برخورد خشنوت آمیز پلیس ضد شورش فرانسه با زنان و کودکان مهاجر غیرقانونی


برخورد خشنوت آمیز پلیس ضد شورش فرانسه
با زنان و کودکان مهاجر غیرقانونی

 تصاویر گرفته شده نشان می دهد که چگونه پلیس ضد شورش فرانسه زنان مهاجر و کودکان آنها که به پشت خود بسته اند را بر روی زمین می کشند.پلیس مسلح به باتوم جهت تخلیه کمپی در حومه پاریس که مهاجران آفریقایی در آن سکونت داشتند وارد عمل شده بودند. در این واقعه کسی مجروح نشده ولی مبارزین حقوق بشر این خشونت را محکوم کردند.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=cZ86yz5Z9PI

angelx - انگلیس - لندن
همه اهل نیجریه هستن، که هرجا می‌رن اونجا رو به گند میکشن، ملت تنبل و کلاه بردار.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

danialsabagh - انگلستان - لندن
هی‌ امان از این زمان، زمانی‌ که دیگه برد توان از این زبان.....
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

saeed85 - ایران - تهران
فرانسه! مهد آزادی و دموکراسی! برای هزارمین بار ثابت شد که در هیچ کشوری حقوق بشر و دموکراسی رعایت نمی شود. دولتهای خواورمیانه و جهان سوم این حقوق را برای ملتهای خود قائل نیستند و دولتهای غربی برای دیگر ملتهای جهان.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
اون زنه که بچه پشتش بود قبل از اینکه پلیس بخواد کاری کنه به پشت خوابیده بود و لگد میانداخت چطور اون موقع فکر بچه نبود .من نمیگم کار خوبی کردند ولی دولت ایران با ماشین از رو مردم خودش رد میشه بازم دم اینا گرم که فقط متفرقشون میکردند .اگه تو ایران بودند به جرم جاسوسی اعدامشون میکردند کله گنده هاشونم نگه میداشتند با دزدها و قاتلهای رژیم مبادله میکردند .
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
خدائیش هر جا فرانسه میرفتم پر بود ازمهاجر غیر قانونی زن و بچه گدا که گدایی میکردند از پلیس هم نمترسیدند! دیر به فکر افتادن! چندتا پسر بچه هندی بلال میفروختن! باهوشون حرف زدم غیر قانونی امده بوده اند میگفتند اصلا پلیس باهوشون کاری نداره!! خلاصه 700 میلیون گدای هندی و پاکی بشتابید که فرانسه نذری میدن!!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

eqqe - کلومبیا - بوگوتا
خیلی باحال بود..چه کولی بازی میکردن . به این نمیگن خشونت..باید از پلیس های ایران یاد بگیرن یک ماشین میاوردن و از روی همشون رد میشدن.. اون زن چاقه که خودشو زده بود به غش کردن 4 تا پلیس نمیتونستن بلندش کنن :)
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

raminjaf - هلند - روتردام
هیچکس هرفشون قبول نداره.چون مها جرن.باید کل اورباه با یک قانون با مهاجر رفتار کنه.مثل قانون دوبلینشون.نه این که هر چی بسودشونه.مهاجر یعنئ فرار از فقر بئ سوادی قتل سئاست کسیف ترس از هر روز مردن و.....مگه میشه این واقیاتو بنهان کرد.مقوامت این مهاجر فقط رخواست برای زندگئ کردن.که همیشه مانعئ داره.اونی که شعارهحقوق بشر میده خودش از همه بدتر.........کاشکی هیچ سیاستی بشت این شعارهای قشنک نبود.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

parsaus - فرانسه - پاریس
مبارزین حقوق بشر غلط کردن که محکوم میکنن .یک مشت زن خراب ریختن تو خیابون اسایش شهر رو به هم ریختن و....اگه یکی بیاد تو حیاط خونه شما شرو کنه کولی بازی چکار میکنی.یک چیز جالب تر اینکه اینا جمع شدن در تو محوته مرکزی دفتر حقوق بشر
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

فرشید-اهواز-ایران - ایران - اهواز
من موندم تو اینکه در اینده این بچه هایی که همراه مادرشون توسط پلیسی که دست پلیس ایران را با این حرکتشون از پشت بستند ,روی سنگ فرش خیابون کشون کشون همراه مادر چه تصویری الان توی مخیلشونه .ایا در اینده مثل انسانهای برگزیده صاحب مدال صلح نوبل میشن?یا مثل ملاها خونخوار قاتل و دزد ناموس مردم? پاینده ایران
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

majid_mr - انگلستان - لندن
حیوان های عوضی
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

klcc - مالزی - کوالالامپور
اگه این خشونت هست پس نحوه برخورد لباس شخصی ها. بسیج و پلیس ایران که جنایته. ولی در کل خشونت به هر نحوی که باشه قابل قبول نیست.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

فرهاد V - ایران - تبریز
بدبختا دلم براشون سوخت پلیسهای وحشی
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

