و فکر کردند که موسوی و کروبی به فکر ایران و ایرانیان هستند. حیف جوانان و آزادیخواهانی که با ریسمان این مردم فریبها ته چاه رفتند و جانشان را از دست دادند و شکنجه و آواره شدند. ننگ بر مزدوران رژیم و سبزاللهی هایی که به طرفداری از موسوی و کروبی و مزدوری رژیم مردم را به تظاهرات کشاندند تا آنها را شناسایی کنند.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
اکثر اینایی که کامنت دادن بر علیه موسوی از ایادی رژیم هستند و حرفاشون جز حمایت از احمدی نژاد و خامنه ای بوی دیگری نمیده .میدونم artemis پاریس و بعضی دیگر هم با موسوی موافق نیستند اما حامی رژیم هم نیستند و روی صحبت من با این دوستان نیست .
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
کامنت اولی ام چاپ نشد ...اینو مینویسم ...""مسئولان گرامی سایت: دل داره. میترکه ..آخه روز روشن به بازی گرفتن ِ زندگی و جان مَردُم برای هیـــــچ!! از آغاز. فریاد ِ بسیاری از ما بر علیه این "خـــائن بود!!!....من از کامنت اولیم که چاپ نشد . بر نمیگردم ...بیشتر از اینها حقشان است ...!!
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

ciooc20 - ایران - تهران
سلام برموسوی . آقای موسوی در پایان کلیدی‌ترین رمز تحقق مردم‌سالاری را قبول آرای مردم دانسته و افزوده است: « آرای مردم است که می‌تواند کشور را از بحرانی که در آن گرفتار شده، نجات بدهد و شور و نشاط را به جامعه بازگرداند.». از دوستان می خواهم که زود قضاوت نکنند و اینقدر بی انصاف نباشند و عفت کلام داشته باشند .
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

iranesabz - هلند - آمستردام
هر روز که می گذرد درایت و بزرگی میر حسین عزیز بیشتر نمایان میشود. به کوری چشم ساندیس خورها درود بر موسوی و کروبی.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
dkdk - دانمارک - اسلیس باهات موافقم وای به روزی که کروبی و موسوی به مردم پشت کنند و دست خر را ببوسند.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

andyjapan - زابن - ناگویا
اقایون محترم سگ زرد برادر شغاله خودتون را سرکار نگذارید اصل مسئله خرابه شعار اوائل انقلاب یادتون میاد ما میگیم خر نمیخایم بالون خر عوض میشه الان هم همان شده البته میبخشیدا.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
میگویند سبزها زرد کردند .رنگ و وارنگند.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

sam78 - سوئد - لینشوپینگ
پاسخ غیر مستقیم موسوی به سخنان خامنه ای در جلسه حکومتی "سران نظام". موسوی خواهان اتحاد ملی. خامنه ای طرفدار اتحاد کارگزارانش
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
odin - بلژیک - انتورپن . dkdk - دانمارک - اسلیس . . موسوی و کروبی فقط یک بهانه بودند. این جنبش مردمی خیلی قویتر از این دوتا ملا هست. مردم شجاع و فهمیده ایران فهمیدن که خمینی کثیف چه کلاه قرانی سرشون گذاشته و تا وقتی کسانی مثل کروبی و موسوی دم از امام. کثافت میزنند بروشون تف هم نمیاندازن. ولی فعلا بهشون به عنوان یک مترسک علیه علی چکه ای احتیاج دارن. بهترین اتفاق برای ایرانی ها کشته شدن یکی از این دوتا هست.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام. بازم که اشتباه گفتی!!! رهبری الاغ ناطقه!!
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
اقای میر حسین شما چه کاره جنبش سبز هستید که تصمیم میگیرید !؟؟ شما تشریف ببرید دنبال رهبرتان که همان ولایت فقیح تان میباشند!!!! خط مردم ایران با شما فرق دارد !! شما ترس تان إز روزیست که به دست قانون مردم بیفتید !! چونکه شما نیز شریک جرم خمینی جلاد خونخوار میباشید !! ما پیروزیم چون حق با ماست ما میجنگیم چون پیروزی با ماست و ما بیشماریم بدون شما !!! مرگ بر اصل ولایت فقیح .
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام هی..کفر نگو قرآن ناطق رهبر آدمکش توست؟مرگ بر رهبر لعنت اله علیه.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
اگه این به اصطلاح اصلاح طلبان!!! بر آمده از حکومت توانایی رفرم و یا اصلاحات داشتند در زمان خاتمی کاری میکردند. فرض بگیریم که این شیفته ی دوران طلایی امام شیادان و جنایتکاران رئیس جمهور!! بشه خب چه غلطی میخواد بکنه؟!!! کسیکه از دوران خمینی با صدها هزار اعدامی سیاسی و غیره رو دوران طلایی یاد میکنه چه کاری برای این مردم میکنه؟!!! سرنگونی رژیم شیطانی ولی وقیح تنها راه نجات ایران و آزادیخواهان بوده و خواهد بود. مرگ بر ولی وقیح و مزدوران جنایتکارش
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

