قنبری:آمار خودکشی به دلیل بیکاری افزایش یافته است

قنبری:آمار خودکشی به دلیل بیکاری افزایش یافته است

سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس خواستار حضور مسوولان دولتی در مجلس برای بیان استراتژی اشتغال و توضیح به نمایندگان شد.

به گزارش ایلنا، داریوش قنبری نماینده ایلام در جلسه علنی امروز با استناد به اصل ۲۸ قانون اساسی در اخطاری اظهار داشت: براساس این اصل دولت موظف است امکان اشتغال را برای همه افراد فراهم کند. اما متاسفانه موضوع بیکاری به حدی رسیده است که اکثر نمایندگان در نطق‌های میان دستور از بیکاری گله دارند و متاسفانه دولت هیچ ترتیب اثری نشان نمی‌دهد.

قنبری خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد دولت بحث اشتغال را فراموش کرده و هیچ برنامه‌ای برای آن ندارد. ما از هیات‌رئیسه انتظار داریم با توجه به وظیفه نظارتی خود از مسوولان دولتی بخواهند که در جلسه‌ای به بیان استراتژی اشتغال بپردازند.

این عضو کمیسیون اجتماعی گفت: متاسفانه در این روزها شاهد ناهنجاری‌های بسیاری از جمله گسترش خودکشی هستیم و در ایلام ۱۱ مورد خودکشی به دلیل بیکاری صورت گرفته است و این در حالی است که ما شرعا و قانونا موظفیم نسبت به این موضوع چاره‌اندیشی کنیم.

محمدحسن ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دستور داد جلسه‌ای با حضور مسوولین مربوطه در این رابطه برگزار کند.

نایب رئیس مجلس با اشاره به لزوم حضور وزرای اقتصاد و صنایع در این جلسه گفت: حتی اگر لازم باشد با برگزاری جلسه غیرعلنی‌ای می‌توانیم توضیحات این مسئولان را در صحن مجلس بشنویم.

diaco321 - ایران - شیراز
زکی ! کجایی بودی تا حالا ؟ 99 در صد ایرانی ها مرده متحرکند قبلا جسم رو به بردگی می کشیدن حالا اینها با دین و اسلامشون روح و روان ملت رو به بردگی کشیدن ! اگه ترس از جهنم و گناه کبیره و این جور مزخرفات نبود حداقل 60 میلیون خودکشی داشتیم !
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389

mori021 - دانمارک - آرهوس
این اسمش خودکشی نیست اسمش رهائی مرگ با عزت بهتر است از زندگیه باذلت
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389

fosil - ایران - مازندران
باز بعضیها چشم پیشرفت ایران را ندارند ببیند: افزایش خودکشی, افزایش طلاقها, افزایش اختلاسها, افزایش بیکاران, افزایش قیمتها, افزایش زندانها, افزایش قبرستانها و و و, یک اسپند دود کنید خودتون رو
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
الان با این وضعیت شک نکنید امام و تو جهنم به وسیله یک چوبه اتشین مورد ازار قرار میدن...
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389

porharfi - هلند - آرنم
قنبری گفت:بنظر میرسد دولت بحث اشتغال را رافراموش کرده!!(قنبری !!تو هم انگاری. در ایران دیگری زندگی میکنی؟؟!!وظیفه نخستین دولت ملایی اعدام گروهی بیگناهان. است..تا این وظیفه مهم در دست اجراست !!..از اشتغال دیگری سخن مگو که. خطاست!!!...
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389

جام جم - ایران - تهران
mori021 - دانمارک - آرهوس داداش حق مطلب رو گفتی
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
والا ما چشم پسرفت وارتجاعیت نداریم .یک روز میاداز همین مجلس می گن 1400 سال پیش مردم از گرسنگی سنگ به شکم می بستند شما که از اونا بیشتر نیستید .مردم غرب به فکر فن اوری ما هم صبح که بیدارشدیم به فکر سیر کردن شکم زن وبچه.تف ت روح خمینی یه ..... کرده با اسید هم از بین نمی ره.
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389

pariha - کویت - کویت
لعنت بر آخوند و حکومت اسهالی
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
بجای خود کشی بهتره چند تا از این آدمکشها رو کشت و اگر هم دستگیر شد بعنوان یک آزادیخواه در راه میهن شناخته بشه و نه کسیکه از زور عجز و ناتوانی به زندگی خودش پایان میده. این رژیم جنایتکار مسئول این انسانهاست و باید از سران این حکومت انتقام گرفت و نه اینکه خودکشی کنیم.
پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
. طفلی به نام شادی، دیریست گمشده ست. با چشم های روشنِ براق. با گیسویی بلند به بالای آرزو. هرکس از او نشانی دارد. ما را کند خبر. این هم نشان ما :. یک سو خلیج فارس سوی دگر خزر. شعراز شفیعی کدکنی.
جمعه 31 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ایران در این شرایط انوقت عنتری نژاد زر زر که ایران باید 120 میلیون نفر باشد.
جمعه 31 اردیبهشت 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
بیکاری و خودکشی رو ولش!عفاف و حجاب و بچسب!!!همه چیز حله!!
شنبه 1 خرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.