چگونه یک لباس شخصی شدم ؟ - طنز و کاریکاتوری از آریا

چگونه یک لباس شخصی شدم ؟ 

طنز و کاریکاتوری از آریا 

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
عکس 11 توضیح میده که در مساجد باهاشون چکار میکنن که عقده ای میشن و بعدش میشن بسیجی.چند تاشونم میان اینجا کامنت میزارن!
چهار‌شنبه 16 دی 1388

aryamard2010 - هلند - شیراز
هری پاتر ایرانی منتشر کرد : ۱ـ هری پاتر وسنگ امامزاده ۲ـ هری پاتر و تالار وحدت ۳ـ هری پاتر وزندانی سیاسی ۴ـ هری پاتر و جام رمضان ۵ـ هری پاتر و فرمان رهبری ۶-هری پاتر و آخوند دو رو ۷ـ هری پاتر و مشعل ولایت
چهار‌شنبه 16 دی 1388

mahboob09 - انگلستان - منچستر
مرده شور هر چی لباس شخصیه . .
چهار‌شنبه 16 دی 1388

gift - امریکا - اتلانتا
واقعا که همش درسته راجع به این عقده ای های کثیف.
چهار‌شنبه 16 دی 1388

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
1. کلاس اول دبیرستان بودم گفتند که از طرف بسیج دارن می برن اردو و مانور و این برنامه ها. ما هم چون تابستون بود و بیکار بودیم و همچنین گفتند که در مانور تیر اندازی میکنیم سوار تانک و نفر-بر و این چیزا میشیم و کلی کیف و حال میکنیم و در آخر هم مقداری پول بهمون میدن. ما هم گفتیم بریم هم فال و هم تماشا و هم اذیت! خلاصه رفتیم و اگه اشتباه نکنم 5 روز بود. چند بار میدان تیر رفتیم و تیر اندازی کردیم و سوار تانک شدیم و لباس بهمون دادن و کلی بخور بخور کردیم و خلاصه خیلی خوب بود. در آخر هم به ازای هر روز نفری ده هزار تومان دادند. رفته بودیم کلی حال کرده بودیم و در آخر هم بهمون پول دادن. حالا ما کوچیک بودیم زیاد ندادن ولی کسانی که از پایگاه بسیج ادارات و سازمانهای دولتی امده بودند علاوه بر حکم ماموریتی که اداره یشان به آنها می داد ، چند برابر ما پول گرفتند.
چهار‌شنبه 16 دی 1388

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
2. ولی چیزی که مهم بود و میخوام بگم این بود که در آنجا به تمام معنا افراد را {{{ شستشوی مغزی }}} میکردند . همان روز اول از یکی از سردارها ( که از آشنایان ما بود ) پرسیدم فایده ی این مانورها چیست؟ در جوابم گفت ما کل این مانور را برگزار میکنیم تا جلساتی را برگزار کنیم که در آن از {{ ولایت فقیه ( وقیح ) }} بگوییم. من هم فهمیدم که میخواهند چه بلایی سر ما بیاورند کلا جیم می شدم البته این را از همان جلسه اول فهمیدم. واسه همین با زرنگی از آن کلاسها جیم می شدم. شاید برای هر نفر روزی حداقل 30 هزار تومان خرج میکردن. حالا این عدد را ضرب در حدود 1000 نفر بکنید میشه چقدر؟ چه هدفی از این همه خرج داشتند؟ فقط برای یک چیز آن هم ولی فقیه که قدرتش بیشتر شود و در بین مردم مقدس تر شود.
چهار‌شنبه 16 دی 1388

wildpiony - هند - بمبیی
طنز واقعا جالبی بود...منو واقعا به فکر واداشت...به نظر شما اینا چرا اینجوری میشن؟
چهار‌شنبه 16 دی 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
کاریکاتور نبود. اصل حقیقته
چهار‌شنبه 16 دی 1388

salas1437 - اکراین - کیف
با سلام . اینایی که نشون دادید درست , اما خیلی از لباس شخصی ها مجبورن این کارارو بکنن , چون راه ندارن و تهدید به مرگ شدن یا می شن !!!!
چهار‌شنبه 16 دی 1388

maiden666xx - انگلستان - انگلستان
خیلی خوبه (:
چهار‌شنبه 16 دی 1388

sara_hakha - ایران - تهران
ای کشته که را کشتی تا کشته شدی باز.دیر نیست روزی که مردم ایران زمین ازرقص شما بر بالای دار ارضا شوند
چهار‌شنبه 16 دی 1388

