مصباح یزدی: یکی از نشانه های رضایت امام زمان، رضایت رهبری است


مصباح یزدی: یکی از نشانه های رضایت امام زمان، رضایت رهبری است

جــرس: آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، با تاکید بر اینکه "انجام فعالیت‌های فرهنگی در راستای اهداف اسلامی، موجبات رضایت‌مندی امام زمان را فراهم می کند"، خاطرنشان کرد "یکی از نشانه‌های رضایت آن حضرت، رضایت نایب او یعنی رهبری است."


به گزارش ایلنا، مصباح یزدی در جریان دیدار دانش‌آموختگان طرح ولایت، با تاکید بر اینکه "انقلاب اسلامی پیش از آن که سیاسی باشد فرهنگی بوده"، منتقدانه خاطرنشان کرد: "اما هنوز متأسفانه از این لحاظ عقب هستیم " وی همچنین تاکید کرد "اگر فردی بتواند حتی یک نفر را از انحرافات فکری نجات دهد، دین او را از انحرافات نجات داده، و با این امر سعادت نهایی او را خریده است."


مصباح یزدی تصریح کرد "انقلاب با همه شکوه، عظمت و با تمام مزایایی که داشت، متاسفانه بعد از گذشت سی سال دچار کاستی‌هایی در زمینه‌های فرهنگی شد، که امروزه اثرات آن را در جوانان مشاهده می‌کنیم.
البته کسانی هستند، که هنوز هم نمی‌خواهند بپذیرند که در زمینه‌های فرهنگی، توطئه‌هایی از طرف دشمنان در حال انجام است، و این تهاجمات را تنها ارتباطات فرهنگی می‌دانند، کما این که در زمینه‌های سیاسی هم این گونه فکر می‌کنند."


رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی افزود: حتی بعضی از مسئولین که جزء خودی‌ها هم هستند، نمی‌خواهند باور کنند که در زمینه‌های فرهنگی دچار ضعف عملکرد بوده و هستیم.
اگر مسئولان دقت می‌‌کردند، امروز شاهد بحران‌های فرهنگی به این شکل نبودیم و متعاقب آن هم بحران‌های سیاسی به وجود نمی‌آمد.

هرچند که به لطف خدا، در میان طوفان‌های وحشتناک دشمن توانسته‌ایم دین خود را حفظ کنیم، اما شاهدیم که بسیاری از جوانان کشورمان، گروه گروه به انحراف کشیده می‌شوند.
وقتی شاهد انحراف بعضی از جوانان هستیم، از طرفی از لحاظ عاطفه دینی و ملی و از طرفی از بابت این که تاکنون هزینه‌های زیادی برای این انقلاب، مخصوصا خون شهیدان صرف شده است، تأسف می‌خوریم، چرا که تا کنون این هزینه‌ها نتیجه کافی را نداده است و حتی ممکن است که در آینده تمام این هزینه‌ها به هدر برود."


وی در پایان تاکید کرد "با این فضای فرهنگی که امروزه بر کشور ما حاکم است، به کسانی احتیاج داریم که هم از مهارت نجات دادن دیگران از انحرافات فرهنگی برخوردار باشند و هم از لحاظ روحی، توانایی ریسک ورود به عرصه مبارزات فرهنگی را داشته باشند و در این عرصه تمامی هزینه‌ها و تهمت ها را به جان بخرند."


گفتن است مصباح یزدی چندی پیش نیز، در جریان درس اخلاق خود، به نقش آقای خامنه ای در از میان بردن "فتنه ها" اشاره کرده و گفته بود: "رهبری نسخه بدیل امام خمینی است."


به گزارش شبکه ایران، وی همچنین اواخر اردیبهشت ماه جاری، در دیدار گروهی از دانشجویان بسیجی، با بیان اینکه "ما در آینده فتنه خواهیم داشت و فتنه ها هر روز پیچیده تر می شود"، رهبر جمهوری اسلامی را "تنها نماد حقیقت در عالم" معرفی کرد.

