تیم فوتبال دختران ایران امروز و دیروز - عکس


تیم فوتبال دختران ایران امروز و دیروز

ایران بانو - ایران - تهران
ز ان روزی که دنیا را نهادند خلایق ان چه لایق بود دادند......
شنبه 23 مرداد 1389

cti_nima - برزیل - لبلی
این شماره 10 و1 دختر نیست......
شنبه 23 مرداد 1389

ایران بانو - ایران - تهران
ز ان روزی که دنیا را نهادند خلایق انچه لایق بود دادند ...
شنبه 23 مرداد 1389

kamia1 - المان - کلن
فرق اینا با مردا چئ??
شنبه 23 مرداد 1389

RajabRingo - سوئد - گوتنبرگ
واقعا یادش بخیر من اون زمان در تیم جوانان تاج بازی میکردم و بارها با تیم دختران به عنوان حریف تمرینی بازی میکردیم در ضمن نفر سوم نشسته از سمت راست خواهر ایرج دانائی فر است که رکورد دار رو پائی زدن بود در حدود یک ساعت رو پائی میزد .
شنبه 23 مرداد 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
بچه ها فقط به چشمها و لبهای خندان و گریان را توجه کنید ?!
شنبه 23 مرداد 1389

DrPhil - دانمارک - نوبغو
این شماره ی 10 و 1 همونهایی هستن که تو عکس پایینی موهاشونو بافتن!!!!! واسه رد گم کردن باحجاب شدن!
شنبه 23 مرداد 1389

has.danmark - دانمارک - کپنهاک
تف به رویتان ،خاک تو اون سرتان کنم .این یکی دیگه معرکه بود .تورو خدا ببینید بر سر ایران و ایرانی چی اومده .ننگ بر ما .یعنی لیاقت ما اینه ؟؟!! وای
شنبه 23 مرداد 1389

Negah* - المان - فرانکفورت
این تیم به دختر ان شباهتشون خیلی اندکه به پسر بیشتر شبیه هستند شماره 10 را نگاه کنید.. برای همینه که فیفا اینجوری کله هاشونو نپیچند از کجا معلومه اینها دختر هستند صورتاشون به پسرا شباهت داره.
شنبه 23 مرداد 1389

safih - اصفهان - ایران
واقعا جای تعصفه . شماره ده حتی برجستگی خاصی هم نداره و خیلی مردونه فوتبالیست های(!!) دو طرفش رو بغل کرده !!
شنبه 23 مرداد 1389

daniall - فرانسه - نانت
با این لباسها مهدی فنونی زاده هم با یک جفت گوله جوراب میتونه واسه تیم ملی بانوان بازی کنه,عمرا با این لباسها کسی بتونه تشخیص بده.بنده خدا سپ بلاتر کفش برید.
شنبه 23 مرداد 1389

mahtab999 - کانادا - تورنتو
عکس 1 اینا مردن یا زن.....
شنبه 23 مرداد 1389

nikbakht_s58 - ایران - تهران
واه واه واه.. خدا به خیر کنه... اینا کجاشون دخمله؟؟؟؟ اسمال آقا . سیبیل سیا...
شنبه 23 مرداد 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
مثل خانمهای ترک و عرب در اینجا حجاب دارن.بهر حال موفق باشند
شنبه 23 مرداد 1389

afsaneh555 - ایران - تهران
وای این شماره 10 و 1 دختر نیستن؟!!!!!
شنبه 23 مرداد 1389

shekan - ایران - تهران
چرا این بدبختهای فلک زده رو مثل کلفتها درست کرده اند ؟
شنبه 23 مرداد 1389

Dadar2010 - ایران - تهران
در مورد حجاب اجباری در کار نیست . امام خمینی ره !!!
شنبه 23 مرداد 1389

mashkok - ایران -
شماره 10 خیلی خشگله
شنبه 23 مرداد 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
شرمتان باد. آنهایی که با ذکر شماره قسم میخورید فلانکس پسر است، تصور کنید صاحب عکس کامنت شما را بخواند. از خودتان نمیشرمید؟ تا به حال تمام عکس‌هایی‌ که از شمای لامروت انداخته اند لایق چاپ شدن روی مجلات خوشگل‌ها بوده؟.
شنبه 23 مرداد 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
تف به این روزگار.سابق دخترها درکنارمادرانشان خانه داری را یادمیگرفتن. اما حالا باید بیایندجلو نامحرم و چشمچرانها بدنبال توپ بدوند.
شنبه 23 مرداد 1389