salomeh-lausanne.swiss - سوییس - لوزان
خیلی قشنگ بود ممنون الهی بمیرن عقده ای ها واقعا همشون همینن
چهار‌شنبه 16 دی 1388

feizabadi - ایران - تهران
بسیج لشکر با اخلاص خداست.( امام خمینی) تا بسیجی تو ایران هست جای منافقین تو ایران نیست .
چهار‌شنبه 16 دی 1388

movi - امارات - دبی
مسلمان ایرانی - ایران - تهران . من هم یادم میاد که می گفتند بیاین عضو بسیج که سربازی کمتر برین و میبریمتون اردو ، ما هم بچه دوست داشتیم ولی بابام نزاشت . گفت کل سربازی م کم کنند ارزش شست و شوی مغزی نداره که توی همون جلسات میدن. الان واقعا میفهمم که چی میگفت بابام... اگر توی این دنیا اسلام یک دشمن داشته باشه همین ولایت وقیح هست. جالبه که خیلی ها فکر میکنند این آخوندهای شکم گنده اصل اسلام هستند(!!!!)
پنج‌شنبه 17 دی 1388

movi - امارات - دبی
نامه جنجالی محسن مخملباف راجع به زندگی خامنه ای که از اعضای اطلاعات و بیت رهبری که از ایران فرار کرده اند بدست آمده:. https://news.gooya.com/politics/archives/2009/12/098289.php
پنج‌شنبه 17 دی 1388

msforugh - ایران - تهران
وقتی که باباش لقمه حروم میاره خونه اتوماتیک بسیجی حروم خور میشه .
پنج‌شنبه 17 دی 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
سه تا مشکل داشت: اولا بسیار بی مزه بود و طراحش اساسا استعداد طنز نداشت. دوما بسیجی ها و لباس شخصی ها رو نمی شناسه و اونها رو شکل بن لادن کشیده سوما به هموطنان عرب که درصدی از جمعیت کشور ما را تشکیل می دهند اهانت کرده بود.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

bahram.maser - یونان - اتن
ایران کشور هر ایرانی و فکر نمیکنم برای بودن توی کشورمون نیازی به اجازه کسی داشته باشیم.(جناب فیضیان_ایران_تهران)
پنج‌شنبه 17 دی 1388

bahram.maser - یونان - اتن
ایران کشور هر ایرانی و فکر نمیکنم برای بودن توی کشورمون نیازی به اجازه کسی داشته باشیم.(جناب فیضیان_ایران_تهران)
پنج‌شنبه 17 دی 1388

Azadyyy - سوئد - لینشوپینگ
همه اونایی که ...مالی رژیم رو میکنن مثل اینا عقده. ای هستن
پنج‌شنبه 17 دی 1388

sorour - امریکا - کارل استیریم
واقعا که کاملا حقیقت داشت دستتون درد نکنه
پنج‌شنبه 17 دی 1388

bahram73 - انگلستان - منچستر
feizabadi - ایران - تهران. پس لعنت خدای یک ملت ستمدیده بر خدای کذائی (خمینی) شما ..
پنج‌شنبه 17 دی 1388

mashady - انگلیس - منچستر
sara_hakha . گفتا که کرا کشتی تا کشته شدی زار// تا باز که او را بکشد انکه ترا کشت//سارا جون منو ببخش عزیزم باور کن قصد ایراد گیری ندارم تازه اصلا هم مهم نیست که شعر اصلی چی بوده . فقط گفتم اگه یادت رفته یادت بیاد . ببخشید
پنج‌شنبه 17 دی 1388

IRIB - هلند - بس کانت
feizabadi - ایران - تهران از این به بعد پیام ابله ها رو مینو یسی لازم نیست اسمشون رو بیاری اخه این اراجیف برا کی میتونه باشه جز این..........0.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
. وقتی اعراب به ایران حمله کردند. آیا حمله عرب به ایران با مقاومت جدی ایرانیان روبرو نشد؟. و آیا ایرانیان با آغوش باز اسلام را پذیرفتند؟. و آیا به قول دکتر شریعتی مردم مذهب خویش را ول کردند،ملیت خویش را ول کردندو سنت های خویش را ول کردند و به طرف اسلام رفتند؟. نکته:در این مقاله فقط به منابع تاریخی معتبر مسلمانان استناد شده است . برای کسب اطلاعات بسیار کامل تر در این مورد پیشنهاد می شود کتاب"ملاحضاتی در تاریخ ایران اثر علی میر فطرس " و کتاب"بعد ار 1400 سال اثر شجاع الدین شفا " را دانلود کنید و بخوانید. https://www.iranianuk.com/talar/showthread.php?t=250page=3.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

