چگونگی خاکسپاری امیر ارشد تاجمیر، فرزند شهین مهین فر مجری پیش کسوت رادیو و تلویزیون

چگونگی خاکسپاری امیر ارشد تاجمیر، فرزند شهین مهین فر مجری پیش کسوت رادیو و تلویزیون

 امیر ارشد تاجمیر، فرزند شهین مهین فر گوینده و مجری پیش کسوت رادیو و تلویزیون و شهید عاشورایی میدان ولیعصر که توسط خودروهای نیروی انتظامی زیر گرفته شده بود به خاک سپرده شد. عصر روز شنبه ۱۲ دی و پس از یکهفته پیگیری خانواده شهید تاجمیر برای دریافت پیکر فرزندشان، این جوان برومند در ساعتی غیر معمول که در بهشت زهرا خاکسپاری صورت نمیگیرد، بصورتی سریع و با عجله به خاک سپرده شد.

روز شنبه ۱۲ دی هم مانند تمام روزهای بعد از عاشورا، خانواده شهید امیر ارشد تاجمیر پیگیر دریافت پیکر فرزندشان بودند که نزدیک ساعت ۳ بعدازظهر و در پزشکی قانونی کهریزک از طرف مامورین به ایشان اعلام میشود که میتوانند پیکر فرزندشان را دریافت کرده و به خاک سپارند. ابتدا تصور میشود که پیکر تحویل سردخانه‌ی بهشت زهرا داده میشود تا صبح یکشنبه مراسم خاکسپاری انجام شود اما خیلی سریع و صریح به ایشان اعلام میشود که خاکسپاری باید تا ساعت ۴/۵ همانروزانجام شده و پایان پذیرد. خانواده‌ی این شهید باید در این فاصله‌ی کوتاه هم اقوام و آشنایان را خبر میکردند و هم با فرزند و جگر گوشه‌شان وداع مینمودند. به آنها سفارش اکید هم میشود که جز اقوام نزدیک کسی را خبر ننمایند و مراقب باشند تا مراسم در نهایت آرامش و بی سر و صدا انجام شود. بدین ترتیب در ساعتی که تمام بخشهای بهشت زهرا اعم از اداری و غسالخانه برای عموم تعطیل شده بود و طبیعتا اطراف غسالخانه هم کاملا خلوت بود پیکر این شهید را شستشو داده و کفن کرده و با همراهی مامورین لباس شخصی بیرون آوردند. محل دفن هم از پیش تعیین و آماده شده بود و امکانی برای تصمیم گیری خانواده نبود. سه خودروی نیروی انتظامی و تعداد زیادی مامور لباس شخصی مشایعت کنندگان را همراهی میکردند. هنگام خاکسپاری نیز مامورین لباس شخصی در میان و همچنین پیرامون حاضرین ایستاده و از همه عکس و فیلم تهیه میکردند. تعدادی سرباز باتوم بدست هم در میان آن جمعیت کوچک مستقر شده بودند. چند مامور زن هم میان بستگان زن این شهید ایستاده بودند که با یکی از زنان جوان حاضر که به شدت بیقراری میکرد و در آن حال روسری‌اش به پشت سرش سُر خورده بود برخورد ناشایستی داشتند و الفاظ بسیار زشت و زننده‌ای را نسبت به او به زبان ‌آوردند. حتی تصور اینکه یک زن بتواند چنین دریده و رکیک ناسزا بگوید هم خیلی عجیب بود اما خواهران امنیتی بخاطر اینکه این بانوی عزادار روسری‌اش افتاده بود و در عین حال بیتابی میکرد با الفاظی رکیک و خیابانی نسبتهای ناپسندی به او دادند.

همچنین خیلی سعی شده بود آثار دهشتناک ناشی از زیر گرفته شدن این جوان برومند را بر روی صورتش بپوشانند. میزان مواد رنگدار و سفید کننده بر روی صورت او بوضوح نشان میداد که سعی زیادی شده تا آثار شدید و فراوان جراحات پیدا نگردد. مامورین دفن به توصیه مامورین امنیتی خیلی سریع مراسم را انجام داده و روی پیکر این عزیز را پوشاندند و فرصت عزاداری به خانواده و بستگان داغدار داده نشد. با پوشاندن و پر کردن قبر از حاضرین و عزاداران خواسته شد تا سریع محل را ترک کنند. جوانی که از مراسم عکسبرداری میکرد توسط لباس شخصیها دستگیر شد ولی پس از مدتی و با چند سئوال و جواب و همچنین خالی کردن حافظه دوربینش رها شد.