hadi_ranji - عراق - اربیل
بدترین عذاب اینه که مجبورت کنن یکى از این نمونةهارو براى ازدواج انتخاب کنى.. واى خاک بر سر همسرانشان
شنبه 23 مرداد 1389

ir.virangar - ایران - کرج
بابا این شماره 1 و 10 دختر نیستن
شنبه 23 مرداد 1389

blackmoon - امارات - دبی
1.3.10. دختر نیستن مردن
شنبه 23 مرداد 1389

YAho0DA - امارات - دبی
من میخوام به اون دختره که بالا سر شماره 8 ایستاده گل بزنم (بدک نیست) شماره 10 رو هم واسه همیشه از فوتبال محروم کنم ( خدا وکیلی کجای این شبیهه بانوان ? اگه کسی کشف کرد به ما هم بگه ) کلن زن ورزشکار دوست ندارم زن باس نرم و نازک باشه .
شنبه 23 مرداد 1389

parichehr.iran - هند - دهلی
لطفا اینقدر قیافه های این دخترها رو زیر سوال نبرید..اگه خودتون رو هم اینجوری باندپیچ کنند دست کمی از اینها نخواهید داشت. اینها که گناهی ندارند..
شنبه 23 مرداد 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
با اینکه امروزیها اینقدر مشکلات زندگی دارند خیلی خوشگل تر از قدیمیها هستند قدیمی ها اینگار از جنگل فرارکردند ضمنا قد کوتاه و چاق و شلخته و زشتند. خودتان که چشم دارید مقایسه کنید.
شنبه 23 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
کسانیکه از شورش ننگین اسلامی دفاع و این پسرفت 1400 ساله را شکوهمند می نامند باید گفت //هر ملتی لایق حکومتیست که بر او حاکم است// حال اسمان و زمین را به هم بکوبید برای حقانیت خود فسیلها باورتان دارند نه جوانان اسیر در چنگال دژخیمان اسلامی
شنبه 23 مرداد 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خلایق هر چه لایق در ضمن زیتنون بهبهان ببند .
شنبه 23 مرداد 1389

خروس - امارات - دبی
دوستان اینا که گناهی ندارن آخه. چرا این همه اینا را مسخره می‌کنین؟ مگه خودشون خواستن اینجوری باشن؟ دوستان که به قیافه گیر میدن کمی‌ هم تو آینه خودشونو نگاه کنن
شنبه 23 مرداد 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
زیتون بهبهان-ایران-بهبهان --- خواهر ارزشی ، تو یکی خیالت تخت باشه ، هرچقدر می خوای دنبال توپ و چیزای دیگه بدو ، مطمئن باش کسی نگات نمیکنه...
شنبه 23 مرداد 1389

aaamin - ایران - تهران
شماره 4 چه سینه هایی داره
شنبه 23 مرداد 1389

ezatdf - ایران - تهران
سخت ترین لحظه زندگی یک دختر ایرانی وقتیه که مجبور بشه بدون آرایش جلو دوربین ایست کنه!
شنبه 23 مرداد 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
pahlavi 100 آمریکا کالیفورنیا حق با تواه اینهایی که کامنت میدن اصلا به چیزهای پیش پا افتاده ای که موجب ناراحتی بقیه میشن اهمیت نمیدن . شرم باد کسی که ادب نداره
شنبه 23 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
اگه علی دایی یا رونالدو این لباسها را پوشیدند و توانستند گل بزنن, انوقته که معجزه اتفاق میافته. این گوی و این میدون. شادباشید.
شنبه 23 مرداد 1389

ali bidin - ایران - تهران
تا خرند این قوم رندان خر سواری می کنند
شنبه 23 مرداد 1389