KOREA - کره جنوبی - سئول
خاک بر سرت سارکوزی اعیاش با این روش حکومتی اش این هم از اروپای با فرهنگ.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

faznewss - ایران - تهران
نمدونم چرا تو این جور مواقع یسری.... میشن اینم لابد تقصیر احمدی نژاد . بابا دمکراسی اگه دموکراسی غربی اینه ماله خودتون
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
خشونتشون از بسیجی ساندیسی کمتر بود.شما حالا حساب کنین در ایران همچین اتفاقی بوجود میامد چی میشد!?
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
این بلا را خود شما اروپایی های مزخرف سر این بیچاره ها آوردید که حالا مجبورند از خانه و کاشانه خود آواره شوند. از زمانی که آن مردک متعفن هندی زاده را هم در پاریس پناه دادید و برای وی دوربین و میکروفون هدیه بردید برای ما هم چنین خوابی دیده اید.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

sam.man - المان - برلین
این حروم زاده چاله میدونی فکر کرده مردم ایران مثل بسیجییای تجاوز گر اسلامی هستند که براش تره خرد کنند-------ادبیات این مردیکه روانی فقط برای کودنهای وحشی عرب پرست قابل درک است-----مرگ بر تو و دین وحشیت ------
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

mahtaban - آلمان - فرانکفورت
خوب دارن دستگیرشون می کنن اگه این خشونت آمیز بود پس ما چی بگیم دیگه
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

msforugh - ایران - تهران
یکسری حیوون که نمیدونند با مردمی که حق زندگی دارند چطوری رفتار کرد
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
اقای اوباما , باید این ویدیوی ضدبشری رابه بیند, شاید بخاطر هم نژادی اش کاری کند. برای ایران که غلطی جز اتم و اورانیوم نکرد.واقعا عملکرد پلیس در مقابل مهاجران اواره و بی گناه انهم با زن باردار و نوزادان وحشیانه ترین و غیر. قابل تصور ترین واقعه روز و جهانی است .اقای سارکوزی کجائی? واین عمل. مامورین دولتت را چطور توجیح خواهی کرد . درهرصورت دولت فرانسه مقصر. است. خانم Dionysos- فرانسه = شما که دم از قانون فرانسه زدید حرف دادگاه فرانسه و عدالت که من نمونه تحویل علی راد قاتل دکتربختیار به ایران را زدم - حالا نظرتان راجع به این ویدیو و قانون فرانسه که پلیس محافظش است . چه میگوئید?
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

samin.s - ایران - تهران
بدتر از دستورات احمقی نژاد و بسیجی های مزخرف نیست که !!!!!!!!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
فرانسه یعنی مهد تمدن است !!! توی الجزائر دو ملیون الجزائری استقلال خواه را کشتند ... همیشه وحشی بودن ولی با ارایش زیبا .
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

sargalesh - ایران - شیراز
برگشته - بحرین - محرق : اسم المانیها بد در رفته, فرانسویها خیلی بدترند, زیرا اقتصاد بدتری از المان دارند. سارکوزی "کوتوله" مشغول نظارت خانمش بخاطر فیلم درست کردن با وودی الن هست !
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
بابا همچین گفتین خشونت,که من فکر کردم جوی خون راه افتاده !!!! شما حساب کنید در کشوری مثل فرانسه که مردمش رخت و لباس خودشون رو بیرون از خونه اویزون نمیکنن,فقط به خاطر این که نمای شهر تمیز و جالب باشه,اون وقت یه عده سیاه پوست وسط شهر چمباتمه زدن و پشه سوسک باهاشون دارن میرقصن. ها ها ها ها. بهتر بود مینوشتین برخورد خشنوت آمیز زنان و کودکان مهاجر غیرقانونی با پلیس ضد شورش فرانسه
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

INTARAF.ONTARAF - ایتالیا - رم
ببینید در همه جای دنیا اگر کسی بخواد تخریب اموال عمومی بکند یا جامعه را به گند بکشه با هاش شکل پلس ایران برخورد میکند این در همه جای دنیا هست.ولی رفتار این گروه اصلا قشنگ نیست ولی شک نکنید که اینها اسکان غیر قانونی در خیابان داشتن اگر دقت کنید خیابان بوده.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
هر دم از این باغ بری میرسد برخورد پلیس فرانسه زشت بود .. ولی مشکل اصلی سیاستهای مهاجر پذیر کشورهای اروپایی هست کار از اینها گذشته اروپاییها باسیاست مسخره مهاجر پذیرشون اروپا و مخصوصا فرانسه رو از اصالت وهویت واقعی خودش دور کردند من فقط با یک سیاست آخوندها موافق هستم آن هم شرایط بسیار سختی که در دادن تابعیت به مهاجران میدن در ایران حتی یک مهاجر. زن ایرانی هم بگیره تابعیت ایرانی نمی تونه داشته باشه و حتی برای بچه هاش شناسنامه هم نمیدن ...البته من نژاد پرست نیستم ولی اعتقاد زیادی دارم که هر نژاد و ملتی باید در کشور خودش زندگی کنه و اگه مجبور به مهاجرت به کشور دیگه شد باز هم هویت کشور خودش رو داشته باشه ...واقعا برای من سخت هست که وقتی تیم ملی فرانسه رو با آن همه تاریخ و تمدن درخشان می بینم آفریقاییها رو به عنوان فرانسوی قبول کنم ...
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

berahnegi - فرانسه - پاریس
من نمیخوام این حرکت پلیس فرانسه رو تایید کنم ولی این رو میخوام بگم که پس چرا پلیس فرانسه تا حالا به من که مهاجر هستم و غیر قانونی هم وارد کشورشون شدم کوچکترین توهینی نکرذه؟اینها مشکل از خودشونه اگه نه فرانسه یکی از مهربان ترین پلیسهای دنیا رو داره.....بی جهت به کسی گیر نمیدن
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

