ژنرال مولن: طرح حمله به ایران آماده است


ژنرال مولن: طرح حمله به ایران آماده است

به گفته‌ی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، طرح حمله نظامی به ایران آماده است، ولی آمریکا در عملی ساختن آن تردید دارد. وی گفت، هم نگران تلاش ایران برای دستیابی به سلاح اتمی است و هم نگران یک حمله نظامی به ایران.

دریاسالار مایک مولن، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا (راست) در کنار رابرت گیتس، وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا (عکس از آرشیو)

این مقام عالی‌رتبه‌ی ارتش آمریکا گفت، طرحی نظامی را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی در دست دارد. وی افزود که نگرانی شدیدش بیشتر متوجه پیامدهای احتمالی چنین حمله‌ای است.

 

دریاسالار مایک مولن، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز یکشنبه (اول اوت / ۱۰ تیرماه) به شبکه تلویزیونی «ان بی سی» گفت، عملیات نظامی علیه ایران می‌‌تواند «پیامدهای ناخواسته‌ای داشته باشد که دشوار بتوان آنها را پیش‌بینی کرد، آن‌هم در منطقه‌ای به شدت بی‌ثبات در جهان».

 

ژنرال مولن که با برنامه "ملاقات با مطبوعات" در شبکه «ان بی سی» سخن می‌گفت، هم‌زمان تصریح کرد که اجازه دادن به ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای نیز پذیرفتنی نیست. وی افزود: «صادقانه بگویم، من به شدت نگران نتایج هر یک از این دو رویکرد هستم.»

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مولن ابراز امیدواری کرد که ترکیبی از تلاش‌های دیپلماتیک بین‌المللی و تحریم‌ها علیه ایران بتواند رهبری جمهوری اسلامی را برای متوقف ساختن برنامه غنی‌سازی اورانیوم ترغیب کند؛ برنامه‌ای که بسیاری آن را تلاشی غیرقانونی برای رسیدن به سلاح اتمی می‌دانند.

 

مولن ابراز امیدواری کرد که این تلاش بین‌المللی به نتیجه برسد، ولی هم‌زمان تصریح کرد که «گزینه‌ی نظامی روی میز است و روی میز هم باقی خواهد ماند».

 

رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده آمریکا اظهار داشت: «امیدوارم ما به این مرحله نرسیم، ولی این گزینه‌‌ای بسیار مهم است».

 

وی در برابر این پرسش که آیا ارتش آمریکا طرحی برای حمله به ایران دارد گفت، چنین طرحی وجود دارد، ولی او این عملیات را طراحی نکرده است.

 

باید اشاره کرد که جمهوری اسلامی ایران تأکید دارد، برنامه‌ی غنی‌سازی اتمی ایران تنها اهدافی صلح‌آمیز را دنبال می‌کند. کشورهای غربی به شدت مظنون هستند که ایران در صدد دستیابی به سلاح اتمی است. از این رو تحریم‌های گسترده‌ی بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی به تصویب رسیده‌‌اند.

قازقلنگ - ایران - تهران
بابا زود باش دیگه هی میگی اماده است اماده است. بزن این اخوندارو داغون کن. حالا اگه این وسط دماغ منم خون اومد اشکال نداره اخ چه حالی میده سرباز امریکایی تو خیابونای تهران قدم بزنه شهر با کلاس میشه
دوشنبه 11 مرداد 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
کودن تر از مقامات ایران مقامات امریکائى هستند که سرانجام حماقت مى کنند و دنیا را به آتش مى کشند
دوشنبه 11 مرداد 1389

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
تخته بازی میکنیم یا پوکر?
دوشنبه 11 مرداد 1389