shadow crawler - استرالیا - سیدنی
البتّه تو کتابها، اونجوری اومده که تو گفتی ها، ولی من از امروز صبح اینجوری میگم، اسناد و مدارکش هم موجوده.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

hamed-irooni - ایران - سیستان
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا. رابعا- واسه اینکه جنابعالی ازش تعریف کنی نکشیده بود.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

dragunov - ایران - بابل
یک بسیجی خوب ، یک بسیجی مَرده است
پنج‌شنبه 17 دی 1388

AZADIE IRAN - یونان - اتن
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا . از کی تاحالا عربها هم وطن ما شدند؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 17 دی 1388

TAAT - ایران - اردبیل
در تربیت سنّتی ما،آموزش پندهای سعدی و غزلهای حافظ بود.حماسه سرایان از شاهنامۀ فردوسی و منش پهلوانی میگفتند و مفسّران قرآن،قصه طوطی و بازرگان مولانا را در گوش کودکان دیروز نجوا میکردند.لبخندشان با قصه موش و گربه عبید زاکانی بود و طعم زندگی ،بوی بهار نارنج میداد.اینروزها در آموزشگاهها ،چه بر سر کودکانمان می آوریم؟با اینهمه پریشان گوئی،آتش کدام مرام انسانی را در قلبهایشان افروخته ایم؟آیا جز این است که تخم کین را در قلبهای پاک و معصومشان کاشته ایم و زبانشان را با واژه عشق بیگانه کرده ایم؟
پنج‌شنبه 17 دی 1388

shadow crawler - استرالیا - سیدنی
mashady - انگلیس - منچستر. منو ببخش عزیزم باور کن قصد ایراد گیری ندارم تازه اصلا هم مهم نیست که شعر اصلی چی بوده . فقط گفتم اگه یادت رفته یادت بیاد . ببخشید. آنکس که تو را کشت.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
feizabadi - ایران - تهران.یادش بخیر بسیج لشکر با اخلاص خدا بود(اعتقاد مردم). بسیج اول انقلاب مردم با غیرتی بودند که خودشون داوطلب جبهه شدند و اکثرا شهید شدند و بچه هاشون دیگه توی دستگاه فاسد امروز جایی ندارند.بسیجی که اقای خامنه ای دور خودش جمع کرده روی ساواک شاه رو سفید کرده. این سیاست مردم علیه مردم است که خودشون ضربه نخورند. ما هیچ دشمنی با بسیج یا سپاه نداریم همه هموطنیم. فقط هوشیار باشید که وسیله سرکوب مردم نشوید به بهانه ولایت فقیه. از قدیم گفتن هر کی تو گور خودش می خوابه. نقد رو (حق مردم) رها نکنید به نسیه( مهدی موعود) بچسپید. کاری به شرع نداریم کارتون ازنظر عقلی غلطه. هر کس بزرگ شد دیگه ولی نمی خواد. عقل توشه راه انسان است.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
feizabadi - ایران - تهران. بسیج لشکر الدنگ سید علی گداست! چقدر پول میگیری علیه هموطنان خودت لیچار بنویسی؟! این کامنتهای امثال شما باعث نفرت بیشتر مردم میشود. برای همین است که اینقدر بدبخت و بیچاره ای نوکر عرب! واقعا چنین تنها از پیروان اسلام زیر ناف محمدی بر می آید و بس! بزودی تو رهبر معتادت رو از توی حفره های بیابانهای ایران بیرون خواهند کشید. چند صباحی دیگر نون مزدوری را در حلقوم خودت و زن و بچه ات بکن تا طناب عدالت بر گردن شما مزدوران نقش ابدی بگذارد!
پنج‌شنبه 17 دی 1388

experthoney - بحرین - بحرین
lamasab - آلمان - هامبورگ . دوست عزیز خوب کاریکاتور، یعنی بزرگ نمایی و برجسته سازی واقعیات. اونقدر واقعی بود که آدمو به شک میندازه که شاید اینا از ذهن یه بسیجی (بخوانید عقده ای) تراویده.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

vezveznazi - ایران - ‌‌‌‌‌‌‌‌ایران
خیلی با حال بود مرگ بر علی گدا
پنج‌شنبه 17 دی 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
خیلی جالب بود عین واقعیت بود
پنج‌شنبه 17 دی 1388

