مادر شوشتری کودکان خود را کشت


مادر شوشتری کودکان خود را کشت

مادری به قتل 2 کودک خود در شهرستان شوشتر اعتراف کرد.

به گزارش فارس ، مأموران پلیس آگاهی خوزستان در پی مرگ مشکوک دو کودک به نام‌های «حامد و عادل – م» تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

در این رابطه کارآگاهان پلیس با بررسی سرنخ‌های به دست آمده ضمن مظنون شدن به مادر کودکان، به محض اطلاع از حضور متهم در شهرستان شوشتر وی را دستگیر و به پایگاه انتظامی انتقال دادند.

متهم در بازجویی‌ها سرانجام لب به سخن گشود و گفت: ابتدا 2 فرزندش را با خوراندن سم مسموم و سپس اقدام به بازکردن شلنگ گاز خوراک پزی کرده و از منزل خارج شده است.

متهم انگیزه خود را مشکلات و درگیری‌های خانوادگی بیان کرده است.

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
این مادر روانی بیش نیست این زن وحشی رو باید زنده به گور کرد
شنبه 9 مرداد 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
شیطان در برابر مکر این زن شرمنده شده
شنبه 9 مرداد 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫این زن (عنوان مادر شایسته نیست) چرا بخاطر مشکلات زندگی جان دو کودک بیگناه را گرفت،چرا خودکشی نکرد تا شاهد مشکلات فرزندانش نباشد،غریزه مادری در وجود وحشی ترین و پست ترین حیوانات به وفور یافت میشود که حتمأ همه ما فیلم هائی در این مورد دیده ایم.خیلی ذجر آور و تکان دهنده است،دو طفل با خوراندن سم چه لحظاتی را پشت سر گذاشتن .مشکلات خانوادگی این زن حتمأ یک سر نخش مربوط به پدر بچه ها یا مردی دیگر است.امیدوارم بعد از اینکه سلامت کامل روانی این زن تأئید شد ،چنان مجازاتش کنند که درس عبرتی باشد برای مردان و زنانیکه برای رسیدن به اهداف پلیدشان حاضرند حتی عزیزترین افراد خانواده یعنی فرزندانشان را هم قربانی کنند.
یکشنبه 10 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
حتما خبر قتل نوزادان بدست ِ "مادر فرانسوی" را شنید!! با خودش گفت که :. خواهی نشوی رسوا ! همرنگ جماعت شو!!". راستی یه مادر ِ!! ایرانی هم بچه اش رو خفه کرده و کشته بود!!. (اون بچه ِ چند ساله بود ؟؟که مادرش خفه اش کرد؟؟)کسی میدونه؟؟طفلکی!!
یکشنبه 10 مرداد 1389

هلال بندر_لندن - انگلستان - لندن
همش به خاطره بی‌ پولی‌ و فقر،با آمدن ا.ن این اتفاقات بیشتر شده مرگ بر مموتی.
یکشنبه 10 مرداد 1389

zaboon_deraz - نروژ - اسلو
حیوان غذارو از دهان خودش در میاره و به بچه‌های خودش میده حالا این نا‌ مادرو نگاه کنید،،،یعنی‌ انقدر پست که حتی ارزش مردنم نداره.فقط اینو بهش میگم که نفرین بر تو زن که اینقدر بی‌ رحمی. حیوان غذارو از دهان خودش در میاره و به بچه‌های خودش میده حالا این نا‌ مادرو نگاه کنید،،،یعنی‌ انقدر پست که حتی ارزش مردنم نداره.فقط اینو بهش میگم که نفرین بر تو زن که اینقدر بی‌ رحمی. .
یکشنبه 10 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان . یک زن اریائی دستور زنده بگور کردن حتی این زن را نمی دهد این نام برازنده ی تو نیست ...این زن روانیست و مسبب رژیم
یکشنبه 10 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
جنون و روانی بودن تنها علتش می تواند باشد. یک انسان از سنگ که نیست اگر دارای مکارم اخلاقی نباشد مشکلات و فشارهای فراوان باعث می شود فطرت پست او شکوفا شده و او را به دنبال خود کشاند اگر هم دارای مکارم اخلاقی باشد فشار بیش او را وادار می کند به خود لطمه بزند مانند آن مرد بازنشسته که به خاطر فشار عصبی خودش را از ساختمان پرت کرد. تمام این معضلات به گردن حکومتها ست. اگر حکومتها وظایف خود را درست انجام دهند و آرامش روان و امنیت خاطر به جامعه دهند هر فرد مسئول اعمال خود است. .....
یکشنبه 10 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
....اکنون در قتل این دو کودک ولایت سفیه میمون اعظم کابینه تقلبی اش. سپاه دزد بسیج جانی نیروی انتظامات خائن و دیگر دست اندر کاران مسئولند. این حکومت رکورد گناه کاری و معصیت را زده است و گردنش از گردن گاو میش نسبت به این مسایل کلفتر است. چه شود روزی که همه شاهد زبونی و وحشت این گروه دغل و ظالم شویم. مردم با دست شستن از جان و زندگیشان به این دجالها گفتند شما را نمی خواهیم و این حق ماست که شما را نخواهیم اما این جاه طلبان گدا صفت پست فطرت چنان خود را باور کرده اند و بهشان خوش گذشته که کور و کر شده اند و مانند گراز به مردم برای بقای خود حمله می کنند.
یکشنبه 10 مرداد 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس خوب چیکار کنم از شدت عصبانیت این حرف زدم دست خودم نبود.هر چند که حرف شما متین.
یکشنبه 10 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ekman - ‫ایران - شیراز . دوست عزیز از شما انتظار این کامنت را نداشتم در اسلام پدر قاتل قصاص ندارد تنها یک حادثه را نقل میکنم از صدها// پدری در تبریز پسر ترانس سکسوئل خود را در حیاط خانه برویش بنزین ریخت و اتش زد...مجازات 5 سال زندان. کدام دادگاه کدام پزشک می خواهد این زن را انالیز کند که روانیست یا نه???می دانید که بیرن اوردن چشم و قطع دست وپا بوسیله ی پزشکان روانی رژیم انجام می شود???نیاز به دلیل دیگری نیست محرومیتها تضادها فقر ظلم از یک انسان سالم دیوانه ای می سازد و جنونی انی/این نظر من در مورد این زن است..
یکشنبه 10 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.