رونق صنعت گردشگری جنسی در برزیل

 
رونق صنعت گردشگری جنسی در برزیل

خبرنگار بی بی سی با تعدادی زیادی از دختران برزیلی صحبت کرده است

بی بی سی : بر اساس تحقیقاتی که بی بی سی انجام داده، نوجوانان برزیلی نیاز رو به افزایش گردشگران خارجی را که خواهان سکس در حین تعطیلات خود در برزیل هستند، تامین می‌کنند.

کریس راجرز در گزارش خود نشان می‌دهد که چگونه این کشور به عنوان مقصدی برای گردشگری جنسی از تایلند پیشی می‌گیرد و برای حل این مشکل تلاش می‌کند.


بیکینی کوچک دخترک استخوان‌بندی ظریف او را به نمایش می‌گذارد. نباید بیش از ۱۳ سال داشته باشد. او یکی از ده‌ها دختر خیابان‌گردی است که در آفتاب خیره‌کننده ظهر به دنبال مشتری هستند. بیشتر آن‌ها از زاغه‌های اطراف شهر می‌آیند.

به محض این که اتومبیلم را پارک می‌کنم، دختران به شکل تحریک کننده‌ای شروع به رقصیدن می‌کنند تا توجه مرا به خود جلب کنند.

او می‌گوید:"‌سلام، اسم من کلمی است، ‌می‌خواهید یک "برنامه" داشته باشید؟"

برنامه اسم مستعاری‌ است که آنها برای یک ساعت همخوابگی استفاده می‌کنند. کلمی برای خدماتی که ارائه می‌کند کمتر از ۵ دلار می‌خواهد.

زن مسن‌تری که در آن اطراف است نزدیک می‌شود و خود را مادر کلمی معرفی می‌کند و می‌گوید: ‌"‌می‌توانید دو دختر دیگر نیز انتخاب کنید. آنها همسن دختر من هستند و قیمتشان هم همین قدر است."

او در ادامه توضیح می‌دهد: ‌"‌می‌توانم شما را به یک متل هم ببرم که اتاق‌هایش را به صورت ساعتی کرایه می‌دهد."

بهانه‌ای می‌آورم و سری به بارها و روسپی‌خانه‌های اطراف محله‌ بد‌نام می‌زنم. به ‌رغم سخت‌گیری‌های پلیس، پیشرفت ناچیزی در زمینه مهار و از بین بردن فحشای کودکان در خیابان‌های شهر رسیفه وجود دارد.

چهار سال بعد، برزیل میزبان جام جهانی فوتبال خواهد بود، رخدادی که می‌تواند به اقتصاد در حال شکوفایی این کشور کمک بسزایی بکند. برزیل در مبارزه با رکود اقتصادی پیروز شده و قسمتی از این موفقیت را مدیون سواحل مجلل و بی انتهای خود است که رکورددار جلب گردشگران هستند.

شهرت اروتیک (جنسی)‌ این کشور از دیرباز توجه گونه‌ای ناخواسته از گردشگران ‌‌را به سوی آن جلب کرده است.

هرهفته آژانس‌های مسافرتی و متخصص‌های برنامه ریزی تعطیلات هزارها مجرد اروپایی را با پرواز‌های از قبل تنظیم شده برای سکس ارزان قیمت به این‌جا می‌آورند. اکنون برزیل به عنوان پرطرفدارترین مقصد برای گردشگری جنسی دنیا در حال پیشی گرفتن از تایلند است.

زیر سن قانونی

دو پسر جوان دگرجنس‌نما می‌گویند که مجبورند برای پول غذای‌شان کارکنند

به محض فرارسیدن شب، زمینه برای بازیگران صحنه گردشگری جنسی رسیفه واقع در ایالت پرنامبوکو فراهم می‌شود.

زن‌های خیابانی در میان گردشگران می‌لولند، در کنارشان می‌رقصند و به دنبال مشتریان احتمالی می‌گردند. سن قانونی برای روسپی گری ۱۸ سال است ولی خیلی از آنها جوان‌تر از آن به نظر می‌آیند.

رانندگان تاکسی با دخترانی که برای وارد شدن به بار، زیر سن قانونی هستند همکاری می‌کنند. یکی از آنها به من پیشنهاد داد که با قیمت یک دختر، برایم دو دختر بیاورد و ما را تا یک متل محلی هم برساند.

