محمدی: دوست ندارم در روز شکست استقلال من را تشویق کنند

 
محمدی: دوست ندارم در روز شکست استقلال من را تشویق کنند

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: دوست ندارم در روزی که استقلال می‌بازد هواداران من را تشویق کنند.

محمد محمدی  در خصوص آخرین وضعیت خود پس از مصدومیت گفت: مصدومیتم برطرف شده و تا یکی دو روز آینده به طور کامل این مشکل حل خواهد شد. در حال حاضر در کنار تیم به خوبی تمرین می‌کنم اما تا بهبودی کامل و آمادگی مثل قبل از بازی با شهرداری تبریز یکی دو روز زمان می‌خواهم.

وی در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: این بازی اصلا تعریفی نداشت چون در حضور تماشاگران خودی نتیجه نگرفتن به هیچ وجه خوب نیست. تیم ما در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد و برای ارزش گذاری روی عملکرد یک تیم قضاوت در حال حاضر زود است. 6 هفته دیگر می‌توان تشخیص داد که تیم‌ها چند مرده حلاج هستند.

محمدی گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. برق شیراز دو فصل پیش در صدر جدول بود اما در نیم فصل دوم سقوط کرد. مهم این است که از شکست‌ها درس بگیریم و برای آینده از این تجربیات استفاده کنیم.

دروازه‌بان تیم استقلال در خصوص عملکرد خط دفاع این تیم در بازی روز گذشته تصریح کرد: همانطور که در برد همه سهیم هستند در باخت‌ها نیز تمامی بازیکنان مقصر خواهند بود. اینکه چه کسی ضعیف و یا قوی است را کادر فنی تشخیص می‌دهد و آنها بعد از آنالیز فیلم نکات مثبت را اضافه و اشکالات را رفع خواهند کرد. جذابیت فوتبال به همین برد و باخت‌هاست.

محمدی در خصوص اعتراض هواداران استقلال پس از پایان بازی به وحید طالب‌لو و خط دفاع این تیم  گفت: باز هم تأکید می‌کنم در برد و باخت همه شریک هستند. شاید اگر من هم درون دروازه بودم استقلال بازی را می‌باخت. دوست ندارم روزی که وحید طالب‌لو گل می‌خورد و یا استقلال می‌بازد هواداران من را تشویق کنند. از آنها خواهش می‌کنم این کار را انجام ندهند و در روزی که تیم پیروز می‌شود تمامی اعضا را تشویق کنند. امیدوارم این اتفاق دیگر در فوتبال نیفتد و هواداران استقلال مثل دیروز را تجربه نکنند.

وی در خصوص اینکه اسکوربورد ورزشگاه چندین بار تصویر وی و میثاق معمارزاده را نشان داد عنوان کرد: کارگردان تلویزیونی مسابقه نسبت به من لطف داشت. حضورم روی نیمکت به تشخیص کادر فنی بوده است. همان روزی که با آقای مظلومی صحبت کردیم قرار بر این شد که اعتراضی نداشته باشیم و هم من و هم طالب‌لو به موفقیت استقلال فکر می‌کنیم. هر زمان که کادر فنی صلاح بداند در ترکیب قرار می‌گیریم و مهم این است که استقلال نتیجه بگیرد.

وی در پایان گفت وگو با تأکید بر اینکه امیدوار است مصدومیت دست از سر استقلال بردارد گفت: بازیکنان خوبی داریم و مطمئن باشید با هماهنگی کامل در نیم فصل دوم هیچ تیمی جلودار ما نخواهد بود.

1qaz - استرالیا - سیدنی
تو پرسپلیسم که بودی زیاد بلوف میزدی,ولی این تو بمری ,اون تو بمری ها نیستا!D
یکشنبه 10 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.