کاریکاتورهای سیاسی ورزشی هفته ۱


کاریکاتورهای سیاسی ورزشی هفته 1

فاسد

کروبی: اجنه سکان ‌کشور را به دست گرفته‌اند

محاربه و شوهر فاطی کماندو

حکم کیهان , شریعتمداری تبرئه شد

اعدام

برای محمد نوری زاد

روز روشن

عدالت علوی و مقام سابقا معظم

توطئه شطرنجی علیه موسوی

جام ز هر نوش جان

بدحجابی

تکامل گازدار رئیس قوه قضائیه

لابیرنت نظام

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
دوست مهربان, خیر کسالتی در کار نیست. در حقیقت مادر بنده بزودی برای سرکشی به دو پسرش به اینجا میاید. بنده باید برای ایشان سور و سات شرعی و حلال فراهم کنم!!! مذهب و باور پدرمان را به انجایمان کرده! دوستی که چند وقت پیش پذیرای مادرش بود, تلفنی به بنده مژده داد که میتواند افتابه ایشان را به من قرض بدهد تا مادر با خیال راحت قضای حاجت کند!! حالا هم به دنبال یک قصاب حلال فروش میگردم که اکثرا هم قالتاق و کلاه بردارند. اصلا این کلمه حلال حال مرا بد میکند. اما مادرم چون میداند که بنده سالهاست عقل و دین را سه طلاقه کرده ام؛ و سر در هیچ اخوری ندارم؛ باید مدرک از قصاب داشته باشد که گوشتی که میخورد حلال است! خلاصه یک مادر معتقد و مذهبی میتواند فاجعه ایجاد کند!! انهم تازه فقط برای سه روز اقامت. تشک و پتوی حلال هم خریده ام! خلاصه بساطیست. به ایشان تلفنی عرض کردم: مادر جان, در اسپانیا هتل رزرو کنم؟ کنار دریا صفایی دارد. گفت: نخیر! انجا نماز ندارد!!!! ایشان هم محشری هستند. بعد از ملاقات سه روزه ایشان بنده احتمالا به رعشه دچار خواهم شد!! شاد باشید.
دوشنبه 3 خرداد 1389

$persian$ - ایران - تهران
بی سواد خودتونید والا ما که هر بار رفتیم استادیوم بقلمون آدمای تحصیلکرده زیاد دیدیم بین استقلالیا نه که لنگیا خیلی علامه تشریف دارن
دوشنبه 3 خرداد 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
این آخری رو باحال اومد، مخصوصاً استقلول هه
دوشنبه 3 خرداد 1389

جام جم - ایران - تهران
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش صد سال زنده باشن انشاالله . روی ماهشون رو ببوس و خلاصه سخت نگیر همش 3 روز . خوش باشید
دوشنبه 3 خرداد 1389

.DamneD. - روسیه - موسکو
عالــــــی....بیســـــت ! یاد شهر قصه بخیر :)
دوشنبه 3 خرداد 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. باکمال احترام برای مادر محترم و ایول به شما برای بجا آوردن حق فرزندی. امیدوارم هرچه زودتر مادر شما و میلیونها نفر دیگه از این قید و اسارت و افکار پوسیده خلاص شوند.
دوشنبه 3 خرداد 1389

mdice7 - ایران - تهران
آخری قشنگ بود
دوشنبه 3 خرداد 1389

kholosi - انگلستان - منچستر
دمتون گرم خیلی با حال بود.
دوشنبه 3 خرداد 1389

pandora - آلمان - آلمان
سوزش لنگیا از ژنرال تمومی نداره.کاریکاتوریست لنگی بوده.بابا شما برید به سلطوون علی پروین یاد بدید 70 درصد +40 درصد نمیشه 100 درصد
دوشنبه 3 خرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
جام جم جوان و عزیزم: گل منی. مادر شما عاشقترین مادر است . عمرش بلند باد که چنین تنها و سربلند شما را بزرگ و برومند کرد. behnam2009 میبوسمت عزیزم. زنده باشی و خرم. از لطف و محبت شما سپاسگزارم. شادباشید.
دوشنبه 3 خرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. چشمتون روشن. یه قبله نما هم براشون بگیرین:)
دوشنبه 3 خرداد 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. عجب صبری داری تو. با انبیا و اولیا الله محشور شوی.
سه‌شنبه 4 خرداد 1389

Pezhman - اتریش - وین
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش..شاکر باشید که مثل مادر من سراغ نماز جمعه را نگرفت.البته به بهانه حضرت مریم بردمش کلیسا وشمعی افروختیم.گوشتهای خریداری شده را هم نوع (کاشر)ازیهودیا میخریدم.خلاصه مادر اینترناسیونال ازش ساختم.دوران خوشی داشته باشید.
سه‌شنبه 4 خرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
pezhman و alireza دوستان عزیز: این مادر مرا از بیخ نجس میداند. دو ماه پیش برادرم در دانمارک اتراق میکند , اما سه روز بیشتر اینجا نمیماند. از این کلمات حرام و حلال حالم بدمیشود. یکبار در یکی از جشنهای شهرداری, تصادفا بر سر میز غذا در کنار یک مراکشی بودم. ایشان سئوال کردند: شما مگر گوشت حلال نمیخوری؟ خودم را به خریت زده و گفتم: چنین حیوانی را نمیشناسم! با لبخند گفت: خیر, منظورم گوشت ذبح شده و شرعی است! گفتم: خیر بنده عاشق گوشت مردار هستم, خصوصا سگ و شغال که از چین می اورند! از سالادها نیز فقط سالاد کرم قفقازی را دوست دارم!! ایشان با عشوه ایی اسلامی از کنار بنده برخاسته و رفتند! به عربی گفتگو میکردیم و رفتن ایشان باعث شد که امنیت به میز برگردد و کسی با ترس به بنده نگاه نکند.!! شادباشید.
چهار‌شنبه 5 خرداد 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش، چندی پیش در یکی از روزنامه ها خواندم که در یکی از محله های مهاجر نشین سر در یک قصابی حلال نوشته بودند که هر کس گوشت حلال از آنها نخرد تیر بارانش می کنند! و باز ماه رمضان سال قبل دو نفر که در یک رستوران در محله مهاجر نشین غذا خورده بودند را کتک مفصلی زده بودند. عجیب حکایتی ست این اسلام و هوادارانش. شاد باشید
چهار‌شنبه 5 خرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.