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
امیدوارم هرچی زودتر نشونه های مرگت نمایان بشه!!. "تنها نماد حقیقت در عالم" تصحیح میکنم می خواسته بگه تنها نماد کثافت در هر دو عالم ‍!!
جمعه 7 خرداد 1389

asir@.P - فرانسه - پاریس
راه من راه درست زندگیست و شما منحرفید!! این جمله و این اطمینان در درستی،حماقت نیست؟!! و این حماقت، انحراف نیست؟!!
جمعه 7 خرداد 1389

dara20 - ایران - تهران
ذازت تف به اون ریش کثیفت بره تمساح ولدزنا. مرگ بر اون رهبر افلیج جنایتکار الدنگت باد و شرم و ننگ بر این اعتقادات ریاکارانه و مزخرفتان.
جمعه 7 خرداد 1389

zartusht67 - المان - المان
تف تو روی تو ورهبر مفعولت مرتیکه دزد حروم زاده وپسر حروم لقمه ات که تمام جنگل های شمال را نابود کرد به موقع به خدمتتون میرسیم
جمعه 7 خرداد 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
ای لعنت به تو و اون رهبر چلاق تو بی شرف.....
جمعه 7 خرداد 1389

shirmardan - ایران - تهران
loooooooooooooooooooooooooooool
جمعه 7 خرداد 1389

exparti_top - استرالیا - پرت
توف تو روی تو و رهبر چلاقت اشغال های حیوون.
جمعه 7 خرداد 1389

mahtabam - آلمان - آلمان
...زیادی میل کردی باز !!!
جمعه 7 خرداد 1389

parichehr.Iran - هند - دهلی
کله پوک...سر اینو خدا با جو پر کرده به جای مغز..
جمعه 7 خرداد 1389

pouriya - ایران - رودسر
من از این مردک خطرناک و فرومایه متنفرم ..
جمعه 7 خرداد 1389

forough80 - اکراین - اکراین
=)) =)) =))
جمعه 7 خرداد 1389

faryar - نمسه - تهران
اگه با هم یکی(متحد)بشیم میتونیم آخوندارو از ایران بندازیم بیرون و کشورو آزادکنیم.
جمعه 7 خرداد 1389

farzad_s - ایران - تبریز
ای کفدار پیر یه پات تو قبره بازم دست از شرارت برنمیداری
جمعه 7 خرداد 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
می بخشید ! ... آدم دروغگو. نشانش اینه که همه جا بوی خون می ده !. بخااطر آخوند پدر سوخته بی سواد نفهم.
جمعه 7 خرداد 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
به روباه گفتند کو شاهدت، گفت دمم!. عجب مغلطه کارانی هستند این کلم به سران پفیوز!! و عجب پفیوزانی هستند آن ابله گانی که به این اراجیف گوش میدهند!
جمعه 7 خرداد 1389

rezanl - هلند - امستردام
باید گفت امام شما مال کدوم زمانه چون به نظر میاد تو سیاهچاله های زمان گیر افتاده چون قرنهاست ادیان از او مایه میذارند ولی حتی نمیتونه از خودش دفاع کنه!. باید از هاوکینگ کمک بخواهیم !!
جمعه 7 خرداد 1389

ARIA_JAPAN - ژإپن - توکیو
اگر جان این دیوانه را کسی بگیرد یک جامعه را از خرافات و عقب افتادگی نجات داده است. و امام زمان را هم از ته چاه در اورده.واین دیوانه فکر خودشه تا بعد از مرگ علی شیرهای سکان رهبری را خودش بدست بگیرد.مرگ بر اسلام و ولایت وقیح
جمعه 7 خرداد 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
انحراف فرهنگی?!!!!!!تو خودت نماد انحرافی.کسی که با زن و بچه پسر میاورده خانه .....
جمعه 7 خرداد 1389

pelle - سوئد - استکهلم
این مسواک یزدی از اون پاچه خوارهای قهار است ,که در چاپلوسی هیچکس بپاش نمی‌رسد. یکبارم خودش را انداخته روی پاهای خ.ر و کفشهای او را بوسیده ,بعدم گفته دست خودم نبود ,ابهت آقا اختیار ما را گرفته بود.
جمعه 7 خرداد 1389

nikiniki12 - المان - المان
خاک عالم برسرکم شعورت فکرمیکنه هنوزیک ایرانی به این مزخرفات عقیده داره??????
جمعه 7 خرداد 1389

nader46 - انگلیس - لندن
چون میدونم میخواد چه اراجیفی بگه اصلا نخوندمش..اون امامزمانی که تو ازش تعریف کنی و خایمنه ای راضی باشه همون ته چاه خفه خون بتمرگه حقشه..
جمعه 7 خرداد 1389