دموکراسی - روسییه - مسکو
بعد از جریانات 1 ساله گذشته در صلح دوست بودن مقامات ایران هر کس شکی داشت یقین پیدا کرد که نیست و به اندازه ای باور نکردنی وحشی و ستیز جو حتی در مقابل بی سلاح . زن. پیر . جوان . بی طرف و. و هر کسی که از خود خودشان نیست . اینان نشان دادند از همین باتومی که دسته سرباز کوچولو هست چه بر سره مردم بی دفاع مملکته خودشون می اورند چه برسه به هسته ایش که دنیا به اصطلاحشون همش دشمن ماست
دوشنبه 11 مرداد 1389

sasi1360 - انگلیس - لندن
قازقلنگ - ایران - تهران . واقعا که خیلی دوست داری سرباز امریکایی تو خیابان به تو و ناموست گیر بده و تفتیشت کنه. واسه خودم متاسفم که هموطنهایی مثل تو با چنین اعتقادهایی دارم. وای بر ما....
دوشنبه 11 مرداد 1389

sheler-s2 - امارات - دبی
8 سال جنگ با عراق یک مو از سر اخوندا اقازادهاشون کم نشد فقط جونای بیگناه کشته شدن تازه خونخوارها هم قدرمند هم دزدترشون کرد ما که نسل سوختهایم اگه جنگ بشه مشیم نسل جرغالها ایران عراق نیست خامنه ای قاتل بره تو دهات زیرزمین قایم شه کاش حمله کنند و اخرش ادام اما همه اینا رویاست......
دوشنبه 11 مرداد 1389

قانون جنگل - المان - کلن
انشاالله بسیچی ها ولباس شخصی هامیرن به جنگ امریکا یها واین طوری با یک تیر 3نشان میزنیم 1-از دست بسیچی ها ولباس شخصی ها ا لخلاص . می شیم 2- جمهوری اسلامی میره پی کارش ازاد می شیم 3- ملا ها را . به عنوان غنایم جنگی برای حمالی قلاه به گردنشان انداخته دورشهر افتابه به دست گردش می بریم.سیرکنید چی میشه قلقلکم کرفت از خوشحالی. دارم قاطی می کنم.
دوشنبه 11 مرداد 1389

Big_bang - المان - درتموند
قازقلنگ تهران.. حتمنا هم از دارو دستهای این سبزیها هستی که فکر میکنند اگر امریکائها بریزنند تو تهران همه جا دیسکو را ه میندازند و بهتون I love you میگن!! اگه تونستین دم این دسته کثافتی که والدین عاشق و نادون ما 30 سال پیش برامون کاشتن را مثل همون زمان دگرگون کونید و دنبال این اقای چیز وکهروبی گردن قوی که رد پای همین پشمکیها هستند نیفتید, ایران را برای خودتون و بچه هاتون برنده شدید, در غیر اینصورت اگر امریکا به ایران حمله کرد پشتیبان همین پشمکیها باشید که لااقل زن و خواهرتون دست این قریبه های اشناست تا زیر بقل سربازهای امریکائی و یک گوله هم تو مغز تون. ای لعنت بر گذشتگان قریب و اشنا که چنین ما را بی ابرو کردن. واقعا لعنت بر تو که مرده ای و یا هنوز زنده.
دوشنبه 11 مرداد 1389

قازقلنگ - ایران - تهران
sasi 1360 لندن جوک نگو بابا حالا نه اینکه الان تو خیابون تفتیشمون نمیکنن؟ حالا نه اینکه ناموسمون خیلی در امن و امانه؟ ببینم شما چطور هرچی میشه به زیر ناف فکر میکنی و اونجارو در معرض خطر میبینی؟ کافر همه را به کیش خود پندارد. نه عزیز جان اگه امریکا به ایران حمله کنه ناموسمون سرجاشه از الان هم محکمتر بهت قول میدم
دوشنبه 11 مرداد 1389

axlll - امریکا - سانتا مونیکا
sasi1360 - انگلیس - لندن .. ناموس تو که خارجن اگه ه ایران بود دست ای بسجی ها تفدیش میشد یا مزدورای فلستینی تو لند کروز های سیاه . همین طرززتفکرشماست که مملکت به لجنه . نا سلامتی خارج هم هستی
دوشنبه 11 مرداد 1389