feizabadi - ایران - تهران
اسکاتلند- ابدین ؛البته بگم که بسیجی واقعی کسی که خودش رو به امام علی (ع) نزدیک کنه مشکله تو اینه که اصل ولایت فقیه رو نفهمیدی که امام زمان اون رو دستور داده و روزی که اون بیاد اون روز روز شادی پیروان علی و عقل هم اگر سالم باشه شرع رو قبول می کنه.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

mina.mehrparvar - سوئد - استکهلم
دوست عزیز feizabadi - ایران - تهران درست میگه! بسیج لشکر مخ لس خداست =mokhless
پنج‌شنبه 17 دی 1388

raha1984 - المان - هامبورگ
البته یک چیزی در مورد بسیجی و مسجد و پایگاه بسیجیها از جا انداخته بود که تمامیشون چاقال هستند و همیشه پشت در توالت مسجد صف هست برای اون کارهاشون ...............
پنج‌شنبه 17 دی 1388

ghost197 - هلند - امستردام
در رابطه با موضوع 17شستشوی مغزی.این واقعا حقیقت داره.بنا بگزارش یکی از اشنها در کره شمالی داروی میسازند و این داروها را به یک طریقی به خورد مردم و یا افراد خودشان میدهند و بعد با نشان دادن فیلمهای عجیبی انها را شستشوی مغزی میدهند.زنده باد ایرانی ازاد.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

