گوگل: جوانان بی‌محابا اطلاعات خود را منتشر نکنند - ویدیو


گوگل: جوانان بی‌محابا اطلاعات خود را منتشر نکنند

رئیس گوگل درباره میزان اطلاعات شخصی که جوانان و نوجوانان روی اینترنت می گذارند، هشدار داد. اریک اشمیت می گوید نگران است روزی برسد که جوانان، برای از بین بردن سابقه ای که در اینترنت دارند، مجبور شوند نامشان را عوض کنند. رعنا رحیم پور گزارش می دهد.

khosh bavar - ایران - کرمان
big brother watching you ! همان بسیج اینده جهانی خواهد شد !
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
عجب! چقدر ما عاشق وحشت سازی و پلیسی کردن فضای زندگیمان هستیم! این هنر مغزهای ماست. نه؟ خوب چرا شما باید چیزی بر روی اینترنت بنویسی که از افشای ان بترسی؟! چون عاشق چند چهره گی و دروغ پردازی هستیم؛ مگه نه؟ مگر میشود کسی از نوشتن یا گفتن انچه که هست بترسد و نگران شود؟! عجب! به دوستی عرض کردم؛ هر وقت خواستی چیزی پشت سر کسی بگویی؛ در صورتی بگو که قادر باشی روبرویش هم بگویی. بهمین سادگی. جواب داد: غیبت کردن در خانواده ما رسمه!! خاله ام هر وقت مرا میبیند, با ذوق میگوید بیا کمی با هم غیبت کنیم!! بله دوستان: راستی چرا ما چیزی باید بگوییم یا بنویسیم؛ که از افشای ان دچار ترس و نگرانی شویم؟ سئوال مهمی است که باید به خودمان جواب دهیم؛ نه؟ شاد و خرم باشید.
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
یادم میاد وقتی میخواستند در ایران کارت ملی بدهند خیلی ها را میدیدیم که وحشت زده می گفتند شنیدی می خواهند کاری کنند که با یک شماره تمام سوابقت را بکشند بیرون. بهشان می گفتم مرد حسابی تو آخه دزدی می کنی، جاسوسی می کنی، چیکار می کنی که نگرانی؟؟!! حالا هم همان حکایت است. ما چهار تا عکس داریم که اگر همه دنیا هم ببینند عین خیالمان نیست. پست هایمان در فیس بو هم همین طور. چرا هول توی دل مردم میاندازید؟. خصوصا گوگل که معلومه از شدت حسادت به فیس بوک داره میترکه و مرتب به بی بی سی و این ور و اون ور آگهی میده که بگید فیس بوک بده. چه بدی داره؟ همه دوستای از دوران کودکی تا پیر مردی منو کنار هم جمع کرده و هر روز با هم حال می کنیم.
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا و .am.the.world - لوکزامبورک - اش : امروزه مد شده که مردم ایران مثل اب خوردن به عربها اهانت میکنند ( هر چند حق دارند ), که چرا: اعراب بیفرهنگ باعث خرابی تمدن و اداب و رسوم ایران شده ! ایا نباید به مردم جهان اول, هر چند درداوره, حق داد, که اشتباه مردم ایران باستان را نکنند و مخالف خارجیها در جهان اول و این رسانه های الکترونیکی همان نقش اعراب وحشی را بازی نمیکنند
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
قسمت2): متاسفانه قسمت 1 کامل نشد,!! مردم جهان اول با هوشیاری کامل و با بازبودن انان برای جامعه مترقی + اطمینان بیشتر, که زندگی شخصیشان را از دست ندهند و انرا کاملتر داشته باشند که توسط نیروهای مدرن مورد تهاجم قرار نگیره! اشتباه مردم ایران, که چشم و گوش بسته از اداب و رسوم خود گذشتند ( از طریق جنگ و یا منطق ) و الان صدای اعتراضشان گوش فلک را کر کرده ! ( امیدوارم متوجه منظورم شده باشید زیرا قسمت 1 بدون کنترل به نوشته هایم به site منتقل شد )!
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
سیدابوالقاسم دوست عزیز, این مطلبی که فرمودید جدن تحیراور نیست؟ مثلا میگویند؛ مواظب باش فلانی ادم فروشه!! یا مواظب باش یارو پلیسه! عنایت دارید؟ این ملت گویی در بطن و مغز استخوان مجرم و گناهکار است. نه؟ اقا اصلا طرف وزیر جنگ باشد؛ خب؟! وقتی شما ریگی به کفش نداری و حسابت در زندگی پاک است؛ اقای وزیر میخواهد کجایش را بخورد؟!این رفتار واقعا در این ملت عجیب نیست؟! چه جهنمی برای خودشان در زندگی میسازند؟! سید؛ قطع یقین؛ اکثریت کثیری مجرم؛ و از درون ناراحتند. اینطور نیست؟ اخر چه توضیحی بر این رفتار میشود داد؟! حکایت غریبی نیست؟ چرا این ملت به این شکل در امده؟! عجب! عجیب!! شادباشید.
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
.am.the.world - لوکزامبورک - اش دوست عزیز همیشه افرادی هستند که از صداقت و راست گوئی انسان سواستفاده کرده و از راههای مختلف به انسان لطمه بزنند.ضمنا جوانان زیادی بودند و هستند که در جوانی کارهائی کرده اند و در اینترنت ثبت کردند و بعد از چند سال متوجه شدند که کارهای اشتباهی کردند و حال هم پشیمانند و هم هراسان که مبادا فردی اطلاعات چند سال قبل این شخص را در اینترنت دیده باشد و اینده اش را با همان اطلاعاتی که خود نوشته رانابود سازد.بنابراین بهتر ان است که کار نسنجیده نکنیم.
جمعه 29 مرداد 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
کاش همین قدر هم که مواظب اینترنت اکانتهاهشون هستند مواظب خودشون بودند! دوستی گفت فلان دختر فیس بوکشو خوصوصی (پرایو ت) کرده و توتیروش قفل زده گفتم خودشم پرایوت کرده و قفل زده? :-) یا هنوز پاپلیکه(در دسترس عموم)! :-)
جمعه 29 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.