مهدیار - ایران - تهران
عرضم به حضور جناب دریاسالار و رابرت گیتس. آب زرشک بخورید حالتون جا بیاد انگار گرما زده شدین. سبز و غیره نداره ، قصه خاک که به میون میاد خون ایرانی به جوش میاد. وطن فروش هاش هولولو
دوشنبه 11 مرداد 1389

ab55 - فنلاند - هلسینکی
من در این دنیا فقط یک آرزو دارم و ان این است که، آرزو دارم سر نگونی رژیم جمهوری اسلامی را ببینم و بعد بمیرم، میترسم بمیرم و نبینم.
دوشنبه 11 مرداد 1389

amir-007 - ایران -
قازقلنگ -تهران. بیشتر از اینها هم حال کن که سرباز امریکایی شب تو خونتون بخوابه. .. وطن فروش
دوشنبه 11 مرداد 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
sasi1360انگلیس-لندن ... اول: من با حملهء نظامی مخالفم و فکر نمیکنم هیچ سودی برای ملت داشته باشه. دوم: در حال حاضر بسیجی ها و پاسدارها دارند به ناموس جنابعالی که اونجا تشریف داری گیر میدن و تفتیش میکنند. سوم: در جنگ عراق و افغانستان کدوم نظامی آمریکایی به "ناموس" افغانها و عراقی ها گیر داد؟! منبع خبرت رو اعلام کن لطفاً( اگر منظورت ناموس طالبان و شعیان تند رو عراق بوده که به شبهه نظامیهای مناطق ممنوعه کمک میکردند ؛ که اون هم جزء بازیه. در صورت حمله آمریکا همین بازی رو هم در ایران خواهیم داشت. خانوادهء بسیجی ها و پاسدارها!) و آخر: خوشبختانه یا شوربختانه فکر میکنم در حال حاضر بیشتر ملت ایران دوست دارند آمریکا حملهء نظامی کنه. ( مراکز هسته ای-تاسیسات نظامی-پادگانهای سپاه و...)
دوشنبه 11 مرداد 1389

goftare_nik - استرالیا - سیدنی
وای نه خدا نکنه. مردم از اینکه هستن بیچاره تر می شن. قتل تجاوز دزدی بیخانمانی مردم ایران چرا باید بخاطر گناه یک مشت روانی مجازات بشن. دوست خوبم قاز قلنگ جان فکر می کنی همه سربازهای امریکایی انسانهای شریفی هستند که می خوان به شما کمک کنن. نه عزیزم اینها کسانی هستند که حقوق می گیرند تا بکشند. هشت سال جنگ شد چه گلی بر سرمان زدند جز اینکه جوانها شیمیایی شدند جانباز شدند و در آخر شهید. و قلب پدر ومادر و زن و فرزندانشان داغدار شد. حالا هم کسی نمیاد که نقل ونبات پخش کنه. سبز باشید
دوشنبه 11 مرداد 1389

sargalesh - ایران - شیراز
اخوند شپشو 32 سال طرح حمله به اسرائیل و صدور انگلاب اسهالی به جهان را دارد !!
دوشنبه 11 مرداد 1389

kholidar - ایران - رشت
خیلی خامید جوونها مگر امریکا و انگلیس در عراق و افغانستان دارن حلوا پخش میکنن فکر میکنید اگر اونا بیان ما اینجا امنیت داریم زن و بچه ها امنیت دارن خر نباشید اگر مرد هستین باید خودتون بپا خیزین ومنهم با اینکه دل خوشی از این نظام و کاراش ندارم خودم اولین کسی خواهم بود که در صورت حمله کشوری بیگانه به جنگ خواهم رفت . مرگ بر امریکا انگلیس و اسراییل غاصب که بجز منافع خویش به چیز دیگری نمی اندیشند البته یکم مرگ هم بر این ملا جماعت که در زیر لوای دین شهوترانی میکنن
دوشنبه 11 مرداد 1389

mirzasoltan - ایران - تهران
قازقلنگ - ایران - تهران، خاک ...با این طرز فکرت، همون امثال شماها حقتونه که سربازای آمریکایی تو خیابانو با ناموستون قدم بزنه و جک بگه و بخنده، آمریکا هیچ ...نمیتونه بخوره و باید مثل تو مغز خر خورده باشه که اینجوری فکر کنه. ایران عراق و افغانستان نیست که به همین راحتی بتونن تصاحبش کنن، ایران ایرانه، قلم پاشونو خورد میکنه هرکی که بخواد به خاکش تجاوز کنه.
دوشنبه 11 مرداد 1389

