زندان، عاقبت کتک زدن سگ


زندان، عاقبت کتک زدن سگ

کتک کاری با سگ، صاحب 19 ساله اش را راهی زندان کرد.

تصاویر ضبط شده توسط دوربین های سی.سی.تی.وی نشان می دهد سیمون ماژور اهل لوتون در برفوردشایر 5 بار با مشت و لگد در برابر دوستان خود سگش را کتک می زند.

چهار دقیقه تصویر ضبط شده در دادگاه به نمایش در آمد و سیمون با دیدن تصاویر به گناه خود اعتراف کرد. در این تصاویر وی همچنین به سرپیچی از دستور پلیس نیز متهم شد. وی گفت همراه دوستان خود بوده و برای خودنمایی سگ بیچاره را زیر مشت و لگد می گیرد. سیمون به قاضی گفت واقعا نمی داند چرا این کار را کرده است و از عمل خود پشیمان است.

دادگاه همچنین حرکات غیر عادی سیمون را بدلیل مصرف مواد مخدر دانست و وی را مستحق مجازات دانست. کارولین ملانبی قاضی پرونده وی را به 16 هفته زندان محکوم نمود. هشت هفته از مجازات در نظر گرفته شده بدلیل حمله به سگ و هشت هفته دیگر بدلیل تخلف و سرپیچی از دستور پلیس است.

همچنین مقرر شد سیمون تا 10 سال حق داشتن حیوانات را ندارد. قاضی گفت حرکت سیمون اجرای خشونت در ملاء عام است و بد رفتاری با سگ در محیط عمومی بد آموزی دارد. پیتر وارن بازپرس پرونده در بیرون از دادگاه گفت مشکل اصلی اینکه ما الان نمی دانیم سگ کجاست؟و اینکه گفته می شود سگ را به دوستش سپرده وی به این قضیه مشکوک است.

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
این سیاها فقط واسه برده داری جون میدن
جمعه 15 مرداد 1389

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
"حیوان آزار روزی مردم آزار خواهد شد " : تیتر روی جلد مجله تمام رنگی و بسیار جذاب حیوانات در زمان شاه . مامان آبونمانش بود و منم عاشق با قیچی افتادن به جون عکساش . تابحال بخاطر دفاع از سگ و گربه های بدبخت بارها با همسایه های عقده ای و سادیسمیمون در افتادم . 70 میلیون جمعیت بلا تردید میگم 50 میلیون بیمار وحشی و عقده ای که البته خودشون میگن فرزندان کوروش هستن ! فقط تو آمریکا نیست که همه جا هستن وحشی های انسان نما
جمعه 15 مرداد 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
به خدا اگه بهشتی باشه جای این کافرهاست. فکر کن فرق منطق و قانون این کافرها رو که خونشون هم به گفته محمد حلاله با منطق یه بسیجی که باتوم بدست میافته به جون دخترها و پسرهای جوون تو خیابون. یا اصلا مقایسه کن با فکر و مغز یه آخوند که همش زیر چادر و لباس ناموس مردمه. خودتون قضاوت کنید بهشت جای کیه
جمعه 15 مرداد 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
پست فطرت با چه بی رحمی حیوان بیچاره را میزنه? اونهم سگ, حیوان واقعا دوست داشتنی و مهربان, من که عاشق سگ هستم مخصوصا وقتی هنوز کوچیکه, خیلی دوست داشتنیه!!!
جمعه 15 مرداد 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
بیاد کهریزک درست میشه .
جمعه 15 مرداد 1389

قازقلنگ - ایران - تهران
ای خدا تو اگه عادل بودی حداقل مارو سگ می افریدی توی بلاد کفر تا حداقل یه حق و حقوقی داشته باشیم نه اینکه تو بلاد مسلمین و اخوندها به ما تجاوز میکنند وقتی هم که اعتراض میکنیم ماهارو میکنن زندان(قضیه دانشگاه زنجان)
جمعه 15 مرداد 1389

سر خلوتیان - انگلستان - لیدز
ای نامرد پفیوس.چه قدر بدم میاد از آدم ضعیف کش.اون زبون بسته که نمیتونست از خودش دفاع کنه چه جور با بیرحمی سگ بیچاره را میزد.اینا باید بندازن با یه ریپست تو یه سلول تا همونجا حالشو جا بیاره
جمعه 15 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
تا جائیکه بیاد دارم ازار حیوانات در ایران یک امر معمولی بود به محض دیدن سگ یا گربه ای بچه ها با سنگ از انها پذیرائی می کردند به نظر من تمام کسانیکه حیوانات را در کودکی ازار می دهند در مراحل بعدی زندگی انسانهای نرمالی نخواهند بود مثل خلخالی کثافت که از ازار گربه ها لذت می برد درود بر بودا و زرتشت که در فرهنگ غنی اریائی با کشتن و ازار حیوانات مخالف بودند و به نظر من از اسمان دستور نمی گرفتند افراد عادی بودند با منش یک انسان واقعی نه انسان نماهای دو دین سامی که ذبح حیوانات پس از بیهوشی را قبول ندارند و حیوان باید با زجر کشته شود تا حلال باشد بعد کوفت کنند.
جمعه 15 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
کاش وفای سگ در اکثریت انسانها بود دنیای بسیار بهتری می شد.
جمعه 15 مرداد 1389