او در حالی که مرا به سارا و ماریا معرفی می‌کند، می‌گوید: ‌"آنها زیر سن قانونی هستند و بسیار ارزان‌تر از آنهایی که سنشان بالاتر است."

هیچ کدامشان تلاشی برای بالاترنشان دادن سن‌شان انجام نداده‌اند. یکی از آنها کیفی به رنگ صورتی روشن به سبک عروسک "باربی" به دست دارد. آنها دستهای یکدیگر را گرفته‌اند و به نظر از احتمال این که گیر بیفتند، می‌ترسند.

محله بدنام رسیفه اکنون پر شده از اتومبیل‌هایی که به آرامی در میان گروه‌های دخترانی که بدن‌هایشان را به نمایش گذاشته‌اند می‌خزند.

یکی از آنها یک بالاپوش و دامن کوتاه پوشیده و پیا نام دارد. او ۱۳ ساله است و موافقت کرده که با من در مورد زندگی‌اش به عنوان یک کودک روسپی صحبت کند. او به من توضیح می‌دهد که او هر شب تا زمان سپیده‌دم در همان گوشه خیابان کار می‌کند تا بتواند از عهد مخارج تامین کرک و کوکائین خود و مادرش برآید.

او با خودستایی می‌گوید: "‌معمولا هر شب بیش از ده مشتری دارم که هرکدام حدود ۱۰ رئال (معادل ۵/۵ دلار)‌ می‌پردازند. این برای خریدن یک تکه کرک کافی‌ است."

پیا برای امنیت بیشتر با گروهی از دخترهای بزرگتر از خودش کار می‌کند که نقش پا انداز را بازی می‌کنند، هوای پول‌ها را دارند و از جوان‌ترها محافظت می‌کنند.

او می‌گوید: "تعداد زیادی دختر این جا کار می‌کنند. من جوان‌ترین‌شان نیستم. خواهر من ۱۲ سال دارد. یکی دیگر هم هست که ۱۱ ساله است."

پیا نگران خواهرش است و اضافه می‌کند: "بیانکا از دو روز پیش که با یک جوان خارجی رفته دیگر دیده نشده است."

پیا از ۷ سالگی به عنوان روسپی کار می‌کند.

یونیسف تخمین می‌زند که حدود ۲۵۰ هزار روسپی کودک مانند پیا در برزیل زندگی می‌کنند.

پیا به من می‌گوید: "‌الان دیگر خیلی وقت است که این کار را می‌کنم. دیگر حتی به خطراتش هم فکر نمی‌کنم. پسرهای خارجی این جاها پیدایشان می‌شود. با خیلی از آنها بوده‌ام . آنها کسانی هستند شبیه شما."

قلع و قمع

خیابان‌های فورتالزا شاهد عملیات خشونت بار پاکسازی از روسپیان بوده است

تنها دوخیابان آن سوتر ،‌پیاده رو مملو از دگرجنس‌نماهایی است که برای مشتریانشان خودنمایی می‌کنند. رونیسون ۱۴ ساله و ایوان ۱۲ ساله در میان آنها هستند.

ظاهر این دو پسرعمو با کفش‌های پاشنه بلند، بلوزها و دامن‌های کوتاه و آرایش غلیظ زنانه کاملا غلط انداز است.

رونیسون در حالی که موهای بلندش را به شکل فریبنده‌ای عقب می‌زند، به من توضیح می‌دهد: "ما باید برای خریدن برنج و قوت لایموت برای خانواده‌های‌مان پول در بیاوریم. والدین ما خیلی نگران ما نیستند. به آنها می‌گوییم کی می رویم و کی برمی‌گردیم. آن وقت پول‌هایمان را به آنها می‌دهیم تا مواد غذایی بخرند. آنها می‌دانند ما چگونه پول درمی‌آوریم، فقط در این مورد صحبت نمی‌کنیم."

در گذشته اکثر گردشگران جنسی به شهر فورتالزا در ۵۰۰ مایلی این‌جا می‌رفتند. اما دیگر چنین نیست. در سال گذشته شهر سئارا که پایتخت ایالتی است و قرار است میزبان جام جهانی نیز باشد پیامی شفاف به گردشگران جنسی داده که آنها در این شهر مورد استقبال قرار نخواهند گرفت.

هر هفته ده‌ها اتومبیل زره‌پوش و پلیس‌ فدرال مسلح به سلاح خودکار در خیابان‌های محله بدنام گشت می‌زنند، درهای متل‌ها و روسپی خانه را می‌شکنند، ‌متخلفان را بازداشت می‌کنند و دختران کم‌سن و سال را زیر پوشش می‌گیرند.