بینوایان - ایران - تهران
sasi1360 - انگلیس - لندن// دوست عزیز، قازقلنگ - ایران - تهران و نظراتی مثل این که مینویسن ایران-تهران از ایران نیست. زیاد جدی نگیر.
دوشنبه 11 مرداد 1389

arya47 - ایران - کرمان
قازقلنگ - ایران - تهران احتملا فکر میکنی آخوندها را از مردم جدا میکنند بعد بمبارانشون میکنند؟!! بعد هم مملکت را دو دستی تقدیم شما میکنند تا با باقیمانده آخوندها و بسیجیها هر آنچه که خواهی بکنی.!!!!احتمالا آمریکاییهای بدبخت هیچ یک از مراکز اقتصادی،نظامی و صنعتی ما را هم نمیزنند چون به فکر مردم ایرانند!!!! پس بخواب و منتظر ظهور آقا (ببخشیدحمله آمریکا)باش
دوشنبه 11 مرداد 1389

hashamdar - ایران - تهران
قازقلنگ - ایران - تهران, قانون جنگل - المان - کلن , دوستان عزیز باشما کاملا موافقم. کم به دختران ما در زندانها این از خدا بیخبرها تجاوز کردند و چه جوانهایی از ایران زمین را که ناجوانمردانه کشتند و پیکرشان را خم تحویل خانواده هایشان هم ندادند. پس مزدوران رژیم .. نخورند.
دوشنبه 11 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
به امید خدا هر اتفاقی که برای ایران بخواهد بیفتد چرا ظاهرش شر باشد و یا خیر باید از خداوند بخواهیم که بهترین نتیجه ها را برای مردم داشته باشد و سهمگین ترین تاوانها را برای حکومت ظلم و جور. ما اگر از خداوند بخواهیم که شر این اراذل و اوباش را از سر ملت ایران بر دارد او جواب خواهد داد و وسیله خیرش را جور خواهد کرد که با کمترین تلفات بیشترین پیروزیها نصیبمان شود.
دوشنبه 11 مرداد 1389

ashkan.h - سوئد - فلینگزبرو
خدا رحم کنه به کسایی که تو ایران هستن .هر روز که این حرفارو میشنوم دلواپسیم واسه خونوادم بیشتر میشه
دوشنبه 11 مرداد 1389

Garfieldx - ایران - تهران
بابا حمله کنین دیگه منتظر چی هستین مطمئن باشید به غیر از یکسری آدم خرمتعصب و احمق همه به کمکتون میان. بابا اینا اینقدر به یه مو بند هستن که از یه کانال ماهواره ای وحشت میکنن. از یه تظاهرات سکوت شلوارشونو زرد میکنن. عکس العمل هاشونو که میبینی یاد اون ضرب المثل می افتی که: سگ هرچی ترسو تر واق واقش بلند تر.
دوشنبه 11 مرداد 1389

abdozdak - آلمان - کلن
قازقلنگ یک چیزی نوشته یک تعدادی هم ناموس پرست شدند و هی دم از ناموس پرستی میزنند!!! برید جمعش کنید خیال میکنید خیلی ناموس براتون مهمه قسم میخورم همین کسانی که دم از ناموس و شرف میزنند چه در خارج و چه در ایران به خاطر یک لقمه نون کارهایی میکنند که هیچ بی ناموس و بی غیرت اروپایی و آمریکایی نمیکنه جمعش کنید این چرندیات رو خودتون رو به کوچه علی چپ نزنید ما ایرونیها همدیگر رو میشناسیم پای پول که باشه ..
دوشنبه 11 مرداد 1389

قازقلنگ - ایران - تهران
بینوایان - ایران- تهران. چشمت دراد من تو خود تهرانم کسانی هم که عین من فکر میکنند اکثر مردم ایرانند
دوشنبه 11 مرداد 1389

اینترنت ندیده - ایران - قم
قازقلنگ - ایران - تهران درود دوست عزیز اگه تونستی یک فیلم هست که شاید تو یوتیوب هم باشه تو این فیلم 5 نفر با یک دختر عراقی تجاوز میکنند من توضیح نمیدم برو ببینش حتماً --- من از طریق موبایل دیدمش تو هم برو ببینش شاید روشن شی
دوشنبه 11 مرداد 1389