xixix - انگلیس - منچستر
دوست عزیز زیتون بهبهان - ایران - بهبهان . حرف شما را می فهمم. ولی زمان در حال تغییر، نیازهای متنوع تری را مقابل انسانها قرار داده. مجبور به تغییریم وگرنه شدیدتر می بازیم. دموکراسی سرشار از ایراد است، اما بهترین شکل و ارضاء کنندۀ خواست آحاد یک اجتماع است. اجتماعی که در آن رای زیتون بهبهان همانقدر گرامی شمرده شود که رای دوستمان ARTEMIS-SW -.. ما دارای این حق مسلم هستیم که آنگونه که دلخواهمان است (بدون تعرض به حریم دیگران) زندگی کنیم و آینده مان را آنگونه که دوست داریم شکل دهیم. این حق و موهبتی ست که آفریدگار به ما بخشیده و هیچ کسی نمیتواند آنرا از دیگران سلب کند. درود بر شما هموطن خوبم ./.
شنبه 23 مرداد 1389

omidgochn - ایران - تهران
شماره 10 مرد؟
شنبه 23 مرداد 1389

mohammadi118 - افغانستان - هرات
مومیایی های چهارم !!!!!!!!!!!!
شنبه 23 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان با اینکه میدونم بعلت داشتن افکار عصر حجری و همچنین ناآگاهی مذهبی هیچوقت جواب درست و حسابی و منطقی نمیدی و یا مثل سوالم در مورد حاج اقا گلستانی و ...اصلا جواب نمیدی چون نمیصرفه یا اطلاعات نداری. ولی میشه بگی که چطور اگه مردها جلوی زنهایی که نامحرم هستند بازی کنند مشکلی نیست ولی برای زنها محدودیت ایجاد میشه؟!!! آیا زنها با دیدن مردها تحریک!!!(طبیعت کنترل نشدنی جانوران ولی وقیح) نمیشوند؟!!!
شنبه 23 مرداد 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
عکس دومی فکر کنم مربوط به زمان مشروطست .یکی که طرفدار حکومت شاهه بگه چرا ان زمان اینقدر جنسهای بی کیفیت وارد ایران می شد خوبه شاه یک روز اروپا یک روز امریکا بود ایقدر پول توحلقشان ریخت اخر هم جنسهای بیدوام قالب ایران کردند .ماشین پیکان استادیوم بی چمن فیلمهای بی کیفیت و.....تو یک کلام خیلی چیزها اکنون بهتر از زمان شاهه.
شنبه 23 مرداد 1389

farzad_s - ایران - تبریز
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان-----تو فقط باید در عکس به نفر شماره 10 و1 نگاه کنی بقیه اش احتیاط واجب اینه که اصلا نگاه نکنی چون خدای ناکرده کار دست خودت میدی وروزه ات باطل میشه ها---ودر ضمن احتیاط مستحب اینه که اصلا در ماه رمضاه دور و بر اینترنت خط بکشی-- التماس دعا
شنبه 23 مرداد 1389

amo danial - نروژ - اسلو
عجب دنیای شیر تو شیری شده،ما ایرونی ها تو حرف مفت زدن رتبه اول رو کسب کردیم و دست بر دار هم نیستیم، خیلی‌ها که از عقل معافند و فقط دهنشون باز و بسته می‌شه و چرت و پرت میگند،،مانند - YAho0DA - امارات - دبی ،، از بس که تو دبی با عربها ... چشم و دلت دنبال دختر بچهای معصوم ایرانی‌ هست، بینوا !
شنبه 23 مرداد 1389

Garfieldx - ایران - تهران
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان لطفا ..شو آمار رسمی UN حاکی از اینه که دخترانی که آفتاب مهتاب ندیده هستن تا 35% بیشتر از دختران دنیا دیده پس از ازدواج به شوهرانشان خیانت میکنند.
شنبه 23 مرداد 1389

Negah* - آلمان - فرانکفورت
. pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا . دوست گرامى من فکر میکنم شما عرب هستید چون اعراب کالیفرنیا را کالیفورنیا مى نویسند,وبا توجه به نظرتون که خیلى با ادبانه بود باید به عرضتون برسونم تازه اگر مرد هم باشند که ارزششون در دین اسلام بیشتره وچهار تا از این زنها برابر یکمرده...اینکه توهینى نیست ..مرگ بر حکومتى چون جمهورى اسلامى که زنان خود را اینقدر حقیر ومورد تمسخر دنیا قرار میده,مرگ بر آخوند وآخوند زاده که فقط از کمر به پایین به زنها مى اندیشند .وهزاران بحث وحدیث در اینمورد دارند..مرگ بر حکومتى که موى سر زنان آنها را به هوس وتنگنا میکشاند مرگ بر افکار قرون وسطایى که هزاران سال است تاریخ مصرف آن گذشته اما در رژیم ظلم وفساد آخوندى هنوزتمساح یزدى وفسیل کوته فکر وخرف ودیوانه جنتى براى مردم تعین تکلیف میکنند.
شنبه 23 مرداد 1389