ezatdf - ایران - تهران
خاک برسر دولت فرانسه دوستی می گفت وقتی تو پاریس از مترو پیاده شدم فکر کردم تو آفریقا هستم قدر کشورشون رو ندونستند به گند کشیدند کشورشون رو
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

arya47 - ایران - کرمان
تو اخبار ایران یه 50 باری بشون دادند
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

zemestan1 - بلژیک - بروکسل
من خودم اینجا یه خارجیم نه کسی برای من کارت دعوت فرستاده نه برای اینا توی دنیای امروز هر کاری سختی داره اگه اینا میخوان یه عمر مفت بخورن و برای فرار از مالیات هی بچه پس بندازن و تو اروپا زندگی کنن البته این سختیارو هم داره
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

bidin - ایران - ارومیه
خشونتشون کمتربود چون پای تخلف مالی و یا مخالفت با صهیونیزم در کار نبود فقط اینجور وقتهاست که میشه خشونت واقعی رو در پیشگامان دموکراسی دید.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

saljog - استکهلم - سوئد
من به یکی از پناهجویان کمک کردم از کشور کنکو . 700کرون سوئد قرص گرفته و اصلا صحبت باز پرداخت ان را نکرد .
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
به نظر من این خشونت نبود. مقصر این مهاجرهای پر رو هستند. اینها نباید در مقابل پلیس مقاومت میکردند و به کیسشان باید مطابق با قانون فرانسه رسیدگی بشه. در مقایسه با پلیس ایران، اینها فرشتگان آسمانی هستند. چون من دیدم که با مهاجرین افغان چطور رفتار میشد. فحش خواهر و مادر و ... کتک و توهین به ...! در آخر هم با مشت و لگد اونها رو به اردوگاه مرزی می بردند و با توهین و فحش و کتک دیپروت میکردند!!!!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

بسمه - سوئد - استکهلم
خدایا امیدوارم روزی ظلم رو به هر نحو که هست ریشه کن کنی
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

SERPICO - فرانسه - پاریس
parsaus. اولاً که تو غلت کردی ، دوم زنهای خراب .... چشماتو وا کنی کنارتن ، و ثانیاً تو .... که با این ایدهای فاشیستی اینجا زندگی میکنی پس برگرد برو همون ایران . من شخصاً اگر بدونم کجائی خودم همین جا حالتو میگیرم .
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

OzveMardom - فرانسه - پاریس
اینها نه کارت اقامت دارند نه کارت هویت و نه کار درست و حسابی. شمایی که میگید خشونت! پلیس باید چی کار کنه؟ نازشونم بخره؟ خوب دارن وظیفشونو انحام میدن که جامعه به گند کشیده نشه. در ضمن از کجا معلوم بهشون بعدا اقامت ندهند؟ هر کاری راه حودشو داره. الان اینها مجرمند ولی بعد از بررسی پرونده هاشون وضعشون از اینی که هست بد تر نمیشه.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
alireza.ch - سوییس - نوشاتل . دقیقا به قول عامیانه زدید به خال..در ان هنگام که فرانسه امام قاتل را پذیرفت و هلهله ی هوادارانش دوزخ امروزی ایران رقم زده شد.فرانسه خوب بود از دید امام لاورها. برگشته - بحرین - محرق . تو یکی ساکت اسلامت که میلیونها ایرانی را در طی تاریخ کشت در انجا کور و کر..در اینجابینا و شنوا.الجزایر به تو چه??خنگ خدا می دانی در الجزایر ازاد!!!!گروههای اسلامی اف ای اس..و گ .ای.ا.. 150000 الجزایری را کشته اند اری پرده بروی این جنایت و جنایات روزمره کنونی چون دین به زیر سوال می رود!!!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

lisa - امریکا - کالیفرنیا
دلم برای اون زن حامله که از حال رفته بود و روی زمین می کشیدنش و اون بچه ای که از پشت مادرش روی زمین افتاده بود خیلی سوخت. چه رفتار بی شرمانه ای.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
یک تیم از بسیج به فرانسه اعزام شدند که به پلیس فرانسه تعلیم دهند چگونه از روبرو بسوی تظاهر کنندگان شلیک کنند و علیرغم فیلمها و عکسهای موجود بگویند این خود تظاهر کنندگان بودند که برای بدنام کردن پلیس به یکدیگر تیراندازی کردند.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

pejmanfrance - فرانسه - پاریس
ezatdf - ایران - تهران . کاملا حرف این دوستت درست است پاریس و حومه اش به آفریقا گفته زکی . واقعا این سیاه ها و عربها فرانسه رو به لجن کشیدند . هر وقت تو قطار مأمور کنترل میاد اکثرا این سیاه ها هستند و که بلیت نخریده سوار شدند و یا با کمال تعجب از ورودی مترو ها مثل قوم تاتار میپرند اونور . و جالب اینجاست که همشون هم تابعیت فرانسه دارند . یه گزارش تلویزیونی با این مهاجرهای سنگال که اطراف برج ایفل نمادهای برج یا دیگر یادگاریهای فرانسه را می فروشند مصاحبه ای گرفته بود و باورتان نمی شه که اینها روزانه 300 یورو درآمد خالص دارند بدون اینکه کوچکترین مالیاتی بدهند درحالی که تو کشورشون حقوق یه نفر ماهی 200 یورو است. مقصر این وحشی ها هستند و گرنه طبق گفته این دوستمون پلیس فرانسه خیلی مهربون هستند .
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

