عابدزاده : فکر مى کردم پرسپولیس خانه من است , باید به حال فوتبالی که در آن اسطوره هایش قیمتی ندارند گریه کرد

عابدزاده : فکر مى کردم پرسپولیس خانه من است

دروازه بان اسطوره اى فوتبال ایران پس از اتفاقات تلخ دیروز گفت:باید به حال فوتبالى که در آن اسطوره هایش قیمتى ندارند گریه کرد.
احمدرضا عابدزاده در خصوص درگیرى پیش آمده در ساختمان باشگاه پرسپولیس گفت: من براى فیزیوتراپى به دفتر باشگاه پرسپولیس رفتم که در آنجا با یکى از لیدرهاى این باشگاه روبرو شدم. همان شخصى که چند روز پیش در ورزشگاه به من توهین کرد روزى هم عکس من را پاره کرد و امروز باز هم به من توهین مى کند.مربى تیم فوتبال استیل آذین اظهار داشت: فکر مى کردم پرسپولیس خانه من است و در خانه خودم امنیت دارم. من سال ها پیراهن این تیم را بر تن داشته ام و سال ها براى این تیم زحمت کشیده ام ، حالا کسانى را در این باشگاه مى بینم که هیچ ارتباطى به پرسپولیس ندارند و به راحتى به من توهین مى کنند. من همیشه هواداران این تیم را دوست دارم و پرسپولیس را تیم خودم مى دانم. پرسپولیس از آن کسانى است که در دل طرفدارانش جاى دارند ، همان هایى که به عشق ما در ورزشگاهها فریاد مى زنند.عابدزاده به درگیرى روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت:دو نفر در باشگاه به من حمله کردند و من هم از خودم دفاع کردم. اینها همان کسانى هستند که یک روز هم به افشین پیروانى فحش مى دادند ، روزى هم به همین على دایى توهین کردند. براى اینها بزرگان فوتبال ارزشى ندارند. اینها به على پروین هم توهین مى کنند. در این فوتبال بزرگ تر ها و اسطوره ها دیگر احترامى ندارند. باید به حال فوتبالى که اسطوره هایش دیگر هیچ ارزش و قیمتى ندارند گریه کرد.مربى دروازه بان هاى استیل آذین در پایان گفت: پرسپولیس براى من با این آدم ها خیلى فرق دارد. پرسپولیس را به خاطر هواداران واقعى اش دوست دارم که همیشه به ستاره هاى قدیمى این تیم احترام گذاشته اند. پرسپولیس در قلب من و همه بازیکنان قدیمى اش باقى مى ماند.
درگیرى عابدزاده درباشگاه پرسپولیس با یک لیدر

احمدرضا عابدزاده، مربى سابق دروازه بانان تیم پرسپولیس دیروز براى فیزیوتراپى به محل این باشگاه مراجعه کرد اما حضور او آبستن حوادث عجیبى بود.
عابدزاده پس از ورود به باشگاه پرسپولیس به طبقه دوم مى رود و در آنجا با یکى از لیدرهاى پرسپولیس روبرو مى شود. این شخص یکى ، دو هفته پیش مصاحبه تندى علیه عابدزاده در یکى از روزنامه ها کرده بود و علیه عابدزاده هم در تمرینات پرسپولیس شعارهایى داده بود. مربى دروازه بانان استیل آذین وقتى با او مواجه مى شود، به او مى گوید:« چرا به خانواده من فحش مى دهى؟» اما لیدر پرسپولیس انکار مى کند و مى گوید او علیه عابدزاده فحاشى نکرده است.پس از این انکار عابدزاده سیلى محکمى به این فرد مى زند و او را به یکى از اطاقهاى باشگاه مى اندازد و در را قفل کرده و به شدت او را مى زند. شدت فریادهاى لیدر پرسپولیس به حدى بوده که بانوان حاضر در باشگاه مى ترسند و حتى یکى دو نفر از آنها غش مى کنند و بقیه هم داد و فریاد سر مى دهند. کارمندان باشگاه هم که متوجه موضوع مى شوند، با کلانترى ونک تماس مى گیرند و ماموران کلانترى سریعاً به محل باشگاه مى رسند و همانجا از عابدزاده بازجویى مى کنند.
عابدزاده در اظهاراتش عنوان مى کند که اول او یعنى لیدر پرسپولیس شروع کرده و چون مى خواسته از خودش دفاع کند ، او را زده است. در نهایت ماموران کلانترى به او مى گویند که باید به محل کلانترى برود و عابدزاده مى گوید که با ماشین خودش مى آید اما ماموران قبول نمى کنند و او را با ماشین کلانترى مى برند اما به او دستبند نمى زنند. نماینده حقوقى باشگاه پرسپولیس هم به کلانترى مى رود تا پیگیر ماجرا شود.عابدزاده به خاطر شکایت شخصى لیدر پرسپولیس بازداشت مى شود.
حبیب کاشانى در محل باشگاه پرسپولیس نبوده و در شوراى شهر مشغول به کار بوده که با او تماس مى گیرند اما کاشانى مى گوید از عابدزاده شکایت نکنید تا خودم بیایم. علیپور مسئول روابط عمومى باشگاه پرسپولیس نیز در مصاحبه اى اعلام کرده که ما کسى را نفرستادیم باشگاه استیل آذین را به هم بریزیم اما آنها فرستادند.