h.k - دانمارک - اودا
نه اینکه تیم ملی پسران خیلی گل میکاره.همه گوشها سوراخ زیر ابرو برداشته مشگلی نیست.امااگرامکاناتی که انها دارنداینهاداشته باشند.خیلی بیشتر افتخارمی افرینند.نوددقیقه بااین پوشش دویدن کاراسانی نیست.افرین به این شیردختران ایران خیلی باغیرتتر هستند. ضمنان,,,,,زنانراهمین است بس یک هنر,,,,,,,,,,زنندزانوزایند شیران نر.فردوسی .
شنبه 23 مرداد 1389

zoroye iran - اتریش - وین
چرا بعضیها عقده ای هستند این دخترها جای تقدیر دارن افرین بشون با این حجاب در گرمای هوا 90 دقیقه میدون مثل اینکه در سونا 90 دقیقه بدوی ادم محو میشه .بجای عیب کردن باید تشویقشون کنید . ایرانی هستیم کارش نمیشه کرد فقط بلدیم تضعیف بکنیم
شنبه 23 مرداد 1389

solmaz1984 - انگلستان - لندن
اکثر دخترایی که فوتبال بازی میکنن همجنسگرا هستن..به خاطر همینه که یه جورایی شکل پسرا هستن.
شنبه 23 مرداد 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
pahlavi 100 آمریکا کالیفورنیا -دوست عزیزم درودبرشمابی نهایت...YAho0DA - امارات - دبی -خجالت بکش..بی..بیمار..
شنبه 23 مرداد 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
danial nabi - سوئد - استکهلم --- برای همین که امروز از صدقهٔ سر آخوند ایران پیشرفت کرده، شما لنگر رو تو استکهلم انداختین؟.
شنبه 23 مرداد 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
Negah* - آلمان - فرانکفورت --- بنده از پدر و مادری آذربایجانی در تهران متولد شده و زندگی‌ کردم. به ایرانی‌ و آذربایجانی بودن خود مثل ملیون‌ها ایرانی‌ دیگر افتخار می‌کنم.در کشور شما، ارزش بانوان و آقایان تا همین سی‌ سال پیش برابر بود. بی‌ لیاقتی نسل گذشته اوضاع فعلی‌ رو حاکم کرده. اگر بنده و شما غیرت داشته باشیم، در کنار کامنت نوشتن، تلاشی هم برای تغییر وضع امروز مملکت باید بکنیم.
شنبه 23 مرداد 1389

شرمینه فرد - ایران - تهران
من کامنتها رو که میخونم بیشتر حالم از ایرانی جماعت به هم میخوره .... عجب ملت کثیفی هستند این ملت واقعاً .. چقدر بیرحمانه قضاوت میکنند خدا کنه احمدینژاد بتونه آدمشون کنه
شنبه 23 مرداد 1389

skafy - امرپکا - سن دپگو
والله اگر از من بپرسید هیچ کدام دختر نیستند.
شنبه 23 مرداد 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
دوستان عزیز شاید صد در صد بعضی هاشون دختر نباشن ولی مطمئنن ادم که هستند پس خواهشن ....
شنبه 23 مرداد 1389

odin - بلژیک - انتورپن
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش -من معمولآ بحثهای صفحات دیگر را به صفحات بعدی نمیبرم اما میبینم مثل اینکه شما واقعآ این عوامفریبی و تهدید و خط و نشانها را میخواید حتا در صفحاتی که من کلامی هم در انجا ننوشته ام برسم خاله زنک بازی و تخریب و زیراب زنی ادامه بدید! جناب همه دنیا رفتار و برخورد شما برای من یک پدیده جدید نیست، سی و یک سال از این رژیم و عواملش و کلآ از افراد دینمدار دیدم که با توسل به مغلطه رفتار زشت خود را بدیگری نسبت میدهند و گفته های دیگران را قرقره میکنند شما نفر اول نیستید. قبلآ عرض کردم دیر امدی زود هم میخواید برید. در مورد علیرضا جان نوشتید ،نه عزیز با نویسندگان و هنرمندان دوست بودن چیز عجیبی نیست اما از جیب دیگران خرج کردن رندانه و مسخره است! کسیکه خود را رفیق فلان نویسنده مینامد مخصوصآ در افرادی مثل شما دقیقآ بخاطر همان عقده حقارت و خودبزرگبینی است
یکشنبه 24 مرداد 1389