reza_persian - نروژ - تنسبرگ
با زنها و بچه ها چه کار کردند و حتی زنهای باردار.شرمتان باد که با بی پناهان اینگونه رفتار میکنید.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

yool - انگلستان - لندن
برا یک عده از ایرانیها که خودشون مهاجر هستن، و در مورد این مهاجرها نظراتی میدن که هیچ ریسیستی از این نظرات نمیده متاسفم. اون بیچاره‌ها هم مثل ماها به هر دلیلی‌ توو کشور خودشون نتونستن بمونن این انصاف نیست که چون ما جا پامون محکمه پس گور پدر بقیهٔ.اگر دین ندارید، آزاده مرد باشید. تمام مشکلات ما ایرانیها از خود خواهی مونه.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

omid-free - انگلیس - لندن
لبته خشونت خوب نیست ولی خوب حق هم دارنند کشورشون شما یک فرانسوی نمیبیند همه سیاه و عرب دزد و خلافکار اگه شما چشم تو چشم یک از همینها بشید میان تو سینت که چرا نگاه کردی .همه علاف و بیکار تو میدانها و خیابونها پلاس .پارسال یک هفته رفته بودیم پاریس بعد از دو روز کریدیت کارتم دیگه کار نکرد وقتی برگشتم ۳۰۰۰ یورو از حسابم دزدیده بودنند خدا رو شکر که بیمه برگردوند.تو یک هفته 4 بار با چشم خودم دیدم پلیس اومد در مغازه و دزدها رو که گرفته بودنند تحویل گرفت هر چهار دفعه هم سیاه بودنند .حالا یک عده از حقوق بشر ونژادپرستی میخوان بگن
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
homa-ir - المان - ّهامبورک . واقعا معتعجبم از کامنتان! .
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

parsaus - فرانسه - پاریس
SERPICO - فرانسه - پاریس . تو با خوندن یک نظر تصمیم گرفتی که حال من رو بگیری حالا اگه یک مشت کولی بریزن تو خونتون واسایش خوانواده تو رو بگیرن چه بلایی سرشون میاری .حتماا مسل گوسفند سلاخی میکنی.د ضمن اگه فرانسه از حقوق شهروندانش در برابر یک مشت زن خراب که با صلاح بچه بغل گرفتن و ... دفاع نکنه تا حالا از افغانستان هم بد تر میشد
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

numb3r1 - ایران -
چه خشونتی چه چیزی. اگه این خشونت باشه، پس وقایع بعد از انتخابات رو چه میگی؟ اینجا که ی نفر هم زخمی نشده، تو ایران دهها کشته و زخمی در یه روزاتفاق افتاد
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
فرانسه واقعا کشور زیبایی هست ولی این ها فکر میکنند همون جنگل امازون هست هر کجا که دلشون میخواد ادرار میکنن و اشغالهاشون وسط خیابون پرتاب میکنند من برای کارم هفته ای ۴ روز پاریس هستم ۲ هفته پیش با دوستی برای غذا رفته بودیم رستوران و چون هوا افتابی بود میزها بیرون در پیاده رو گذاشته بودنند یکی از همینها کیفم رو که رو صندلی بغلم گذاشته بودم دزدید و دان دوان رفت
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
parsaus - فرانسه - پاریس مگه فرانسه مال باباته که اینطوری برای دیگران اظهار نظر میکنی خصوصا برای یه عده انسان مظلوم اواره.این همه هموطن از کشور خارج میشندو اواره دیار غربت.برو یه سری به ترکیه بزن ببین بعضی از هموطنان با چه بدبختی و فلاکتی در اونجا هستند به امید داشتن جواب مثبت برای اقامت.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

hamidla - المان - هامبورک
angelx - انگلیس - لندن . درودبر تو.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
alireza سوییس نوشاتل تقریبا مثل همیشه درست گفتی نگاهت به قضایا عمیق و منصفانه هست .
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

khat shekan - انگلستان - داربی
خشونت در هرجا رخ بده محکومه,هیچ دلیل و منطقی هم نمیشه برای توجیه اورد.همونقدر که وحشی گری بسیجیها در ایران محکومه این برخورد پلیس فرانسه هم محکومه.اما چون ما ایرانی هستیم حساسیت بیشتری در مورد وطنمون و اتفاقاتی که در اون می افته داریم.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

hamidla - المان - هامبورک
angelx - انگلیس - لندن . درودبر تو.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
خشونت به این شکل مخصوصا در برابر دید بچه ها محکومه ولی اگر این تجمع غیر قانونی باشه و توجهی هم به تذکرات پلیس نشه چی؟!!! دوستانی که در فرانسه هستند بهتر میتونن ماجرا رو تعریف کنند. ولی بچه ها چه گناهی دارند که باید شاهد این خشونت ها باشن؟!!! نکته جالب اینه که مردها در این تجمع و درگیری شرکت نکرده اند!!! ولی هرچه که بوده خیلی انسانی تر از رفتار وحشیانه نیروهای ولی وقیح با هموطنان مون بود.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

math4me - لوکزامبورگ - مقش
میخواهید بگید نژادپرستم باشه ولی همین کار و بدتر از این رو باید با این سیاه ها کرد نه فقط با اونا با یوگسلاوا چچنا آلبانیها کوزووها همشون یه مشت آشغالن سیاها که با هرکی دوست میشن یه بچه ازش پس میندازن بچه فقط براشون یه حربست هیچ اهمیتی برای رشد و پرورش و سلامتیشون نمیدن همه این مردم کل اروپا رو به گند کشیدن به انضمام عربا و عراقیها و روسا ، یه آدم سالم هم توشون پیدا نمیشه
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

