نیک آهنگ کوثر : لطفا سر کار نروید , ماجرای ارتش سایبری ایران متعلق به دولت - طنز

نیک آهنگ کوثر : لطفا سر کار نروید ,
ماجرای ارتش سایبری ایران متعلق به دولت

دیروز هم نوشته بودم، امروز هم می‌نویسم! حواس‌تان به این فرورتیش رضوانیه باشد! اسم آشنا است؟ دروغ ۱۳ سال ۱۳۸۴ یادتان هست؟ کج شدن برج میلاد؟ می‌دانید چه بلایی سر معاملات ملک و املاک در محدوده نزدیک به برج آورد با همان شوخی‌اش؟ حالا فرض کنید فرورتیش اینجا هم پیدایش شده... نتیجه اخلاقی می‌شود راه اندازی بخش «فالس نیوز» یا اخبار جعلی که زیر مجموعه بخش طنز هم محسوب می‌شود. حال اگر خبرنگاران عزیز سایت‌های خبر حواس‌شان نباشد و مطلب شوخی ما را جدی بگیرند، چه اتفاقی می‌افتد؟ راستش وقتی مدیر عامل فرودگاه مهرآباد خبر حمله ارتش سایبری به سایت فرودگاه مهرآباد را تکذیب، اما از عملکرد ارتش سایبری دفاع کرد، فهمیدیم که خبر جعلی ما کار خودش را کرده است. یک مقام رسمی جمهوری اسلامی از ارتش سایبری طوری دفاع کرده که این مجموعه گویی توسط نظام هدایت می‌شود. ماجرا اما آنجا جذاب‌تر می‌شود که یک خبر بخش طنز، شیوه تبلیغاتی جنگ نرم ارزیابی می‌شود، چون رسانه‌های ضد انقلابی از توانایی ارتش سایبری به هراس افتاده‌اند و می‌خواهند به آن اتهام‌زنی کنند تا با استفاده از این شیوه، اذهان عمومی را منحرف سازند.

جان شما این فرورتیش را باید یک جایی قایم کرد! همین‌طوری‌اش دارد از راه دور اذهان عمومی را منحرف می‌کند! چند سال پیش که ماجرای برج میلاد بود، بعدا ماجرای «سمند طلایی» حالا هم حمله ارتش سایبری...

اما اگر خواستید ببینید واکنش مقام رسمی فرودگاه مهرآباد را ببینید، پاراگراف‌های زیر را بخوانید:

"به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرتضی دهقان، مدیر عامل فرودگاه مهرآباد با تأکید بر این که رسانه های خارجی با استفاده از شیوه تبلیغاتی جنگ نرم، در صدد هستند تا تهدیداتی را بر علیه ایران داشته باشند، افزود: پس از آنکه عوامل بیگانه در حوادث پس از انتخابات برای رسیدن اهداف پلید خود ناکام ماندند سعی کردند با طراحی یک توطئه مبنی بر حمله به سایت فرودگاه بین المللی تهران، فضای امنیتی کشور را متشنج کنند در حالی که هیچگونه حمله ای به سایت فرودگاه پورتال مهرآباد صورت نگرفته و این خبر از اساس کذب محض است.

مدیر عامل فرودگاه مهرآباد با تاکید بر اینکه رسانه‌های ضد انقلابی از توانایی ارتش سایبری ایران  به هراس افتاده اند خاطر نشان کرد: به دلیل هراس از توانایی ارتش سایبری بدنبال اتهام زنی به ارتش سایبری هستند  تا با استفاده از این شیوه اذهان عمومی را منحرف سازند."

