آغاز اجرای طرح دوچرخه‌های اجاره‌ای در لندن - ویدیو


آغاز اجرای طرح دوچرخه‌های اجاره‌ای در لندن

اولین طرح دوچرخه های کرایه ای لندن، افتتاح شد. از امروز، گردشگران و لندن نشین ها می توانند به جای مترو و اتوبوس، با دوچرخه سفر کنند. مجریان این طرح می گویند از برنامه پاریس درس گرفته اند و راههایی پیدا کرده اند که دوچرخه های لندن دزیده نشود. رعنا رحیم پور گزارش می دهد.

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
افرین خبلی عالی هم یک نوع ورزش هست هم واسه سلامتی مفیده
شنبه 9 مرداد 1389

ali_vienna - اتریش - وین
خسته نباشید، اینکه از سال 2007 توی وین هست. تازه چرا اینقدر گرون؟ اینجا یک یورو میدی عضو دائم میشی، هر دفعه هم که بگیری تا یک ساعت میتونی مجانی سوار شی، اگر 15 دقیقه چرخ را توی یکی از جایگاه ها بگذاری دوباره یک ساعتت از اول شروع میشه! تازه هر ساعت اضافه فقط یک یورو میفته و سر ماه از حسابت کم میشه. بازم به خودمون بابا!!! D:
شنبه 9 مرداد 1389

tuti_lol - ایران - تهران
من بلد نیستم دوجرخه سواری...کالسکه اسب سواری اجاری ندارند!؟
شنبه 9 مرداد 1389

persisch007 - اتریش - وین
این طرح مدتهاست که در وین اجرا شده .
شنبه 9 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
جونمی جووون به "هلند"..اولین و بهترین کشـور دوچرخه است..همه .از کودکان ِکم. سن تا پیر های بسیار سن بالا(با سلامت ِ رکاب زدن) همه در خیابانها و جاده ها در مسیر های ویژه "دوچرخه ها .آخ حالی میده این دوچرخه سواری....! "جای اون. ملا مشهدیه خالی نیست ...!!"
شنبه 9 مرداد 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
سالهای سال هست که در تمام  شهرهای المان در گوشه و کنار میتونی این دو چرخه ها رو داشته باشی !!!  ارزون و راحت !!! تو پاریس هست ولی هیچ وقت میتونی داشته باشی چون همیشه جاشون خالی هست به غیر از شب !!!!!
شنبه 9 مرداد 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ای زرشک این که پنج سال هست تو سوییس هست.
شنبه 9 مرداد 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
اینجا هم بوده پولی هم نبوده .اما این نوع دوچرخه ها سنگین هستند و دوچرها سواری با ها شون مشکله البته فنلاندیها بیشترشون دوچرخه دارند و در حتی در هوای سرد زمستان از آن استفاده می کنند.همه جا داخل و خارج شهر جاده مخصوص دوچرخه هست.
شنبه 9 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
دوچرخه سواری را عشق است. تو مالزی اکثر دانشجویان زن طلبه که حجاب کامل هم دارند با دوچرخه تردد می کنند بعد این فسیل مغزان منجمدالقلب دوچرخه سواری را برای زنان در ایران بد می دادند حتما آن هم مانند چکمه بلند برایشان عذاب آور است. مرده شور آن مغزها و قلبهای بیمارتون را ببرد که تمام زندگیتان را از دریچه جنسیت نگاه می کنید بدبختهای ظعیف النفس. حیوان اینگونه نیست و اینهمه آشکارا شاهد همه چیز است اما از این وحشی ها خود دارتر است و برای خودش برنامه ای دارد و در صور تیکه مشغولیت های انسانها را ندارد اما تمام زندگیش به س---اصه نشده در صورتیکه بی واهمه از صواب و عقاب می توانند در تمام شبانه روز به این مقوله بپردازد. دید اینگونه انسانها صدها برابر عقب افتاده تر از حیوانات است.
شنبه 9 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
2 سال هست که تو تهران انجام میشه ....انصافا دوچرخه هاش هم قشنگ تر از این دوچرخه ها هست ...
شنبه 9 مرداد 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
طرح جالبیه. تکلیف امثال من که دوچرخه سواری رو دوست دارند اما بلد نیستند چیه؟!
شنبه 9 مرداد 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
در هلند و بلژیک چندین سال است این دوچرخه های کرایه ای وجود دارد
شنبه 9 مرداد 1389

echose. - انگلیس - منچستر
اما تو بارون و سوز زمستان جریان چی میشه? دوچرخ ها پشه میپرونن اما زمستان پشه هم واسه پروندن نیست
یکشنبه 10 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
این طرح فقط بدرد مناطق و کشورهای خوش اب و هوا میخوره اما توی تابستان در کشورهای خلیج و یا در مناطق جنوبی ایران که دما وحشتناکه و هوا شرجیست بدرد مفت هم نمیخوره.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.