farid abbasi - ایران - تهران
این طنز عین واقعیته.ریشه اکثر جرایم در عقده و حقارتهای دوران کودکی و نوجوانی است .اگه به رفتارهای بسیجیهای جنایتکار دقت کرده باشید متوجه میشوید که این جانوران درنده و خونخوار بظاهر دوپا بویی از هم نوع دوستی و احترم به دیگران نبرده اند و یکی از این کمبود ها و حقارتها ناشی از نداشتن یک چهره مناسب و هم رشد و نمو در خانواده های است که از لحاظ تربیتی و فرهنگی در سطح بسیار پایینی هستند که توانایی ارضاء نیازهای روحی و جسمی فرزندان خود را ندارند و برای همین برای ارضاء نیازهای خود دنبال فرصت و موقعیت مناسب هستند که این امکان برای آنها از طریق عضویت در بسیج مهیا شده است که با عضو شدن در بسیج هم صاحب پول شده و هم صاحب مجوز برای اعمال خشونت و تجاوز به مردم تا از این راه بتوانند خود را تخلیه کنند
پنج‌شنبه 17 دی 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
AZADIE IRAN - یونان - اتن. اگر روزی گزارتون به ایران افتاد سری به شهرهای جنوب و غرب کشور (مثل اهواز) بزنید و ببینید چقدر عرب در آن زندگی می کند. نقشه اصلی صدام این بود که پس از حمله ایران اعراب خوزستان را نسبت به ایران بشوراند و این استان را همراه چاه های نفتش ضمیمه عراق کند. گور بابای سید علی و دار و دسته اش اما راموش نکنید ما همه هموطنیم ترک و کرد و بلوچ و عرب و ترکمن و...
پنج‌شنبه 17 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
feizabadi - ایران - تهران. ببین من اصل ولایت فقیه رو که می فهمم از مطالعه و شعور خودم می گم شما قضاوت کن.اول بریم سر معنی ولی. ولی یعنی سرپرست مثل پدر یا مادر که وظیفه شون تربیت و راهنمایی است تا زمانی که قانون می گه شما بالغ شدی و می تونی خودت تصمیم بگیری یعنی 18 سالگی که شما می تونی اسم فامیلت رو هم اگه دوست نداری عوض کنی. حالا مقایسه با کشور خارجی اینجا هم عین اونجا شما تا 16 سالگی باید از ولی خودت حرف شنوی داشته باشی ولی چون دولت از16 سالگی به شما حقوق شهروندی می ده شما می تونی عملا استقلال پیدا کنی.بقیه توی کامنت بعدی
پنج‌شنبه 17 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
ولی توی ایران چون حقوق شهروندی وجود نداره شما تا 40 سالگی هم اگه استقلال مالی نداشتی باید با ولی زندگی کنی. نکته بعد اصل رابطه بین ولی و شماست. اونجا پدر و مادر به خودشون اجازه می دن شما رو تنبیه کنن و هر چی دوست داشتن به شما یاد بدن وافکار و اشتباهاتشونو ب شما تحمیل کنن اگه خواستن و شما هم چون قانون حمایت از کودکان ندارید و اگه همین پدر و مادر دیکتاتور رو هم اگه نداشتی باید بری سر کوچه و کسی مسولیت شما رو نمی پذیره مجبوری با از درد بی کسی به گربه بگی خانم باجی. کامنت بعدی ادامه
پنج‌شنبه 17 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
همه اینجا مسولنداز معلم همسایه دوست و اشنا که اگر بدرفتاری دیدند گزارش کنندو به بچه ها تو مدرسه تلفنی داده مشه که در صورت مشکل تماس با پلیس بگیرند. خوب اینجا ولی می فهمه که اختیار بچه خودشم تا اونجایی داره که به سلامت فکری و روحی بچه اسیب نزنه و بچه 6 ساله می فهمه که حتی ولی صاحب اختیارش نیست.یعنی مسولیت و حدود دو طرف بدون دخالت سن روشنه و هر کسی به حقوق خودش اشناست. پس ولی یعنی کسی که با توجه به ظرفیت و توانایی که داره مسولیت فرد یگری را می پذیرد تا زمانی که فرد خودش اون توانایی رو بدست بیاره
پنج‌شنبه 17 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
حالابریم سراغ فقیه. تا اونجا که فقه میگه فقیه یعنی مرشد یعنی روشنگر یعنی کسی که از دنیا بریده و به عالم معنوی پیوند خورده . انتخابش رو کرده و عالم به دین است نه به سیاست. ولی فقیه یعنی کسی که حدود یک ولی را می شناسد و فقط فقط مرشد دینی است برای کسانی که بخواهند در مسایل دینی از او پیروی کنند با اختیار خودشان تا زمانیکه بخواهند. حالا بریم سراغ ولایت اقای خامنه ای.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
از شروط صلاحیت برای ولایت فقهی جدایی از سیاست است. خامنه ای ولی فقیه نمی تواند باشد چون حکومت می کند.فقه با حاکمیت در تضاد است. اقای خامنه ای بسته به شرایط سیاسی و صلاحدید کشور مجبور به دروغگویی تزویر و حق کشی است که او را از صلاحیت فقهی ساقط می کند. خامنهای زندگی تجملاتی دارد و از منابع کشور به دلیل پست سیاسی بهره مند می شود که از نظر فقهی شما مجاز به کسب منفعت نیستید اگر ولی فقیه هستید.خوب حالا کلام اخر سر اینکه چرا شما فکر می کنید ولی فقیه نیاز دارید؟
پنج‌شنبه 17 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
یک سوال ساده هیچ گربه ای برای رضای خدا موش می گیرد؟ خامنه ای برای رسیدن به اهداف دنیویش بیشتر به شما نیاز داره یا شما به اون. مطمئن باش که خدا گوسفند های بدون چو پان را برای نداشتن چوپان تنبیه نخواهد کرد. چون چوپان برای امرار معاش به گوسفندها نیاز داره و اگه گوسفندی نبود خدا را چه نیاز به چوپان
پنج‌شنبه 17 دی 1388

ahb51 - المان - هانوفر
feizabadi - ایران - تهران. درست میگی//اون بسیجیهائی که جان خود را کف دست گرفته و در زمان جنگ از خواهر و مادر منو تو در مقابل هجوم عرب محافظت میکردند که الان بیشترشون در زندانها بسر میبرند.نه بسیجیهای خود فروخته به سید علی که اسلحشونو بروی مادر و خواهر منو تو میکشند.منافق اصلی انانند.چشمهایت را باز کن هم وطن.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
به طور اتو ماتیک شما یاد می گیری که ولی یعنی کسی که هر کار دوست داشت می کنه و زور می گه و شما هم نمی تونی چیزی بگی چون ولی صاحب اختیار شماست!یعنی شما معنی ولی رو از رفتاری که خانواده و جامعه داشته می پذیری و چون راه سومی نیست فکر می کنی که درسته. حالا مقایسه با اینجا . چون اینجا بر طبق قانون اول به جامعه تعلق داری تا ولی پدر و مادر حق ندارند هر جور که دوست داشتند با شما رفتار کنند و در صورت سوئ رفتار بچه از شما گرفته می شه و به خانوادهای که توانایی نگهداری داره سپرده می شه. کامنت بعدی
پنج‌شنبه 17 دی 1388

kingstar110 - ایران - ایران
طوری اینا رو شستشوی مغزی میدن که نمیشه باور کرد!. یه بار به تور یکی از این برادران! خوردم که عقیده داشت تلویزیون حرومه و تو خونشون هم تلویزیون نخریده چون چیزای غیر اسلامی نشون میده! . حالم از این افراد به هم می خوره.... خدا نصیب گرگ بیابون نکنه گیر اینا بیفته
پنج‌شنبه 17 دی 1388

tulipano nero - انترتید - پلو نرد
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است کار من از گریه گذشته از آن میخندهم
پنج‌شنبه 17 دی 1388