Kaweh - آلمان - مونیخ
ببینید فرانسه خیلی برای خارجیها اهمیت قایل هست، ولی خارجی داریم تا خارجی، اینها دزدی میکنند فساد غیر هداشتی و غیر قانونی میکنند، و خلاصه اگه جلوی اینها گرفته نشه که فرانسه میشه افغانستان، ولی خیلی از همین سیاهها هستند تو فرانسه کار میکنند ، تحصیل میکنند و غیره چرا با آنها کسی کار نداره، کسی که شاهد صحنه بود به من گفت پلیس اول آنمجا ایستاده بود و چندین بار تذکر داد که این برنامه بدون مجوز است و بایستی جمعش کنن، ولی اونها پلیس را به باد مسخره و فحش گرفتند، اونایی که نمیدونن بدونن ، هر چی باشه بهتر از ایرانه، احمدی نژاد هم دم از دموکراسی میزنه ولی کو
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

siabala - ابران - تهران
حالا هی گیر بدین به همسایه هامون، اینم از مهد تمدنتون اروپا، آدم با سگ این کارارو نمیکنه که اینا با انسان میکنن!!
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
با درود, این خبر نوشته سیاهپوستانی که غیر قانونی وارد فرانسه شدند , حالا که دیدن فرانسویها ادمهای خوبی هستند میخوان سوء استفاده کنن اگر دنیا به دست اینها بیوفته به لجن میکشنش,کسانی که حتئ به بچه های خودشونم رحم نمیکنن پس اگر دور دستشون بیوفته با مردم چکار میکنن ,شما مطمعآ باشید که کشور فرانسه بیش از حقشان هم به اینها میده ولی اینها به زندگی کثیف عادت دارن,شما که دفاع میکنید و میگید بدبختها,بدبخت فرانسه واروپاست که خیلی از این سیاهپوستارو بهشون اقامت داده ولی خلاف اروپا دست اینهاست.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

nikiniki12 - المان - ماینز
باخشونت مخالفم اماوقتی یک سری ازراه غیرقانونی واردیک کشورشدندکه بزورنمیتونندبناهندگی بگیرندهرچیزبایدراه قانونیشروطی بکنه اینجاکه ایران نیست که یک مشت بسیجی قاتل کثیف مردم روروزروشن قتل عام کنندبلیس وظیفشروانجام دادنه کسیرزدونه کسیروزخمی کرد! المان
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
Sepher- استرالیا- سیدنی. سپهر جون - من واقعیت رانوشتم . اززمان ریاست جمهوری کودتائی احمدی نژاد. چه نقایصی از لحاظ حقوق بشربود. بگیر و بندها کشتارها و اعدامها - و. دوره دوم ریاست جمهوری دوم احمدی نژاد و انتخاب ریاست جمهوری امریکا. یعنی اوباما تاکنون حرفش اتم و اورانیوم بود. و بعد از تازه تحریمهای شورای امنیت باز صحبت از میز مذاکره میزند. حتما باید حمام خون درایران راه بیافتد. تا فکری بحال ایران شود. کهریزک و نداها و سهرابها و اشکانها - چی ? پیام یا اظهار همددی * نمیخواهیم* ما عمل* میخواهیم* ایا درزمان شاه فقید کهریزک بود یا جنایاتی که این رژیم ازاول عنقلاب تابحال کرده. چرا درانزمان انگشت امریکا و( کارتر) روی حقوق بشر بود چرا یکسال قبل اوباما خانم رایس را برداشت و دوروز پیش خانم رایس رادوباره برگرداند. وپناهنده های سیاه پوست در کمپ پناهنگی وبدون تکلیف ودرخواست اقامت و ماندن در فرانسه هستند. به چه حقی پلیس فرانسه درجلوی چشم فرزند, مادر را روی. زمین بکشاند و یا نوزاد راازبغل مادر جدا کند. شکم زن حامله دراز روی زمین انهم لخت من نتوانستم ببینم . محال است درالمان چنین وضعی را شاهد باشید.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

