مشایی و هدیه تهرانی و عکس فتوشاپی ؟؟

مشایی و هدیه تهرانی و عکس فتوشاپی ؟؟

اسفندیار رحیم مشایی پنجم بهمن‎ماه با شرکت در جلسه هفتگی اعضای جامعه اسلامی وعاظ به سئوالات روحانیون حاضر در این جلسه پاسخ داد که سخنان وی در این جلسه بازتاب‎های زیادی به‎همراه داشت.

حجت‎الاسلام جعفر شجونی، دبیرکل جامعه اسلامی وعاظ، که میزبان رییس‎دفتر آقای احمدی‎نژاد بوده، پس از جلسه اعضای این تشکل با آقای مشایی در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس گفت که مشایی درخصوص عکس خود با هدیه تهرانی اظهار داشته که در این رابطه برخی‎ها شیطنت کرده و با امکانات کامپیوتری فاصله بنده با خانم هدیه تهرانی را نزدیک کرده‎اند که باید گفت عکس منتشر شده غیر واقعی است.

با پی‎گیری‎های خبرنگار پنجره در این رابطه مشخص شد که عکس منتشر شده از آقای مشایی و خانم هدیه تهرانی هنگام تمرین نمایش «روز حسین» به کارگردانی محمدرضا رحمانیان در سالن تئاتر خانه هنرمندان و پس از دیدار مشایی از نمایشگاه عکس هدیه تهرانی (در تاریخ 20 آذر 1388)، تهیه شده است.

با توجه به ایجاد شبهه در این زمینه هفته‎نامه پنجره برای شفاف سازی فضا، چند فریم از عکس‎های وی این دیدار را منتشر می‎کند. هر چند که گفته می شود آقای مشایی مایل است تا به عنوان چهره ای مورد پسند لیبرال مآب ها مطرح شود تا در بزنگاه های آتی از این اقبال به نفع خود سود برد.

اسفندیار رحیم مشایی با حضور در خانه هنرمندان از نمایشگاه عکس هدیه تهرانی دیدن کرد.

اسفندیار رحیم‌مشایی گفت: تصویر من و خانم هدیه تهرانی با کامپیوتر به هم نردیک شده است!

علم‌الهدی،  مشایی را به مگس تشبیه کرد

artosh - ایران - تهران
واسه خانم تهرانی متاسفم که خودش رو 30 میلیون فروخت. بابا این یه عمره بازیگره. یکی از پر درآمدترین بازیگران هم بوده. واقعاً متاسفم.
شنبه 10 بهمن 1388

amoodarya - ایران - شیراز
در اینجا یکی نقش " احمق " را خوب بازی میکنه که خودشو به احمقی زده که حقایق رو ندیده میگیره. و دیگری نقش "جنایتکاران " را خوب بازی میکنه که از پول مردم گرسنه دزدیده و به این میده.
شنبه 10 بهمن 1388

Masoud271 - امریکا - لوس انجلس
بله بله تقیه یعنی دروغ مصلحت امیز که اقایان همه از ان استفاده میفرمایند.ایشان که سهل است 95 در صد فرمایشات رهبر معظم و رئیس جمهور منتخب همه اخوند ها تقیه است.بنابرین اساس کشورمان بوسیله اقایان بر دروغ استوار است.کورش کبیر گفت خدا یا کشور ما را از دروغ حفظ بفرما. دوستان خودتان عاقبت و سرنوشت ملت را حدس بزنید.
شنبه 10 بهمن 1388

bigbizdaret - ایتالیا - فلورانس
همه چیزمملکت درسته فقط فاصله اینا مشکل داره...ای خاک تو سر همتون که تو سرتون به جای مغز پهن پر کردن....مرگ برجمهوری اسلامی
شنبه 10 بهمن 1388

کارگران بدون مرز - ایران - فارس
خودمونیم طرف جو که هیچی اتمسفر گرفتتش بابا به این هدیه بگین اینجور تیپا نزنه /استغفر اله
شنبه 10 بهمن 1388

TAAT - ایران - اردبیل
فاصله که مهم نیست.مهم،پول بی زبان فرهنگ و هنر ایران بود که بابت نمایشگاه عکاسی به یک بازیگر تآتر داده شد.پولی که اگر یک صدم آنرا به چند نگهبان در جیرفت و موزه پارس شیراز و بوعلی سینای همدان میدادیم،شاید امروز شاهد حراج میراث ایران در برابر دیدگانمان برای کلکسیونرهای چشم آبی لندنی نبودیم.آقایان پول کشور را آنطور که دل رمانتیک پسندشان(!)میگوید حاتم بخشی میکنند.گوئی پول مملکت،ارثیه پدرشان است.
شنبه 10 بهمن 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
ا هاهاها. کاریکاتور آخری خیلی باحاله. میرسی . پس جریان تغییر نام احمقی به ا.ن این بوده..براستی که ا.ن برازندۀ قیافه اش هست.
شنبه 10 بهمن 1388

mr. fair - انگلستان - منچستر
کاشکی جدی احمدی نژاد این مثل کاریکاتورش بود انصافا کاریکاتورش از خودش خوشگلتره
شنبه 10 بهمن 1388

