دادگاه آمریکا حق سرپرستی هیتلر و خواهرانش را از والدینشان گرفت


دادگاه آمریکا حق سرپرستی هیتلر و خواهرانش را از والدینشان گرفت

والدین هیتلر هر دو معلول و از جهت روانی دچار اختلال هستند.

یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا حکم کرد که زوجی که اسم های برگرفته از نازی ها را برای فرزندانشان انتخاب کرده اند، به دلیل داشتن سابقه خشونت خانگی، و وجود خطر جدی برای فرزندانشان، اجازه سرپرستی آنها را ندارند.

در سال ۲۰۰۹، ماموران پلیس، آدولف هیتلر کمبل (۴ ساله) و خواهرانش یوسلین آریان ناسیون (۳ ساله) و هانزلین هینلر ینی (۲ ساله) را از خانه شان در نیوجرسی بیرون بردند.

والدین این کودکان، هیت کمبل ۳۷ ساله و دبرا کمبل ۲۷ ساله، هر دو بیکار و معلولند و بنا به رای هیئت منصفه، هیچ یک از آنها برای وضعیت روانی جدی شان تحت مداوای کافی قرار نگرفته اند.

تولدت مبارک

همه چیز از دسامبر سال ۲۰۰۸ شروع شد؛ وقتی که یک فروشگاه حاضر نشد روی کیک تولد پسر ۴ ساله خانواده کمبل، عبارت "تولدت مبارک آدولف هیتلر" را نقش و تزیین کند.

موضوع به پلیس گزارش شد، پلیس فرزندان این خانواده را از خانه برد و پرونده به دادگاه خانواده ارجاع شد.

دادگاه خانواده حکم داد که مدارک کافی در خصوص سوء استفاده یا سهل انگاری والدین در دست نیست.

با این حال، روز پنجشنبه، دادگاه تجدید نظر به این نتیجه رسید که مددکاران اجتماعی ثابت کرده اند که این کودکان نیازمند خدمات حمایتی اند.

اعضای هیئت منصفه گفتند که والدین این کودکان هر دو مبتلا به ناتوانی های نامشخص جسمی و روانی هستند، و به دلیل اینکه توانایی محافظت از کودکان خود را در برابر صدمه های احتمالی نداشته اند و همچنین به این دلیل که معلولیت خود را نه پذیرفته اند و نه در پی مداوای آن برآمده اند، برای فرزندانشان وضعیتی ایجاد کرده اند که آنها را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

همچنین اشاره شده است که دبرا کمبل به تازگی نامه ای به یکی از همسایگان خود فرستاده و گفته شوهرش تهدید کرده است که "می دهد مرا بکشند یا خودش مرا می کشد."

به خاطر اسم ها یا خشونت خانگی

هردو والدین گفته اند که نژادپرست نیستند

سال گذشته، پدر این کودکان، به اسوشیتدپرس گفت که بر این باور است که بچه ها را به خاطر اسمشان به پرورشگاه خواهند برد.

بنا بر گزارش روزنامه دیلی تلگراف، آقای کمبل گفته بود که این نام ها را به این دلیل انتخاب کرده است که می خواسته به نیاکان آلمانی خود ادای احترام کند و ضمنا این اسم ها تک هستند.

هردو والدین گفته اند که نژادپرست نیستند.

هیت کمبل گفته بود: "اینها فقط اسم اند. بله، آنها (نازی ها) آن موقع آدم های بدی بودند ولی بچه های من کوچکند. آنها به آن شکل، بار نخواهند آمد."

او همچنین مدعی شده بود که مقامات به اتهاماتی که یک همسایه و همسر سابقش به او زده اند و ثابت هم نشده، اعتماد کرده اند.

رای ۴۹ صفحه ای دادگاه، جزئیات زیادی از زندگی داخلی این خانواده را روشن کرده است. بر اساس این مستندات، پنجره های خانه با تخته و میخ بسته شده و "تزیینات نامعمولی" از جمله جمجمه، چاقو و صلیب شکسته نازی ها در این خانه به چشم خورده است.

دادگاه تجدید نظر رای خود را بار دیگر به دادگاه خانواده خواهد فرستاد.

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
عجب احمقهای پیدا میشوند . آخه آدولف هیتلر اگر زنده بود که اول خود آنها که معلول هستند را عقیم بعد آنها بخاطر معلولیتشان ازبین میبرد تا بقول نازیها این مفتخورها یا نان خور اضافی روی زمین نباشند . حالا اینها میخواستند .اسم نابودگرانشان را دوباره زنده کنند. مرگ بر فاشیست و متعصبین اسلامی و هر مکتبی که خودش را بالاتر از بقیه میبیند
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

amirgabar - ترکیه - استانبول
اسم هیتلر از اسم خمینی، ممدی، علی گدا، تمساح یزدی(حیف اسم یزد که به فامیلی اش اضافه شده..لیاقت نداره)وجنتی و امسال اینها خیلی بهتره...با اینکه هیتلر یک ادم جانی بود ولی لاقل هم وطن هاشو (ژرمن ها رو )نمی کشت و به انها تجاوز نمی کرد...
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

senator7 - آلمان - برلین
حالا اینها ماهیت کثیف خودشون رو علناً نشون دادند چند میلیون نفر را میخواهید نشان بدهم که ظاهرشان یک چیز و باطنشان چیز دیگری است؟ با آدولفهای پنهان چه میکنند که در ادارجات کارشان کارشکنی علیه مهاجرین و پناهندگان است.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

alexxx - اتریش - وین
ای بابا اسم به تنهایی چه نقشی میتونه داشته باشه ? شخصیت فردی و افکار شخص مهمتره. حالا اگه اسم هیتلر JOSEF بود چی میشد ? اونوقت هم هیچکس این اسم رو نمیتونست استفاده کنه? یا مردم ایران چکار کنند با اسمهای , محمود , علی , روح الله و و و و.......!
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

hassan5 - ایران - تهران
هر ایدئولوژی نامتعارفی میتواند هوادارانی داشته باشد مهم اینست که اکثریت مردم از راه های متعارف بتوانند راه خودشان را انتخاب کنند.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.