حمله به مهدی کروبی در مسجد نور تهران


حمله به مهدی کروبی در مسجد نور تهران

خبرگزاری فارس از حمله به مهدی کروبی، از رهبران مخالفان دولت و شلیک تیرهوایی از سوی محافظان وی در مسجد نور تهران خبر داده است.

تقی کروبی، فرزند مهدی کروبی با تایید این خبر به رادیو زمانه گفت که تعدادی افراد «مسلح» که به نظر می آمد اعضای بسیج باشند، قصد حمله به آقای کروبی را داشتند و به سمت وی تخم مرغ پرتاب کرده‌اند.

به گفته وی محافظان مهدی کروبی به دلیل مسلح بودن این افراد، برای متفرق کردن آنها و «پیشگیری از حادثه احتمالی» تیرهوایی شلیک کرده‌اند.

مهدی کروبی، برای شرکت در مجلس ختم یکی از همشهریان خود به مسجد نور، واقع در میدان فاطمی تهران رفته بود.

تقی کروبی می‌گوید که برخی افراد یک «مجموعه ثابت حقوق‌بگیر مسلح» را برای برهم زدن مراسم‌هایی که مخالفان دولت در آن حضور دارند تشکیل داده‌اند و یکی از «افراد قدیمی سپاه متولی این افراد است.»

وی با بیان اینکه در جریان این حمله آسیبی به مهدی کروبی نرسیده است، گفت که این حادثه در خارج از مسجد و پس از پایان مراسم اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری فارسی برخی حاضران در مسجد با شعار دادن علیه، مهدی کروبی خواستار خروج وی از مسجد شده‌اند.

مهدی کروبی پیش از این چندین بار مورد حمله نیروهای هوادار دولت قرار گرفته‌ است. نیروهای لباس شخصی پیش از این در هنگام دیدار کروبی از نمایشگاه مطبوعات، سفر به قزوین و حضور وی در تظاهرات ۲۲ بهمن به او حمله کرده‌اند.

برخی هواداران دولت، 23 خرداد ماه جاری نیز مهدی کروبی را در شهر قم مورد حمله قرار دادند.این نامزد معترض به نتایج انتخابات برای دیدار با برخی مراجع تقلید و سید حسن خمینی، نوه آیت‌الله خمینی به قم سفر کرده‌ بود.

مهدی کروبی و میرحسین موسوی دو نامزد معترض به نتایج دهمین انتخابات ریاست جمهوری در یکسال گذشته بارها به «تقلب» در انتخابات اعتراض کرده‌اند.

نیروهای هوادار دولت و برخی مقامات رسمی ایران از این دو چهره سیاسی با عنوان «سران فتنه» یاد می‌کنند.

porharfi - هلند - آرنم
همه فتنه هستند..و باید بروند..بیش از 30 سال از مردُم کشتند ..دزدیدن.خیانت. کردند..همه تان گورتان را گم کنید ..خامنه ای. سید دوکی . موسوی . کروبی. رفسنجانی. همه ..و همه ..شررررتان را بکنید..زودتر !!
جمعه 15 مرداد 1389

sargalesh - ایران - شیراز
جای نگرانی نیست, 31 سال با ما هم چنین برخوردی دارند, اقلا ایشان مسلح به بادیگارد, ماشین ضد گلوله و عمامه هستند!
جمعه 15 مرداد 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
کسانیکه طرفدار کروبی هستند غلط میکنند طرفدار امام کرویی..خمینی..نباشند.این چیزئیکه کروبی و موسوی بارها گفته اند.کروبی در سخنانش حامیانش را عاشق امام خمینی خواند.و گفت کسیکه به امام ارادت نداشته باشد برای ما پشیزی نمی ارزد.حال طرفداران کروبی یا امام کروبی را بپرستید یا ورر نزنید.اینم شیخ مبارز شما که دست کمی از احمدی نژاد نداره.عین احمقها خودفریبی میکنید و30 سال جنایات و ظلمهای کروبی را که یکی از مهره های اصلی رژیم را ندیده میگیرید و همین یکسالررا میبینید واقعا که....تازه تمام افشاگری و دلسوزی ظاهرانه اش بخاطر قدرت طلبیش بود.اینقدر احمق نباشید چرا قبل از انتخابات ورری نمیزد?تا ابلهانه خودفریب وجود دارند انها سوار میشوند.مگر اینکه سواری به کروبی احمدی و موسوی ندهید.بابا دست از حماقتتان بردارید.مگر میشه یک ادم 30 سال ظلم شکنجه زندان اعدام بکنه یهو بشه مریم مقدس?لطفا احمق نباشید.
جمعه 15 مرداد 1389

