انتقاد از دیدار گزینشی با احمدی نژاد


انتقاد از دیدار گزینشی با احمدی نژاد

آقای احمدی نژاد گفت که هنوز غارتگران و براندازان مجازات نشده اند

یک خبرگزاری حامی محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران، دیدار او با گروهی از دانشجویان را "گزینشی" خواند و از اسفندیار رحیم مشایی به عنوان عامل "مهندسی" این دیدار نام برد.

خبرگزاری فارس روز سه شنبه دوم شهریور (۲۴ اوت)، ساعاتی پیش از دیدار آقای احمدی نژاد با گروهی از دانشجویان، با انتشار گزارشی از "دعوت گزینشی از برخی دانشجویان و نادیده گرفتن اتحادیه های دانشجویی" انتقاد کرد.

در این گزارش آمده است: " فعالان دانشجویی معتقدند اطرافیان رئیس جمهوری و به خصوص مسئولان دفتر او عامل اصلی دعوت گزینشی برخی دانشجویان برای حضور در این جلسه هستند."

خبرگزاری فارس از اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر آقای احمدی نژاد، به عنوان عامل اصلی مهندسی این دیدار نام برده است و نوشته است: "دانشجویان معتقدند که احیانا این اقدام اطرافیان رئیس جمهوری برای عدم مطرح شدن انتقادات دانشجویی به رفتار و گفتار و نگرش هایشان صورت گرفته است."

یک روز پیش آقای احمدی نژاد، درحکمی با تقدیر از "دانش، شایستگی ها و تجارب" آقای مشایی او را به سمت فرستاده ویژه رئیس جمهوری در امور خاورمیانه منصوب کرد.

به تازگی اظهارات آقای رحیم مشایی درباره ماهیت ایران و اسلام به شدت بحث انگیز شده بود و انتقادات تند گروه های اصولگرا را به دنبال داشت.

'هنوز بر اندازان فعال هستند'

از سوی دیگر آقای احمدی نژاد در دیدار روز سه شنبه اش با گروهی از دانشجویان تاکید کرد که هنوز مبارزه با فساد تمام نشده غارتگران و براندازان مجازات نشده اند و مشغول فعالیت هستند.

او در بخش دیگری از سخنرانی اش گفت: "در حالیکه هنوز فتنه گران به فعالیت خود ادامه می دهند، عده ای چنین تصور می کنند که کار آنان (فتنه گران) تمام شده است و باید دولت و احمدی نژاد را مورد هجمه قرار دهند."

آقای احمدی نژاد با اشاره به اینکه گروهی "بدون توجه به مهم ترین مسائل کشور در زمین دشمن بازی می کنند" گفت: "امروز بزرگترین اتفاق در عرصه اقتصاد و فرهنگ کشورمان در حال وقوع است و قرار است مبانی انقلاب تغییر کند."

مقامات دولتی ایران هواداران جنبش اعتراضی که در پی انتخابات جنجالی دهمین دوره ریاست جمهوری در این کشور بر پا شده است را "عوامل فتنه" می نامند.

porharfi - هلند - آرنم
سید ِ دوکی " یـــاد آر آن روز یی را که گفتی: خــــــــــــس و خـــآشـــاک..!.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
البته که هنوز غارتگران مجازات نشده اند, در غیر اینصورت تو دیگر قادر به نطق کردن نبودی بزمچه. ولی نگران نباش دیگر زیاد طول نخواهد کشید. " سی یو " اونوقت......?
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

alireza.iran.culture - المان - هامبورگ
اخ جیگر اون لبخند ملیحت.کشتی ما رو ......
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

bavar88 - هلند - امستردام
ای جونوم درد و بلات بخوره تو سر مخالفانت..خصوصا خارح رفته ها
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

faramarz65 - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام . نشستی اونجا خوشحالی .......راست میگی بیا اینجا تا فقر و بدبختی مردم رو ببینی .
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

جام جم - ایران - تهران
درد و بلای یه ایران و ایرانی تو سر سید مموت باور بی باور تو بلاد کفر چه غلطی میکنی مزدور .به تو هم زور اومده ما تو خارج زندگی میکنیم چشمات در ب یاد صد تا بشه.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
porharfi - هلند - آرنم . ان خس و خاشاک تویی/پستر از خاک تویی...........شور منم نور منم/عاشق زنجور منم...........زورتویی کور تویی/هال بی نور تویی.....دلیر بی باک منم/مالک این خاک منم.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.