کاریکاتور جدید خانواده درگیر - آموزه های سرکوب منش


کاریکاتور جدید خانواده درگیر - آموزه های سرکوب منش

خانواده درگیر 83 - آموزه های سرکوب منش

Arya arya - فنلاند - هلسینکی
این جنبش قرمه سبزی چون ریشه اش از پاسدار موسوی و اخوند کروبی بود یعنی همان برادر ناتنی احمقین خامنه ای یکدست و کوتوله مموتی!
پنج‌شنبه 7 مرداد 1389

mohajer_e_sabz - اتریش - بادن
عالی بود
پنج‌شنبه 7 مرداد 1389

مهدیار - ایران - تهران
Arya arya - فنلاند - هلسینکی از دید شما همه بد و مسخره هستن الا خودتون و عقایدتون
شنبه 9 مرداد 1389

marsel - ایران - تهران
Arya arya - فنلاند - هلسینکی: ببند اون دهنتو! کامنتت چه ربطی داشت به این کاریکاتور؟!؟!. اون ور دنیا نشستی داری میگی لنگش کن.
شنبه 9 مرداد 1389

Arya arya - فنلاند - هلسینکی
marsel - ایران - تهران. گوش کن بسیجی من بخاطر توی نادان اینجا در بدر شدم. توی دهن ...یه ذره دانش غلغله کن بعد حرف بزن! فکر میکنی همه مردم ایران مثل امثال تو نادانند . مهدیار - ایران - تهران. نکنه شما هم فکر میکنی همه مردم ایران مذهبی و برای موسوی و کروبی دست زدند!!! و همه هم مسخره اند اگر مثل تو فکر نکنند . سعی کن تیشه به ریشه بزن تا از   ستمگری در بیای . موفق باشئ
شنبه 9 مرداد 1389

kourosh_persia2536 - ایران - تهران
Arya arya - فنلاند - هلسینکی دوست عزیز اینجور که صحبت میکنی از کلماتت بوی تفکر گروه مجاهدین به مشام میرسه که اگه درست حدس زده باشم باید بگم برات متاسفم. چون این گروه هم دست کمی از رژیم حاکم بر ایران نداره بلکه شاید بدتر هم باشه. شما به چه اجازه ای به خودتون این حقو میدید که درباره حرکتی که مردمی و خودجوش بوده اینجوری صحبت کنی؟
شنبه 9 مرداد 1389

kourosh_persia2536 - ایران - تهران
Arya arya - فنلاند - هلسینکی دوست عزیز. شما با چه اجازه ای به خودتون این حقو میدی که به حرکتی که کاملا مردمی و خودجوش بود این نسبت ها را بدیدو به تمسخر بگیرید؟. سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید. اینو به شما و باقی دوستان میگم وقتی ما تو یک سایت اونم در یک صفحه اینگونه به هم حمله میکنیم به هم توهین میکنیم چگونه طالب دموکراس برای وطنمون هستیم؟ یکی از مهم ترین ارکان دموکراسی احترام به نظر دیگران هستش که ما باید اول در خودمون ایجاد کنیم. به امید ایرانی آزاد و آباد
شنبه 9 مرداد 1389

morteza_tehran_iran - ایران - تهران
دررود بر تو kourosh_persia 2536. معنی دمکراسی اینه که شما گفتی. اما کیه که اهمیت بده
شنبه 9 مرداد 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
از روزی که در ایران چشم باز کردیم آموزه های منفی ,با شعارهای روزانه "مرگ بر" گفتن های سر صف در مدرسه بوده و دیدیم این همه کار و تلاش "مضاعف" حکومت ولایی چگونه نتیجه عکس آن داد. یکی نبوده دو حرف حساب در گوش آقایان مست قدرت, بگه -آخه با ذهن پاک و درک انسانی کودکان و نوجوانان و جوانان چه خواهید کرد؟!
یکشنبه 10 مرداد 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
عالی بود. دست مریزاد.
یکشنبه 10 مرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
Kourosh-persia- ایران - تهران. هم میهن عزیز - ضمن قبول نظر Arya arya- فنلاند - مگر غیر از این واقعیت است . حتما بیانیه اخر میرحسین موسوی را خوانده اید . مگر پیرو خط خمینی. نیست - مگر موسوی بارها در اعلامیه هایش به تائید وقبول نظام ولایت فقیه. نبوده - من شخصا همان اندازه که از کمونیستها بدور هستم - مجاهدین که بد تر . و بهیج وجه تز و ارمان این دو گروه خائن را نمی پذیرم. دموکراسی و ازادی ایران بهیچ وجه با تز موسوی و کروبی همخوانی ندارد . تعجب من اینست که شما نام کوروش ایران انتخاب کردید . ایکاش افکار کوروش کبیر را. هم برمی گزیدید .
یکشنبه 10 مرداد 1389

Arya arya - فنلاند - هلسینکی
kourosh_persia2536 - ایران - تهران. این مسائل را به هیچ گروهی ربط نده چون به هیچ گروهی تعلق ندارم. در ثانی این جمله ( شما با چه اجازه ای به خودتون این حقو میدی) نوشته ای خیلی شبیهه جملات بازجویان درون رژیم از قبیل: پاسدار، اطلاعاتی، بسیجی ونیرمی انتظامی میماند! موقعی یکی را دستگیر میکنند دقیقا این جمله را بارها به زبان میاورند! . جنبش سبزی را با جنبش مردمی قاطی نکن عزیز! من به شما بگم که جنبش سبز از درون خود رژیم است . موقعی یه عده هم به امید اینکه این برادران ناتنی [ خامنه ای یکدست + مموتی نژاد = پاسدار موسوی + اخوند کروبی] تحریک شوند شاید به جان همدیگه بیفتن به انها ملحق شدند! اما جنبش به جان اومدۀ مردمی زمانی که به خیابانها امدند مطمئن باش اصلا به جنبش سبزی ربطی نداره چون خواست مردم برگشت دوباره به یک رژیم اسلامی نیست! . فنلاند هلسینکی
یکشنبه 10 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.