پسر جوان، دختر مورد علاقه‌اش را کشت و سپس خودکشی کرد

 
پسر جوان، دختر مورد علاقه‌اش را کشت و سپس خودکشی کرد

جام آنلاین: پسر جوانی که بارها با جواب منفی دختر مورد علاقه‌اش روبرو شده بود، در یک اقدام جنون آمیز ، او را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

به گزارش ایسنا ، بدنبال تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110کرج، مبنی بر تیراندازی منجر به فوت در یک مانتو فروشی واقع در خیابان المهدی حصارک کرج، مأموران کلانتری 16 به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.

مأموران با حضور در صحنه حادثه با جسد یک پسر جوان که بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سرش، جان خود را از دست داده بود و جسد نیمه جان یک دختر جوان که از ناحیه سر مجروح و یک پیر مرد 60 ساله که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، مواجه شدند. بلافاصله هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

در بررسی‌های اولیه از محل حادثه یک قبضه کلت کمری که گلوله‌ها بوسیله آن شلیک شده بود، کشف و ضبط شد و با تحقیقات از شاهدان صحنه مشخص شد، ضارب «مجید» 25 ساله پس از شلیک دو گلوله به سمت دختر جوان و یک گلوله به سمت پیرمردی که در همسایگی محل حادثه بوده، یک تیر به ناحیه سر خود زده و در همان محل خودکشی کرده است.

تلاش ماموران برای یافتن زوایای پنهان این حادثه ادامه داشت تا اینکه مشخص شد ضارب و دختر جوان مدتی در یک شرکت مشغول به کار بوندن که دختر جوان پس از مشاهده رفتارهای نادرست از سوی پسر ضارب ، از کار کردن در این شرکت منصرف شد و در یک مانتو فروشی به عنوان فروشنده فعالیت می کرد که سرانجام در روز حادثه «مجید» به محل کار وی رفته و پس از شلیک دو گلوله به ناحیه سر دختر جوان و یک گلوله به ناحیه شکم پیرمردی که در همسایگی محل حادثه بوده و با شنیدن صدا شلیک‌های اولیه ، وارد مغازه شده بود، با شلیک یک گلوله به سر خود به زندگی خویش نیز پایان می دهد.

دانش مقدم سرپرست فرماندهی انتظامی کرج، با ابراز تأسف نسبت به اینکه دختر جوان در اثر شدت جراحات وارده دچار مرگ مغزی شده و جان خود را در بیمارستان از دست داد ، گفت: وضعیت دیگر مصدوم این حادثه مساعد گزارش شده و پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

shemiranian - ایران - تهران
از برکت وجود جمهوری اسلامی , ایران به یک تیمارستان روانی تبدیل شده و این ها عکس العمل بیماران است.اما مهم نیست تن رهبر سلامت وتخ...ایت الله ها سالم باد که چند ماه یک بار برای چک اپ اش به لندن میروند. تهران ایران
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
دیــــــــــدارشان به قیـــــــــــامت!!...( پسره ......مثلا اگه ازدواج با هاش میکرد. زندگی ِ خوب و خوش و آرامی داشتند؟؟!!
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
اینم یک نوع دیوانگی!
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
حالا خوب شد که برای ابد نمی بینیش چون تو قاتلی و او مقتول تو ظالمی و او مظلوم و جایگاهتان یک جا نیست. تو دوخانواده را داغدار کردی و آهشان تا ابد بدرقه راهت است. چرا انسان باید تا این حد خودخواه باشد. ای کاش تنها شهامت تصمیم گیری برای زندگی خود داشت. همه مظالم از انحصار طلبی انسانها سرچشمه می گیرد و خودخواهیشان.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
هر انکس که بد کرد کیفر برد
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

amatis - کانادا - تورنتو
مردم دیونه شدن
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

ahmad shah niazy - افغانستان - کابل
تمام این کارها از روی نادانی صورت می گیرد.
شنبه 16 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.