الین مارکز، مدیر سازمان کشوری حمایت از کودکان ادعا دارد که تاخت و تاز بی‌امان و بی رحمانه‌اش اثربخش بوده است.

او می‌گوید: " ما بسیاری از این مراکز فحشا را تعطیل کرده‌ایم. تمام خیابانها اکنون عاری از فحشا هستند. قصد دارم برای جام جهانی اقداماتم را شدت ببخشم. هدف مبارزات من، آن نوع از گردشگری است که فحشای کودکان را تشویق می‌کند."

سایر استان‌های کشور اعلام کرده‌اند که فعالیت های خانم مارکز را زیر نظر دارند و اگر این اقدامات با موفقیت همراه باشند آنها نیز از آن پیروی خواهند کرد.

'هراسان'

متل‌های "عشق‌ورزی" به صورت ساعتی کرایه داده می‌شوند

اما در ازای هر روسپی خانه‌ای که تعطیل می‌شود و هر گردشگر جنسی که دستگیر می‌شود، قربانیانی نیز وجود دارند.

خیلی از این قربانیان به خانه‌هایی هدایت می‌شوند که از محل اعانات اداره می‌شوند. ظرفیت پذیرش یک مرکز که نزدیک رسیفه است، کاملا پر شده، چون بسیاری از این دختران نمی‌توانند به خانه‌ای بازگردانده شوند که فقر موجود در آن، آنها را به فحشا کشانده است. این دختران از سراسر برزیل به آن جا فرستاده شده‌اند.

ماریای دوازده ساله می‌خواهد با مادرش زندگی کند ولی نمی‌تواند زیرا پا اندازش که او را مجبور به کار در خیابانها و فاحشه ‌خانه‌ها کرده بود، تهدید کرده که اگر فرار کند، او را به قتل خواهد رساند.

او به من گفت هنوز از جانش می‌ترسد.

او می‌گوید: ‌ چاره‌ای نداشتم جز این که هر چه او می‌گوید انجام دهم. حس می‌کردم کودکی‌ام را از دست می‌دهم. من فقط نه سالم بود. می‌ترسیدم. اگر گاهی بدون پول بازمی‌گشتم او مرا کتک می‌زد."

جین سولی سیلوا که این مرکز را بنیاد گذاشته می‌گوید: " اکثر این دختران وقتی به این جا می‌آیند تنها بین ۱۲ تا ۱۴ سال دارند. خیلی از آنها در بدو ورود مشکلات جدی نظیر سرطان دهانه رحم دارند. از آن جایی که سرطان معمولا در مراحل ابتدایی خود است، خوشبختانه ما هنوز قادریم به آنها کمک کنیم. خدا را شکر که درمان معمولا نتیجه‌بخش و موفقیت‌آمیز است."

بعضی از دخترها نیز آبستن می‌شوند و ‌پدر کودک آنها گردشگری جنسی ‌است.

امیدها

یک بنیاد خیریه بریتانیا در حال برنامه ریزی برای احداث مراکزی بیشتر از این دست است تا سرپناه تعداد رو به رشد کودکان روسپی شوند.

سارا دی کاروالهو از سازمان بین‌المللی "کودک شاد" می‌گوید: "در چند سال گذشته و در شمال شرقی برزیل، بحران برای کودکانی که به روسپی گری کشانده‌ می‌شوند به شدت رو به افزایش بوده است و این نتیجه روند رو به رشد تعداد گردشگران خارجی ا‌ست که برای گذراندان تعطیلات جنسی به برزیل می‌آیند. باید کودکان را از سطح خیابان‌ها جمع‌آوری کرد و چرخه فحشای خیابانی را شکست. باید به آنها مکان امنی برای زندگی داد، جایی که بتوانند کمک دریافت کنند."

اما هنوز خیلی مانده که بنیادهای خیریه و هجوم پلیس به مراکز روسپی گری، به پیا‌ دختر روسپی ۱۳ ساله‌ای که او را در خیابانهای روسیفه دیدم برسند.


خانه او کلبه کوچکی است که او همراه مادرش، دو برادرش و خواهر ۱۲ ساله‌اش که هنوز به خانه باز نگشته، در آن زندگی می‌کند. این کلبه چیزی نیست جز یک سایه‌بان لرزان و در حال فروریختن، ‌دو نیمکت که به جای تخت‌خواب عمل می‌کنند و یک سطل پلاستیکی که در آن لباس و ظرف می‌شورند.

