نامجو مطلق را در اراک کتک زدند

 
نامجو مطلق را در اراک کتک زدند

مجید نامجو مطلق کتک‌ خورد. او که به تازگی مربی تیم دسته یکی صنایع اراک شده است، چند روز پیش یک بازیکن بومی را در تست فنی تائید نکرد. این بهانه‌یی بود تا این بازیکن به نامجو مطلق حمله و او را مجبور به ترک اراک کند.


به گزارش سایت گل نامجو مطلق در حالی تست‌گیری از یک بازیکن عراقی بود که یکی از بازیکنان بومی اراک هم برای تست دادن به او مراجعه کرد. نامجو مطلق این بازیکن را تائید نکرد و او این مربی و بازیکن عراقی را تهدید کرد.

داستان ادامه داشت. یک روز بعد زمانی که نامجو مطلق از تمرین به محل اقامتش برمی‌گشت، یک پراید سفید جلوی او را گرفت. چهارسرنشین این پراید که بازیکن بومی پیاده شدند و با زنجیر به ماشین نامجومطلق حمله کردند. آنها بعد از این که همه شیشه‌های ماشین را شکستند، نامجومطلق را از ماشین بیرون ‌آورند و شروع به ضرب و شتم او کردند.

مجید نامجومطلق پس از این اتفاق به تهران بازگشته است و می‌گوید حاضر نیست دوباره به اراک برگردد. این در حالی است که پلیس دو نفر از این ضاربان را دستگیر کرده است.
نامجو مطلق ‏، که یکی از تکنیکی ترین بازکنان تاریخ فوتبال ایران است ، سابقه بازی در استقلال ‏، پاس و پرسپولیس را دارد.او فصل گذشته دستیار صمد مرفاوی ، سرمربی استقلال بود.
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
اخبار فوتبال در ایران و اتفاقاتش, از سریال امام علی و سیرک مسکو هیجانیتر و شلوغتر است! مغز این مردم جدن هیچ واکنشی ندارد. حیرت اور است. خبر را مینویسند و ما به دام و تله نگاه ایدئولوژیکمان میافتیم. یکی نمیگوید این چه ورزشی است, کشک چه, مشک چه؟! فوتبال شده سیاست! سیاست شده خباثت! فوتبال ایران جنجالش و یقه گیریهایش از خیابان هارلم در نیویورک بیشتر است. نه؟ چه در سر ما میگذرد؟! عجب! عجیب! نامجو مطلق کتک خورد!!! شادباشید.
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

خانه به دوش - سوئد - اسکهلم
بامید روزیکه ملت باغیرت ایران با حمله به ملایان و وطن فروشهای سپاهی. آنهارا مجبور به ترک ایران کنند و به وطنشان فلسطین و عراق بازگردانند.
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

iraneslam89 - کلمبیا - کلمبیا
خانه به دوش - سوئد - اسکهلم. دیگ به دیگ میگه روت سیاه . مار از پونه بدش میاد جلوی لونش سبز می شه. اایران و مردم ایران از شما هایی که وطن فروشی کرده و فرار کردید بدشان می اید و شما از کی هه/هه؟هه؟
جمعه 29 مرداد 1389

30omin - ایران - تهران
لیاقت ندارید. خوب مگر چه کرده؟ یک نفر را از اراک نپذیرفته؛ دیگری را از اراک عرب پذیرفته.
جمعه 29 مرداد 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
اگه به جای اینکه این بیچاره رو بزنن، این کار رو با بسیجی‌‌ها میکردن الان وضع ایران بهتر بود
جمعه 29 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
چه خبره ؟!! توى این مملکت همه قشرها کتک میخورند از ورزشکار بگیرید تا بازارى و استاد و روحانى و دانشجو ، و و و و !!
جمعه 29 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.