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
بیخود نیست میگن بسیجی بی مغز و بی ترمز! گل میزنن توی دروازه خودشون! ارتش سایبری درست کردن که به جای حمله به دشمنان سید علی گدا به سایتهای خود رژیم اون هم یک سایت حساس مثل فرودگاه مهرآباد حمله میکنه!!! واقعا این مزدوران رژیم کلافه شدن و نمیدونن چطوری جفتک بندازن! این پیشرفتهایی عظیم علمی که عنتری نژاد روز و شب تو بوق و کرنا میکنه همینهاست! ننگ و لعنت بر اسلام و رژیم نکبت بار اسلامی!
دوشنبه 19 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
دوستان مبارز! (توجه فرمایید) . طبق اخبار رسیده از یکی از منابع موثق؛ رژیم نکبت بار اسلامی قصد دارد در روز ۲۲ بهمن از طریق مهره های نفوذی خود در غالب پذیرایی از حامیان جنبش سبز دست به مسمومیت گسترده بزند تا به اهداف زیر دست یابد: شناسایی موج زیادی از مسموم شدگان در بیمارستانها و کریه کردن چهره جنبش سبز در خیانت به حامیان خود. خواهش میکنم به مردم هشدار دهید در این روز به هیچ وجه از مواد آشامیدنی و خوراکی که در غالب دوستداران و حامیان جنبش توزیع می گردد استفاده نکنند و حتما به صورت گسترده اطلاع رسانی کنید و به دوستان خود در ایران بگویید مواظب این ترفند مکارانه رژیم باشند. (استقلال , آزادی , جمهوری ایرانی)
دوشنبه 19 بهمن 1388

golden111 - ایران - اصفهان
شناسایی موج زیادی از مسموم شدگان در بیمارستانها و کریه کردن چهره جنبش سبز در خیانت به حامیان خود. خواهش میکنم به مردم هشدار دهید در این روز به هیچ وجه از مواد آشامیدنی و خوراکی که در غالب دوستداران و حامیان جنبش توزیع می گردد استفاده نکنند و حتما به صورت گسترده اطلاع رسانی کنید . جنبش سبز همه ی مردم جهان را به جوش اورده مخصوصا مردم ترکیه همه از جنبش سبز حمایت میکنند و اعدام های اخیر را محکوم میکنند درود بر ازادی مرگ بر خامنه ای حرامزاده. نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.
دوشنبه 19 بهمن 1388

DamneD - روسیه - موسکو
خدا به خیر کنه. امیدوارم 22 بهمن کسی آسیب نبینه. خدا لعنت کنه این جماعت ظالم رو
دوشنبه 19 بهمن 1388

B3Da - سوئد - اوپسلا
golden111 - ایران - اصفهان . . zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . با ۱‌ای .دی بنویس عمو جان لوول. یا اگر می‌خوای، با ۲ تا ای.دی بنویسی‌ مواظب باش وقت کپی‌، پست کردن ، جمله‌های ای.دی اول پست نشه تو ای.دی دوم :)). شایعه پراکنی الکی‌ هم نکن ، منبع موثق کیه؟ بغل سر کوچتون؟خجالتم خوب چیزی والا. شما سبزه‌های ۱۳ بدر هم گندشو در آوردید دیگه . در ضمن قبل از اینکه وقتتو صرف تهمت زدن و فحش دادن به من بسیجی‌ ، خائن کنی‌ ،عرض کنم خدمتت که من سلطنت طلب هستم ،، گفتم که ۱ وقتی‌ وقتت حرومه چرتو پرت گفتن نشه.
دوشنبه 19 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
B3Da لوووول. اولین سلطنت طلبی هستید که ازش خوشم اومد.
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

mjh24 - ایران - کرج
B3Da - سوئد - اوپسلا موش بخوره هوشتو اگه اینطور بود ip دوتاشون یکی بود سایت خودش حذف می کرد قبلا هم از این اتفاقات افتاده
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
mjh24 - هزار تا روش برای تغییر آی پی وجود داره. مثلا یکیش استفاده از نرم افزار اولتراسرفه. حالا حالا ها باید وبگردی کنی تا از این چیزها سر در بیاری
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.