Sheema - کانادا - تورنتو
تو و موسوی همش حرف زدید اشغالا از شاهزاده یاد بگیرید که همیشه اهل عمل بوده
جمعه 15 مرداد 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
به قول ان اونقدر حمله کنید تا حمله دونتون پاره بشه یا اونقدر حمله کنید تا زیر پاتون علف سبز بشه .زنده باد کروبی چون نشون داد بیدی نیست که به این بادها بلرزه. ضمنا از بچه های خوب پارازیت کامبیز و سامان خواهش میکنم اگه کامنت منو خوندند این شیخ شجاع را به عنوان شخصیت خوب این هفته معرفی کنند .با تشکر .
جمعه 15 مرداد 1389

kamran23 - المان - ویسبادن
درود به این مرد شجاع.هر کاری کرد مال گذشته است ادم که نکشته
جمعه 15 مرداد 1389

emadr - کرج - ایران
قصه شهر من و قلب تو ای مرد بزرگ . قصه تکرار است. شهر خاموش پر از گرد و غبار . قصه ی مرد لر است . مرد هشدار ،‌هشیار .
جمعه 15 مرداد 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
Kamran23- المان - ویسبادن. دوست عزیز - درسته ادم نکشته - مگر محمد خاتمی کشته - اما, سکوتشان در زمان قدرت و عمل , همان خیانت و عمل - همان مفهوم کشتن را دارد . شاید هم خیلی بیشتر
جمعه 15 مرداد 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
درود بر تو شیخSheema - کانادا - تورنتو مگه شاهزاده هم عملیه کاش بره کلاس 12 قدم من رفتم ترک کردم
جمعه 15 مرداد 1389

ashozartusht - آلمان - برلین
dkdk - دانمارک - اسلیس .. کاملا با شما موافقم ملاک برای ما حال نیست پرونده ی این افراده که کاملا سیاهه
جمعه 15 مرداد 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
homa-ir - المان - ّهامبورک دوست گرامی مردم داخل ایران اکثرا این افرد رو تا حدودی پذیرفتن چون داخل کشور درک درست تری نسبت سائرین دارند بعدش سیاست اصول پیچیده ای داره برای افشاگری باید خیلی از فاکتورهارو در نظرگرفت با هوچی گری که کار درست نمیشه
جمعه 15 مرداد 1389

gomgi - ایران - تهران
کروبی دوست داریم ...کروبی قهرمان...کروبی قهرمان
جمعه 15 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
کروبی 30 سال در خدمت ولی وقیح بود ولی با افشای تجاوزهای کهریزک یکدفعه شد مزدور استکبار و از سران فتنه !!! این نتیجه ی خدمت به حکومتیست که توی زندانهایش به دختران اعدامی تجاوز میکردند تا بخیال نفرت انگیزشان انها به بهشت نروند. ننگ و نفرین بر حامیان خارجی و داخلی حکومت شیطانی ولی وقیح که برای سود مادی خودشان از کشتار ملت ایران چشم پوشی کردند و میکنند. پاینده ایران
جمعه 15 مرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
ali.tooti- سوئد- لوند. دوست محترم - میدانم گفتن حقایق تلخ و ناگوارا - اما تاکی - هرچند شما بمن توهین هوجی گری میزنید - ولی چه موسوی و چه کروبی به گفته و تائید. خودشان اعتقاد به اصل و ریشه ولایت فقیه نظام پایبند هستند . من شخصا. با کلیت نظام مخالفم . این نظام 31 سال امتحان خودرا داده . مگر شما با اسلام و اینکه دین در سیاست دخالت داشته باشد موافق هستید . من میگم اخوند جایش در مسجد است نه پشت میز ریاست جمهوری . همین ----. شادباشی
جمعه 15 مرداد 1389

marsel - ایران - تهران
Sheema - کانادا - تورنتو:. بفرمایید شاهزاده مثلاً چه غلطی کرده این مدت که ما بی خبریم؟؟؟
شنبه 16 مرداد 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
homa-ir - المان - هامبورک هما جان درود ببین اینجاست که میگم نقد نمیکنی بعدش من کجا به شما گفتم هوچی گر مطالب رو اون طور که هست دریافت کن دوما مگه این دوتا نگفتن که قانون اساسی وحی منزل نیست یا واقعا متوجه نمیشید یا نمیخواین نگاه کن کامنت گذاشته برید کنار بگذارید شاهزاده بیاد که اهل عمل کدوم عمل این بابا حتی یک بیانیه هم نمیده هی لنگشو گرفتن به زور میکشن وسط بجای این حرفا از مردم داخل ایران حمایت کنیم
شنبه 16 مرداد 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
dkdk - دانمارک - اسلیس . حرفت درسته. ولی فعلا برای هماهنگ شدن و گفتن برخی حرفها، مردم باید یک نفر رو داشته باشن. وجود این افراد فعلا غنیمته. در آینده هم اگر خالصانه با مردم بودند که قدمشون سر چشم.
شنبه 16 مرداد 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
naslesookhteh - ایران - تهران درود بر تو که این قدر به قضایا واقع بینانه نگاه میکنی به امید پیروز
شنبه 16 مرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
ali-tooti - سوئد- لوند. بابا بخدا هنوز چشمهایم به عینک احتیاج ندارد . کامنت خودت را بمن در بالا. بخوان . مگر ننوشتی * با هوچی گری که کار درست نمیشه * پس منظور شما چیست . منهم جواب کامنت خودت رادادم. درضمن خواستن و دانستن. است . خواهشن به ارمان من توهین مکن . هزاران بیانیه و مصاحبه های شاهزاده رضا پهلوی هست . فقط به سایت و ارشیو این سایت مراجعه کن و. اگاه شو . بازهم خواهی گفت هیچ بیانیه ای نیست . شرافتن بگو ...
یکشنبه 17 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.