احمدی نژاد : مردم آمریکا و اروپا، ایران را نقطه امید خود می‌دانند , دولت بعدی انقلابی‌تر از دولت کنونی خواهد بود‌

احمدی نژاد : مردم آمریکا و اروپا، ایران را نقطه امید خود می‌دانند 
دولت بعدی انقلابی‌تر از دولت کنونی خواهد بود‌

به گزارش فارس محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز پنجشنبه در دومین روز از سومین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد‌ با اشا‌ره به مأیوس شدن مردم آمریکا و اروپا از حاکمان خود، اظهار داشت: امروز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها به عنوان یک دولت و یا کشور مطرح نیست بلکه نقطه اتکا، نشاط و انگیزه برای تمامی ملت‌های جهان است. مردم آمریکا و اروپا از حاکمان خود مأیوس شده‌اند و اکنون نقطه امید خود را ایران می‌دانند.

وی افزود: حرکت به سوی دنیای حق و عدالت از ایران اسلامی آغاز شده است، دوره ظالمان و دیکتاتورها به سر آمده و به فضل خدا به زودی بساط ظلم و استکبار از جهان برچیده می‌شود.

احمدی‌نژاد خطاب به مدیران استان کهگیلویه ‌و بویراحمد گفت: شما و ملت ایران باید قدر خود را بدانید، زیرا چنین حکومتی که زمینه‌ساز حکومت عدل الهی است در طول تاریخ سابقه نداشته و بسیاری از انبیاء الهی‌ آروزی زیستن در این حکومت را داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به‌ توانمندی‌ها و منابع استان کهگیلویه‌ و بویراحمد، این استان‌ پشتوانه اقتصاد ایران است، بر ضرورت‌ سرمایه‌گذاری در صنایع بومی و محلی تأکید کرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه می‌شود بسیاری از صنایع بزرگ و هزینه‌بر را در استان ایجاد کرد اما ممکن است اشتغالزایی و ارزش افزوده چندانی نداشته باشد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن‌ امکانات طبیعی همچون جنگل و آب‌ می‌تواند در تولید گیاهان دارویی، کشاورزی، پرورش ماهی و محصولات مرتبط کارایی بیشتری داشته باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه استان کهگیلویه ‌و بویراحمد از هر لحاظ جزو مناطق بکر ایران است و می‌تواند با همت مضاعف و کار مضاعف به سرعت به استان نمونه کشور تبدیل شود، عنوان کرد: من این قول را می دهم که هر چقدر از ظرفیت‌های استان برای توسعه و آبادانی استفاده شود اعتبارات و بودجه مورد نیاز آن تأمین خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راه شناختن توانمندی‌ها و امکانات واقعی استان، همدلی مسئولان، داشتن عشق و علاقه واقعی به مردم، غفلت نکردن از کارهای کوچک و جزئی آنان است و نباید برای توسعه این استان و یا کشور الگوهای خارجی را مدنظر قرار داد.

siya48 - آلمان - کلن
آره.اتفاقا همسایه های‌ ما میگن کی‌ احمدی شما میاد ما رو از دست دولتمون خلاص کنه.به دموکراسی برسیم.....
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

pandora - آلمان - آلمان
روز به روز حالش خراب تر میشه.چیزی نمونده توی امین اباد بستری شه:))
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

ashka - فرانسه - پاریس
این اولین باری است که یک ربع تمام فکر می کنم و نمی دانم چه بنویسم. به کلی هنگ کردم. از خودم خجالت می کشم که ایرانی ام.
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

SATTARKHAN - کانادا - تورونتو
راست میگه اینجا دخترها دلشون لک زده واسه اینکه کتک بخورن و تحقیر بشن و گشت ارشاد داشته باشن.تازه مردم از اینکه به جای مسجد مدرسه زیاد دارن خیلی ناراحت هستن.
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

shirzan - آلمان - برلین
زرشک سنار بده آش به همین خیال باش
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
دهان این ولد زنا را باید سرب داغ ریخت من نمیدانم این حروم زاده از زیر کدام بوته به بار اومده
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
برو بمیر بیچاره عوضی !! البته بماند که من دوست های زیاد اروپایی دارم که از این مردکه خوششون میاد!!!
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