وقتی از کازا، ‌مادر او پرسیدم که آیا اشتغال دخترانش به روسپی گری او را ناراحت می‌کند یا نه، او بیشتر نگران این بود که آنها پول را به خانه نیاورند. او می‌گفت: "اگر پول هم در بیاورند آن را به خانه نمی‌آورند...نه آنها تمام پول را به خانه نمی‌آورند."

پیا به من گفت که امیدوار است روزی روسپی گری را کنار بگذارد. او می‌گفت شنیده بنیادهای خیریه‌ای هستند که به دخترانی نظیر او اسکان می‌دهند.

او می‌گوید :‌" هر روز از خدا می‌خواهم که مرا از این زندگی نجات دهد. بعضی اوقات جلوی ‌خودم را می‌گیرم اما بعد دوباره برای پیدا کردن مشتری به خیابان‌ها می‌روم. اعتیاد خیلی بد است. اعتیاد نقطه ضعف من ‌است، از طرف دیگر همیشه مشتریانی وجود دارند که حاضرند پول خرج کنند."

exparti_top - استرالیا - سیدنی
پس مجبور شدیم یه سر برزیل هم بزنیم.للللللوووولللل.
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
هشدار برای آینده ایران!
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

monamour - فرانسه - مارسی
خوب معلومه از اثرات رابطه با ایرانه.
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
کشور دوست و برادر و الگوی ج ا که در عین حال رقابت هم در مورد فساد دارند. برنامه تحویل تعداد زیادی از مدارس به حوضه ها دقیقا در راستای ترویج فساد بیشتر و تبدیل مملکت به کشورهائی نظیر تایلند و برزیل است.
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
متاسفم که این مطلب را عنوان میکنم, اما در ایران وضع روسپیگری به مراتب بسیار بدتر و بیشتر از کشورهای اسیای دور و نزدیک است. انتی اسلام میتواند اشتباه مرا اصلاح کند. اما وضعیتی که در بالا ذکر و گزارش شده, از سالها پیش در زیتون کارگری اهواز و چهارصد دستگاه وجود داشته است. بشر برای حل مشکلاتش نه جدیت دارد و نه انرژی. نه؟ شادباشید.
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

adsi - چین - شانگهای
متاسفانه این پدیده تو ایران هم رو به افزایش است و فکر میکنم چند سال دیگه همین گزارش از ایران تهیه بشه البته امیدوارم ریشه ظلم از کنده بشه و هیچ وقت اینطور نشه .
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
عرضه و تقاضا: تا زمانیکه مردم از فقر و گرسنگی همدیگر ( جنسی یا اقتصادی ) سواستفاده میکنند, این تجارت که جزو قدیمیترین تجارت دنیا محسوب میباشد, به بقای خودش ادامه خواهد داد.
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
exparti_top - استرالیا - سیدنی باور کل کلی خندیدم خیلی باحال گفتی شاد و سلامت باشی
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
exparti_top - استرالیا - سیدنی واقعا برای تو متاسفم
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

reza1981 - المان - هانوفر
ویزای برزیل چند روزه حاضر میشه? دییییییییییییییییی
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
رونق تن فروشی شاید در غرب از زیاده خواهی باشد ولی در ایران منشا ان فقر اعتیاد و بیکاریست. در ضمن اقایان بسیار مخالف تن فروشی از یاد نبرید که ان سوی فروش تن مردان خریدار قرار دارند چرا که بازار پورنو و تن فروشی بازار عرضه و تقاضاست تا متقاضی//مرد// نباشد عرضه ای هم نخواهد بود.
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
اگر در برزیل همچین معزلی وجود دارد به خاطر فقر این کشور هست ولی در ایران چرا با این همه ذخایر نفتی مردم ما باید با این ذلت زندگی کنند.
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
این گردشگرها خیلی ها هم با خودشون ایدز و بقیه مرضهای جنسی رو میارن اینجا. در آلمان کسایی که توریست سکس هستند نمیتونند خون بدهند چون ممکنه خونشون آلوده باشه
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
گفتم این سیـــد دوکـــی چی جوریه که اینقده با "رییس جمهور ِ برزیل" جفت و. جو ر شده ؟؟! بگـــو پـــــــس!!! هر دو همدردند!! کشورشان را به یه سو میرانند!!..
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