Punisher - ایران - شیراز
ذوب شدگان ولایت دقت کنید که حواستون به رهبری باشه / مبادا ناراحن بشه / مبادا اسهتال بگیره / مبادا .....
جمعه 7 خرداد 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مصباح یزدی در جریان دیدار دانش‌آموختگان طرح جنایت به نقش خامنه ای. اشاره کرده و گفته بود رهبری نسخه بدیل امام زمان را بازی می کند و. یکی از نشانه‌های رضایت آن حضرت، کشتن دیگران است.وی در پایان تاکید کرد توانایی ریسک ورود به عرصه مبارزات انتخاباتی به نقش آقای خامنه ای . اشاره کرده و گفته بود در این عرصه تمامی هزینه‌ها و تهمت ها را به جان. خرید چرا که تا کنون این هزینه‌ها نتیجه کافی را نداده است و حتی ممکن است که در آینده تمام این هزینه‌ها به هدر برود رئیس مؤسسه آموزشی. کودتا افزود حتی بعضی از مسئولین که جزء خودی‌ها هم هستند، نمی‌خواهند باور کنند که در زمینه‌ تهاجمات ضعف عملکرد بوده و هستیم. وی همچنین اواخر اردیبهشت ماه جاری، در دیدار گروهی از دانشجویان بسیجی، ببخشید ساندیسی رهبر جمهوری اسلامی را "تنها نماد دروغ. وجنایt در عالم معرفی کرد. بامیدروزیکه همه ملاها ازترس فرار بروند پیش مهدی شون تو اون سوراخ موش چمکران وبدرک واصل شن. بامیدایران ازاد
جمعه 7 خرداد 1389

kokex - آلمان - فرانکفورت
چطور ممکن است کسی امام زمان باشد و این اندازه مهم باشد اما در قران حتی یک کلمه در مورد او صحبتی نباشد . کسی که زمین و زمان را به او داده اند اما از او یک کلمه در قران نیست ولی از اصحاب کهف و سگشان و ذوالقرنین یا لقمان و حتی از عادت. ‫ماهانه زنان هم صحبت است. این قران شما را به بهترین راه هدایت می کند. فقط از قران پیروی کنید و از خرافات دکان داران دینی. ‫دوری کنید
جمعه 7 خرداد 1389

جام جم - ایران - تهران
تمساح جان شما با بچه طلبها خودتون از خجالت اقا سید علی بی دست در بیاین . یک ملت ممونتون مشن . خیلی هم ثواب داره فقط یادت باشه بسم اله بگی با جن قاطی نشین یه وقت
شنبه 8 خرداد 1389

nima2 - امریکا - اتلانتا
لعنت بر تو و ولی وقیح .
شنبه 8 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
kokex - آلمان - فرانکفورت,دوست عزیز در قران امده,زمین میراث بهترین بنده گان میشود,ایا الان بهترین بندگان میراث زمین هستند,تا حالا درکل کره زمین عدالت واقعی نبوده.این ایه قران خبر از اینده میدهد که هنوز وقتش نشده و خداوند نجات دهنده انسانها را میفرستد وخدا بندگانش را به حال خود رها نمیکند. در همه ادیان جهان خبر از منجی اخر زمان امده.در ضمن مصباح یزدی تو توهم .به خاطر همینه اگر انسان مطالعه ای از دین نداشته باشه امثال مصباح یزدی ادمها را فریب میده.
شنبه 8 خرداد 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
loooooooooool شیطون رهبر از خودت راضی بود?!?!?looool
شنبه 8 خرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس.
مغزهای اکبند مذهبی چون از مطالعه فراری هستند تعدادی حقه باز و شیاد می توانند انها را با هر چرندی به دام اندازند . حالا این شیادان می توانند پیغمبر امام یا کشیش و خاخام باشند.
شنبه 8 خرداد 1389

kokex - آلمان - فرانکفورت
omid norway. ‫زمین را به اهلش ( صالحین ) برمی گردانیم.این کجاش حرف ازمنجی هستش ؟ هندی ها و مغولها و.... منتظرمنجی هستند که چی حالا ؟ شما سوره آل عمران آیه ۷ را بخوانید که آمده کسی جز خدا تاًویل قرآن را نمی داند. ‫دوست عزیز کی به شما اجازه داده که قرآن را تاًویل کنی؟این کاریکه می کنی کار دکانداران دینی است. ‫شما اگر یک فقط یک دلیل از قرآن آوردید من هم برای امام مهدی تبلیق خواهم کرد. امام مهدی دری هست به سوی ولایت فقیه. ‫یا بهاییت و ...... ‫هرگز از چیزی که علم نداری پیروی نکن ( قرآن کریم )
شنبه 8 خرداد 1389