shown - امریکا - دیترویت
اگراینطوریه بیچاره مردم امریکاواروپاکه به کجاامیدبستن مردم ایران که خیری ندیدن ازاین امیدبستن حالامردم اروپاوامریکارونمیدونم واقعااین ادم چی فکرمیکنه که این حرفارومیزنه حالامیگیم خودش نمیفهمه یعنی مشاوری کسی نداره بهش بگه هرچی به نظرت رسیدبه زبون نیاروهرحرفیرونزن من که موندم توکاراین بابا
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود و سلام حضور ایران هائی عزیز. لعنت خدا و بنده خدا به آن عدالتی که تو قاتل و جانی آن تبلیغ و بخواهی و پیاده کنی‌. زنده با د ایران و ایرانی‌ آزاد اندیش.
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

nikiniki12 - المان - المان
مردم امریکاواروباوافریقاو......ازقیافه توقاتل تیرخلاصزن متنفرند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
تهوع...تهوع..تهوع.همین. raha1984 - المان - هامبورگ . دوست عزیز تعجب نکن که محبوب خل و چلهاست.نئو نازیستها. شیعیان مفتخور عراق و لبنان و تعدادی زنان دیوانه ی اروپائی از این لاشخور اسلام خوششان می اید.
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

Ezhaq - ایران - تهران
کی این کشور تکه تکه می شه که احمقی نژادها نیز با آن تکه تکه بشن مردشور این وطن ببره که شده مردشور خانه انبیاء الهی مادر کلاغ ها‌ مادر اجنه ها ..
جمعه 24 اردیبهشت 1389

SIAVASHOMA - انگلیس - منچستر
فقط تف تو ذاتت. دروغگوی بی همه چیز .خودت که نمیفهمی و ابرو هم واسه ما نگذاشتی
جمعه 24 اردیبهشت 1389

dorssa - المان - دورن
سلام raha1984 - المان - هامبورگ اون دوستان اروپأیی نمی‌دونن یه من ماست چقدر کره میده تو ایران وگرنه خوششون نمی‌اومد
جمعه 24 اردیبهشت 1389

farzad_s - ایران - تبریز
شرکت کشک احمدی عرضه میکند: انواع کشک گوسفندی - گاوی- شتریو...
جمعه 24 اردیبهشت 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
شات اااااااااااااااااااااااااپ....
جمعه 24 اردیبهشت 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
یعنی دولت بعدی تهوع آورتر از دولت کنونی خواهد بود؟
جمعه 24 اردیبهشت 1389

miniator - ایران - تهران
هههههههههه.اااااااهههههههه.هاهاههههههه.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

lioyd - کانادا - مونترال
pandora - آلمان - آلمان دمت گرم باحال نوشتی
جمعه 24 اردیبهشت 1389

ashozartusht - آلمان - برلین
SATTARKHAN - کانادا - تورونتو ... با حال گفتی دوست من
جمعه 24 اردیبهشت 1389

abdozdak - آلمان - کلن
بیچاره روانی شده مثل اینکه خیلی بهش فشار میاد روسها از بغل و چینیها هم از عقب کالاهای بنجولشون رو بهش اماله میکنند بعد میخواد تو بویراحمد بوق تولید کنه تا توش فوت کنه.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
تنها کاری که این روان پریش بلد است همین است او به این طریق می خواهد تخریب روحیه کند و ثبات کاذب حکومت جنایت و خون را القا کند. چون دیو خناس و شیاطین به او و رهبرانش فرمان می دهند و اختیار شان در دست آنهاست. ما باید از خداوند این را بخواهیم. خداوندا پناه میبرم به تو از شر دیو طعنه زن دروغگو.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

Soli14 - ســـوئـــد - استــــکـــهلم
واقعآ سخنان گوهربار محمود آقا رو باید با آب ... نوشت آدم از این همه هوش و زکاوت لذت میبره باید هم همینطور باشد باید هم مردم اروپا امریکا و سایر ملل جهان با این همه فقر گرسنگی بیکاری دزدی جنایت بی عدالتی نبود آزادی بیان عقیده فکر نظر اندیشه قلم لباس ووووو... و از همه مهم تر نداشتن مسئولینی با این همه پاکی صداقت و دلسوز نسبت به مشکلات جامعه شجاع بی باک جسور و حاکمانی که شب و روز فقط و فقط بفکر این هستند که چطور پس مانده های غذای مردم ایران را برای دیگر ملتهای فقیر و گرسنه برسانند تا آنها هم از گرسنگی تلف نشن باید هم دیگر ملتها چشم امیدشان به دولتمردان ایران باشد و نسبت بزندگی مردم ایران حسادت کنند وآرزوی چنین نعماتی را داشه باشند منکه از این همه آزادی وآسایشی که در ایران وجود داره احساس غرور میکنم و لذت میبرم ..
جمعه 24 اردیبهشت 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
من تا حالا فکر میکردم که این احمقی نژاد یک آدمکش و دروغگوی حرفه ای هستش. ولی با این حرفها متوجه شدم که این جانور ولی وقیح یک دیوانه زنجیری هستش و ازش نباید توقع زیادی داشت. ایکاش میتونست بیاد اینجا تا مورد معالجه قرار بگیره. اگرچه با این وضع و حالی که داره معالجه هم نمیشه ولی حداقل جامعه ایران از شرش خلاص میشه.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