ساعت ۴/۵ بعد از ظهر پیکر این جوان برومند به خاک سپرده شده بود و خانواده‌اش ناچار به ترک آرامگاه او بودند. امیر ارشد تاجمیر در قطعه ۳۰۲، ردیف ۱۶۶، شماره ۷ به خاک سپرده شده است.

هنوز از امکان و نحوه برگزاری مجلس ترحیم و یادبود این عزیز خبری نیست.

امیر ارشد تاجمیر فرزند ایرج تاجمیر و شهین مهین فر (گوینده و مجری پیش کسوت رادیو وتلویزیون) در هجوم وحشیانه‌ی خودروهای نیروهای انتظامی به میان مردم در میدان ولیعصر تهران مورد اصابت شدید قرار گرفت و سپس توسط همان خودروها از روی بدن نیمه جان او رد شدند. وی پس از انتقال به بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرده است. او ۲۵ ساله و از صدابرداران رادیو بوده است.

عمال حکومت با توجه به خانواده هنرمند این جوان قصد اجرای سناریوی عوام فریبانه‌ای برای این شهید داشتند که با مخالفت خانواده‌اش به اجرا نرسید.

شهین مهین فر تحت فشار است تا در مقابل دوربین، شهاد ت فرزندش را ، یک حادثه اعلام کند

جنبش راه سبز (جرس): شهین مهین فر؛ مجری معروف صدا و سیما که فرزندش در روز عاشورا به شهادت رسید، به شدت تحت فشار قرار گرفته است تا اعلام کند پسرش در یک حادثه کشته شده است.

به گزارش خبرنگار جرس، ماموران وزارت اطلاعات با حضور در منزل شهین مهین فر او را تحت فشار قرار داده اند مصاحبه کرده و بگوید که در اثر یک حادثه کشته شده است.
ماموران امنیتی از خانم مهین فر خواسته اند اعلام کند که خود او در کنار فرزندش حضور داشته و شاهد است که پسرش در اثر یک سانحه کشته شده است.
ماموران وزارت اطلاعات تهدید کرده اند در صورتی که خانم مهین فر این مسائل را در مقابل دوربین عنوان نکند تمامی حقوقش در صدا و سیما را از دست میدهد.

گزارش خبری CNN : فشارهای دولت بر مادر امیر تاجمیر (شخصی که ماشین دولت از روش رد شده بود) که به دروغ بگوید که مرگ پسرش تصادف بوده

آخرین خبرها از تقسیم رو به رشد در بین مخالفان و معترضان به دولت ایران، توسط رضا سیاح خبرنگار شبکه خبری سی ان ان


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=6l6Kvuj5Cik

لینک دریافت این ویدیو برای موبایل

https://www.4shared.com/file/187188307/77660a19/cnnnnnnnnn.html?cau2=403tNull

mnm - کره - کره
خدا رحمت کند ایشان را .واینطور که میبینم این دولت کثیف تا همه مردم رانکشد .کنار نمیرود .ومتاسقم برای کسانی که جان عزیزشان را درراهی بی سرنوشت هدر میدهند .ودود این اتش افروخته .عاقبت به چشم خومان بر میگردد .متاسفانه......
دوشنبه 14 دی 1388

los angeles - آمریکا - لوس آنجلس
با سبزی پرچمم با سفیدی صلح و آزادى و با سرخی خونم پرچم ایران آزاد را میسازم. پیروز باشید
دوشنبه 14 دی 1388

ali203 - ایران - بوشهر
امیر جان کور دلان ولایت جهل و فحشا بداند که با تمام قدرت راهت را تا ازادی ایران عزیز ادامه خواهیم داد/ماپیروزیم چون بیشماریم
دوشنبه 14 دی 1388

atena10 - ایران - تهران
حالا کجا هستند اونهایی که می گفتند کارمندان صدا و سیما به خاطر منافعشون ناموسشونو هم می دهند . دیدید که به خاطر مملکتشون کجا رفتند و شماها اونور دنیا نشستید و فقط حرف می زنید اگر مردید پاشید بیاد ایران
دوشنبه 14 دی 1388

irany awareh - سوید - استگهلم
امیدوارم این مادر داغدیده حواب شایان خون پسرش به مزدوران اطلاعات بدهد.حوابی که پس از ان بتواند با وحدان راحت به زندگی ادامه دهد.
دوشنبه 14 دی 1388