mahmod31 - ایران - کامیاران
ای خدا اینم یک جور جور کسب درامده
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

shirzan48 - بلژیک - انتورپن
واقعا جای تاسف دارد . همین مردها هستند که با دختر 13 ساله میخوابن بعد به یک زن بالغ قانع نمیشن و به نوزاد و دختر و نوه خردسال خودش تجاوز میکنه ! کم ایرانی به این شکل نداریم من چند تاشونو تو شهرمون میشناسم .
پنج‌شنبه 21 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس . نه بابا چشم بسته غیب گفتی؟؟!!!.. تا اونجا که ما دیدیم در ایران هم بیشتر مواقع بخاطر زیاده خواهی هست خرج آرایش و مد بعضی از تن فروشها از هزینه یک ماه یک زن آبرو دار بیشتر هست..
جمعه 22 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
نه بابا این آخوندا هم خوب میدونن چیکار کنن ..به سلامتی که روابط با برزیل اکی هست ...بعد بگین آخوندا به فکر مردم نیستند ....
جمعه 22 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
واقعا من موندم چرا هر وقت صحبت از روسپیگری در کشورهای دیگه میشه بعضی از ایرانی نماها دوست دارن جای آن کشور رو با ایران عوض کنند ..اینکه در ایران هم مثل همه جای دنیا کسانی هستند که ترجیح میدن روسپی باشند قابل انکار نیست ولی مطمنا برای خارجیها هیچگاه ایران جاذبه جنسی نداره چون تعداد این روسپیها بر خلاف خیلی از کشورها نسبت به جمعیت خیلی کم هست و تا بحال هم من هیچ سند رسمی از سازمانهای بین المللی ندیدم که در مورد ایران آمار بالا بده و فقط این ایرانی نماها هستند که هر وقت فرصتی پیدا می کنن بدون سند و مدرک همینطوری چرت و پرت میگن تازه اسم خودشان را هم ایرانی گذاشتن؟!! ...به کوری چشم آنها اکثریت خانواده های ایرانی حتی به قیمت تحمل سختیها آبرومند زندگی میکنن...
جمعه 22 مرداد 1389

bisarzamin - ایران - تهران
((*پسر شجاع* - ایران - تهران)) جون مادرت پرتو پلا نگو احتمالا 16-17 سال بیشتر نداشته باشی فکر کنم تو هم مثل خیلی ها کلتو کردی زیر برف و خیلی چیزا رو نمیدونی حتی نمیدونی رابطه عادی دخترو پسر توی ایران جرم محسوب میشه اونوقت تو انتظار داری صنعت گردشگری جنسی توی ایران راه بیفته؟!!! نزن این حرفارو. ضمنا همه بدونن که همه جای ایران بخصوص تهران شهر رسیفه برزیل هستش ولی بصورت مخفیانه.... من ایرانیم و عاشق گفتن حقیقت حتی باعث سر افکندگیم باشه....! شاد باشید
جمعه 22 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
پسر شجاع عزیزم: در مورد کلمه ایران نمایی و این دهن دره های احساساتی, قبل از هر چیز بگذار تخت و معلوم حرف بزنیم: بنده به هیچ ملیتی تعلق ندارم و ملیگرایی را خطرناک میدانم. بنده نوع انسان هستم و زمین تنها وطن انسانهاست. عزیزم ایران با داشتن نزدیک به 6ملیون مهاجر, حتی جاذبه زندگی هم برای مردم خودش ندارد, چه رسد به جاذبه جنسی, انهم در یک حکومت ایدئولوژیک. پس بیهوده به دست انداز نیافتیم. شعار نده و سرنافی حرف نزن. برو کویت, دبی, بحرین, ترکیه, تا با مطلبی که اشاره کردی از نزدیک اشنا شوی. متاسفانه شما هم فیکس و ایدئولوژیک نگاه میکنی و حرف میزنی. به همین خاطر است که موضع میگیری و سنگربندی میکنی. انرژیت رادر شعار و تعصب نسوزان. چیز بیشتری ندارم اضافه کنم. شادباشی و خرم.
جمعه 22 مرداد 1389