nader46 - انکلیس - لندن
kokkex-المان. خسته نباشی. خیلی حال کردم از کامنتت. خوشم می یاد بامنطق خودشون میزنی تو سرشون. حالا واقعا شما این اراجیف عربی را خواندی?
شنبه 8 خرداد 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
بواسیر رهبری را معالجه کنید تا رضایت امام زمان حاصل شود.
شنبه 8 خرداد 1389

baran_fin - فنلاند - واسا
اماخداوند درکتاب مقدس که قبل از قرآن هم بوده گفته که نجات دهنده همه قوم ها وبندگانش مسیح هستش...و خدا زمین ومردمش رو فراموش نمیکنه...
شنبه 8 خرداد 1389

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
تو روح تو و رهبر ... من فکر میکنم دیگه سوراخ سمبه ای تو بدن رهبر و پسرش نباشه که این شامپانزه نبوسیده و نلیسیده باشد . اینها از اینطرف این اراجیف را میگن ..از اونطرف دورهم که جمع میشن از حماقت ملت میگن و بر یش مردم ما میخندن . امامی راعلم کردن که هزار و اندی ساله ته چاه معلوم نیست...؟ چه جوری مریض میشه ؟ چه جوری ته چاه نفس میکشه ؟ و اصلآ اون تو چکار میکنه ؟ مردم دارن دنیارا آماده میکنند که بقبولانند ملت ایران قومی وحشی و بیسواد و بیشعور بودن , اسلام اومد اونها رو آدم کرد . حرقهای لاریجانی جلمبوره...یادتون رقته ؟ بخود بیاین این عربزادههای کثیف وحشی خونخوار را افشاکنید .
شنبه 8 خرداد 1389

kokex - آلمان - فرانکفورت
nader 46. ‫من قرآن رو اراجیف نمی دونم. اما سالهای زیادی است که بدون تعصب این کتاب رو مطالعه میکنم. انسان والاتر از آن است که . ‫با تعصب چیزی را بپذیرد یا رد کند. قرآن کلام خداوند رحمان و حکیم است و بدون هیج شکی. اما من بندگی هیچ انسانی رو نمی کنم. ‫به همین دلیل مدام با دکانداران دین در ستیز هستم. قرآن یعنی هدایت ورحمت برای انسانهایی که تسلیم فقط و فقط خدا هستند. ‫همان یکتا معبودی که از رگ گردن به انسان نزدیکتر است و از وسوسه ها واندیشه های ما با خبر
شنبه 8 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
kokex - آلمان - فرانکفورت .شما خودتون جواب خودتون دادید.شما که ادبیات میدونید1.زمین را به اهلش ( صالحین ) برمی گردانیم.?این یک جمله خبری هست مگرغیر از اینه!?خبر از اینده میده.??دوم:من تفسیر قران نمیکنم اگر میخواید تا حدودی معانی قران بدانی میتونی تفسیرالمیزان را بخوانی که معتبرترین تفسیر که علامه طبا طبایی 20سال کشیدبنویسد که 20جلد کتاب.سوم:ولایت فقیح علمای تراز اول شیعه مثل ایت الله سیستانی قبول ندارند.چهارم:خامنه ای اصلا مرجع نیست و از هیچ مرجعی حکم مرجعیت ندارد.این جمله را مرحوم منتظری هم زدند درسال74.پنجم:حرف شما اصلا با عقل جور در نمیاد. خدا چطوری میتونه زمین به صالحین برگردونه انهم صالحی که خدا او را صالح میداند,مگر نه اینکه باید یه بنده صالح بیاد تا خداونداو را حمایت کنه زمین را در اختیار او قرار دهد.لطفا بدون تعصب به موضوع نگاه کنید..ادامه دار
شنبه 8 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
kokex - آلمان - فرانکفورت .ششم:فرقه بهائیت را انگلیسی ها ساختند مثل وهابیون.که امیرکبیر در ان زمان دستور تیرباران سرکرده شان را داد.هفتم:بنده هم با نظر شماموافقم معانی ایات قران را خدا میداند ولی بعضی از ایات خداوند واضح امرشان را فرموده.مثل خوردن مشروب,گوشت خوک,وغیره..و صالحین هم چه کسانی هستند که در زمان پیامبر(ص)خبرش امده,این جمله خبریه این صالحین چه کسانی هستند?در ضمن خداوند نمی ترسه زمان از دستش بره.مگر نوح 950سال عمر نکرد?اینهانشانست.مگر ازحضرت خضر که هنوز هم زنده است در قران نیامد,من قصد تحمیل عقایدم را ندارم ,و واقعا ادم نباید پیرو چیزی باشه که به او علم نداره,ولی میتونه جوینده حق باشه که خودش نجات بده.
شنبه 8 خرداد 1389