کلاب - ایران - تهران
خدا رحمتش کنه و صبر به مادرش بده
دوشنبه 14 دی 1388

wetraco - المان - المان
امیدوارم که مثل سگ بمیری احمقی نژاد
دوشنبه 14 دی 1388

invincible - آمریکا - مینستا
به گزارش خبرگزارى مهر آخوندى خبرگزارى اختصاصى ولىفقیه ارتجاع،وابسته به سازمان تبلیغات اسلامى 11نفر از نیروى انتظامى خراسان جنوبى در درگیرى کشته شدند. به گزارش این خبرگزارى حکومتى این درگیرى در روز 11 دیماه دى ماه صورت گرفت
دوشنبه 14 دی 1388

irany awareh - سوید - استگهلم
سلام دوستان.پدر من از طرفداران این حکومت بود وکارهای بدی بر ضد ملت میکردو حتی از طرف حکومت مسلح شده بود در سال 1995 من طاقت نیاوردم و با اسلحه خودش به او تیراندازی کردم و او را فلح کردم و بعد از ایران فرار کردم تا این اواخر از کارم پشیمان نبودم. اما در حوادٍث بعد از انتخابات او از کارهایش پشیمان شده و به من زنگ زد و خواست حلالش کنم .حال من وحدانم ناراحت است و عذاب میکشم.لطفا شما بگویید ایا کار من اشتباه بوده؟
دوشنبه 14 دی 1388

SARA-IRAN - ایران - تهران
واقعا" ...؟چه بی رحم...
دوشنبه 14 دی 1388

Esfahan Nesfe Jahan - المان - برلین
سرکار علیه خانم شهین مهین فر با عرض تسلیت از صمیم قلب برای شما آرزوی صبر و بردباری بر این مصیبت را از درگاه خداوند مى نمایم . و نام و یاد این عزیزان همیشه در قلب ما زنده مى ماند.
دوشنبه 14 دی 1388

amirkabir - استرالیا - سیدنی
mnm - کره - کره. من با شما کاملا موافقم.این دولت با هیچ روش مسالمت امیزی کنار نمیره.اخه اینها که تو روز روشن رای ملت رو دزدیدن توقع دارین به قوانین دموکراسی پایبند باشن؟من مخالف جنگ و خشونت وادم کشی هستم اما این رژیم ابایی از کشتن میلیونها نفر هم در جهت بقای خودش نداره.
دوشنبه 14 دی 1388

amirkabir - استرالیا - سیدنی
خامنه ای سالهاست داره ادم میکشه؛سالهاست که داره جنایت میکنه معلومه که وقتی احساس خطر بکنه بیشتر هم میکشه؛مبارزات مردمی خودجوش با دست خالی جلوی جلادان ولایت فقیه خودکشیه محضه ؛توی تقویم ایران هم که صد تا تعطیلی و بهانه هست واسه راهپیمایی!خوب بعدش چی؟
دوشنبه 14 دی 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
خیلی دلک میخواد که جزییاتی رو که عرض نمودید رو قبول کنم اما نمیتونم.کاشکی یه فیلم هم میذاشتین.تنها گفتن اینکه جووان فیلم بردار توسط نیرو های لباس شخصی دستگیر شد دلیل نمیشه که نوشته های شما رو قبول کنم.در دنیای مجازی نوشتن و بافتن کار بسیار آسانی است.
دوشنبه 14 دی 1388

world - ایران - تهران
امشب باید خودمان رو یه بار دیگه نشان بدیم. همه با هم متحد بشیم (حتی اگر مخالف باشیم و یا مخابرات سود ببره ) در برنامه نود صرف نظر از هر نو مسابقه اس ام اسی که بود به گزینه آخر رای بدیم. تا با رای میلیونی تنفر خودمان را از این حکومت اعلام کنیم. لطفا اطلاع رسانی کنید
دوشنبه 14 دی 1388

yord - ایران - تبریز
امشب قراره سبزها در مسابقه برنامه نود شرکت کنن و گزینه اخررا انتخاب کنند تا چند میلیونی بودن خودشون را به همه دنیا نشان بدهند. اطلاع رسانی کنید
دوشنبه 14 دی 1388

