تجاوز کارگردان مشهور هالیوودی به یک بازیگر ۱۶ ساله

تجاوز کارگردان مشهور هالیوودی به یک بازیگر 16 ساله

رومن پولانسکی کارگردان مشهور هالیوودی روز گذشته متهم به تجاوز جنسی به یک بازیگر زن بریتانیایی زمانی که این بازیگر 16 ساله بوده است شد، این کارگردان در حال حاضر درگیر پرونده جلوگیری از استردادش به آمریکا به اتهام آزار جنسی کودکان در پرونده مستقل دیگری است.

به گزارش تابناک اجتماعی،به نقل از تایمز؛ خانم شارلوت لوئیز که در فیلم دزدان دریاییپولانسکی در سال 1986 ایفای نقش کرده بود ادعا کرده که در سال 1982 در خانه اش در پاریس "به بدترین شکل ممکن" مورد تجاوز پولانسکی قرار گرفته است. پولانسکی به دلیل پرونده تجاوز دیگری در سال 1977 در آمریکا در آن زمان در فرانسه به سر می برد.

خانم لوئیز که در لس آنجلس در کنفرانسی خبری حاضر شده بود بیان کرد: وی این موضوع را مطرح کرده تا مطمئن شود که سرانجام عدالت در مورد این کارگردان مشهور سینما اجرا شود.
وکیل این خانم که اولین تجربه بازیگریش در سریال تلویزیونی گرنگ هیل در سال 1978 بوده است اعلام کرده که موکلش حاضر است هر گاه که لازم باشد با قید سوگند شهادت دهد.

خانم لوئیز در متنی که در این کنفرانس خواند اعلام کرد وی از لندن به لس آنجلس سفر کرده است تا با بازپرس پرونده ای که پولانسکی هم اکنون در سوئیس در تلاش برای عدم استرداد به آمریکا در رابطه با آن است توضیحات و مطالبی را بیان کند و اثبات کند که این پرونده که وکلای پولانسکی آن را موضوع کوچکی خوانده اند اینگونه نبوده است.

وی گفت: من هم قربانی دیگر رومن پولانسکی هستم. وی به بدترین شکل ممکن و زمانی که تنها 16 سال سن داشتم و در حالیکه خودش 4 سال بود برای فرار از مجازات در آمریکا از این کشور خارج شده بود به من تجاوز کرد.

وی افزود: آقای پولانسکی می دانست من 16 سال دارم و با این وجود در آپارتمانش در پاریس خود را به من تحمیل کرد. وی مرا مورد سوء استفاده قرار داد و از آن زمان به بعد همیشه عواقب رفتارش در زندگی من تاثیر گذار بوده است.

وی همچنین بیان کرد آزارهای وی شباهتهایی را با قربانی 13 ساله پولانسکی در سال 1977 که یک مدل بوده داشته است اما جزئیاتی را در این مورد افشا نکرد.

مقامهای دادستانی لس آنجلس هم دیدار و گفتگو با این خانم را تایید کرده اند.

پولانسکی در سال 1978 به دلیل روابط نامشروع جنسی با سامانتا جیمر گناهکار شناخته شد. وی متهم به دادن مشروب و مواد مخدر به وی و سپس تعرض به این دختر در خانه جک نیکلسون بازیگر دیگر هالیوودی در سال 1977 بوده است. اما قبل از تعیین مجازات وی از آمریکا خارج شد.

از آن زمان وی به اروپا پناهنده شده و کار هنری خود را در حالی ادامه داد که هر لحظه امکان داشت هنگام بازگشت به آمریکا بازداشت شود. وی در سال 2003 جایزه اسکار بهترین کارگردانی را برای فیلم پیانیست به خود اختصاص داد.

پولانسکی در سپتامبر گذشته با درخواست دولت آمریکا در سوئیس تحت بازداشت خانگی قرار گرفته است. دادگاهی در کالیفرنیا در همین هفته حکم داد که پولانسکی قبل از تعیین مجازات باید به آمریکا بازگردانده شود و به این ترتیب راه برای مقامهای سوئیسی در جهت استرداد این کاگردان 78 ساله باز شد.