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
20 سال پیش اکثر بسیجیها از خانواده های فقیر و کم درآمد بودند و من بعضی از آنها میشناختم و با هم صحبت میکردیم. از نظر شستشوی مغزی که شکی توش نیست. آنزمان یکی از آنها به من میگفت: پیش خودمون باشه . مسئول بسیج ما میگه رفسنجانی منافقه(مجاهد خلق)!!! من در جواب گفتم:مگه میشه؟!! اون همه کاره حکومته!!! گفت: آره ولی مشکوکه. حالا حساب کنید که رفسنجانی رئیس جمهور بود. اینها همه را دشمن خدا معرفی میکنند و جز ولی وقیح و حامیانش همه مشکوکند. اینها از فقر و ناآگاهی مردم نهایت سو استفاده رو میکنند.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

chance2c - ایران - ایران
عکس شماره 11 منو یاد اون جک قزوینیه انداخت که کمیته ای ها سربزنگاه گرفته بودنش
پنج‌شنبه 17 دی 1388

movi - امارات - دبی
AZADIE IRAN - یونان - اتن . از همون وقت که خرمشهر و اهواز جزو ایران شدند...
پنج‌شنبه 17 دی 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
سیدابول القاسم واعظ- اندونزی-جاکارتام. میشه ربطشو به اعراب بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منکه هرچی گشتم ربطشو پیدا نکردم؟؟؟
پنج‌شنبه 17 دی 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
delsooze-mardom - ایران - قم عکسهای خودت و ...ات و خاطراتت لو رفت!!!
پنج‌شنبه 17 دی 1388

feizabadi - ایران - تهران
- اسکاتلند - ابدین -اگر ولی فقیه نبود جاهلان متنسک و عالمان متهتک ریشه انقلاب را می زدند.حالا گوش کن . گروهی با توجه به مفهوم لغوی مطلقه: (آزاد و رها از هرگونه قید, خودکامه و…) و با همانندی گویشی که بین ولایت مطلقه و حکومت مطلقه دیده اند. پنداشته اند که ولایت مطلقه فقیه, یعنی حکومتی که هیچ حدّ و مرزی ندارد و ولی فقیه هرگونه که بخواهد می تواند حکم براند و حتّی می تواند قانون و یا شریعت اسلامی را تغییر دهد و….2 .
پنج‌شنبه 17 دی 1388

feizabadi - ایران - تهران
دیدگاهی که قلمرو ولایت فقیه را بسان قلمرو حکومت پیامبر اسلام(ص) و امامان معصوم(ع) گسترده و تام می داند و بر این باور است که ولیّ فقیه, در تدبیر و اداره کشور, در همه امور, حقّ دخالت و تصمیم گیری دارد. دیدگاهی که قلمرو ولایت فقیه را بسان قلمرو حکومت پیامبر اسلام(ص) و امامان معصوم(ع) گسترده و تام می داند و بر این باور است که ولیّ فقیه, در تدبیر و اداره کشور, در همه امور, حقّ دخالت و تصمیم گیری دارد.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

feizabadi - ایران - تهران
استمراراجرای احکام الهی که برای همیشه وجود این احکام ضرورت دارد .
پنج‌شنبه 17 دی 1388

feizabadi - ایران - تهران
ماهیت وکیفیت قوانین اسلام که بدون حکومت وبدون حضورحاکم فقیه قابل اجرا نیست مثل احکام مالی ، احکام ارث ، احکام دفاع ملی، احکام حقوقی وجزایی و..
پنج‌شنبه 17 دی 1388

feizabadi - ایران - تهران
عمل پیامبر گرانقدراسلام حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) درتشکیل حکومت اسلامی که آن بزرگوارنیز با اقدامهایی ازجمله ارسال نامه هایی به هرقل پادشاه روم وخسرو پرویز پادشاه ایران درراه تشکیل حکومت اسلامی وحکومت عدل الهی فعالیت می کرد .
پنج‌شنبه 17 دی 1388

