وضعیت زندان رجایی شهر کرج - ویدیو


وضعیت زندان رجایی شهر کرج


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=zZtGDFLVuYk

فرهاد V - ایران - تبریز
پیروزی نزدیک است !!! شعار نویسی روی اسکناس == ( رفراندوم سراسری )
جمعه 22 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
اصولا زندانها در تمام دنیا از وضعیت ناگواری برخوردارند. ایران با حکومت جمهوری اسلامی یک زندان بزرگ است. جدا از این سیاسیها که دیروز در برابر زندانی شدن دیگران سکوت کردند, و اکنون خود به بند امده اند, مطلب زندان و زندانی بسیار معضل عجیبی برای بشر شده است. این معضل مرتبن فراگیرتر میشود. جنجالی میشود. جرائم و جنایایات بیشتر و بیشتر میشوند. قوانین ناقص, مشروط و مقطعی برخورد میکنند. عدالت تعریف مشخصی ندارد و مطابق سنتها و باورها تعریف میشود. در این بلبشو چه میتوان کرد؟ جدن چگونه باید با این معضلات روبرو شد؟ عدالت را چگونه میتوان تعریف کرد؟ اینها سئوالاتیست که ما انسانها را به چالش میگیرد و به زندگیمان ارتباط دارد. چه باید کرد؟ شاد باشید.
جمعه 22 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
بیگناهان در زندان بپوسند تا. جنایتکار علی حق طلب ..بخارج از کشور فرار کند و در. آنجا خق اش (مُزد ِ آدمکشی اش ) را طلب کند...
جمعه 22 مرداد 1389

Dadar2010 - ایران - تهران
چرا صدای امریکا همیشه دریاها ی ایران را در تصاویر نقشه ی جغرافیایی ایران که بعنوان پس زمینه استفاده میکند ، حذف میکند ؟ . همیشه از پخش تصاویر نقشه ی جفرافیایی کشورم بدون دریاها . تنفر داشته ام .
جمعه 22 مرداد 1389

toni74 - تایلند - بانکوک
زندانهائ اسیائ شرقی را ببینن چی میگن
جمعه 22 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش . دوست عزیز تا جرم هست زندان هم هست ولی در بقیه ی کشورها زندان چند هزار نفری ولی در کشورهائی چون ایران عربستان و کره ی شمالی زندانی به وسعت کل کشور متاسفانه نه ادیان نه ایدئو لوژیهائی که دین ستیز بودند نتوانستند مدینه ی فاضله ای بسازند در کشورهای دین ستیز سردمداران قدرت خدا را حذف ولی خود خدا شدند با همان توحش !!چین شوروی کره ی شمالی. که این اخری چون کوبا همان حکومت موروثی بود اولی پس از 38 سال قدرت به پسرش رسید و کوبا به برادرش.دنیای عجیبی است و سرامد همه همین ایران من و شما. پیروز و برقرار باشید.
جمعه 22 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
ARTIMIS جان, نگاه باز و روشنی کرده اید. پهنای عظیمی را کامنت کرده اید. زنده باد. میدانید, من غالبن در گفتگو با دوستان عرض میکنم, اگر نصیحت و موعظه موجب تحول انسانها بود, یک جلد گلستان سعدی جهان را تاکنون جنت و بهشت برین کرده بود. میدانید, بنده سالهاست به سینما نرفته ام و علاقه ایی ندارم, اما بارها فیلم God Father (پدرخوانده) را در خانه دیده و دیده ام. این فیلم تمام روان و نحوه عملکرد ذهن بشر را نشان میدهد. کامنت شما این فیلم را تداعی میکند. ایامتان خجسته و خرم باد. شادباشید.
جمعه 22 مرداد 1389

surena1611 - المان - اشتوتگارت
اینها به شهروندانی که از نظر قانون!!! خودشان هیچ جرمی مرتکب نشده اند رحم نمیکنند و به بدترین شکل ممکن با مردم برخورد میکنن و ازار و شکنجه میدند حالا انتظار برخورد انسانی با زندانیان ازشون دارید؟!!! از یک مشت جانور وحشی که نمیشه رفتار انسانی توقع داشت!!! وقتی استادان و سخنوران شان مثل جانور مونثی بنام فاطمه رجبی باشند معلومه که زندان بانان و شکنجه گرهاشون چی هستند. تا این رژیم فاسد و جنایتکار قرون وسطایی بر ایران حاکم است وضع همینه و بدتر هم خواهد شد. پاینده ایران
جمعه 22 مرداد 1389

m.mohajer - المان - ماینز
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش دوست عزیز این فیلم سه قسمتی (پدرخوانده )در کنار فیلم Papillon واقعا از شاهکارهای عالم سینما هستن.
جمعه 22 مرداد 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
زندان رجایی شهر وحشتناکترین زندان ایران هست و من امیدوارم روزی برسد که هیچ کس به خاطر عقیده اش و مسائل سیاسی در انجا و زندانهای دیگر ایران نماند.
شنبه 23 مرداد 1389

khayyaam - استرالیا - ملبورن
یک تاجر که مرتب در مسافرت بود دوستئ عرب داشت هر وقت که بخانه او میرفت عربه با شیر و ماست از اوپذیرایئ میکرد پس از مدتی یکروز که مهمان او شد دید از شیرماست خبرئ نیست پرسید شیر و ماست چی شد عربه گفت حمار مرد تازه مرد فهمید تا بحال شیر خر میخورده دوستان ما هم تازه فهمیدن تا کنون ملا ها هر چه مگفتند گفته اسلام نبودهخ
شنبه 23 مرداد 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
صدای امریک همیشه دروغ میگوید.اگر بی طرفید از زندانهای گوانتنامو بگوئید که چه بلائی سر زندانیان 14 15 ساله اوردند درحالی که بدون جرم 8 سال زیربدترین شکنجه ها زندگی را گذراندند.نامردها بوش و اوباما و cia .
شنبه 23 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.