دختر مطلقه توسط پدرش به قتل رسید

دختر مطلقه توسط پدرش به قتل رسید

زن جوانی که با پدر و مادرش زندگی می‌کرد بر اثر جراحات متعدد و همچنین شکستگی جمجمه به قتل رسید.

به گزارش فارس ،‌ ساعت 4 بامداد 6 فروردین امسال مأموران کلانتری 164 قائم از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع پیدا کردند که زن جوان حدود 30 ساله‌ای به نام مریم توسط پدر و مادرش به علت شکستگی سر به بیمارستان انتقال پیدا کرده ، اما دقایقی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی ، به دستور شهریاری ، بازپرس شعبه هفتم ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات ابتدایی از پدر مریم به نام اسماعیل 67 ساله ، وی در خصوص نحوه فوت دخترش به کارآگاهان گفت: در ساعت 2 بامداد دخترم که از مدت‌ها پیش برای خرید گوشی تلفن همراه درخواست مبلغ 500 هزار تومان را از من و همسرم کرده بود ، با مادرش درگیری لفظی پیدا کرد که ناگهان به علت عدم توانایی در نگهداری تعادل خود، به سمت اتاق پذیرایی پرت شد و از ناحیه سر دچار شکستگی شد که با وجود انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه تحققات خود از پدر و مادرم مریم، با تناقض‌گویی آنها درباره نحوه فوت دخترشان رو‌به‌رو شدند که در ادامه و با اخذ نظریه پزشکی قانونی مبنی بر شکستگی جمجه سر از ناحیه پشت، بار دیگر تحقیقات از پدر مریم آغاز شد.

با توجه به ارائه دلایل و مدارک و اثبات تناقض‌گویی‌های این فرد، وی لب به اعتراف گشود و در اعترافات خود به کارآگاهان گفت که دخترش را با دست به عقب هل داده که همین امر باعث پرت شدن دخترش از بالای پله آشپزخانه به پایین و برخورد شدید او با زمین از ناحیه پشت سر، شده است.

متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: از چندی پیش دخترم مریم دائماً بهانه می‌آورد که مدل گوشی تلفن همراهش قدیمی شده است و قصد دارد تا یک گوشی تلفن همراه جدید بخرد که به همین منظور به 500 هزار تومان پول نیاز داشت و از آنجایی که من در آن زمان این مبلغ را در اختیار نداشتم به او قول دادم تا هزینه خرید موبایل را تا پایان فروردین سال جدید در اختیار او قرار دهم که او هم پذیرفت اما پس از گذشت مدتی او با طرح این موضوع که به عروسی یکی از دوستانش دعوت شده و باید تا آن زمان گوشی تلفن همراهش را تعویض کند، مجدداً بهانه‌گیری‌های خود را آغاز کرد.

وی افزود: همین موضوع باعث شد تا میان او و مادرش در شب حادثه مشاجره لفظی ایجاد شود و من هم که قصد داشتم تا مانع از ادامه این مشاجره باشم، دخالت کردم و با دستم او را به عقب هل دادم که ناگهان تعادلش به هم خورد و از بالای پله آشپزخانه به پایین پله پرتاب و از پشت سر به شدت با زمین برخورد کرد که همین موضوع باعث مرگ او شد.

بازپرس جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات ادامه یافت تا اینکه مشخص شد این زن جوان مطلقه بوده است و با پدر و مادرش زندگی می‌کرده است. همچنین مشخص شد روی بدن این زن جوان آثار ضرب و جرح وجود دارد که نشان از درگیری‌های قبلی این خانواده دارد و همین امر باعث شد تا فرضیه وقوع قتل عمد قوت بگیرد. این مرد میانسال در حال حاضر به اتهام قتل عمد با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

asal.bano - انگلستان - بریستول
حال ادم به هم می خوره از این همه بی عدالتی. جون ادمیزاد چه بی ارزش شده این روزها. هر کسی به خودش اجازه میده که به زندگی شخص دیگری پایان بده با بهانه های واهی :(
شنبه 14 فروردین 1389

mashghe eshgh - سوئد - گوتنبرگ
خدا نابود کند این پدر ابله واحمق را که با دست خودش گور دختر جوانش را کند خدا رحمتت کند عزیزم
شنبه 14 فروردین 1389

m.noor - امارات - شارجه
مرگ برفقر
شنبه 14 فروردین 1389

motekhasses_dk - دانمارک - کپن
سلام من عضو جدید هستم
شنبه 14 فروردین 1389

ashozartusht - آلمان - برلین
همه این بد بختیا از بی پولیه
شنبه 14 فروردین 1389

motekhasses_dk - دانمارک - کپنهاگ
سلام من عضو جدید هستم
شنبه 14 فروردین 1389

karkas - ایران - اصفهان
۶۷ میانسال؟( به هر حال ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،) روحش شاد.
شنبه 14 فروردین 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
motekhasses_dk....سلام دوست عزیز ...خوش اومدی
شنبه 14 فروردین 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
motekhasses_dk - دانمارک - کپنهاگ.... از اصفهان نصف جهان سلامی به سبزی بهار بتو عزیز. به جمع ما خوش امدی
یکشنبه 15 فروردین 1389

fanta - فرانسه - نانت
ایول غیرت!!!
یکشنبه 15 فروردین 1389

Candy - کانادا - کانادا
خدا اولاد بد نسیب هیچکس نکنه. کسی تا نداشته باشه نمیفهمه که چقدر عذاب داره.
یکشنبه 15 فروردین 1389

Atila444 - ژاپن - کیوتو
باید دید آقا در این مورد نظرش چیه؟ شاید این هم تقصیر دشمن است
یکشنبه 15 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
در اسلام کشتن فرزند قصاص ندارد بشتابید ..
دوشنبه 16 فروردین 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.