dara20 - ایران - تهران
پدر سگ حراف دروغگو. تف به گور.. که تو را پس انداخت. تن لش بی خاصیت مزدور.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

porharfi - هلند - آرنم
احمدی نژاد گفته:دوره ظالمان و دیکتاتورها به سر آمده و به زودی بساط ظلم و استکبار. بر چیده میشود... (این یعنی..اول خودتان آقایان ملاها...!!)
جمعه 24 اردیبهشت 1389

hadirm - ایران - خوزستان
درود بر تو ای مرد خستگی ناپذیر . با قدرت و نیرو هر چه بیشتر به خدمت گذاری به مردمت نه به کسانی که شاید و احتمالا نامی ایرانی دارند و بعضی ها یشان تازه میخوان با ربع ساعت به مغز اکبندش فشار بیاره طفلک .مگه هر که گفت ایرانیم قبوله . تازه مگه هر گردی گرده میشه . خطاب به aska فرانسه - پاریس و همه کسانی که تفکراتی مانند او دارند. برای ما مردم ایران نه شما و نه نظرایتان به اندازه یک پول سیاه ارزشی نداره. ایرانی باشی و یا نباشی . قدر زر زر گر بداند قدر گوهر گوهری. قدر حق را تو ندانی چون زحق بی خبری. قدر عقل را تو ندانی چون زه آن بی بهره ای.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
شعر منتشر نشده ای از مقام معرّر رهبری. گویند مرا نزاد مادر.... صادر شده‌ام ز---استر. رهبر شده‌ام به ملک ایران.... با زور سپاه و پول اکبر. محبوب قلوب مسلمینم.... با چوب و چماق و ضرب خنجر. ملت همه شاکرند و خشنود.... زین کشتی و این سکان و لنگر. ما چون پدر و، نظام مادر.... مردم همه خواهر و برادر. با رفتن «میر» و «شیخ» و «ممد».... دارم به عوض شغال و عنتر. «محمود» شده است در کنارم.... با هاله‌ی نور و عشوه‌‌ی خر. تاج سر مسلمین عالم.... با سیر و پیاز ِ چین کافر. با همت سوسک و لاشه‌ی موش.... فاتح شده‌ام فضا و اختر. نفت ار سر سفرها نبردیم.... سیرند همه ز کاه و شبدر. از شادی این عدالت و دین.... گویند مرا به صوتِ اَنکر. «هر کس که مخالف تو باشد.... یا دم زند از حق برابر. گردند موافقت به زودی.... با شیوه و راه و رسم بربر. اکنون چو «علی» ماند و حوض‌اش.... یک دست شدهِ نظام و رهبر
جمعه 24 اردیبهشت 1389

nima2 - امریکا - اتلانتا
بخواب بابا میمون
جمعه 24 اردیبهشت 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
ای خواریتو ببینم
شنبه 25 اردیبهشت 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
"مردم آمریکا و اروپا از حاکمان خود مأیوس شده‌اند و اکنون نقطه امید خود را ایران می‌دانند."باید اعتراف کنم علیرغم تجربه طولانی هرگز تاکید میکنم هرگز سخنی تا این حد سخیف و خنده آور نشنیده بودم،واقعا خودشم میدونه چرت و پرت میگه؟؟یعنی نمیدونه؟؟.
شنبه 25 اردیبهشت 1389

nima2 - امریکا - اتلانتا
این میمون توی وقاحت درست مثل ولی وقیحشه - واسه همین علی شیره ای دوستش داره
دوشنبه 27 اردیبهشت 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.