kokex - آلمان - فرانکفورت
omid norway. ‫تاویل با معنی کردن فرق دارد. دین شما اسلام کتاب شما قرآن پیامبر شما محمد (ص) و یگانه معبود شما الله است. ‫عزیزان مرجع تقلید در اسلام وجود ندارد . ولایت فقیه وجود ندارد . ۱۲ امام معصوم که از طرف خدا قلمداد شوند وجود ندارد. ‫حتی معصومییت پیامبران هم مشروط است. تنها بدون خطا الله است. اعتقادات شیعی در ایران یک مشت خرافات بیش نیست. ‫اصلا قبل ازصفویه این شیعه امروزی وجود نداشت. ( ای محمد ) کسانی که دین خود را پاره پاره کردند وشیعه شیعه شدند تو. ‫با آنهاکاری نداری بلکه آنهارا به خدا واگذار کن. دست خدا بسته نیست هرکه را بخواهیم در روی زمین قدرت میدهیم که الله برهر کاری توانا وبیناست .( قرآن کریم ). ‫پس احتیاجی به منجی نیست
یکشنبه 9 خرداد 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
kokex - آلمان - فرانکفورت یه قدم از omid norway - نروژ - اسلو جلوتری بهت تبریک میگم اما هنوز خیلی راه داری که به حقیقت برسی!!ا جهل تو از نوع ساده است و جهل امید از نوع مرکب!عزیزم شیعه گری آخر خرافات و حماقته ولی خود اسلام و قرآنتم بغیر از آیات زن ستیزی،جنایی.. چیز بیشتری نیست و عمرا کلام خدا نباشه توصیه می کنم کتاب قرآن محمدی اکبر گنجی رو بخونید جفتتون
یکشنبه 9 خرداد 1389