HADIRM - ایران - خوزستان
موسوی و همفکران تندرو مانند او باید بدانند مردم ایران خیانت و در جهت دشمن قرار گرفتن انها را فراموش نمی کنند و عقب نشینی از مواضع قبلی نشان از تعامل و نزدیکی به معیارهای واقعی انقلاب نیست بلکه به بن بست رسیدن در جهت نفاق و فتنه است . هرگز خون انسانهای بیگناه و خسارت مالی که امثال موسوی و کروبی و خاتمی با دروغ و جو سازی بوجود آوردند قابل گذشت نیست . قابل توجه حامیان جنبش سبز لجنی و طبل های تو خالی
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

iran-azad88 - ایران - تبریز
اتیلا - ژاپن - توکیو . اصلا" خودت فهمیدی چی گفتی؟
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

yaseyasy - ایران - قم
آخه اول کل متن رو بخونید بعد توهین و بی ادبی کنین!. میر حسین مثل همیشه منطقی سخن گفته. یا حسین
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
من اولین کسی بودم که اوایل جنبش سبز در همین وب سایت میر حسین را میر یزید خطاب کردم و نقش او را در اعدامهای دهه 60 مورد سوال قرار دادم و اعلام کردم که هدف میر یزید چیزی جز حفظ چارچوب نظام نیست. همچنین گفتم که میر یزید بهانه جنبش سبز است و مردم ایران از امثال میر یزید و کروبی عبور کرده اند. به خاطر همین حرفها بسیاری از سبز اللهی ها یا بسیجی های رنگ عوض کرده و سبزی شده به من حمله میکردند. با گذشت زمان معلوم شد که میر یزید سوپاپ اطمینان رژیم است و تمام این شلوغ بازیهایی سیاسی یک خیمه شب بازی از پیش تعیین شده بیش نبوده و گرنه سر میر یزید و کروبی را تا به حال هزار بار بریده بودند! ایشان بعد از فرمایشات سید علی گدا مبنی بر لزوم پایین کشیدن فتیله لال شد و به کما فرو رفت. بعد هم رسما اعلام کرد که از جنبش سبز کاری بر نمیاید و بقیه مزخرفات که شنیده اید. مردم ایران زمانی به سعادت میرسند که اولا از آخوند و اسلام فاصله بگیرند و ثانیا خرد جمعی را جایگزین شخص پرستی کنند. در ایران از زمان مصدق تا بحال شخصیت سالم سیاسی نداریم و همه شارلاتان و چند رو هستند از فریبا خاتمی بگیر تا میر یزید!
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
کسانی که اینجا میرحسین عزیز را خائن یا ترسو خطاب میکنند خودشان جرات ندارند نام واقعی خود را اینجا بنویسند. درست مثل اربابان فراریشان که از دور پارس میکنند.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه....آخه مغز پاره سنگی چگونه میخواستی مردم خفقان زده یکدفعه به خیابلن ریخته و فریاد آزادی سر دهند. باور کنید گریس خوب است پشیمان نمی شوید. این روند تکامل است از هیچستان آمده و در آینده بعد از صد و بیست سال به امید خدا به هیچستان رفته. این روند تکامل است اگر اینرا متوجه نمی شوید ما بیخودی در مورد شما اینهمه سخت می گیریم بر مریض حرجی نیست شما از درک و فهم بسیاری از مطالب و تطبیق آن عاجزید احتمالا آتیزم دارید و خود نمی دانید لطفا به فکر و مراقب سلامتی خود باشید. ما در این سایت یک زوج هنری فحاش که اعصاب ندارند که بیشتر نداریم. به خودتان برسید.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
bluestar - ایران - تهران . مستر شجاع من بخاطر فامیل و بستگانم در ایران نمی توانم نام و ادرس بدهم تو بسیجی شجاع ایا نامت//ستاره ی ابی است??????????????????تو نام و ادرست را بنویس.
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

