شلیک مشکوک به تاجر بازار

شلیک مشکوک به تاجر بازار

تاجر بازار بامداد روز گذشته در محل سکونت خود از سوی فرد یا افراد ناشناسی ، هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 10 دقیقه بامداد روز گذشته، بستگان یک تاجر وقتی پس از چند بار تماس، نتوانستند با او صحبت کنند، با نگرانی عازم محل سکونتش در خیابان ولی‌عصر (عج) شدند و پس از گشودن در با جسد تاجر میانسال به نام اسدالله روبه‌رو شدند که از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود.

آغاز تهدید

به دنبال این ماجرا، موضوع جنایت به ماموران کلانتری 101 تجریش گزارش شد و با عزیمت آنها به محل، موضوع به بازپرس محمدحسین شاملو گزارش شد.

با حضور بازپرس ویژه قتل تهران در محل، مشخص شد عامل یا عاملان این جنایت از آشنایان مقتول بوده‌اند و آنها پس از حضور در محل، مقتول را در اتاق خواب غافلگیر کرده و با شلیک به وی، اقدام به صحنه‌سازی برای سرقت کرده‌اند تا نشان دهند این جنایت به انگیزه سرقت انجام شده است.بررسی‌های اولیه در محل نشان داد، مقتول، تاجر دانه و بذر بوده است و همسر و فرزندانش در خارج از کشور زندگی می‌کنند. او نیز بیشتر اوقات خود را در منزل مادرش به سر می‌برد و هنگامی که به محل سکونت خود بازگشته، از سوی افراد آشنا که مقتول از آنها پذیرایی کرده به قتل رسیده است.

با دستور قضایی از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی، جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده این جنایت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. آخرین خبرها حاکی است با بررسی مقدماتی 2 مظنون در ارتباط با این حادثه دستگیر شده‌اند که تحقیق از آنها ادامه دارد.

zartusht67 - المان - المان
زمان شاه خدا بیامورز یک جا قتلی اتفاق میافتاد همه تعجب میکردند الان دیگه نرمال شده ایران شده مثل زمان گانگسترهای امریکا اینهم از برکات جمهوری اسهالی
جمعه 10 اردیبهشت 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.