SERPICO - فرانسه - پاریس
parsaus - فرانسه - پاریس . ما همه اینجا مهاجر هستیم ، چه افریقائی چه ایرانی ، اولین چیزی که من اینجا یاد گرفتم حقوق برابری با دیگر انسانهاست . من یک مهاجر غیر قانونی هستم ، در تلوزیون 5 موند فرانسه درباره 4 سال زندانی من در ایران صحبت شده . نگفتم که برا خودم تبلیغ کرده باشم نه فقط میخوام بدونی من هم وطن تو الان 7 سال که اینجام ولی هنوز کارم درست نشده ، تازه داره گندش بالا میاد که دولت فرانسه نگوسیه کرده با ایران که من برگردم . خوب من اگر راهی برای نجات زندگی نداشته باشم مجبورم دست به این اعتصابها بزنم . قبل از اینکه به جای قانون قضاوت کنی جای انسانیت قضاوت کن . باچشمات که از رنگ سیاه بیزارن پوزسیون نگیر با دلت قضاوت کن .
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

iraneslam89 - کلمبیا - کلمبیا
اقسوس بر این وحشی ها و خوشم آمد دیگر زبان بعضی ها که حرفهای گنده تر از خودشان در باره نیروهای نظامی ایران چرت و پرت می نوشتند ساکت شده و یا از رو رفتند. بدانید در هر کجای دنیا چه در وطن چه در غیر وطن خواه خودی خواه غیر خودی باشه بخواهند پاشون را بیش از گلیم خود درا کنند آنی خفه کرده و در جای اولش می نشانند. و معنی این حرکات این است مسئولیت هر مملک به امور اجرایی آن مملکت مربوط است نه به دیگران که اظهار نظر بی ربط می دهند
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

doost-ir - فرانسه - پاریس
ما هم 20 سال پیش خودمون رو به عنوان پناهنده معرفی کردیم و با عزت و احترام تا به امروز با ما رفتار کردنند هر چه فساد و دزدی هست از اینها است خوب بابا اگه میایم تو کشور مردم سرتون بندازید پایان زندگیتون رو کنید همه جا رو به گند کشیدند نه کاری نه باری نه شوهری هر کدوم5.6 بچه دارننداینقدر هم هار و وقیح هستندکه خدا میدونه .اخبار رو نگاه کنید روزی چند تا دزی وخلاف و رو از اینها میبنید
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
angelx - انگلیس - لندن - raha1984 - المان - هامبورگ . و دوستانی که مانند این دو دوست فکر میکنند. اون زمانی که فرانسه قرنها مشغول چپاول کشور های دیگه بود فکر این روز رو هم میکرد که این منابع تموم میشه و مردم همون کشورها میان فرانسه و حقوق اولیشون رو خواهند خواست.. کشوری که ادعای تمدن میکنه و خودش مشکل داره... شمایی که پلیس فرانسه رو نمیشناسید و باهاشون برخورد مستقیم نداشتید نظر ندید.. این آدمهایی که میبینید از حقوق اولیه هم محرومند.. اگه شما فکر میکنید بو میدند یه کمی ذهن خودتون رو بو کنید .. اینها هم آدمند مثل خود ما و اگه تمدن ندارند تقصیر مستقیمش گردن همین اروپایی های به اصطلاح متمدنه... شماها که اکثرا اروپا نشین هستید دور و برتون نمیبینید یا خودتون رو زدین به ندیدن؟؟؟؟
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

parsaus - فرانسه - پاریس
victorsiamak - بلژیک - بروکسل . ایرانی هایی که تو دنیا پخش شدن خدا کمکشان کنه تا به هدفشون برسن امیدوارم .حال سیاسی و یا اقتصادی ویا... من هم یکی از همان اواره ها .اما نه با پلیس جنگیدم و نه به هیچ سازمان و قانونی بی احترامی کردم .احترام به قوانین هر کشور اولین شرط اقامت در ان کشور هست .به همین دلیل هم ایرانیان با فرهنگ در ترکیه منتظر جواب هستن.ایا تا به حال شنیدی ایرانی مصل اینها جمع شن یک جا و شهر رو بریزن به هم .وجود چنین گروههایی باعث شده در مورد پناهندگی کشورها سالیان سال مردم رو در انتظار قرار بدن چرا که میخوان بدونن چه کسی به انها اضافه خواهد شد.و در اخر خدا رو شکر هر ایرانی بعد از گرفتن پناهندگی یا به تحصیل ادامه داده و یا یک بیزینس رو شرو کرده .نه بمب گذار شده نه تروریست
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
iraneslam89 - کلمبیا - کلمبیا:از اب گل الود ماهی نگیر!همه میدونن که این پلیسها شرفشون از لباس شخصی بی هویت,بسیجی ساندیسی و نیروی انتظامی که با ماشین از روی ملت رد شدند بیشتره.پس زیاد رجز بی منطق نخون پاچه خوار نظام ولی وقیح.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

mashadi_in_sydney - استرالیا - سیدنی
ولا همه چیز برمیگرده به مهارت و پول.اگه حالا یکی بود مثله زیدان تازه میگفتن فرانسوی است نه الجزایری.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