ali203 - ایران - بوشهر
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ //دوست عزیز باور بفرما خیلی تفاوت بین همه و بعضیا هست خیلی راحت همه چیزو حل میکنی هموطن دیگه از خیلی حرف و حدیسا خسته شدم چرا فکر میکنی هر کی برعکس شما کامنت گذاشت وطن فروش ادم فروش ساندیسخورو.....است تو ایران نیستی و نمیدونی چه خبره هیچ میدونی 31 ساله با جمهوری اسلامی در هر شرایطی مخالفم هیچ میدونی از درد ناامیدی به موسوی رای دادم هیچ میدونی در تمامدرگیریهای تهران بودم و زخمی هم شدم لطف کن همه را با هم جمع نبند هموطن عزیزم طناب اقای موسوی ته ان در چاه ولایت فقیه و بیت رهبری است اینا زمانی که به خطر میافتند زنان خود را هم به یکدیگر قرض میدن حسن اغا جنبش سبزی را که دیدیلطفا تمامی کامنتهای من را چک کن ولی بعد از عاشورا که با چشم خودم شاهد همه مسایل تو تهران بودم از موسوی و امثال او متنفرم //شاد باشی
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه با اینکه مغزتان پاره سنگ بر میدارد اما خود را با جدیت قبول و از افکار یک سویه خود محرابی درست کرده و آنها را می پرستید و اصولا من نه به آدمهای یک بعدی کار دارم و بحث کردن با آنها را آب در هاون کوبیدن میدانم اما حال که در موارد کلی و عمومی که به همه ربط دارد نظر میدهید و خودتان را عقل کل می دانید لازم است مطالبی عنوان شود تا بدانید که چقدر افکار خام و سفتی دارید یه خورده یه چیزایی مخلوطش کنید که گریس کاری شود و کمی راه افتاده و چرخ و دنده هایش اینقدر گوش خراش نبوده و قیژ و ویژ نکند.....
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
باز هم برادرای ارزشی فرصتو مغتنم دیدن تا برای دلسرد کردن مردم و منفعل کردن جنبش دموکراسی خواهی مردم ایران ، ماموریتشونو انجام بدن... این dkdk مزذور از شاه عبالعظیم پیام میده و مینویسه دانمارک...
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
dkdk - دانمارک - سفلیس/هر وقت که ما کار داریم و پیدایمان نیست تو کامنتهای گنده گنده میگذاری و اصلا به فکر وزنت نیستی؟؟من کامنتهای تو را که میخوانم اعتقادم به خدا افزایش یافته و میزان شکر گذاری ام ده برابر میشود و خدا را سپاس میگویم که مثل تو نشده ام.بیچاره انکه باید هر روزش را با تو تقسیم کند.وقتی تو را با باور 88 مقایسه میکنم میبینم که او با اینکه عقل ندارد ولی شهامت دارد که به نوکری خامنه ای اذعان کند ولی تو موجود خیلی بدبختی هستی که غلامی کسی را میکنی که خود از بیانش شرم داری.شاید هم فکر میکنی سیاستمداری کرده و مردم را فیلم میکنی و کسی نمیفهمد که تو از کجا میخوری؟؟؟.خیر برادر فقط احمقها فریب مخالفت تو با رژیم را را میخورند.لطفا هر روز کامنت بگذار تا با خواندن چرت و پرت هایت به برزگی لطف خداوند همیشه سپاسگذار باشم
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
انسان از شجاعت این ها که بالا کامنت گذاشته و مسابقه فحش کاری موسوی براه انداخته اند جدا حیرت میکند.اینها نشان میدهند که چقدر پای کامپیوتر شجاعت دارند و چه سیاستمداران و فلاسفه و ژنرالهای قهاری هستند.این منتقدان کافی است که زبان تر کرده و قدری کمتر به موسوی فحش بدهند تا درهای پول و ثروت برایشان باز شود ولی اینها که اغلب دارای تحصیلات بسیار بالایی هستند!! از تدریس در دانشگاههای معتبر خودداری میکنند تا به موسوی فحش دهند و عوضش از کمک دولت مهمان سود میبرند.تمامی خبرگزاری ها و دولتهای قدرتمند کامنتهای اینها را میخوانند تا به نحوه فحاشی اینها پی ببرند و در اینده خود سود ببرند دنیا در انتظار فحشهای جدید است(اگر کسی شیشکی وردر داد من میدونم و او)
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
ali203 ایران بوشهر دوست خوبم من هرگز نگفتم اگر کسی برخلاف نظر من نوشت فلان است و بهمان است .دو دسته مخالف رهبران جنبش سبز هستند یکی اهل بیت رهبری و مزدورانشان که در همین سایت نمونه های فراوان دارند و گروه دیگر کسانی که در کل از جمهوری اسلامی و رژیم و قانون اساسی آن و هرچه به آن مربوط میشود بیزارند .برای من این تفاوت دید گاهی بین دو دسته ذکر شده خیلی مهمه و روی صحبت من با گروه اول است .ضمنا باید دید الان حمله به موسوی و کروبی به نفع چه گروهی تمام میشود مردم یا رژیم ؟متاسفانه یا خوشبختانه منافع مردم و منافع موسوی و کروبی در این برهه از زمان به هم گره خورده .پس تضعیف یکی به معنای حمله به منافع دیگری است .من از شما و همه مخالفان رژیم عذرخواهی میکنم اگر کلامم باعث رنجش شما شده .
پنج‌شنبه 4 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - من تو قلب دیکتاتوری زندگی میکنم و مثل تو در کشور آزاد نیستم. به قول ابراهیم نبوی برای مردم داخل ایران شفافیت مثل استریپ تیز بره در برابر گرگ گرسنه است. من حداقل زحمات و شجاعت کسانی را که در مرکز دیکتاتوری آزادی را فریاد میزنند ستایش میکنم. جنابعالی را هم که به خاطر بستگانت جرات شفافیت نداری سرزنش نمیکنم. ولی واقعا مسخره است کسی که خودش جرات معرفی اسمش رو نداره آزادیخواهان داخل ایران رو سرزنش و تمسخر میکنه
جمعه 5 شهریور 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
iranazadiran - ایران - تهران . بسیجی سایبری! مثلا قلمبه سلمبه حرف میزنی که بگی با سوادی؟! خیلی خنده داره چون ادبیاتت افتضاحه و حتی یک جمله درست نمیتونی بنویسی! در شان من نیست که بخوام با درمانده مزدوری مثل تو حرف بزنم! معمولا شما ارزشیها با فحاشی و بددهنی شروع میکنید چون اصولا نه منطقی پشت اراجیف شماست و نه سواد درست و حسابی دارید. کسی که در کوچه و خیابان و زیر پل عابر پیاده بزرگ شود و جیره خور بسیج محله باشد و از کامپیوتر مسجد محل برای حملات سایبری استفاده میکند ادبیاتش مثل ادبیات برادر حسین روزنامه کیهان میشود! این ارزشهای والای اسلامی را در وجود امثال تو میتوان دید! فحاشی, بد دهنی, شارلاتانیسم و در یک کلام فرهنگ غنی ارزشی اسلام! هر چه بیشتر ادامه بدی بیشتر ارزشهای والای اسلامی رو نمایان میکنی. ادامه بده....
جمعه 5 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
bluestar ایران - تهران بجای اینکه اراجیف بگی برو بشین چند تا کتاب بخوان شاید مغز فسیل شده اسلامیت یه خورده تکان بخوره کله پوک
جمعه 5 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
توی این سایت بیشتر از اینکه راجع به مطلب درج شده در بالا, ابراز نظر بشه و طرز فکرهای خودشون و کمنتار کنن. بجز چند کابر محترم و با شخصیت دوستان اینهو سگ وگربه فقط به فکر جویدن پاچه همدیگه اند. و در کنارش خودشون رو عقل کل معرفی کنن, من....من....من... خمینی هم دائم میگفت من.... بابا ول کنین تو روخدا بیایید یه راهی چاره کنیم این تازیای جانی و مزدورای دو رو و خائن اینها رو از اینکه هستن ضعیفتر کنیم و به جون همدیگه بندازیم. چون از بیرون به اینها ضربه زدن قربانی زیادی بجا میزاره . باید خودشون ریشه همدیگه رو بزنن. خدا روز فرار و گور بگور شدن تک تک اینها رو هر چه زودتر برسونه.
جمعه 5 شهریور 1389

