آیت الله سبحانی خطاب به رئیس جمهور:موانع محدودکردن جمعیت را بردارید

آیت الله سبحانی خطاب به رئیس جمهور:موانع محدودکردن جمعیت را بردارید

آیت الله جعفر سبحانی در نامه ای به رییس جمهور ضمن حمایت از برنامه های دولت در زمینه جمعیت، خواستار اصلاح و رفع برخی موانع در این زمینه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن کامل این نامه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور انور جناب آقای دکتر احمدی نژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با اهدای سلام
امید است وجود مبارک قرین صحت و سلامت بوده و خدمات ارزنده شما مقبول درگاه الهی گردد.
طی مذاکره حضوری در دیدار قم، یادآور می شود که تحدید نسل به مصلحت نظام و کشور نیست و خوشبختانه جنابعالی نیز با این نظر موافقت نموده که مایه خوشحالی است و اقدام شجاعانه حضرتعالی در مورد پرداخت یک میلیون تومان برای هر نوزاد ایرانی، خود گامی در شکستن این طلسم است، ولی موانعی در کار است که باید برچیده شود تا این اقدام به نتیجه مطلوب برسد.
اینک این موانع:
1-وجه پرداختی بیمه فرزند چهارم، توسط بیمه کننده (پدر) بیشتر از فرزند سوم است.
2-سهام عدالت به فرزند سوم به بعد پرداخت نمی شود.
3-عدم صدور کوپن کالاهای اساسی برای فرزندان سوم به بعد.
4-تابلوهای (فرزند کمتر، زندگی بهتر)
5-بستن لوله های مرد و زن به صورت مجانی
6-پرداخت یک میلیون تومان فقط به فقرا، آن هم مشروط به تادیه مبلغی ماهانه از طرف خودشان که چه بسا پدر و مادر نتوانند این مبلغ را پرداخت کنند.
در پایان موفقیت جنابعالی را از خداوند متعال خواهانم.

mehdi_30ya30 - ایران - تهران
من همیشه فکر میکردم چون انسان موجودیست ناطق و چون نطق در صورت وجود عقل ادا خواهد شد در نتیجه انسان موجودیست عاقل. اما اگر نام این افراد را انسان بگذارید من حرف خود را با کمال سر افکندگی پس خواهم گرفت ,وسلام
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

parsimehr - ایران - تهران
احمدی نژاد از نظر فکری کپی برابر اصل خمینی جاهله . تقریباً هر چی گفته تا به امرو خمینی 20 سال پیش این رو گفته نمونه اش . نابودی اسرائیل . مبارزه با بی حجابی . افزایش جمعیت . دشمنی با آمریکا . سرکوب مخالفین و .. ( قابل توجه جنبش سبزایی که هی از راه امام جون حرف می زنن !! )
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
یه کلامم از اخونده دانا...برادر پت و مت راجع به اوضاع مملکت دارن مشورت میکنن...لول. خدایا چنان کن که انجام کار تو خشنود باشیو ما رستگار....
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
میگن یک دیوانه سنگی به چاه انداخت 1000 عاقل هم نتوانستن درش بیاوردند خدایا میهن ما را از این تخمه های متجاوز وحشی ازاد بفرما
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
جناب رئیس جمهور بیا یه لطفی کن به بچه های بنده که در چین و روسیه و..شرکت های مختلفی دارند از لباس و کفش خوراکی می خوان از خارج بخرن و داخل کشور وارد کنن و از پولش استفادش تو اسپانیا و امریکای جنوبی هتل و قمارخونه بخرن اجاز بدهید لطفا شب ها در ایران زودتر شروع شود انرژی برق هم کمتر مصرف میشود...و مردم بدبخت در کناری بیکاری و گرسنگی و اعتیاد تند تند بچه چاپ کنن از نوع اسلامیش مسلمه دیگه..نمونه پیشرفته این طرح در هند و پاکستان و افریقا نشانه حضورتون هم هست پس یالله جناب خود ریاست شده جمهور میکروفن را بگیرید دستتون و جار بزنید بچه تولید کنید..
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

mdice7 - ایران - تهران
من هم پیشنهاداتی دارم،1- جمع آوری تمامی وسایل پیشگیری از قبیل کاندوم ویا حتی میتوانیم آنها را آلوده به فلفل و اسید و .. و دیگر مواد سوزنده کرد تا کسی استفاده نکند2- جمع آوری تابلوهای فرزند کمتر،زندگی بهتر و نصب تابلوهای تحریک کننده، مثل عکسهای محرک در سطح شهر،3- پخش فیلمهای پورنو هر شب ساعت 10 به بعد تا اذان صبح4- تمامی خطبا و مداحان روایات پورنو از پیغمبران و ائمه در منابر و تکایا ذکر کنند5- در مدارس و مهد کودکها به کودکان آموزش داده شود تا به پدر مادر خود فشار بیاورند تا وارث زیاد کنند6- پخش قرصهای ویاگرا و.. در بین سالمندان7-اعدام زنانی که شکم برجسته ندارند8- تشریح روشهای مقاربت توسط رهبر در سخنرانی های هفتگی و.. حساب کنید توی یک خونه 50 متری 12 تا پسر و 11 تا دختر باشند، چه شود!؟؟
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

condor - ایران - سبزوار
اوج عقب موندگی وجهل دین رو رو ببینیدکه مثلا این فسیلهای ماقبل تاریخ اخر فهم و کمال ان هستند که شدند مرجع تقلید و ملت حتی دستشویی رفتنشونم باید از اینا تقلید کنن ولی شعورشون از یک گربه هم کمتره نمونش این اراجیفی است که میگن
پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1389

SIAVASHOMA - انگلیس - منچستر
کاش میشد همه مردهای ایرانی از طریق زن و خواهر و مادر طرفداران این نظام کثیف به افزایش جمعیت کمک میکردن. طرفدارهای سیاست احمدی نژاد میتونن این لطف رو بکنن که جوونهامون از طریق خانواده هاشون بتونن به افزایش جمعیت کمک کنن. نکنه منتظر فتوای رهبرشون هستند و اونوقت با خیال راحت این کارو انحام میدنو میرن تو بهشت.
جمعه 24 اردیبهشت 1389

nima2 - امریکا - اتلانتا
از الاغ به میمون، از الاغ به میمون . راهکار دارم بگم
جمعه 24 اردیبهشت 1389

kingstar110 - ایران - ایران
من که هنگ کردم. فرزند بیشتر=گشنگی+بیکاری+عدم تربیت صحیح فرزندان + نیاز به مسکن بزرگتر + شهریه تحصیل و دانشگاه +.... کدوم احمقی حاضره بچه بیشتری بیاره تو این دوره و زمونه؟
جمعه 24 اردیبهشت 1389

vahid22 - آلمان - هامبورگ
من یه سوال اساسی برام پیش اومده؟این دین با این علما!!!چرا هنوز طرفدار داره؟!!
شنبه 25 اردیبهشت 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.