kokex - آلمان - فرانکفورت
vahid 22 آلمان هامبورگ. ‫شما وآقای اکبر گنجی برید جلو بوق بزنید
یکشنبه 9 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
kokex - آلمان - فرانکفورت:دوست عزیز:شما اول پاسخ سوال منو بدید بعد در مورد مسائل دیگه بحث میکنیم.از جواب دادن طفره نرید!.زمین را به اهلش ( صالحین ) برمی گردانیم.?این جمله خبری هست یا نه?چطوری میتونه خدا زمین را به صالحین برگردونه?دوم خداوند بر همه چیز قادر در ان شکی نیست پس چرا پیامبر فرستاد??مگر خداوند توانا نیست!!سوم :در مورد مرجعیت بر فرض مثال:اگر شما ماشینتون خراب بشه میبرید پیش نجار درستش کنه یا میبرید پیش مکانیک?اگر شما یک مشکلی در واجبا ت دینتا ن بوجود امد چطوری حلش میکنی?مثلا:در ماه رمضان شما برای روزه گرفتن یک مشکل دارید?چطوری حلش میکنید?یا اینکه به جای مراجعه به کارشناس دین, میرید سراغ یک سری انسان به ظاهر روشنفکر!یا اینکه خودتان به درجه بالایی از اجتهاد رسیدید!نیازی ندارید! چهارم: مثال. شما برای گرفتن مدرک دیپلم باید امتحان بدید.مگر میشه خدا بندشو امتحان نکنه!مگر به حضرت ابراهیم نفرمودند فرزندت را قربانی کن؟چون به ما نشان دهد همه ما در آزمون امتحان خداوند قرار میگیریم،مگر حضرت ایوب را امتحان نکردند؟ پس این بهشت وجهنم برای چیه?? ادامه دارد
یکشنبه 9 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
kokex - آلمان - فرانکفورت: پنجم :مگه شما تاریخ نخوندید!?کشککی نظر ندید!1100سال پیش ال بویه حکومت 100درصد ایرانی بر ایران حکومت میکردند که مذهب تشیع داشتند. مگر زمانی که پیامبر ظهور کرد,حق با اکثریت بود یا اقلیت?مگر نه اینکه انها در اقلیت بودند?این ایه قران, که ره روان حق تعدادشان همیشه کم.ششم: خدا به چه کسی میخواد قدرت بدهد?مگر خودش ناتوان!!هفتم:وقتی شما میگویید مذهبی خرافی دلیل منطقی وتاریخی بیارید نه همینطور شعاربدید ادامه دارد.
یکشنبه 9 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
kokex - آلمان - فرانکفورت. هشتم:وهابیو ن معتقدند مستحب شبهای جمعه ادم یک مشت کاهو یونجه ببره پشت بام،چون خدا با خر از آسمان میاد پین به بندهاش سر می‌زنه ،و این کاه و یونجه برای خر خداست،ثواب داره،یا اینکه معتقدند روز قیامت خدا روی صندلی‌ نشسته از بس که چاق پاهاش از صندلی‌ اومده بیرون پاهاشو دراز کرده بندها به پای خدا بوسه می‌زنه،شیعیان میگویند چرا این تفکر دارید،جواب میدهند در قرآن آمد دست خدا بالای همه دستهاست،این توحید وهابیون که خدا را جسم میدانند. تازه همه مردم دنیا را کافر میدانند وریختن خونشان را حلال.حالا شما یک مرجع شیعه رانام ببرید که چنین تفکری داره?چون بعد از پیامبر پیروبحق جانشینان پیامبر شدند.ادامه دارد
یکشنبه 9 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
kokex - آلمان - فرانکفورت . پیامبر( ص)فرمودند هرکس امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده,این حدیث معتبر از کتب اهل سنت . نهم:سوال شیعیان از اهل سنت:امام زمان حضرت فاطمه بعد از مرگ پیامبر چه‌کسی بود؟در جنگ جمل :۱۷ هزار مسلمان کشت شد ،خون آنها بر گردن کیست؟مگر علی‌ خلیفه چهارم اهل سنت نیست:هر کس بر علیه جانشین پیامبر قیام کند حکمش چیست؟اینها امتحان خداوند.و هزاران سوال دیگه,..مطمئن باش اگر روی این مطالب تحقیق وفکرنکید.روز قیامت بازخواست میشید?حجت بر شما تمام است.یا حق
یکشنبه 9 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
vahid22 - آلمان - هامبورگ .شما که کلام خدا را ول کردید چسبیدید به اکبر. گنجی وای براین جهل شما.هههههههههه.امیدوارم اکبر گنجی یاورت باشه در روزهای سخت!!!!!!
یکشنبه 9 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
vahid22 - آلمان - هامبورگ.راستی خوب شد اکبر گنجی کتاب نوشت شما را از جهل نجات داد!!!!!!هههههههه
یکشنبه 9 خرداد 1389

kokex - آلمان - فرانکفورت
omid norway. ‫اینجا امکان جواب دادن نیست اما بدان فتوا مال خداست . خداوند هیچ کسی را در فرمانروایی خود شریک نمی کند ( سوره کهف ). ‫در روزهای سخت یا آسان این فقط عمل شماست که اگر خوب باشد به داد شما می رسد و هیچ شفیعی ندارید.
یکشنبه 9 خرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
kokex - آلمان - فرانکفورت ,چرا خودتون به خواب زدید!!در ضمن من که حرفی از شفاعت نزدم,مطلب بعدی من هم با شما موافقم عمل انسان ,انسان را نجات میدهد.ولی نماز بی وضو مقبول خداوند نیست.کسی که ایمان میاورد نمیتواند دین را به خواسته خود تغیر دهد.ریسمان الهی چیه که با چنگ زدن به ان ادمها سعادتمند میشوند.من حاضرم یک ایمیل بذارم باهم صحبت کنیم حتما شما چیزهایی میدانید که من نمیدانم.من نمیخوام عقیدمو به کسی تحمیل کنم.اگر دلی جویای حقیقت باشه خداوند او را هدایت میکنه,شک نداشته باش,مگر بر ان قلب قفلی از تعصب زده باشه. یا حق
یکشنبه 9 خرداد 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
omid norway - نروژ - اسلو kokex - آلمان - فرانکفورت . من معذرت میخوام اشتباه کردم،قرآن کلام خداست بی هیچ شکی!شما درست میگید اصلا ماست سیاهه!!
دوشنبه 10 خرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.