کویت تورنتو - کانادا - تورنتو
اینهم عکسی ازبسیجیهای وحشی. https://i47.tinypic.com/otm54z.jpg
دوشنبه 14 دی 1388

SAMAN-UAE - امارات - دبی
یادمون نره که رسیدن به آزادی بی بها نیست
دوشنبه 14 دی 1388

echose. - انگلیس - منچستر
خدایش بیامرزد.مرگ بر خامنه ای.
دوشنبه 14 دی 1388

بینوایان - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه // دوست عزیز بنده به عزیزترین کسم که مادرم هست قسم میخورم روز عاشورا حتی 1 نفر هم توسط نیروی انتظامی و نیروهای حکومتی کشته نشده . تمام این کشته ها توسط حرومزاده های مجاهدین خلق و بقیه مزدورانی هست که سالهاست وارد فاز مبارزه مسلحانه با جمهوری اسلامی شدند و تمام این فیلم ها و فیلم برداری ها هم توسط همین ها گرفته شده . اینا تجربه ندا خیلی بهشون چسبیده و تجربه ای که از او قتل و بدنام کردن جمهوری اسلامی داشتن (و موفق هم بودن)، یکی از بهترین کارها رو برای مقابله با جمهوری اسلامی همین کار دونستن . من فقط دلم برای خیلی از این جوونهای فریب خورده ای میسوزه که خودشون هم نمیدونن که امثال اون گروهها اگه لازم بدونن اونها رو هم خواهند کشت برای بدنام کردن جمهوری اسلامی.
دوشنبه 14 دی 1388

sama128 - ایران - شیراز
مرگ بر حکومت فاشیستی خامنه ای - مرگ بر تمامی مزدوران مردم فریب - مرگ بر انقلاب زور و تزویر - مرگ بر ریا و خیانت به ایران و ایرانی - درود به روان پاک کوروش کبیر - مرگ بر مزدوران نیروی انتظامی مرگ بر خانوم خیابانی هایی که هم اکنون ستوان سوراخی در نیروی انتظامی شدن این افراد دریده های خیابانی هستند که با یک مرد سیر نمیشن و یک جمع جوجه آخوند فیضه هم نمی تونه اونهارو سیر کنه -
دوشنبه 14 دی 1388

ghost197 - هلند - امستردام
irany awareh - سوید - استگهلم .ایرانی عزیز اگر انچه که خودت میگوئی صحت داشته باشد هم اشتباه بوده و هم نه.همانطور که خودت میدانی احترام به پدر و مادر شرط اول است.و نمیدانم ایا اول کوشش کردید تا پدرت را از راه درست و خرد کامل او را اگاه کنید یا نه.اگر این کارها را انجام داده و دیدید که نتیجه بخش نبوده و مجبور شدید از راه دوم وارد شوید پس بدان که کارت هیچ اشتباه نبوده.بنظر من شخصی که اسلحه بکمر میبندد تا از حق ملت بطور ناشایست و زیان اور استفاده کند باید با ان شخص برخوردی قاطع انه کرد.شاید در ان لحظه خود من هم چنین کاری میکردم.البطه باز هم گفته باشم این نظر من است.شاد و موفق باشید.زنده باد ایران و شهیدان راه حق.
دوشنبه 14 دی 1388

freydun - ایران - شیراز
mnm - کره - کره-- تو بهتره در کره بروی کره ات را بخوری.انچه این جوان بخاطرش شهید شده را بهش میگویند وطن پرستی و ازادی و بیهوده ادمهایی مثل من وتو هستند که مثل یک سگ دست اموز حتی واق اق کردنشان هم با اجازه است.انچه دودش به چشم ادم میرود بیغیریتی ست که شرف را از ادم بگیرد و خونی که برای طهارت وپاکی خاک مقدس ایران زمین ریخته شده را هدر رفته فرض کند .مخ چون خالی نه فرقی با بسیجی
دوشنبه 14 دی 1388

