کاریکاتورهای جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی - بخش ۲۱ و ۲۲

کاریکاتورهای جدید خانواده درگیر - اثر مانا نیستانی - بخش 21 و 22

خانواده درگیر 21 - اقتدار

خانواده درگیر 22 - مجلس رقص زنان در لوگوی روزنامه ها

nokhod har ash - انگلیس - لندن
این دومی اخرش بود.پیروز باشی مانا
دوشنبه 5 بهمن 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
مهدی کروبی : رئیس جمهور منتخب ملت ایران را به رسمیت می شناسم. هه ,هه,هه ,هه ,هه ,هه .کسی هست که بگه این یعنی چی?دیگه از رنگ. سبز علفیها خبری نیست. کوجا رفتن اون چند تا رنگ سبز لجنی که برای این. مردک به هموطنهای خودشون چنگ و دندون نشان می دادند.صبر کنید نوبت. به ان مردک الدنگ موسوی هم می رسد.(درود بر یگانه رهبر واقعی ایران شاهزاده رضا پهلوی تنها منجی ایران زمین)
دوشنبه 5 بهمن 1388

girl.18.beljik - بلژیک - بلژیک
ها هاهههه
دوشنبه 5 بهمن 1388

‎Hitman - ایران - بجد
بیچاره پسره نه تلویزیونی نه کامپیوتری داره با عکس روزنامه چی کار میکنه
دوشنبه 5 بهمن 1388

lonyir - بلژیک - مل
چقدر جالب بود
دوشنبه 5 بهمن 1388

farshad711 - آمریکا - سن دیگو-کالیفرنیا
https://www.youtube.com/watch?v=Q683oFLM30Eسلام به دوستان گرامی‌:کسی‌ میدونه اینجا کجاست؟.
دوشنبه 5 بهمن 1388

homa-ir - المان - ّهامبورک
hamid-TANTAN اتریش-وین حمیدجان به سایت( گزارش صدای امریکا از هجوم مردم به بانکها) توجه ات راجلب می کنم . درضمن درکامنت های قبلی اشاره کرده بودم شال سبز اقای احمدی نژاد که حامیان سبزها هم با ما هستند. حالا حسین مانده وحوضش. فدای تو هما
دوشنبه 5 بهمن 1388

be man megan khoda - کویت - کویت
اینو واقعا خوب اومدی.الحق فلفل نبین جه ریزه وانکی دریاشود.ببخشید میخواستم بکم هنر نزد ایرانیان است بس.دستت دردنکنه.مانا
سه‌شنبه 6 بهمن 1388

vezveznazi - ایران - ایران
جالب بود
سه‌شنبه 6 بهمن 1388

ali-vienna - اتریش - وین
hamidTANTAN - اتریش - وین. حمید جان، یه نفر این حرف را میزنه که خودش هم توی تظاهرات سبز وین نرفته باشه!!. در ضمن، ما دیگه رهبر نخواهیم کی را باید ببینیم؟ رهبر، شاه، رییس، خان.. همه مردن! ما یه دولت دموکراتیک میخواهیم، نه یه کلمه بیشتر، نه یه کلمه کمتر.
سه‌شنبه 6 بهمن 1388

javid iran - ایران - تهران
حمید تن تن اولا زشت است توهین به دیگران بعد هم اول دشمن را بیرون کرده و در یک رفراندوم دولت اینده را مردم انتخاب خواهند کرد الان فقط اتحاد اتحاد اتحاد جاوید ایران عزیز و ازاد
سه‌شنبه 6 بهمن 1388

ماهی سیاه - ایران - تهران
hamidTANTAN - اتریش - وین.اقای محترم!اونهایی که دارند در برابر ظلم و دیکتاتوری میجنگند مردم بی دفاع ایران با دست خالی اند،اونوقت شما میگی منجی ایران شاهزاده رضا پهلوی که داره اون سر دنیا عشق و حال میکنه و منتظره یک صندلی خالی سلطنت بهش تعارف کنند و بیاد حالش رو ببره.پدر اون اقا اگه شاه بود که مملکت رو دست یک مشت عرب نمیداد و نمیرفت! . .
سه‌شنبه 6 بهمن 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
ali-vienna - اتریش - وین ماهی سیاه - ایران - تهران javid iran - ایران - تهران اگر نارحت تان کردم از صمیم قلبم از شما معذرت می خواهم.ولی باید. به شما عزیزان بگم که من طرفدار رنگ سبزی هستم که هدفش بر اندازی نظام می باشد.نه رنگ سبزی که طرفدار اصلاح نظام می باشد.اصلاح نظام به این معنی میباشد که نظام جمهوری اسلامی رسمیت دارد و ما ان را قبول داریم ولی باید یک سری اصلاحات را انجام بدهد.فکر می کنم که شما هم بامن هم عقیده هستید.که این نظام اصلاح شدنی نیست.اگر هم باشه اینجور حکومتهای اسلامی بدرد ما ایرانیان نمی خورد.منظورم من به کسانی بود که دل به موسوی و کروبی دوخته اند.نه شما دوستان و یاران خوبم.ali-viennaعزیزم من هم مثل تو ارزوی داشتن یک ایران سرفراز دموکراتیک و سکولار را دارم.ولی برای رسیدن به این امر وجودیک رهبر مقتدر الزامی می باشد. ایا تو یک الترناتیو میتونی به من پیشنهاد کنی.که ما را به سر منزل مقصودمان برساند. موفق باشید دوستان
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

erfan1352 - ایران - تهران
حرفای این حمید تن تن بدجوری تو ذوقم زد.هنوز هم ما ایرانی ن..داریم که اینجوری شرایط رو تحلیل کنه.حمید آقای بدون عقل،وقتی توی وین اتریش نشستی و داری...حرفای بزرگتر از دهنت بهت نیومده که به آدمای شریفی مثل میر حسین موسوی،اهانت کنی.تو اگه یک شب جای میر حسین ، تو ایران و با اینهمه تهدید و ارعاب و فشار بودی،قبل از اینکه خواهر زاده ات رو بکشن،همون شب اول قالب تهی میکردی و بوی گند تر زدنت همه جا رو میگرفت.پس لطفا ..شو. ایرانیان سبز...ما بیشتر از هر وقت دیگه به اتحاد احتیاج داریم.
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

ماهی سیاه - ایران - تهران
hamidTANTAN - اتریش - وین.بله.من هم با حکومت سکولار موافقم.هیچ حکومت دبنی در طول تاریخ روی کار نیومد مگر برای استثمار مردم.فرقی هم نمیکرد که چه دینی بود.
چهار‌شنبه 7 بهمن 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.