ali203 - ایران - بوشهر
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ . //دوست عزیز از اینکه کامنت گذاشتی جدا متشکرم جون انسان فهیمی هستی عزیزم من یکی تا پای جان برای ازادی وطنم از چنگ تازیان ایستاده ام ونتنها ناامید نیستم بلکه هر روز مصمم تر میشوم ما ایرانمان را به هر قیمتی شده پس میگیریم
جمعه 5 شهریور 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
ali203 ایران بوشهر دوست خوبم ممنون از کامنت پر از لطفت و برای همه عزیزان در ایران و تو دوست نادیده نازنین سلامتی و سربلندی آرزو میکنم .به امید آزادی
شنبه 6 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه. ببخشید چکار کنم آخه پاره سنگ قلمبه و سلمبه است و مجبور بودم از این کلمات استفاده کنم. ضمنا فراموش نکنید سنی از بنده گذشته در زمان کودکی و نوجوانی ام پل عابر و زیر گذر نبود. چون مخالف رژیم هستم اگر از کامپیوتر مسجد استفاده کنم. باشه دیگه با من بحث نکنین ببخشید که جواب بحثتون رو دادم به بزرگواری خود ببخشید و از حالا سعی کنید پا روی دم من نگذارید آفرین پسر خوب.
شنبه 6 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.