ZANHEM swiss - سوئیس - برن
چهل کلاغ بازهای بی مصرف -------
دوشنبه 11 مرداد 1389

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
امریکایها اگر به ایران حمله کنند مشکل عراق و افغانستان را نخواهند داشت. ایران خیلی خیلی راحت تر از عراق خواهد بود. چون مردم ایران یکپارچه تر هستند و میل و عطش دموکراسی دارند. اگر همین فردا به مردم ازادی بدهند , این نکته بر همه روشن میشه. حالا یه عده جیره خوار هم این وسط هستند که مردم موقعی پشتشون محکم باشه ترتیب انها را خواهند داد بشمار سه.
دوشنبه 11 مرداد 1389

کورش پارسی - امریکا - سانتاباربارا
قازقلنگ - ایران - تهران : هموطن گرامی، نمی دانم شما تاکنون یک سرباز امریکایی را از نزدیک دیده اید یا نه، ولی بنده مدتی در فلوریدا با تفنگ داران نیروی دریایی و همان سربازان که شما از ان دم می زنید به عنوان یک پزشک باکتریولوژیست و اشنا در مسائل بیوتروریسم همکاری داشتم و با اخلاقیات و روحیات انها تا حدی اشنا هستم، واقعیت با ان چیزی که شما متصور هستید بسیار متفاوت است، شاید شما از دیدن انها به قول خودتان خوشحال شوید ولی مطمئنا انها با دیدن شما هورا نخواهند کشید، توصیه می کنم واقع بینانه تر با مسائل برخورد کنید. پیروز باشید.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
قازقلنگ - ایران - تهران. من از ناموس و اینا صحبت نمیکنم.ولی ازادی که غریبه برای تو بیاره دوامی نداره. نظم و ازادی نگهداری میخواد اونهم با مسیولیت پذیری قابل انجامه که شما با این حرفهات نشون دادی که نداری1.مطمین باش خارجی هرچی برات بیاره چند برابرش رو میبره.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. قازقلنگ - ایران - تهران . واقعا وضعت خیلی خرابه ...شاید تو چیزی برای از دست دادن نداری ولی خودت را با اکثریت مردم ایران مقایسه نکن.. خیلیها حاضرند برای دفاع از کشورشان جانشان را فدا کنن هنوز زمان زیادی از جنگ با عراق نگذشته...
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

hadirm - ایران - خوزستان
آخه بیشعور نادان حتی اگه ایران بدنبال بمب اتم باشه که نسیت . یک بمب اتم اینقدر تبلیغات داره . هرچند که شما قدرت ایستادگی جلوی ملت بزرگ ایران را ندارید در واقع عددی نیستید شما گندتان را در عراق و افغانستان بی ثبات اول پاک کنید . حقا که دروغگوی ترسو برازنده شماست.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
من واقعا امیدوارم آمریکا حمله کنه. اولا از شر آخوند و بسیجی و پاسدار کثافت راحت میشیم. دوما یه نکته هم به کسانی که فکر میکنن آمریکا میاد ثروت ما رو میدزده بگم، نه این که همین حالا پول نفت رو در خونه مون تحویل میدن! تازه آمریکا وقتی به جایی حمله میکنه حداقل برای پرستیژ سیاسی و نظامی خودش هم که شده مجبوره هم به مردم آزادی بده هم وضعیت رفاهی مردم رو بهتر کنه وگرنه اگر که وضع اون مملکت رو از قبل بدتر کنه که ژستش به عنوان منجی تو جهان از اعتبار میفته. بله شاید آمریکا از حمله به ایران منافعی ببره اما این منافع خیلی کمتر از دزدی های رژیم اسلامی خواهد بود چون آمریکا باید وضع ایران رو از قبل بهتر کنه تا بتونه به دنیا نشون بده که من ایران رو آزاد و آباد کردم تا وجهه خودش رو به عنوان مصلح جهانی حفظ کنه نه این که بیاد مملکت رو تاراج و ویران کنه که اعتبار خودش رو تو دنیا از دست بده
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
*پسر شجاع* - ایران - تهران ( و باقی دوستان!!) .....:"خیلیها حاضرند برای دفاع از کشورشان جانشان را فدا کنن " ببخشید اونوقت اونهایی که می خوان برن بجنگند پول اجاره خونه شون رو چطوری بدن؟ خرج غذای زن و بچه شون رو از کجا بیارن؟ دولت جمهوری اسلامی کمکشون میکنه؟ لابد باز دوباره از اون روبانهای یا زهرا و جانم فدای رهبر هم میبندین به پیشینوی هاتون؟! آهنگران هم براتون میخونه و توی روایت فتح قسمت دوم نشونتون میدن؟!!! راستی؛ اون اسلحه ای که باید داشته باشید تا از مملکتتون دفاع کنید رو باید از سپاه پاسداران و بسیج بگیرید؟! همونهایی که ملت رو لت و پار کردند؟! بابا بی خیال ل ل ل دوست نازنین؛ اگر من هم با حملهء اجنبی موافق نیستم؛ اما شماهایی که که آتش تندی دارید و بسیار بسیار مخالفید؛ فکر اینور قضیه را هم بکنید و شعار الکی ندهید. سپاسگزارم
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

