مظلومی: قطبی بیکاری‌هایش را با این برنامه‌ریزی‌ها پر می‌کند


مظلومی: قطبی بیکاری‌هایش را با این برنامه‌ریزی‌ها پر می‌کند

سرمربی استقلال با انتقاد از نحوه برنامه‌ریزی سرمربی تیم ملی و دیدار دوستانه با ارمنستان گفت: متأسفانه آقای قطبی بیکاری‌هایش را با این‌گونه برنامه‌ریزی‌ها پر می‌کند.

پرویز مظلومی در خصوص بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: برای شکست ذوب آهن به اصفهان سفر می‌کنیم و در طول هفته نقاط ضعف و قوت را مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: با همین پتانسیلی که در اختیار داریم راهی اصفهان شده‌ایم و چاره دیگری نیز نداریم که با همین نفرات باید به مصاف ذوب آهن برویم.

مظلومی در ادامه با انتقاد از وضعیت برنامه‌ریزی تیم ملی فوتبال گفت: واقعا دیگر خسته شده‌ام. هر وقت که آقایان دلشان بخواهد برنامه‌ریزی می‌کنند و اصلا توجهی به وضعیت فعلی لیگ ندارند. محترمانه باید بگویم که این برنامه‌ریزی عادلانه نیست.

این مربی افزود: شما به من بگویید باید چه کار کنیم؟ جواب این همه هوادار را من باید بدهم. آن وقت آقایان این گونه برنامه‌ریزی غلط می‌کنند. مردم هم قضاوت کنند. قرار است بازیکنان من را یکشنبه آینده به اردوی تیم ملی ببرند و آن وقت پنجشنبه شب در حالی که تیم ما تنها دوازده ساعت بعد با استیل آذین بازی دارد آنها را به ما تحویل بدهند. آیا این درست است؟

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا موافق است که این بازی عقب بیفتد یا خیر گفت: اگر بازی را عقب بیندازند تمام برنامه‌های هفته‌های آتی به هم می‌ریزد. متأسفانه آقای قطبی بیکاری‌هایش را با این برنامه‌ریزی پر می‌کند. اصلا بازی با ارمنستان از کجا آمده؛ مگر تیم ملی تازه در اردو نبود؟ من از این مسئله ناراحت هستم چون می‌بینم که هیچ گونه همکاری با باشگاه‌ها نمی‌شود. بازیکنان من 15 روز در تمرینات ابتدایی و در حساس‌ترین مقاطع در تمرینات نبودند و اثراتش همین حالا در بازی‌های استقلال مشخص است.

مظلومی گفت: همه می‌دانند که 6 نفر از بازیکنانم را ندارم و تنها با 16 - 17 بازیکن استقلال را تمرین می‌دهم. آیا این گونه برنامه‌ریزی که 4 بازیکن اصلی خود را مجبور شوم برای بازی با ارمنستان به تیم ملی بدهم درست است؟

وی در پایان گفت: امروز کتبا اعتراض خود را به این مسئله اعلام کردم و به مدیریت باشگاه نوشته‌ام که با این وضعیت تیم من توانایی بازی حساس مقابل استیل آذین در حالی که 4 بازیکن اصلی شب بازی اضافه می‌شوند را ندارم. اینکه بگویم به تیم ملی بازیکن می‌دهم یا نه دست من نیست و در خصوص این مسئله باشگاه تصمیم خواهد گرفت. من فقط می‌گویم با این وضعیت نمی‌توانیم برابر استیل‌آذین به میدان برویم.

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
مردک لنگی گند زده به تیم ملی و باشگاهها....
جمعه 15 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.