shayanaziz - ایران - آزاد
قابل توجه خامنه ای کثیف که در یکی از وراجی هایش سگ را دروغگو نامید (در واقع لقب خودش و اطرافیانش چون جنتی خرف را به این حیوان وفادار داد)جلب می کنم به بهائی که انسانیت برای حیوانی که مورد اهانت تو قرار می گیرد چیست
جمعه 15 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
همینه دیگه وقتی آدما رو میارن به مواد یکی مثل ولایت سفیه دیو استخدام میکنه که به انسانها مشت و لگد بزنن و هزار بلای دیگه و یکی مثله این بی صفت اینگونه این حیوان زبان بسته رو آزار میده و شرم نمیکنه از محبت او که ابتدا بعد از اینکه از رفتار صاحب نالایقش متعجب است و آزار دیده باز هم بسوی او آمده و برایش ابراز احساسات میکند. البته بعضی از موادی ها تو خودشون میرن و افسرده میشن این بر میگرده به ذات هر کس که وقتی بی اختیار میشه و عقلش زایل چگونه است. حال که بحث از مواد شد و آزار و بی اختیاری جواب بی اختیار و های های خودمون ContractorQatar - قطر - دوحه . که در بخش شاه و دانشگاهیان برایم کامنت نوشته بود و طلاجون بی غش و سرور گرامی جوابی در خورش داده بودند با اجازه کسئولین محترم سایت در اینجا بدهم.
جمعه 15 مرداد 1389

abdozdak - آلمان - کلن
این دهاتی های اروپا هم خیلی بی رحمند گربه هاشون که بچه میزان نامردها بچه گربه ها رو یا با طناب خفه میکنند یا سرشون را محکم میکوبند به دیوار زورشون میاد پول بدهند تا گربه ها رو اخته کنند اینجوری بچه گربه ها رو نامرد کش میکنند.
جمعه 15 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
ContractorQatar - قطر - دوحه. خیلی با حالی وقتی به بن بست میرسی و های هستی خود خودتی باور کن بیشتر هم بدل میشینی. چون یه جور صداقت تو حرفاته که به شخصیت اصلیت نزدیکه و اینه که آدم احساس میکنه با خودت طرفه نه فیلم بازی کردن مصدق خواهیت. به جان های عزیزت این جملاتی را که به کار بردی برای اولین بار بود که می دیدم خوب تا ته راه رفتی و تو این زمینه پر باری. از حالتت یه عالمه خندیدم چون در عین حال خیلی با خلوص بود. همینه که اکثرا رو میارن به مواد چون بی مواد خودشون نیستن و مجبورن نقش بازی کنن که کار سختیه. حالا بهت میگم که البته که ولیعهد خون کورش و داریوش داره و فرزند آباد گران ایرانه چون هم و غمش ایران و ایرانیه. دیگه اینکه کجاش بیخود بود در آن جشنها سه نفر نقش اصلی و میزبان اصلی بودند. شاه فقید ملکه بی نظیر و ولیعهد شازدمون. دیگه اینکه او قبل از عنقلاب به تنهایی چند سفر خارج از کشور داشت و همچنین داخلی....
جمعه 15 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
.....جنگاوری این نیست که طرف بیاد تو میدون و به روی زن و بچه مردم با استفاده از اعتماد اونا اسلحه بکشه . یکی از رسوم جنگاوری جنگیدن با پستیها و فرو مایگی هاست. ایشان کمترین حرکتی برخلاف منش و شخصیت یک انسان متفکر و متمدن انجام نداد. او برای خواسته مردم اهمیت قائل شد و میدان را به آنها سپرد چون عشق ریاست و مالکیت در سرش نبود ایران و ایرانی مهم بودند همانگونه که شهبانو عزیزمون فرمود که ایرانیان مهم هستن نه رژیم ها. بنده خدا اون ولیعهد رسمی کشور ایران و حق اون پادشاهی کردنه و حق مردم بهره بردن از وجود و خدمات و تواناییهای او. عنقلاب را جدی نگیر اون همه یاری کردند تا ولایت فقیه تونست شوهر داری کنه. حقیقت که از بین نرفته او ولیعهد رسمی. و قانونی ایران است به او احترام بگذار و از خدا بخواه شاهت شود.
جمعه 15 مرداد 1389

arshia83 - اکراین - کیف
فکر نمیکردم زور میمون به سگ برسه. به جای زندان بهش موز میدادیدخوب میشد!
جمعه 15 مرداد 1389