feizabadi - ایران - تهران
. ((ولایت یعنی حکومت واداره کشور واجرای قوانین شرع مقدس . یک وظیفه سنگین ومهم است نه اینکه برای کسی شان ومقام غیرعادی به وجود بیاورد واو را از حد انسان عادی بالاتر برد به عبارت دیگر ولایت یعنی حکومت واجرا واداره . برخلاف تصوری که خیلی از افراد دارند امتیاز نیست بلکه وظیفه ای خطیر است.)) .
پنج‌شنبه 17 دی 1388

feizabadi - ایران - تهران
ازآنجا که اسلام دین اخلاق ومعنویت است زمامدار درنظام اسلامی بایستی ازکمال اعتقاد واخلاقی برخوردار بوده وضمن دارا بودن عدالت، دامنش به معاصی آلوده نباشد که اگر زمامداری اموربدست ولی فقیه باشد نه تنها خودش عاصی وگنهکار نیست بلکه جامعه را از آلودگی به معاصی وفساد حفظ می کند لذا زمامدار حکومت اسلامی فقهاء هستند واگر خدای ناکرده حرکتی مغایر با شئون احکام اسلامی انجام دهند بخودی خود از حکومت منعزلند .
پنج‌شنبه 17 دی 1388

abay77 - آلمان - فرانکفورت
دمت گرم خیلی عالی به تصویر کشیدی.فقط یادت رفت قسمت پاداش گرفتنشونو تو روز بسیج بکشی روزیکه بابت تعداد ادمایی که فروختن پاداش میگیرن.سالی یکبار پول هنگفتی بهشون بابت ادم فروشی میدن
پنج‌شنبه 17 دی 1388

moneli - ایران - تهران
feizabadi - ایران - تهران:کدوم دیدگاه ؟!نکنه از چاه .... دیدی؟
پنج‌شنبه 17 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
feizabadi - ایران - تهران. 1نکته جالبی در مورد ولایت مطلقه اشاره کردی پس شما هم قبول داری که ولایت فقیه هم حد دارد و باید در چهارچوب عمل کند. متاسفانه اقای خامنه ای در قضیه انتخابات از این حد خارج شد از ولی فقیه اشتباه به این وضوح بعید است. اگر اقای خامنه ای موضع درستی انتخاب کرده بود و مصلحت فرد رو به جمع ترجیح نمی داد به این همه اشوب دامن نمی زد. همین نکته نشان ضعف در صلاحیت است. اما موضوع انقلاب
جمعه 18 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
2ببین ریشه انقلاب روزی زده شد که یک مشت ادم متوسط سود جو شروع کردند به حذف و افتادن به جون هم . قضیه ا عدام های سال 60 دیگه انقلاب رو که امده بود با وعده ازادی بیان و تساوی همه طبقات رو وارونه کرد. حکومت فقط از دست دیکتاتورهای طبقه بالا افتاد دست دیکتاتورهای مستضعف. انقلاب بانیت خالص شروع شد با ضعف و حیله به بیراهه رفت. هیچ کس انقلاب نکرد که به جای تاج امامه بیاد مردم برای تساوی حقوق به شاه نه گفتند در مورد شما نمی دونم ولی من که تساوی نمی بینم
جمعه 18 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
3. از نظر عملکرد شاه به ایران خدمت کرد. اقای خامنه ای به از بین بردن ابروی روحانیون شیعه خدمت کرد. استبداد ریشه در فرهنگ داره مهم نیست که شاه باشی یا اخوند ولی فقیه باشی یا ریس جمهور مهم انکه که خدمت کنی و دلسوز جامعه باشی. ما که خدمت به مردم نمیبینیم اینا فقط جیب همو پر می کنند. اقای خامنه ای رهبر مذهبی باشه بشرط اینکه ادعای حکومت نداشته باشه اگر خادم به اقاست توی حوزه هم می شه خدمت کرد
جمعه 18 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
feizabadi - ایران - تهران. کلام اخر اونجا که گفتی ولی فقیه جامعه رو از فساد حفظ می کنه. امار جرم و جنایت که تو ایران دیگه بیداد کرده کدوم جامعه سالم. وقتی روز روشن 6 نفر به یک زن تجاوز می کنن اقای خامنهای باید از شرم بمیره. این همه دزد و کلاهبردار. این همه مدرک جعلی این همه دروغ و دورویی. به جرات باید بگم دوره حکومت خامنه ای جزو سیاهترین دوران تاریخ سیاسی ایران است و اگر قاجار ها نبودند خامنه ای دوروترین و بی صفت ترین حاکم سیاسی ایران بوده. خامنه ای نه تنها لیاقت حکومت نداشته و ندارد بلکه شایستگی رهبری فقهی هم ندارد. خامنه ای ادم متوسطی است.
جمعه 18 دی 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
4. پور سانتی که اقای خامنه ای از محل در امد نفتی می گیره حتما از خدمت به مردم مهم تره که حاضر شد به خاطرش دستش رو هم بده. مال دنیا طمع داره. خامنه ای هم یک ادم مثل من و شما خدا که نیست. ولی اشتباهاتش رو باید یک روزی جواب بده. شاه رفت خامنه ای هم خواهد رفت به انسان ها پایبند نباشیم که همه رفتنی هستند به انسانیت پایبند باشیم که ماندگار است. توی قران شما مسلما ن ها امده حق مردم به حق خدا اولویت داره. در اینصورت خامنه ای در جایگاهی نیست که من و شما به خاطرش حق رو ناحق کنیم ادم بکشیم تجاوز کنیم. هدف از انقلاب 57 زندگی بهتر بود برای همه. برای ندی سهراب دختر ها و پسر هایی که پر پر شدن تا امثال مشایی و مر تضوی حساب بانکی 12 رقمی داشته باشن. کجای کاری برادر من انقلاب رو دزدیدند
جمعه 18 دی 1388