odin - بلژیک - انتورپن
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش - در فارسی مثلی هست که میگوید بگو رفیقت کیست تا بگویم کیستی شما این طرف داستان رو دیدی و خواستی از کردیت دیگران خرج کنی اما اون طرف داستان رو ندیدی که موش تو سوراخ نمیرفت جارو بدمش میبست! جان جانانشما هنوز یک مطلبی که نشاندهنده یک حداقل اگاهی و سواد درست و حسابی باشد غیر از توهین و تهدید و فحش و ساقه گلابی و زرشک و شیشکی و این مزخرفات نتونستی بنویسی انوقت ادعای همنشینی با ادبا و نویسندگان داری؟ این حرف شما را کاملآ میپذیرم که باحتمال زیاد از دوستان و اشناهای اردوخانی هستید، کسیکه نام خود را نویسنده گذاشته اما تمامی نوشته هایش در مورد خاطرات دوران کودکی اش در شهر نو است و یک مطلب از خود ندارد و حتا دیپلم دبیرستان هم ندارد،عزیز جان شما در همین حدودی در حد همین اردوخانی و احتمالآ نبوی،البته چیزی را تحمیل نمیکنم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است، کلآ خود پیداست از زانوی تو. حمام گرم کوی کجا بود؟
یکشنبه 24 مرداد 1389

odin - بلژیک - انتورپن
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش - من مطمئنم که نوشته های بنده شما را ناراحت کرده اما چه باک؟ تا زمانی که ادب شما در این حد است که نوشته های جمعی را ساقه گلابی خطاب کنید و بعد ننه من غریبم در بیاورید و از مهرورزی و محبت و عشق بدیگران عوامفریبی کنید بنده هم بعد از خواندن مینویسم؟ از نوشته من ناراحتید؟ قبلآ هم عرض کردم: خود شکن ایینه شکستن خطاست. رفتار زننده خودتان را اصلاح کنیدو در غیر اینصورت همانطور که میبینید ماستخور را در بدجایی تحویل دادید.در ضمن توهینهای زننده تان در مورد چرس و بنگ و این مزخرفات را جواب نمیدهم چون در این موارد تجربه جنابعالی را ندارم اما همانکه به موقعیتی رسیده اید که چنین لیچارهایی میگویید خود نشانه عجز و حقارت گوینده است. حال این گوی و این میدان. تا همینجا هم جنابعالی هستید که به فحاشی و معرفی محیط زندگی و تربیت خود معترف شده اید.تنها در دو صفحه پشت سرهم دو چهره 180 درجه متفاوت از خودتان نشان میدهید. در اولی فحاشی و چرس و بنگ و تهدید در دومی ننه من غریبم و نسبت همان اراجیف به مخاطب؟عزیز، خودتی.
یکشنبه 24 مرداد 1389