dannni - سوئد - استکهلم
دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران: . *حکم قیام‌کنندگان بر امام و ولی برحق اعدام است . *با همه عوامل بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد .
دوشنبه 14 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
سوئد- استکهلم عزیزم وجدانت ناراحت نباشد . اقای رادانهاهم فرزندان خود راکشتند.فرزندان بیشماری ازاین مردم بی دفاع بدست این پدران کشته شدند ومی شوند.پدرشمافقط فلج شد ودرس بزرگی به پدرت که بااین رژیم همکاری میکرددادی .ولی پدرشماانقدرشهامت داردکه به اشباه خودش پی برد. ایکاش رادانهاودیگرمزدوران رژیم هم به اشتباه خودپی ببرند.22بهمن وچهلم شهدای عاشورانزدیک است خواهش میکنم به پدرتان بگویید که همکاران مزدورش در22 بهمن بملت ایران بپیوندند.
دوشنبه 14 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
خانم شهین مهین فر مادرداغدار امیرارشد تاجمیر مرادرغم خود شریک بدانید.روح وروانش شاد
دوشنبه 14 دی 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
سلام دوست عزیز..نمیخوام بگم دستت درد نکنه که این کار رو با پدرت کردی ولی بهت حق میدم که تحمل وطاقت انسان حد ومرزی داره وبعضی وقتا دیگه کاسه صبر ادم لبریز میشه.خصوصا با دیدن پدری که طرفدار خونخوارهای ایران زمین است.بازم خدا روشکر که شعورسیاسی جوونای ایران بسیار بالاست .فقط ای کاش یه خورده همدلی وهمزبانی بین ما بیشتر میشد
دوشنبه 14 دی 1388

Mehriran - سوپد - مالمو
irany awareh - سوید - استگهلم دوست عزیز بابت این اتفاق متاسفم ولی حتی اگر یک غریبه هم بود از نظر من کار اشتباهی کردی.با از بین رفتن یک مزدور مشکل حل نمیشه و ما باید خشونت زدائی کنیم. ای کاش برای اعتراض به پدرت فقط از او دوری میکردی که بدترین تنبیه برای او بود. اگراو امروز پشیمونه نه بخاطر تیری که تو بهش زدی که به خاطر انچه کهخودش دیده هست. برای شمادوست عزیز ارزوی ارامش میکنم و همیشه فرصت برای جبران هست.
دوشنبه 14 دی 1388

palachinka - بلغارستان - صوفیا
yord - ایران - تبریز نه بابا.خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی این فیلتر سایتو رد کردی( توی این وضعیت)تا اطلاع رسانی کنی و مردم هم ببو تشریف دارن که با SMS تلفن خودشونو معرفی کنن. ... خودتی.
دوشنبه 14 دی 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
امیر جان این جنایت را فراموش نمی‌کنیم روانت شاد
دوشنبه 14 دی 1388

artosh - ایران - تهران
جالبه..!!! خون فرزند در برابر حقوق مادی از صدا و سیما. انسانیت و شرافت رنگی در این صدا و سیما و حکومت نداره.
دوشنبه 14 دی 1388

nazli setayesh - ایران - تهران
بخواب ارام عزیزکم سحر نزدیک است.
دوشنبه 14 دی 1388

arashneda - انگلستان - لندن
لطفاْ اطلاع رسانی بفرمایید چگونگی مقابله با تانکهای چینی و دفاع از خود در تظاهرات :سایت ارتش سبز. https://arteshesabz.blogspot.com
دوشنبه 14 دی 1388

