جاسوسان آمریکا و روسیه معاوضه شدند

 
جاسوسان آمریکا و روسیه معاوضه شدند

بزرگترین معاوضه جاسوس از پایان جنگ سرد در وین صورت گرفته است، در آنجا بامداد جمعه ۱۴ جاسوس از روسیه و آمریکا معاوضه شدند.
یک هواپیمای آمریکایی حامل ۱۰ مامور روسی اخراج شده در کنار یک هواپیمای روسی حامل چهار روس، که به جاسوسی برای آمریکا متهم بودند، توقف کرد. دقایقی بعد، ۱۴ نفر مبادله شدند و هواپیماها بسوی مقاصد نامعلومی به پرواز در آمدند.
ماموران روسی شامگاه پنجشنبه پس از آن که جرم خود را در تبانی برای کار بعنوان ماموران خارجی ثبت نشده در آمریکا پذیرفتند، از آمریکا اخراج شدند. دمیتری مدودف رییس جمهوری روسیه چهار مرد روس را پیش از آنکه به وین فرستاده شوند، بخشید. دست کم یکی از چهار زندانی روس گفت او بی گناه است.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت از طولانی شدن بازداشت ۱۰ جاسوس روسیه در آمریکا، منافع امنیتی عمده ای بدست نمی آمد. آمریکا همچنین گفت از این فرصت برای تامین آزادی چهار مرد که محکومیت های طولانی زندان را می گذراندند و برخی بیمار بودند، استفاده کرد.
از جمله شرایط آزادی ۱۰ مامور روسی این بود که هرگز نباید سعی کنند به آمریکا باز گردند.

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
به این میگن رقص دیپلماتیک
جمعه 18 تیر 1389

porharfi - هلند - آرنم
تـــــــــــــــــُف" به سیاست کثیف ..که اینروزها این دودِ کثیف به چشمِ هم میهنان بیگناه من در کشور میرود.....
جمعه 18 تیر 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
مثل تعویض در فوتبال! روسها کلی سرشون در ایران گرمه! فعلا اشغالاشون خوب بازاری در ایران داره. بلوندهاشون هم, شب جمعه همه ننه بابای اخوندا رو خبر دارن. صفایی در سر ما و ان مملکت میگذرد. شادباشید.
جمعه 18 تیر 1389

kamia1 - المان - کلن
نمایش خیمه شب بازئ!! به این میگن سیاست
شنبه 19 تیر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
پس جاسوسان آمریکا و ایران هم معاوضه شن! جاسوسان ایرانی 10-5 و جاسوسان آمریکایی 30,000,000 !! راست میگم دیگه. مگه به معترضین نگفتند اغتشاشگر, فتنه گر,جاسوس آمریکا,انگلیس,....!
شنبه 19 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.