هدایتی: جاهلان و نادانان در اظهارنظرشان درباره من دقت کنند


هدایتی: جاهلان و نادانان در اظهارنظرشان درباره من دقت کنند

رئیس هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین گفت: همیشه دوست داشتم حرمت‌ها حفظ شود اما حالا می‌گویم نادانان و جاهلان در اظهارنظرهای خود بیشتر دقت کنند.

حسین هدایتی  در خصوص اظهارات صبح امروز سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر این که " آنهایی که حرف از اسپانسر سه میلیاردی می‌زنند عوام فریبی می‌کنند " اظهار داشت: باید خدمت آقایان بگویم اگر ما اسپانسر سه میلیاردی یا بیشتر داریم فقط به خودمان ارتباط دارد و به هیچ کسی مربوط نیست که درباره ما اظهار نظر کند.
وی افزود: چون باشگاه استیل آذین برای خودم است و به این باشگاه، مسئولان و بازیکنانش افتخار می‌کنم هیچ کس نمی‌تواند از من حساب پس بگیرد.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من اسپانسر سه میلیاردی و بیشتر دارم و این لیاقت باشگاه بزرگ و خدمتگذار استیل آذین است.
هدایتی در مورد این که کاشانی گفته " آنها چرا این کار را در فصل قبل برای پرسپولیس انجام نداده‌اند " تاکید کرد: واقعا برای آقایان متأسفم که این قدر جاهل و نادان هستند که بدون بررسی، هر چه دوست دارند اعلام می‌کنند. من از این آقایان می‌خواهم به خودشان زحمت بدهند و اسناد مالی باشگاه را که مکتوب وجود دارد بررسی کنند و سپس ببینند چگونه یک علاقمند عاشق و خدمتگذار به مردم خدمات خود را به این تیم نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که در پرسپولیس بودم یک و نیم میلیارد تومان با اسپانسری قرارداد بستیم و 5 میلیارد تومان هم از جیب خودم هزینه کردم. با توجه به دریافتی‌ام از باشگاه و به جزء اسپانسر که باید برای باشگاه هزینه می‌شد و به من ارتباطی ندارد، هم اکنون سه میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلبکار هستم که آن را طی شاخه گلی به هواداران خونگرم پرسپولیس بخشیدم. این کارکرد مالی من در باشگاه پرسپولیس بود. پس مشخص است همان سال توفیقات و زحمات خودم را نشان دادم.
وی ادامه داد: تمام اسناد و مدارک این مسائل نزد خودم و باشگاه پرسپولیس وجود دارد و مطمئن باشید روزی آنها را رسانه‌ای خواهم کرد تا ببینید چه کسی شیطنت می‌کند.

مالک باشگاه استیل آذین در ادامه  اظهار داشت: بهتر است آقایان به خودشان زحمت بدهند و اسناد مالی را بررسی کنند و به مردم اطلاعات درست بدهند. اگر این طور نباشد من از مسئولان سازمان تربیت بدنی می‌خواهم مامور حساب رسی به باشگاه پرسپولیس بفرستند تا دریافتی‌ها و پرداختی‌های من مشخص شود تا آن وقت ببینیم چه کسی عوام فریبی می‌کند.

هدایتی یادآور شد: دوست دارم این ضرب‌المثل را برخی‌ها بشنوند که "کافر همه را به کیش خود پندارد " اما قیامت صحنه زیبایی است که نزد پروردگار عوام‌ فریبی‌ها مشخص می‌‌شود و همه باید آن روز جواب بدهند. هیچ کس قیامت را نباید فراموش کند و حرف‌هایی که می‌زند نباید عوام‌ فریبی باشد چون عوام فریب واقعی رسوا می‌شود.

هدایتی گفت: باز هم می‌گویم تا آخرین نفس برای استیل آذین تلاش خواهم کرد تا نام این تیم در تهران و در بین جوانان به عنوان یک خدمتگذار مطرح شود. تلاشم را از امروز چندین برابر خواهم کرد چون می‌دانم برخی‌ها چشم موفقیت این تیم را ندارند. خدا بزرگ است و همه چیز درست می‌شود.

pandora - آلمان - آلمان
حاج حبیب که شناخته شدست که چه ناتوییه اما تو هم با اینهمه ولخرجی بقیه تیمها رو به خاک سیاه میشونی
جمعه 7 خرداد 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
باز این کاشانی زر زده....آخه اینو چه به فوتبال..مردک موذیه حزب اللهی عوضی با اون رد مهر رو پیشونیش...اون تازه وارد دیگه هم که خیال کرده فوتبال فقط پوله...جفتشون لنگ پاره کثیفن...
جمعه 7 خرداد 1389

1qaz - استرالیا - سیدنی
منظورش این بود که استفراغی ها نظر ندن. .. ببندند
شنبه 8 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
1qaz - استرالیا - سیدنی. منظورش کاشانی و انصاری فرد هستن که باید .. ببندند
شنبه 8 خرداد 1389

1qaz - استرالیا - سیدنی
pandora-المان- حالا نمیشه چیز!! من! قرقره نکنی بچه!!! استغفرا....o
شنبه 8 خرداد 1389

ekman - ‫ایران - ‫شیراز
‫اینهمه پول ازکجا ؟ آقا ادعای بخشش سه میلیارد تومانی میکند
شنبه 8 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
1qaz - استرالیا - سیدنی . . خواستم بیارمت تو باغ لگن قرمزD:
شنبه 8 خرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.