Peyman_Snoop - انگلستان - لندن
اانشاالله گودبای پارتی شما عزیزان با حلواش مهمون من.کسی دست تو جیبش نکنه شاکی میشم.لندن
جمعه 18 دی 1388

سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا - اندونزی
tamara .s - انگلیس - لندن. اولین تصویر (زیر کلمه آریا). پدر طرف را در لباس عربی کشیده.
جمعه 18 دی 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
لول!!!!!!!!!!! اخه نیست قبلا هر که میرفت زیارت یه عکس با این لباسها میگرفت!!!!اواقعا مسخره بود !!
جمعه 18 دی 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
سید ابولقاسم واعظ ـاندونزی ـجاکارتا. به هرحال مرسی ازاینکه نشون دادید ارزش قائلید واسه هموطنهای عرب ایران!مرسیXXXXXXX
جمعه 18 دی 1388

ali203 - ایران - بوشهر
feizabadi - ایران - تهران//این شر و ورها را بذار موقعی که تو طویله ولایت هستی وطن فروش ارزشی/
جمعه 18 دی 1388

ali203 - ایران - بوشهر
feizabadi - ایران - تهران /تو روز عاشورا جونای ایرانو تک پاره میکنیدجدا که دنباله رو علی عرب هستید درد ما بیسوادی..یی مثل تو .. .و بزار.نزن
جمعه 18 دی 1388

ali203 - ایران - بوشهر
feizabadi - ایران - تهران /تو روز عاشورا جونای ایرانو تک پاره میکنیدجدا که دنباله رو علی عرب هستید درد ما بیسوادی ..
جمعه 18 دی 1388

ali203 - ایران - بوشهر
feizabadi - ایران - تهران//خیلی زیادی خوردی ... شو گور پدر .. وهر چه عرب اشغال سوسمار خوره و اون اسلام در پیتی ...
جمعه 18 دی 1388

mahnaz.nasimi - ایران - تهران
خیلی خنده دار بود. واقعا هنرمندانه کشیده شده
جمعه 18 دی 1388

DOR AZ WATAN - اتریش - وین
سید ابوالقاسم واعظ - جاکارتا ـ اندونزی . اگه از روی عکس اول برداشت کردی که یک خانواده عرب رو به تصویر کشیده سخت در اشتباهی . بلکه اون عکس نشان دهنده سفر زیارتی به حرم امام رضاست که در عکاسی های مشهد خانواده ها بعد از زیارت با این ژست عکس مینداختند . یه خورده مغزت رو کار بندازی دچار مشکل نمی شی . ای کی یو
شنبه 19 دی 1388

sarairani - انگلیس - لندن
خیلی خلاقی اریا. مرسی محشر بود وصف یک بسیجیه عقده ای
شنبه 19 دی 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
اون خواهرش با حال بود که ریش و سبیل داشت!! واقعا چرا بعضی دخترا اینجوری ریش و سبیل دارن؟
شنبه 19 دی 1388

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.