30metry tolab - انگلستان - لندن
من که انقدر خسته شدم از دست این سیا ها، بعدش هم تو این سایت، خیلی‌ها از از این دوستان از سیاه خوشش میان، گفت من در آلمان خیلی‌ وقت زندگی‌ می‌کنم، هیچ بد ی نددم اینا خیلی‌ خوب هست، من دیگه تصمیم گرفتم چیزی نگم، حالا شما دوستانی که در انگلستان زندگی‌ می‌کنید. حالا شما که دیدید اینا سیا‌ها چه کاری که نمی‌کنه ، ۲ یا ۳ بر میخواستن، جیب منو بزنن، غیر این چه قلدر باز ی می‌کنه سر ادامهی‌ بدبخت. دوستان آیا من اشتباه گفتم؟؟؟؟؟ خدا کنه اینا بعضی‌ وقتا به آن زمان فکر کنن، نه خیلی‌ دور. ۲۰ ساله پیش.!!!!!!!..
جمعه 15 مرداد 1389

30omin - ایران - تهران
بعضی وقتها بخاطر طرز فکر بعضی از هموطنانم بسیار شرمنده می شوم. فرهنگ داشته باش عزیز! اگر نداری میتوانی با مطالعه و تفکر و تعمق پیدا کنی جانم! lt; به نطق آدمی بهتر است از دواب --- دواب از تو به گر نگویی صواب gt;
جمعه 15 مرداد 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
بعضی ها انسان نیستند! با زور باید ادمشون کرد. ادمی در عالم دیگر نمی اید بدست! در همین دنیا باید ساخت از نو ادمی!!!!
جمعه 15 مرداد 1389

baas - هلند - روتردام
درست مثل بسیجی های حرومزاده.
جمعه 15 مرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
امیدوارم توی زندان حسابش رو برسن. کثافت بیشرف.
جمعه 15 مرداد 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
همه قاتلین حرفه ای در کودکی سابقه حیوان آزاری داشته اند. هر کس که دل آزار حیوان را داشته باشد, حتما" دل قتل انسان دیگری را خواهد داشت. به امید روزی که مردم ما هم شعور حمایت و محبت نسبت به حیوانات را پیدا کنند و انقدر به خداوند توهین نکنند که سگ و گربه نجس را آفریده است
جمعه 15 مرداد 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
30metry tolab - انگلستان - لندن . دوست عزیز بیشتریشون ادمهای بدی هستند و بی مسئولیتند فقط بچه پس میاندازن. تک وتوک ادم درس خونده دارن ولی در مجموع اصلا نباید بهشون اعتماد کرد روی قولشون هم نباید حساب کنید! تنها چیزخوبی که دارن اینه که رو به زن نمیدن!
جمعه 15 مرداد 1389

zemestan1 - بلژیک - بروکسل
kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام . ای گفتی بلژیک بروکسل
جمعه 15 مرداد 1389

ario barzan - امریکا - ویرجینیا
kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام ااای گل گفتئ
جمعه 15 مرداد 1389

ahmad shah niazy - افغانستان - کابل
انسان های کره ی خاکی کارشان به جایی رسیده است که در مقابل انسان ها دیگر بی تفاوت اما در برابر حیوانات حساس می باشند و تمامش به دلیل بی ایمانی است که از شرف انسانی خویش به دور شده اند.
شنبه 16 مرداد 1389

atenaa962 - لندن - ریجموند
بی پدر و مادرن دیگه.... سگ بدبخت.... بخدا این باید آدمش کنند . سیاه گر سرخ بپوشد سگ بخندد .
شنبه 16 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
فقط یک مقایسه ساده کافیه تا فرق قانون با قانون رو دید. توی جامعه ما توی خیابون هموطنان ما رو به خاک و خون میکشن و هیچ دادگاهی برای محکومیت قاتلین آنها تشکیل نمیشه و اصل قضیه هم انکار میشه!!! تازه شاهدان ماجرا هم مجرم محسوب میشن و زندانی میشن!!! وای بر مردم ما که حق و حقوق یک سگ در اروپا رو هم در مملکت خودشون ندارند. مرگ بر رژیم ولی وقیح و پاینده ایران
شنبه 16 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ahmad shah niazy - افغانستان - کابل . اتفاقا ایمان تقلبی مثل دینت امد که دنیا چنین شد خواهی گفت کمونیست که ایمانی نداشت که مرگ صد میلیون در 90 سال رقم خورد نه انهم ایمان بود به یکنوع مذهب. اگر دین و خدای انسان !!!!وجدان و شرف انسانی!!!!! می بود دنیا این نبود اسلامی نا اگاه با ان دین پر از خونت.
شنبه 16 مرداد 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
kame- tanha انگلستان بیرمنگهام باهات موافقم اساسی
یکشنبه 17 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.