سنجاقک - انگلیس - انگلیس
حالا که چی. چه نزدیک. چه دور ..مهم پولهایی هستش که از جیب ملت می کنند تو حیب این فاحشه ها میکنند این هم شد بهانه ..این که جلوی پرده بود برید پشت پرده را ببینید
شنبه 10 بهمن 1388

arsene lupin - ایران - برزخ
30 میلیون نفروخت که 120 میلیون فروخت.
یکشنبه 11 بهمن 1388

siba12 - چین - پکن
من چقدر از این هدیه تهرانی بدم میاددددددد
یکشنبه 11 بهمن 1388

ملکه صبا - ایران - اصفهان
اخی مشایی هم دل داره مگه گناه کرده از اولیا الله شده خوب دله دیگه کاریش نمی شه کرد دل من که واسه اون کاریکاتور اولیه کباب شد
یکشنبه 11 بهمن 1388

playboy972 - ایران - گرگان
اره اقا عکس درست کردن. هدیه خانوم رو در امنیت کامل مورد عنایت قرار دادند که هیچ کس عکس یا فیلمشون رو در نیاوردن. خانم هدیه تهرانی برو ازمایش بده ببین از این حیوون ایدز میدز نگرفته باشی!
یکشنبه 11 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
آخوند که دزدی و غارت و مکاری در ذات پلیدش سرشته شده از کمترین روزنه ای استفاده تا افکار سود جویانه خود را به مردم مذهبی قالب کند و از طرفی افراد غیر مذهبی را به هوای اجرای دستورات مذهبی در کشوری که قوانین آن بر مذهب بنا شده را توجیه کند. حال از واژه تقیه هم همین بهره را میبرد. ریشه تقیه از این حکایت سرچشمه می گیرد که روزی پیامبر اسلام یا امام اول شیعیان یه اتفاق دوستی برای رفع خستگی بر روی یکی از دو سکوهای در خانه ای در بین راه نشسته و توقفی کردند در همین حال فردی شتابان و هراسان را دیدند که در حال فرار است با مشاهده چنین وضعیتی آنها از جا برخواسته در سکوی دیگر خانه جای گرفتند لحظه ای نگذشته بود بعد فرد دیگری با شمشیری آخته که بسیار خشمگین مینمود سر رسیده و از آنها در مورد مشاهده کردن فرد فراری سوال کرد آنها هم جواب داد خیر از زمانی که در اینجا نشسته ایم کسی غیر از تو ندیده ایم........
یکشنبه 11 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
ادامه .... این حکایت در خود پیام روشنی دارد که نه به معنای دروغ است نه به معنای تقلب نه به معنای خدعه و نه به معنای چشم بستن به روی اجرای عدالت و یا حقیقت است. پیام این حرکت این است که اجرای حکم یا قضاوت و تشخیص مجرم یا شاکی باید از سوی قاضی واجد شرایط عادل صورت گیرد تا حقی ناحق نشود و یا ناحقی حق شمرده نشود به همین سادگی. حال این فتنه گران که کشور ما را با قوانین عربی می گردانند و چنان از منابر فریب و دروغ خود مردم را فریفته اند که با آوردن اسم خدا رعشه بر تنشان می افتد و عذاب. تا با راحتی و استفاده از واژه خدا دزدی و دروغ و تقلب و جنایت را انجام دهند و با قیافه حق بجانب آن را اصولی خدایی و دینی بدانند تا جاییکه مردکی دزد و بیمار روانی و جانی را مبعوث شده خدا بشمارند و مردم را موظف به تبعیت از تقلب و فریب و تایید جنایات او می کنند و تهدید کرده که اگر غیر از این باشد آنها با عنوانین محارب و بیگانه و هزاران انگ دیگر شناخته میشوند .......
یکشنبه 11 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
یکی میشود گلشیفته فراهانی که در اوج محبوبیت و ستاره بودن برای حفظ شرف خود و رساندن صدای ملتش راهی غربت میشود. دیگری میشود این خانم و یا دیگرانی که خود را به ملعونترین دشمنان خانگی ایران و ایرانی می فروشند.
یکشنبه 11 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
همانگونه که با وارد کردن مواد مخدر تلاش کردند تا جوانان را بنگی و چرسی مانند خود کنند و هر چند که بسیاری از جوانان و مردم ساده دل و تحت فشار ستم این ظالمان به دام مهلک اعتیاد گرفتار شدند اما قیام اخیر چرت این دژخیمان فاسد را پاره و آنها را متوجه این موضوع کرد که اکثریت جوانان و مردم ایران به چنان رشدی رسیده اند که برای آینده و سرنوشت خود قیام و مقاصد شوم آنها را نقش بر آب کنند هر چند هم که بسیاری از آنان را قربانی مطامع خود کرده باشند اما آنها براین قصدند تا آگاهانه از این دام مهلک فاصله گرفته که در هجمه ی مقاصد شوم این ضحاکان قرار نگیرند و به یاری هموطنان در بند اعتیادشان بشتابند تا انها را از این دام لعنتی در آورده تا با دستان توانمند و افکار بلند خود ایران آباد و آزاد فردا را بسازند.
یکشنبه 11 بهمن 1388

blueberry64 - ایران - تهران
یه زمانی دوتش داشتم این نکبت رو.. اما حالا .. .اوووووووق
یکشنبه 11 بهمن 1388

aghakian - ایران - تهران
آخ که بعضیا چقدررررررررررررر حسودن. خانم تهرانی یک تار مو ی شما را با گلشیفته وطن فروش عوض نمی کنیم اون لایق همون غربیهای وحشیه که به قول خودشون بیشتر از نصفشون حرام زاده هستند .خانم تهرانی تو بهترین هنر پیشه زن ایرانی هم از نظر اخلاق هم از نظر هنر بازیگری
دوشنبه 12 بهمن 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.