shalgam - قطر - دوحه
سلام بچها اولین باره که نظرمو میفرستم باعمامه بازی کردن عیب نیست تمام بزرکان مملکت با عمامه بازی میکنند
یکشنبه 24 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
danial nabi - سوئد - استکهلم . تعدادی هنگام اظهار نظر خود را افشا می کنند نوشتید خیلی چیزها بهتر از زمان شاه فقط چند قلم// 100000 اعدامی در 30 سال//300 اعدامی در 50 سال//..سنگسار قطع دست و پا شلاق و اعدام در ملا عام. ربودن دختر در خیابان و تجاوز کشتن و سوزاندن..برباد رفتن شرف و منیت ایرانی در جهان. از دست دادن قسمت بزرگی از دریای مازندران و خلیج فارس. ریختن پول به شکم تروریستهای اسلامی جهان سوزاندن 400 انسان در سینما کشتن بیش از 100 جوان و تجاوز به پسران در زندانها.گرفتن پول گلوله از خانواده ی زندانیان/// خجالت کشیدی مزدور????ایران بهتر شده چرا در سوئد تمرگیدی??
یکشنبه 24 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
بتازگی پدیده ی جدیدی مد شده تعدادی که بظاهر دشمن رژیم هستند انچنان با ادب شده و متولد مدینه ی فاضله ی ایران که پاسخ مرا به مزدوران رنگارنگ رژیم و قاتلان تازی فحش های رکیک قلمداد می کنند // خفه خون و اخوند بی پدر مادر پدوفیل. و تمرگیدن به مزدوران خارج نشین در برابر هتاکی انان شده فحاشی!!!!!!و نام بی هویتی خود را ادب نهاده اند و می خواهند من میدان را خالی کنم در برابر دشمنان ایران!!!!!!! و به همین دلیل بر تعداد ارتش سایبری ملا روز بروز افزوده می شود حتی تعدادی موذیانه خود را شاهدوست معرفی کرد و اعلام می کنند چون شاه مسلمان بوده پس اسلام بر حق است نخیر اقائی که در قسمت دیگر اینرا نوشتی من به عنوان یک شخص منفرد عقاید خود را دارم و جواب خواهم داد.اب در اسیاب ملا بریزید تا صبح دولتتان بدمد.
یکشنبه 24 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
odin جان, دوست محترم, شما نه درست کامنت میخوانی و نه در نوشتن تامل میکنی. چرا؟ بنده از پیوند ساقه گلابی حرف زده بودم نه از نظرهای ساقه گلابی. نه؟ پدر جان شما هم مرتبن دیگران را نشانه میگیری, هم تهمت میزنی هم فضولی, مگر نه؟ به شما چه مربوط که چه کس کیست و چیست؟ به شما چه مربوط که انتی اسلام در اهواز زندگی میکند یا در بلژیک یا هر جای دیگر؟ به شما چه مربوط امید به چه سمتی سجده میکند؟ به شما چه مربوط که پدر چه کس برج ساز است یا کفاش؟ ها؟ این کلانتر بازیها و الله کرم گریها همه ما را دربدر و اواره کرده. نه؟ چرا به همه تهمت میزنی؟ عزیز بخودت برس. هی شعر اینه واسه بقیه نخون. اقا مطلب داری کامنت کن؛ نداری از کول کسی بالا نرو پدر جان. سواد کسی رو متر نکن و اندازه نگیر. به کسی پیله نکن که چرا مثل تو نمیبینه. اقا این حرفا معلومه یا نه؟ عجب. اقا بنده همان هستم که میگویید. پدر جان من و شما نه زن و شوهریم نه خرج و دخلی با هم داریم. مگر نه؟ قربان برای هزارمین بار عرض میکنم: کامنتتان را بنویسید و این جمع را به کشمکش و تشنج نکشانید. عزیز من کامنتت را بنویس و انرا بر سفره چشم ما بگذار. شادباشید.
یکشنبه 24 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
یا للعجب! اقای odin به شما چه که ابوالفضل اردوخانی کیست و چه مینویسد؟ اقا اینهمه ... در کار و زندگی مردم یعنی چه؟ پدر جان تو چرا اینقدر ادم اشفته و ناراحتی هستی؟! بتوچه اقا؛ اینها که در مورد دیگران مینویسی بتوچه؟ اقا این جمله را در گوش خودت جیغ بزن: بمن چه که چه کس چیست و کیست. با این افاضات خصومت و ناراحتی شما از جمهوری اسلامی مگر معنی دارد؟ مگر خمینی و احمدی نژاد هم با این فضولیها تا توی رختخواب مردم نیامدند؟ مگر محمود دولت ابادی که کلیدر را نوشت بیشتر از چهار کلاس درس خوانده است؟! اقا بتوچه این چیزها؟ چرا مردم را مرتب قضاوت میکنی؟ چرا اقا؟ چرا؟ عجب. تحیر اور است. اقا تکرار میکنم, من همان هستم که میگویی, پدر جان بخودت بپرداز و رفتارهایت را در ان اینه ببین. اقا خودت را متحول کن. عجب. عجیب. شادباشی.
یکشنبه 24 مرداد 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
pahlavi 100 بنده دانشجو هستم وتا یکسال دیگر درسم که تمام شد به ایران بر میگردم وبه هم میهنانم خدمت.شما انجا خیابانها رو متر کن.راجب گوانتنما هم حرفی نزن چون تلفنت کنترل میشهartemis فرانسه خیلی بدبختید که اونجائید تو زندان فرانس همه کار میکنند باهات امتحان کن.توخبر نااری.
یکشنبه 24 مرداد 1389