سر خلوتیان - انگلستان - لیدز
parsaus - فرانسه - پاریس . با کامنت آخرت موافقم.و آقایSERPICO - فرانسه - پاریس اگر شما هم بعد از 7 سال هنوز بلاتکلیفی دلیلش همین کولی بازیهاست که اینا در میارن.برای کشور میزبان فرقی بین پناهنده نیست وهمه را به یک چشم میبینند.و مطمعنا شما چوب همین قانون شکنها را خوردی و میخوری.اگر همون سالی که به فرانسه ورود کردی اقامتتو گرفته بودی الان کلی جلو بودی و این کار سیاهها یا امثالهم را اصلا تایید نمی کردی
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
parsaus - فرانسه - پاریس . یکی ازعلتهایی که با ایرانیها مهربانترند رنگ پوستشان هست که نزدیک به رنگ پوست خودشان میباشد ولی درباره سیاه پوستها فرق میکند و کمتر انها را قبول میکنند اینها سیاه پوستند و اروپائیها تمایل انچنانی ندارند . دوما انها خیلی فقیرند و اکثرا دارای سواد بالایی نیستند . به امید روزی نژاد پرستی از زمین ریشه کن شود.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
iraneslam89 - کلمبیا - کلمبیا . رژیمی ???فرانسه هر چه هست اگر با خارجی چنین است شهر وند خود را اعدام نمی کند سنگسار قطع دست و پا نیست ترانه ی موسوی را چون زیباست در خیابان نمی دزدد و بعد از تجاوز بکشد و بسوزاند جوان مجروح جوادی فر را در کهریزک شکنجه نمی کند و بکشد.شما رژیمی ها چون ...وحشی و دزد و قاتل 1400 سال پیش هستید اینها را می دانید ولی کور و کر چون ایرانی نیستید خیلی وقیحی عمو.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
دوستان من : بزرگترین و سرشناس ترین مردیکه برای ازادی وحق ترور شد *. لوترماترکینگ* یک سیاهپوست بود. به تاریخچه برده داری و کنیزی از سیاه پوستان تاریخ را بخوانید و بیاندیشید. تا حدود 10 سال پیش هنوز درامریکا تبعیض نژادی بود. ویدیوها و خشونت پلیس با سیاهپوستان - الان خیلی از سیاه پوستان معروف و سرمایه دارای چون ثروتمندترین زن سیاه پوست که در. امریکا کانال تلویزیونی دارد. مایکل جگسون و خانواده - شوهر هادی کلوم مانکن معروف المانی شوهرش یک خواننده سیاهپوست است. مرحوم* ری چارلز* خواننده نابینای سیاه پوست- وویدنی یوستن و شوهرش . سیاه پوستان خیلی مهربان و خونگرم و پایبند زن وبچه و فامیلی گرمی هستند. کلا. من شخصا باخشونت و تجاوز به حریم دیگران مخالف چه برسد ببینم که بچه رااز بغل مادر به زور بگیرند . و انهم بایک زن باردار . انسانی نیست . وازنظر من. محکوم است.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

mylove-mycountry - فرانسه - پاریس
سر خلوتیان - انگلستان - لیدز. بابا شما دیگه خیلی آتیشت تند ، من SERPICO رو کاملاً میشناسم و اون به اندازه کافی تو زندگی جلو هست شما فکر خودت باش . و شما آقای parsaus - فرانسه - پاریس آیا فکر نمیکنی کمی تند داری قضاوت میکنی من باقی افراد که کامنت میزارن رو کاری ندارم ولی شما که اینجا زندگی میکنی چرا ?
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
با اینکه این گونه رفتار پلیس رو در هر کجای دنیا محکوم میکنم ولی کاملا مشخصه که این فیلم برای تحریک افکار مردمه چرا یک نفر از مرداشون انجا حظور نداشتن homa-ir المان واست توی لینک اعتراف گیری بعد از20......کامنت گذاشتم
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درسته مهاجر غیرقانونی اند اما در درجه اول انسان هستند و بی پناه! نمیگم پلیس به وظیفه ی خودش عمل نکنه حرف من سر رفتار خشونت آمیز بود.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

SERPICO - فرانسه - پاریس
سر خلوتیان - انگلستان - لیدز. من هیچ وقت قانون شکنی نکردم و نمی کنم ، تا حالا هم حتی یک دفعه هم مشکل نداشتم .اما سر خلوتیان - انگلستان - لیدز یه چیز رو خوب بدون من اینجا بدون مدرک در بهترین جا زندگی میکنم ، در بهترین جا کار میکنم ، و میتونم اینو بگم که بدون مدرک هم کلی جلو هستم شما اصلاً غصه من رو نخور ، تنها مشکل این هستش که من فقط مسافرت نمیتونم برم ، این هم خودم باش کنار میام ، شما یه سری به خودت بزن و برو لینک برخورد پلیس با ایرانها روبرو سفارت رو خوب ببین این هم آدرس سایت من اگر خواستی میتونیم بیشتر با هم صحبت کنیم https://micropars.info
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

SERPICO - فرانسه - پاریس
سر خلوتیان - انگلستان - لیدز . من تا الان نه با پلیس مشکل داشتم و نه کلی بازی در آوردم ، و نه تا حالا قانون شکنی کردم . من یادم نمیاد تو کامنت خودم گفته باشم که تو این هفت سال عقب افتادم ، تازه فکر میکنم خیلی هم از زندگیم راضی هستم ومشکلی ندارم ولی دلیل نمیشه چون مشکل ندارم به حقوق دیگران اهمیت ندم . تو این هفت سال رو پا خودم بودم و بدون کمک دولت در بهترین جای پاریس کار و خونه دارم ، اما شما اینجا نبودید که ببینید در اعتصاب روبری سفارت ایران همین پلیسها تمام ایرانیهای سرشناس مثل یک مجرم دستگیر کردند و بردند . سر خلوتیان - انگلستان - لیدز یه سری به دکتر بزن ببین مشکلت با آدما چیه
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