گفتنی است، مسأله فساد اخلاقی اجتماعی و تجاوزات همواره جزو لاینفک بازیگران و چهره های هالیوودی بوده است که هموراه نیز افشا شده و رسوایی هایی را به بار آورده است.

fosil - ایران - تبریز
میگم فقط و فقط این کارگردان تجاوزگر یا اینکه این بابا یهود لهستانی تبار در غربت پارتی نداره که همه رویش نق میزنند
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

pandora - آلمان - آلمان
انگار اینم سریالی بوده...با اینکه خیلی دیر شده اما باید این ادم کثیف مجازات بشه
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

daniall - فرانسه - نانت
مجله های معتبر همیشه دنبال این جور خانومها میگردن و با تحریک مادی اونها رو متقاعد میکنن که یک جنجال به پا کنن.طرف 82 مورد تجاوز قرار گرفته 86 تو فیلمش بازی کرده بعد الان یادش افتاده شکایت کنه اونم به خاطر تتمیع مطبوعات و ایجاد سرگرمی برای عاشقان هالیوود.جم کن خودتو بابا اون موقع واسه مشهور شدن حاضر بود خودش به پولانسکی تجاوز کنه بدبخت اونهایی که دنبال اخبار مسخره ی هالیوودی هستن. یکی از زیباترین فیلمهایی که تو زندگیم دیدم فیلم پیانیست بود هر چند به نظر مظلوم نماییش زیاد بود یکمی ولی فیلم به حدی زیبا ساخته شده بود که به هر صورت تاثیر گذار بود.
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
ای بمیری مرد تو دیگه چرا...زبون نداری مگه مخ بزنی احمق ?!?!? حالا بفرستیمت کهریزک به خودت جوری تجاوز شه که بچه دارشی????!?!...lol
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

ezatdf - ایران - تهران
ببین چه می کنه این پول و وکیل در آمریکا حالا اگه یک سیاه پوست بدبخت بود تا به حال ده بار با صندلی الکتریکی اعدام شده بود
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

elham1360 - ایران - سمنان
عجب چیزهای باید بشنویم
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

nima2 - امریکا - اتلانتا
مهم اینه که طرف اگه هر کی هست میگیرن مجازاتش می کنند. مثل ایران بهش پست و مقام (اونهم وزارت) نمی دن و بعدشم یه میمون رو بفرستن حرف از عدالت اجتماعی بزنه.
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫این خانم چی شده بعد از گذشت چندین سال ،حالا شکایت کرده،حتما بوی کباب به دماغش خورده. ‫
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
اول فکرکردم 6 سالش بوده. یاد 1400 سال پیش افتادم.
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

lionking - انگلیس - لندن
این خبر شما کاملا اشتباه است.رومن پولانسکی دو ماه پیش در دادگاهی حضور پیدا کرد و این تجاوز رو اعتراف کرد.
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

armin_taroos - کره - سیول
1982 ! تا حالا کجا بودی ؟ حق سکوت مزه داشت؟
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

amoo uk - انگلستان - لیدز
این هم درس حوزوی خوانده در کنار تمساح یزدی .اما فیلم پیانیست واقعا عالی و شاهکاره
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

sajad-tehran - ایران - تهران
حداقل وقتی از تابناک(سایت محسن رضایی) خبر میذارید جمله های تهوع آورش رو حذف کنید(مثل جمله آخر همین خبر)
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
قبلا تو فیضیه دوره دیده بوده
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

hassan5 - ایران - تهران
اقای پولانسکی باید تجاوز را از اخوند های ما یاد بگیره.اول دختران بالای 9 سال را عقد کنه بعد پس از بستن بکرسی به انها تجاوز بکنه.اینطوری هم شرعیه وثواب هم داره
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

tamara .s - انگلیس - لندن
daniall- فرانسه - نانت . دقیقا همینه که گوفتید!منم فیلم پیانیستو با بازی خوبه ادریان برودی خیلی دوست دارم فکر کنم بعداز شلیندر لیست قشنگترین فیلمی که در این معقوله ساخته شده
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

elham1360 - ایران - سمنان
عجب چیزهای باید بشنویم
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
از این گذشته پیانیست خیلی فیلم قشنگیست!
سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
ماجرا را قشنگ باید توضیح بدی ببینیم چه اتفاقی افتاده اینجوری که نمیشه قضاوت کرد
چهار‌شنبه 29 اردیبهشت 1389

hasti.farzin - ایران - تهران
دمت گرم چه حالی کرده تو ایرانم از این اتفاقات افتاده مثل شریفی نیا و غیره به تک تک هنر پیشه های ایرانم تجاوز کردن ولی صداش در نمی یاد چطور میشه مهناز افشار از خط سبز بر گرده و به مشایی جواب مثبت بده همه اینا خودشون اهل برنامه هستن خوش به حال گلزار هی داره تجاوز می کنه یا سیاست مدارای ما هی دارن می کنن ولی کو کسی بو نمی بره زهرا ابراهیمی یادتون رفت ..اخه به انم می گن تجاوز خودش دوست داشت
چهار‌شنبه 29 اردیبهشت 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.