kalamok1 - امارات - دبی
جرا قیافه همشون مانند مردهاست ؟
یکشنبه 24 مرداد 1389

loststaar - امارات متحده عربی - دبی
چرا همشون ورم باد گرفتن
یکشنبه 24 مرداد 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
من متائسفم برای کسانیکه به ظاهر این دخترها گیر دادن .من میخواهم بدونم که ایا این فکرو نظر هم در باره سایر انسانها مثلا معلولین دارید??فضولی هم حدی داره ما مردها 31 سالست کاری نکردیم و این زنایه شیره دل ایرانیمان هستند که بیشتر زیر ظلم و فشار این رژیم فاشیست اسلامی هستند.و هروز مبارزه میکنند .
یکشنبه 24 مرداد 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
xixix-انگلیس.منچستر/درود و سلام به شما هموطن عزیز.خداییش غیر از اینکه مخالف فوتبال دختران نیستم.موافق صددرصدهم هستم .1
یکشنبه 24 مرداد 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
xixix-انگلیس/2-اماآیابا این پوشش بجزتمسخرخودی و غیرخودی چیزی نسیبشان شده.چرابالباس آرادفوتبال سالنی بازی نمیکنن.
یکشنبه 24 مرداد 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
xixix-انگلیس/3-بعضی ها ازبس شماره فلان راتمسخرکردن که بعدازاین باید دربین هم تیمیهاگوشه گیربشه.درخاتمه ازکامنت جالبتان بسیارمتشکرم.
یکشنبه 24 مرداد 1389

cyruspr - ایران -
danial nabi جان احتمالا شما از آقازاده ها میباشین که با بورسیه های دولتی به اسم تحصیل و برای خوشگذرانی سوئد تشریف بردی چون تا جایی که مردم تو ایران میدونن فقط آقازاده ها به کشورهای اروپایی برای تحصیل اونم بخرج خودشون میرن .. در ضمن ما خدمت شما رو نخواستیم زحمت نرسان
یکشنبه 24 مرداد 1389

odin - بلژیک - انتورپن
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش- هوچی گری و جیغ و فریاد؟ خوب دفعه بعد شما حتمآ زنجیر و پیراهن مخصوص سینه زنیت را هم بیار شاید بیشتر اثر کنه! این موذیگریها و کامنتت را بنویس ،کامنت بنویس را برای هر کس دیگری در میاوردی شاید مرعوب میشد اما اقای یک و نود و هشتی ا00ا جلوی لوتی جفتک وارو نزن.برای کامنت نوشتن فقط منتظر دستور شما بودم خوب شد که صادر کردی، در مورد نوشته ها هم مثل اینکه شما علاوه بر دکترای بسته بندی، الزایمر هم داری! برو ببین کی از کول اردوخانی و «علیرضا» و هادی جان بالا رفت. گیرم اصلآ پدر تو بود فاضل از فضل علیرضا و اردوخانی و «هادی جان» تو را چه حاصل؟این بی اخلاقی و صفت زشت خود را بدیگری نسبت دادن تو واقعآ رو میخواد!کسیکه از جیب دیگران خرج میکنه از کول مردم بالا میره نه منتقد.والله هر جمله ات یه سوتیه اخه مرد حسابی وقتی حتا نمیدونی نوشتن در اینجا به چه منظوره و چه هدفی رو دنبال میکنه مگه مجبوری پاتو از گلیمت درازتر کنی؟
دوشنبه 25 مرداد 1389