آخرین خبر:عابدزاده و لیدر پرسپولیس آشتى کردند


احمدرضا عابدزاده دیروز در باشگاه پرسپولیس با یکى از لیدرهاى این تیم درگیر شد و کار به کلانترى کشید.پس از این اتفاق عابدزاده چند ساعتى در کلانترى ونک بازداشت بود اما در نهایت طرفین با هم آشتى کردند تا در آستانه بازى حساس پرسپولیس و استیل آذین این مشکل ختم به خیر شود


sma2009 - المان - المان
پرسپولیسو اشغال کردنند
جمعه 10 اردیبهشت 1389

lioyd - کانادا - مونترال
باید به حال فوتبالی که اسطوره هایش دستمال به دستان تظاهرات طرفداران رژیم برو هستند گریست. تو نبودی که 22 بهمن اومدی جلو دوربین صدا و سیما اون اراجیف رو گفتی ?تو اسطوره ای? تو هم مثل قطبی یک ادم خودفروخته ای. تو هیچوقت حتی پیش ما پرسپلیسیها اسطوره نبودی بلکه رفتار زشتت باعث سرافکندگی ما بوده.
جمعه 10 اردیبهشت 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
این عابدزاده سرور هر چی‌ فوتبالیسته ، مخصوصا این کیسه کشهای لگن
جمعه 10 اردیبهشت 1389

katrina - اسکاتلند - لندن
عابدزاده دوستتداریم ای ملت نمک نشناس دوباره بیایید اراجیف بلغورکنید...
جمعه 10 اردیبهشت 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
لیدر محترم دو تا موبایل هم داره! این لیدرها تنها چیزی که براشون مهم نیست، تیمه؛ اکثرا هم یه مشت ادم بی‌سواد، بی‌ادب و شاخ شکسته و البته با قدرت هستند که در تیم استقلال و پرسپولیس خیلی خوب توانایی برکناری مربی و حتی مدیر عامل را دارند!
جمعه 10 اردیبهشت 1389

pandora - المان - المان
خوبه معنی اول شروع کردنم فهمیدیم!!!!!!!!!. لیدرهاکه معلوم الحالن اما این اعمالی که عابدزاده انجام داده قابل دفاعه?تو رو خدا پرسپولیسیها کورکورانه طرفداری نکنن.نه رفتار لیدر درست بوده نه عابدزاده نه رفتار کاشلنی و دایی و باشگاه توی این چند ماه با یه اسطوره ی محبوب ملی .
جمعه 10 اردیبهشت 1389

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
احمد بادمجون اونیکه تو را ساخت اس اس بود سرور لنگیها تو هم واسه یه کم پول بیشتر رفتی لنگی شدی و هر چی تو دهنت بود به تیمی که تو را به فوتبال معرفی کرد بدو بیراه گفتی.تو خودت به بزرگانت احترام گذاشتی?نه از قدیم وندیم گفتند خودم کردم که لعنت بر خودم باد.
جمعه 10 اردیبهشت 1389

irooni2009 - ایران - تهران
جمع کن بابا تو دیگه چوب خطت پرشده هی خلاف میکنی باید چون یه زمانی مثلا استوره بودی چشمپوشی کنن .
جمعه 10 اردیبهشت 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
اوه اوه چه از خود راضی اسطوره زررررررررررررررررررررررررررررشک برو عمو اسطوره بودن فقط به بازی نیست(خداییش یکی از دروازه بانهای خوب تاریخ ایران بود) به اخلاقه من این آقا را بیوگرافیشو کامل می دونم از اون موقع که تو تیم تام اصفهان بود تا وقتی که دورش تموم شد و از فوتبال خداحافظی کرد تنها چیزی که این بشر نداره فرهنگو ادبو اخلاقه
جمعه 10 اردیبهشت 1389

irooni2009 - ایران - تهران
جمع کن بابا تو دیگه چوب خطت پرشده هی خلاف میکنی باید چون یه زمانی مثلا استوره بودی چشمپوشی کنن .
جمعه 10 اردیبهشت 1389

esfahan_20 - ایران - اصفهان
وقتی پرسپولیس و استقلال زیر نظز رژیم دیکتاتوری باشد دیگه معنی نداره اسطوره.همانطورکه تاج اشغال چون قبلا توی بسیج سیدعلیخان اصفهان بود حالا کجاست?
جمعه 10 اردیبهشت 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
یکی از علی دایی خوشم میاد یکی از عابدزاده.. یه بار از نزدیک دیدمش بهش یه بسته آدامس دادم!
شنبه 11 اردیبهشت 1389

mashadi_in_sydney - استرالیا - سیدنی
فکرکجای دنیا از این خبراست?
شنبه 11 اردیبهشت 1389

$persian$ - ایران - تهران
کسی که به خودش بگه اسطوره بعد یقه 4تا جوونی که کله اشون بوی قرمه سبزی میده رو بگیره اسطوره نیست
شنبه 11 اردیبهشت 1389

$persian$ - ایران - تهران
کسی که به خودش بگه اسطوره بعد یقه 4تا جوونی که کله اشون بوی قرمه سبزی میده رو بگیره اسطوره نیست
شنبه 11 اردیبهشت 1389

ehsan_14 - اتریش - وین
از هر چی بگذریم همشون سرور استفراقیها هستند.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

reza74000 - ایران - تبریز
البته باشگاه لنگی ها از قدیم جای لات و لوتا بوده از بازیکن مربی لیدر تا سرپرست و مدیر ما که آدم حسابی ندیدیم بینشون اینها هم همون رویه رو ادامه میدن.. عابدزاده اگه آدم بود استقلال می موند همون جایی که مشهورش کرد و از تصدق سرش به همه جا رسید...مشخصه لیاقتش همون لنگستان و بس...
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.