amo danial - نروژ - اسلو
kili_patilaki - قطر - دوحه. تو چطور اسلام محمد رو قبول کردی؟ حتما با دیدن فیلم محمد رسول اله با بازیگری انتونی کوئین مسلمان شدی ! بس کنید با این چرندیاتتون.
دوشنبه 14 دی 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
amirkabir - استرالیا - سیدنی خامنه ای سالهاست داره ادم میکشه؛سالهاست که داره جنایت میکنه ..سلام دوست محترم..متاسفانه تو این سرزمین دست کم 2ملیون خامنه ای هست .این یکی سردستشونه حتی پدر این دوست عزیزمون که فلج شده هم یه خامنه ایه منتها از یه نوع دیگه..خدا لعنت کنه اون بی پدرومادرهایی که فقط وفقط به خاطر مال دنیا دست به هر جنایتی میزنند....قابل توجه همه دوستان هر انقلابی نیاز به خون داره وخواه ناخواه باید عده ای فدا بشن تا بقیه حقوق از دست رفتشونو پس بگیرندوومن یه ذره هم شک ندارم که ظلم پایدار نیست ودیر یا زود داره اما سوخت وسوز نداره..کدوم یک از ما فکرشومیکرد صدام سیف العرب شمشیر اعراب به اون سرنوشتی که حقش بود دچار بشه.....باده پرخوردنو خاموش نشستن سهلست..گربه دولت برسی ومست نگردی مردی.
دوشنبه 14 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
ارش ندا - انگلستان- لندن سایت جالبی بود دوستان شما هم ببینید. متشکرم.
دوشنبه 14 دی 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
بینوایان - ایران - تهران ...تو خفه میشی یا بیام خفت کنم دستمال
دوشنبه 14 دی 1388

parang - سوید - سوندسوال
kili_patilaki - قطر - دوحه . کسیکه خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسیکه خودشو به خواب زده اصلا..mnm - کره - کره . شما لطف کن راه باسرنوشت خودتو برو و چشماتو ببند دود نره توش هر چند که چشم شما اصلا باز نبوده.
دوشنبه 14 دی 1388

manenarenji - المان - اسن
دوستان عزیز منو بخشید ولی اگه به این بینوا خاک بر سر فحش ندم امشب مطمئنا خوابم نمیبره مرتیکه عقده ای مزخرف تو میگی اینکارا واسه بدنام کردن رژیمه تو یا یاخودتو میزنی به .رژیم کارش از بدنامی گذشته به روسپی گری رسیده.رژیمی که تو طرفدارشی دستاش تا ارنج تو خون جونهامونه.الهیسر برادرت بیاد سر خواهرت بیاد بلکه ازاین خواب خرگوشیت تا دیر نشده بیدار شی.
دوشنبه 14 دی 1388

arash-eindhoven - ‌‌‌‌هلند - ‌‌ایندهوفن
ایرانی آواره ! آره پسر خوب معلومه که اشتباه کردی ! واسه همچی کارایی اول میبایستی خوب تمرین میکردی ! یه چند تا فیلم میرفتی . فلج خشک خالی که فایده ایی نداره.حالا اگه راست میگی برگرد و ایندفعه خوب نشونه گیری کن. اولش از اجازه بگیری ها. جک قشنگی گفتی .مرسی. من نمیدونم کجایی ؟اما irani رو اینطوری مینویسند .سوئد را اینطوری و استکهلم رو هم اینطوری. از 95 خارجی به قول خودت !!؟
دوشنبه 14 دی 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
بینوایان - ایران - تهران. کاملا باهات موافقم. البته مثل شما صد در صد نمیتونم بگم دولت کسیو نکشته. ولی مثل بچه های اینجا هم نیستم که هر چی شد بگم کاره دولته!مجاهدین خلق و دشمنان قسم خورده ی ایران بیکار ننشسته اند. شاد باشی هموطن گلم.
دوشنبه 14 دی 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
parang - سوید - سوندسوالاینو به بگو.amo danial - نروژ - اسلو: موقوف.به خودم ربط داره!جواب کاملی بود درست نمیگم؟
دوشنبه 14 دی 1388

abiabi - انگلستان - لندن
روح این شهید شاد باد و یادش گرامی . جوان مردم را میکشن و بعد زیر فشار میزارن خانواده ی او را تا بیان و بگن جوان ما تو حادث کشته شده . تف به گور پدرتان با این کارهایتان . مرگ بر خامنه ای جلاد . مرگ بر مجتبی حرامزاده . روح تمام شهدای جنبش سبز شاد باد و یادشان گرامی . خامنه ای حرامزاده باید جواب خون این شهدا را بدهی . درود بر آقایان موسوی و کروبی . زنده باد جنبش مردمی سبز
دوشنبه 14 دی 1388

shir del - انگلیس - نیوکاسل
پس از مرگم تو ای زیبا نگارم بیا با جمع خوبان بر مزارم/بیا بنشین دمی کن یاد مفتون/که من در زیر خاک امیدوارم/تمام خوب رویان رفتن ای داد ای داد.
دوشنبه 14 دی 1388