takht-e-jamshid - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران . -------------------------------------. دوست عزیز تعصب بیجاباعث میشه که از دیدن واقعیت بازبمونی... من اصلا نمیخوام بگم که ما هم مثل برزیل و تایلند به صورت کاملا بارز و آشکار دچار این بحران هستیم... اما خیلی ساده میشه گفت که برای کشور ما با فرهنگ ایرانی و 6000 ساله حتی حرکتبه این سمت هم باعث ترس و نگرانی هستش. برای اینکه موضوع بهتر برات جا بیفته یه بار موقع تعطیلی مدارس راهنمایی دخترانه برو و یه سری بزن دخترهای 11تا 14 سال ولی .... این شرایط رو با 10 و 20 و 30 و....قبل مقایسه کن...حتما شما هم نگران خواهی شد. --------------------------------------------. با تشکر از حوصلهای که برای خوندن پیام از خودت نشون دادی.
جمعه 22 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. bisarzamin - ایران - تهران . به جان خودت من 25 سال سن دارم و کاملا با تجربه و آگاهی حرف میزنم اتفاقا من هم قبول دارم با قوانین و فرهنگ ایرانی امکان اینکه ایران روزی مانند برزیل و تایلند شود وجود ندارد... من هم این زنهای خیابانی رو هر روز در تهران می بینم ولی این دلیل نمی شود که با دیدن چند تا زن خیابانی که روسپیگری رو به عنوان شغل انتخاب کردند زود نتیجه بگیرم که اکثر مردم ایران فساد اخلاقی دارند در همین تهران در بیشتر ازدواجها دختران باکره هستن ...روسپیگری تعریف کاملا مشخصی دارد وآن زنانی هستند که بخاطر پول درآوردن دست به هر حقرتی میدهد و در حقیقت به معنای واقعی تن فروشی میکند دقیقا مثل همین مطلب بالا که در مورد وضعیت بزریل توضیح داده ولی در تهران شما به چند زن میتوانید بدون شناخت و فقط به پشتوانه پولی که در جیبتان دارید میتواند با خیال راحت پیشنهاد رابطه جنسی بدید؟...
جمعه 22 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش . در مورد اینکه شما هیچ ملیتی ندارید بحثی نیست...ولی در مورد روسپیهایی که در کویت, دبی, بحرین, ترکیه ...گفتید با کمال تعجب دیدم با اینکه ایران یک جمعیت 70 میلیونی دارد و در همسایگی این کشورها قرار دارد ولی تعداد روسپیهای اروپایی. آسیای شرقی آسیای میانه هندی بنگلادشی خیلی بیشتر از ایرانیها بود ...و وقتی که کمی تحقیق کردم دیدم که بیشتر این روسپیهای ایرانی هم بصورت قاچاقی و با 100 تا کلک با میل خودشان یا خانواده اشان به آنجا آمده اند...
جمعه 22 مرداد 1389

ahk_2020 - ایران - تهران
نمیخواد جانماز آب بکشید همتون الان تو کف رفتن به برزیلید باز دمexparti_topگرم که حرفه دلشو زد
جمعه 22 مرداد 1389

sapho - ایران - اصفهان
حالا منظور احمدی نژادو از شباهت فرهنگی فهمیدم. البته تو ایران دختربچه فروشی کاملا قانونی و به واسطه ی سنت پیغمبر انجام می گیره.
جمعه 22 مرداد 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
پس فاطی کماندو ها انجا هم هستن
شنبه 23 مرداد 1389

marde_irani - ایران - مشهد
exparti_top - استرالیا - سیدنی , dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان , reza1981 - المان - هانوفر .. ببندین دهنتون رو ، بد بختی مردم برزیل خنده داره که نیشتون رو تا بناگوش باز کردید !!؟ بی شرم ها این بینوایان در بدترین شرایط زندگی می کنند به این دخترها تجاوز میشه اون وقت شما می خندید !!! میمون هم از گفتن سخن هایتان شرم می کند ، دلقک های عوضی .. یاد این بیت مولوی بزرگ افتادم : دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست . از صمیم دل ارزو می کنم دیگه شاهد چنین گزارش هایی چه در برزیل و چه در ایران و چه در امریکا ، هند ، و .. نباشیم و جهان به سمت انسانیت پیشرفت کنه و نه به سمت حیوانی شدن ( شرم از حیوان )
یکشنبه 24 مرداد 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
marde-irani البته مرد عربی بهتره تو باز امدی فکر کردم تو دیوانه خانه بستری شدی حتما مراجعه به روان شناس یادت نره چون تو و امثال تو برای جامعه متمدن بسیار خطرناک میباشید مثال ایران خودمان به این روز افتاده
یکشنبه 24 مرداد 1389

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.