مهدیار - ایران - تهران
borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام . یعنی بوق زدی وقتی گفتی مردم ایران منتظر ورود آمریکایی ها هستن. ببین بیرمنگام نشین ، ایرانی جماعت تو کتش اجنوی نمیره. حالا میخواد از هر قماشی باشه . شما یکم وطنت رو بهتر بشناس
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. 1)دوست عزیز همه اینهایی که گفتی در جنگ با عراق هم بود و حتی خیلی بدتر از حالا بود ولی مردم ایران برای دفاع از کشورشان رفتند و جانشان را فدا کردند ...و بر خلاف تبلیغات گسترده این حکومت بسیاری از آنها که در جنگ شرکت داشتند هیچ سهمی بابت اینکار نخواستند و بدون منت این کار را کردند ولی متاسفانه حالا کسانی مدعی هستند که هیچ کاری نکردند و تازه خود را طلبکار هم نشان میدهند فقط کافیست کل هیات دولت را نگاه کنی تا ببینی از احمدی نزاد تا پایین هیچ کدام از آنها سابقه جبهه نداشتند ولی حالا طوری حرف میزنند که انگار اینها بودند که مقابل ارتش عراق ایستادند در ضمن این اشتباه هست که فکر کنیم همه سپاه و بسیج طرفدار این حکومت هستند بلکه فقط قسمتی از این نیروها که تحت آموزشها و نظارت سخت حکومت هستند در سرکوب مردم شرکت داشتند واینها در حقیقت نیروهایی هستند که این حکومت تربیت کرده وگرنه خود این حکومت هم اعتمادی به قسمتهای دیگر ارتش وسپاه و بسیج ندارد و در میان زندانیان سیاسی سپاهی و بسیجی واقعی کم نیستند ..
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. 2).در آخر باز هم مردم ایران برای دفاع از کشورشان حاضرند هر فداکاری کنند واین را تاریخ چند هزار ساله ایران ثابت کرده...
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
آنتی اسلام - ایران - اهواز . واقعا سعی میکنم طوری بنویسم که توهین به شما وهمفکرانتان نشود هرچند چیزی که شما نوشته اید بدتر از خیانت هر انسان به کشورش است. ببین دوست عزیز اون سربازهای امریکای خیلیهاشون نسل اول مهاجر هستند و به زور فیلم و تبلیغات بهشون وطن پرستی یاد میدند. ایران و چین دو تنها کور در دنیا هستند که کسی تاریخ براشون نمیتونه قایل بشه. واقعا شرم اوره که شماها بخاطر مادیات و مشکلات اجتماعی که کسی منکر اونها نیست دم از وطن فروشی و بی شرفی میزنید. هر جای دنیا برید حتی در بدترین مکانهای فساد ادمها غرور و شرافتشون رو از همه چزز مهمتر میدوند. حالا که دم از مشکلات مادی زدید اینرو هم بگم که ایرانیهای رو میشناسم که ده بیست سال خارج هستند و هنوز خرج خودشون رو نمیتون دربیارند . عزیزم فکر نکن امریکایها میان بهت کار میدن و برات دوست دختر پیدا میکنند . توی خود نیویورک هم مردم برای خرجیشون شب و روز دارند میدوند.این روحیه حاضر خوری رو بگذارید کنار.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.