odin - بلژیک - انتورپن
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش- اینجا بنده بیشتر از دو،سه ساله با مذهبی ترین افراد مباحثه داشتم، با افرادی که حتا جعل در ترجمه و نامه دانشمندها کردن اما هیچکدام رو به عوامفریبی و فریبکاری تو ندیدم و هیچکدوم این راه فرار و مغلطه ; هوچیگری و ای هوار هوار تو رو نداشتن هر کدوم اونهاو همه افراد به یک اصول اخلاقی حداقل پایبندی داشتن اما حیرتا که از اونکه حتا مطلب را وارونه ترجمه میکرد خارتر میبینمت.اینجا جای بحث و تبادل نظره، تحملش را نداری؟ بعد از شنیدن جواب فحش میدی و با هوار کردن و هوچیگری میخوای شهید نمایی کنی؟! اثر نداره.خوب انتظار داشته باش که جواب بشنوی.دلت میخواد مثل خودت بهت جواب بدم و بگم معتاد و بنگ و چرسی؟نخیر اون در کلاس و ادبیات و تربیت اجتماعی شما است هر کسی روش خودش رو داره، خیلی ناراحتی؟عز اومدی؟دفعه بعد حواست رو جمع کن. درضمن کسی سواد کسی رو متر نمیکنه این خود افراد هستن که تا مینویسن نشون میدن که چه در چنته دارن! ناراحتی از اینکه معلوم شده زیر دیپلمی؟ معمولآ این ضعفها رو با خوندن و تحصیل جبران میکنن نه با فحش دادن و خط و نشون کشیدن برای منتقد.
دوشنبه 25 مرداد 1389

odin - بلژیک - انتورپن
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش- تحمل نقد و حرف را نداری؟ سری بخودت بزن بدیگران که چه کنن یا نکنن کاری نداشته باش. تو در حدی نیستی که بتونی حتا به یک بچه دوارده ساله بگی چه کنه گرچه بنظر میاد سن و سالی ازت گذشته باشه اما متاسفم این عمر گویا گیاهی بوده.در ایران به همنوعان شما میگیم ساندیسخور، اما در اینجا هم اندسته افراد مفت خور و عادت کرده به زندگی انگلی را سوسیال خور میخونیم کسانیکه بسربار بودن عادت کردن ولی درحرافی بیرون روی دارن و اتفاقآ چون فکر میکنن اینتر نت و دنیای مجازیست خودشون رو ازاد در هر دروغ و حقه و فریبی محق میدونن! بله درست میگی بمن هیچ ربطی نداره که تو سواد داری یا نداری، اما وقتی ادم بیسوادی برای سوءاستفاده لباس معلم رو میپوشه درست مثل کردان، ابروش رو باید ریخت و نباید اجازه داد عوامفریبی کنه. اون کرد و از اینراه میلیونها دزدید، مارگزیده از ریسمون سفید و سیاه میترسه حالا چه کردان و ا.ن در کابینه باشن چه همه دنیا!!! در اینترنت و صفحه کامنتها باشه دروغگو رو مچش رو میگیرن و نمیذارن عکس مار بکشه.
دوشنبه 25 مرداد 1389

odin - بلژیک - انتورپن
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش- اتفاقآ همه بدبختی ای که الان داریم سر همینه که امثال تو سال 57 همینکه الان میگی رو میگفتن و هر کی چیزی میگفت بهش میگفتین بتوچه. نه جانم اتفاقآ خیلی هم مسایل اجتماعی به بنده مربوطه شما ناراحت از نظرات بنده ای؟ یا نخون یا سنجیده بنویس یا مثل اون پسره! از ویکی پدیا کپی برداری کن فقط که ابروریزی نکنی از خودت..
دوشنبه 25 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
odin جان حرفهای ما معلوم بود. خداحافظ تا میخ طویله های جدیدتر. افرین پسر خوب. شادباشی.
دوشنبه 25 مرداد 1389

karem - کانادا - ونکوور
همشون بیشتر به جنازه شبیه هستند نه ادم هههههه
دوشنبه 25 مرداد 1389

xixix - انگلیس - منچستر
زیتون بهبهان - دوست عزیزم. برای تشخیص سیاهی رنگ سیاه، به رنگهای روشن تر نیاز است. این آدمهای بد هستند که با کردارشان خوبی خوبان را به دیگران تفهیم میکنند. جامعه باید با بردباری و شکیبایی ، پذیرای همۀ سلیقه ها باشد. یک بوستان با وجود گلهای رنگارنگ، بسی زیبا تر خواهد بود. شاد و تندرست باشی هموطن گلم.
دوشنبه 25 مرداد 1389

rakhsh - سوئد - گوتنبرگ
شماهائی که ایراد میگیرید واقعا ادمهای بد بختی هستید .
دوشنبه 25 مرداد 1389

DEMNE - القطر - - دوحه
کاکا کاکا ششش الان هم ....متاسفم البنه برا دخترا که حجاب نمی خوان به زور سرشون میکنن .
سه‌شنبه 26 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.