علی کریمی: مشکلی نیست، به تصمیم قطبی احترام می‌گذارم


علی کریمی: مشکلی نیست، به تصمیم قطبی احترام می‌گذارم

بازیکن تیم فوتبال استیل‌آذین درباره عدم دعوتش به تیم ملی ایران برای بازی دوستانه با ارمنستان گفت: مشکلی نیست و من به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم.

علی کریمی پس از خط خوردنش از تیم ملی ایران مصاحبه ای را با سایت شخص خود انجام داد که آن را در زیر می خوانیم:
در لیست جدید تیم ملی نام شما دیده نمی‌شود؟
هیچ مشکلی نیست و هر مربی با توجه به تفکراتش بازیکنان را انتخاب می‌کند. من هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و به سلیقه قطبی احترام می‌گذارم.

شاید به خاطر مصدومیتی که داشتید دعوت نشدید؟
آن مصدومیت که تمام شد و من و مهرزاد معدنچی هم بازی اول را به خاطرش از دست دادیم. به هرحال هر مربی در یک زمان نفراتی را دعوت می‌کند که در زمان مربی قبلی در تیم ملی حضور نداشتند. زمان آقای قلعه‌نویی نفراتی دعوت شدند که در زمان برانکو نبودند یا در زمان آقای دایی نفراتی اضافه شدند که در زمان آقای قلعه‌نویی نبودند، این مساله کاملا طبیعی است و سرمربی یک تیم با توجه به تفکرات تاکتیکی‌اش بازیکن انتخاب می‌کند.

شنیدیم در بازی با نفت تهران هم در دفاع آخر بازی می‌کنید؟
فعلا چیزی معلوم نیست اما خودم بدم نمی‌آید که در این پست بازی کنم.
چطور؟
به هرحال با توجه به نفرات خوبی که در خط حمله و میانی داریم، شاید بازی کردن من در خط دفاع تا حدودی به کم شدن تراکم تیم در این منطقه کمک می‌کند.

بعد از بازی با فولاد صحبت‌هایی مبنی بر لباس‌های تیم شما شنیده شد!
من اگر حرفی میزنم فقط به خاطر تیم است. به هرحال باید انتظار داشته باشیم تا تیم بارسلونا برای ما فاکس بفرستد و بخواهد از لباس‌های ما تهیه کند.

با اینکه به تیم ملی دعوت نشدید، باز هم به تیم ملی فکر می‌کنید؟
من قبلا هم گفتم که هر زمان تیم ملی بخواهد با کمال میل در خدمت تیم ملی هستم.
و صحبت پایانی؟
- من صحبتی را از آقای ترابیان شنیدم که در برنامه 90 گفتند هیچ یک از خانواده‌های فوتبالیست‌ها رنگ خارج را ندیده‌اند، البته بعدا شنیدم که گفته‌اند قصد توهین نداشتند و منظورشان چیز دیگری بود اما به هر حال برای خانواده‌های ما سفرهای زیارتی، رفتن به مشهد مقدس و قم بسیار شیرین و قابل قیاس با سفرهای خارجی نیست.

vezveznazi - ایران - تهران
علی کریمی دوست داریم.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
درود بر کریمی
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

babak1362 - ایران - تبریز
این آدم مغرور هیچی بلد نیست مثل بادکنک بزرگش کردن،منتظریم بیاد تبریز بادشو خالی کنیم.یاشاسین آزربایجان
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

ayatollah ozma haghighat - امریکا - لاس وکاس
چه حالی میکنه این علی داااااایی
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
babak1362 - ایران - تبریز ..چرا اینقدر دور ورداشتید..دوسال بیشتر نیست که اومدید لیگ برتر..هرروز یکی رو تهدید میکنید..کاری نکنید که به خاطر یه مشت تماشاگر نما ملت به همه اذربایجان بدبین بشن..یادتم باشه علی کریمی سرورته ..اگه مغروره یه چیزی هم تو چنتش داره نه مثه اون کمالوند دیوونه هست که ممنوع المصاحبش کردند از بس که زر میزد...اگه رو بهتون دادند یه خورده جنبشو داشته باشید..معنی این کار چیه که قبل از بازی با پرسپولیس بطری اب ررو پرت میکردید تو زمین بازی..با تمام احترامی که برای هموطنان خطه اذربایجان قائلم ولی باور کنید عده ای دارند با ابروی سرزمین ستارخان وباقرخان بازی میکنند
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

siabala - ایران - تهران
بچه فوفول فک میکنه کیه، برخی از دوستان خوش بین هم طوری نظر میدن مث اینکه غیر از این گ...د خان هیشکی تو زمین زحمت نمیکشه اونم یه زمانی بود دیگه ولش کنین این بچه قرتیو
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

zoroye iran - اتریش - وین
babak1362 - ایران - تبریز . . اگه کمی سواد داشتی استان خودتو درست مینوشتی برو یه دفتر برا خودت جور کن و با مداد 50 صفحه اذربایجان و 50 صفحه بنویس کریمی بهترین فوتبالیست تاریخ ایرانه.افتاد حالا
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
babak1362 - ایران - تبریز . جمع کنید اون کاسه کوزه اتونه ..واسه ما فوتبالیست شده
شنبه 16 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.