dara20 - ایران - تهران
خجالت بکشید شما اسم اینو می گذارید خشونت!!!! اگر تعریف شما از این نوازشها و مالشها خشونته پس رفتار سگهای هار رژیم منظورم مزدوران حرامزاده انتظامی و .. بسیجی و پاسدار بی شک جنایت در حق بشریته. شما خشونت و توحش مزدوان کثافت حکومت کثیف اخوندکها را ندیدید اما واقعا یک پلیس خوب یک پلیس مرده و بی جان است.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
homa-ir - المان - هامبورک . هما جون عزیزم شما واقعیترو نوشته ای اما باز احساساتی شدی! اولا سیاپوست ها یک ملت نیستند و خیلی با هم فرق دارند, دوما فرانسه وتاریخ فرانسه و ارتباط نژادیش با ایرانیان اززمان مهاجرت گیلانی ها(گل ها) خواسته و یا ناخواسته به ما نزدیکتر است. سوما رفتار پلیس بر اساس استاندارد جهانی خشونت امیز نبود!. گذاشتن بچه به انصورت نشان از بی مسئولیت مادر دارد و پلس بچه را ندیده بود! از اینها گذشته, مالیات دهندگان فرانسوی هم انسان هستند و حق دارنند زندگی کنن! حقوق بشر یک طرفه نیست! اینکه لوترکینگ را با مایکل و یا اپرا مقایسه میکنید باز جای تاسف است ! مسئله تعویض حکومت ایران در79 با تصمیم فرانسه نبود و اگر هم می بود ربطی به این ماجرا و پدیده مهاجرت ندارد. ظاهرا با فرهنگ قاره افیقا اشنایی ندارید! تنها چیزی که من دوست دارم توی فرهنگشان چند همسری است!
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

danial nabi - سوئد -
حقوق اولیه انسانهای بی گناه در خیلی از کشورهای اروبائی نقض میشود فرانسه ایتالیا المان انگلیس بلزیک و.. در ایتالیا هنوز سیاهچال برای شکنجه وجود دارد .من خودم در انجا بوده ام ادرسش این استregina ceri carcere در شهر رم.شکنجه گران carabinieri که وحشی ترین در این قاره است .ننگ بر شما.امریکا که بماند .همه دنیا شاهد جنایتشان هستند.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس . این همه جوش نخور که ش.......پیشنهاد میکنم چند کورس درس ادب و اخلاق برید بخدا بدردت میخوره . من نمیدانم به تو چه هیزم تری فروختم که هی توهین میکنی بابا از عقایدت دفاع کن ولی چرندیات وللش بازم وللش.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
Sepher- استرالیا- سیدنی. سپهر جون - اولا هدف من نام بردن از یک یک سیاهپوستهای سرشناسی را نام بردم که همه بشناسند. از مبارز تا مجری برنامه و خواننده و هنرپیشه . و بدان پناهندگان * بدون اقامت * از مالیات هیچ کشوری استفاده نمی کنند و. قانون پناهندگی بعد از جنگ دوم جهانی گذاشته شد و بودجه ان از سازمان. بین الملل است. و بهمین دلیل سازمان حقوق بشر و یونسکو و هلال احمر کمک و همراهی و نظارت دارد. فرانسه پذیرای خمینی بود . و ژیسکاردستن رئیس جمهور وقت فرانسه و از دشمنان شاه فقید و یکی از تصمیم گیرندگان. گوادلوپ 2 و باعث طوفان در 57 درایران شد و امکانات خبرنگاران وپخش بیانات. ارتباط جمعی با خمینی در همین کشور فرانسه وزیر درخت فرانسه بود. ورابطه قراردادهای ژاک شیراک و فرانسوای میتران روسای جمهوری قبل فرانسه بادولت جمهوری اسلامی سر به فلک میزند . نمونه اخر تحویل یک زندانی 18 سال* قاتل دکتر بختیار - علی راد * به ایران میباشد . درالمان امکان ندارد پلیس چنین رفتاری را با اوارگان انجام دهد . خشونت پلیس فرانسه بهیچ وجه قابل بخشش نیست . شادباشی
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

harrp - اتریش - وین
اگه تو اون کمپ چنتا خوک پرورش بدن بهتر از این سیاه‌ها است ،توی قطار یا هر جا دیگه وقتی‌ حرف میزنن انگار دارن دوستشنو از ۸۰ دهات اونور تر صدا می‌کنن !!،، بدنشون بوی تعفن میده ، بعد ۱۰ سال فقط انگلیسی‌ حرف میزنن ، غیر حقوق بی‌ کاری گرفتن یا مواد فروختن اونم به بچه زیر سنّ کاری بلد نیستن ،
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
Sepher- استرالیا- سیدنی. سپهرجون = نکته دیگری که فراموش کردم و خیلی مهم اینست که ! ایا شاه. فقید ارزشش و شخصیتش کمتر از یک تروریست بنام ** یاسر عرفات ** بود که ژاک شیراک برای مدوای یاسر عرفات مریض اورا با هلیکو پتر ویژه نظامی فرانسه اورا به پاریس اوردند و در کلینک مخصوص یاسرعرفات را بستری و مداوا کنند و شخص ژاک شیراک و بانو یاسرعرفات به عیادتش بروند . پس شاه بیمار ما چی ? حتی تشییع جنازه شاه فقید درمصر شرکت نکردند . عزیز دلم خیلی چیزا نا گفتنی هست . شاه فقید را برده بودند دربیمارستانی. که مربوط به روانیها بود. با ارزوی هرچه سریعتر سرنگونی این رژیم ننگ و خفت . شادباشی
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.