arash-eindhoven - ‌‌‌‌هلند - ‌‌ایندهوفن
دوستان کاری به آواره ندارم .اما بدونید که رژیم از این سوژه ها ٬ فیلمها ٬ تکه هایی از اخبار و بحث تلوزیونهای خارج از کشور و کلا مخالفین خودش نهایت سود و استفاده (سو استفاده ) را میکند. کافیست همین کامنت -حالا-- هر کی هست --- را فردا ببره رو آنتن و خارج نشینان و طرفداران سرنگونی را مشتی پدر کش و بی و ...معرفی کند. اجازه اینگونه بحث های انحرافی را به هیچ کس ندیم بهتره. نه ؟
دوشنبه 14 دی 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
چه دردناک وتلخ!!!. بینوا -ایران - تهران . اگه کار رژیم نیست پس چرا به جای همدردی و محکوم کردن باعث وبانی این کشتار اجازه مراسم عزاداری نمیده به خانواده این عزیزان که هیچ تازه تهدید و ترعیبم میکنند؟؟؟؟؟؟در ضمن مگر کم کشتن تو این سی سال؟؟میدونی مردم این دولتو خوب شناختند 30 سال اینها داشتن تو خفا میکشتندحالا علنیش کردن چیزی فرق نکرده
سه‌شنبه 15 دی 1388

ali-vienna - اتریش - وین
بینوایان - ایران - تهران. kili_patilaki - قطر - دوحه. https://www.iranianuk.com/article.php?id=45256. این عکس ها را نمیبینید یا نمیخواهید ببینید؟. حالا میگیم (طبق نظر بعضی از دوستان) این ها اعضا حزب الله نیستند، هر چی هستند که پشت پلیس ایران ایستاده اند و اسلحه به روی مردم کشیدند! بس کنید بابا، تا کی میخواهید سر خودتون را زیر برف کنید؟ مگه شما فیلم زیر کردن مردم با ماشین نیروی انتظامی را ندیدید؟ یک بار هم که شده توی سایت گویا عکّس های روز عاشورا را ببنید بعد اینطور حرف بزنید (چند تا عکس میخواهید بگذارم که اسلحه به روی مردم کشیده شده؟؟؟). اگه مجاهد هستند چرا پشت سر پلیس ایران هستند و دستگیر نمیشند؟ اگه با پلیس هستند پس شما چی میگید؟ لطفاً دیگه الکی هم جان مادرتون را قسم نخورید، این فقط یک مدرک از هزاران مدرک باطل کننده قسم شما! . https://www.youtube.com/watch?v=w6ltYZTh70Mfeature=player_embedded
سه‌شنبه 15 دی 1388

tulipano nero - پلو نرد - انتتید
قاتلا از رو نمیرن
سه‌شنبه 15 دی 1388

tulipano nero - پلو نرد - انتتید
قاتلا از رو نمیرن
سه‌شنبه 15 دی 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
من یکی که خودمو اماده مرگ کرده ام دیگه هیچی برام مهم نیست چطور زندگی کنم ونفس بکشم در حالیکه یه مشت بی هویت وبی وطن دارند هموطنای عزیز منو سلاخی میکنند..دوستان عزیز خون هیچکدوم از ماها رنگین تر از خون ندای عزیزنیست..بسه این زندگی با ذلت ..یه کاری کردند این بی بته ها که شده ایم مضحکه دنیا ..همه دارند به ما میخندند..دوستانی که در خارج از کشور هستند میدونند من چی میگم..پیش هر کی میری میگه یور پریزیدنت ایز کریزی ..یاران منشینید خموش بینوایان - ایران - تهران یه ضرب المثل عربی میگه لیس علی المجنون حرج . از دیوونه هیچ توقعی نباید داشت
سه‌شنبه 15 دی 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
ali-vienna - اتریش - وین. آقای علی من گفتم پلیس به مردم تیراندازی نکرده؟ نه داداش من اینو نگفتم. من فقط گفتم "در دنیای مجازی نوشتن و بافتن کار بسیار آسانی است."به جان خودم من یکی از مخالفان این دولت هستم به هزار و یک دلیل.ولی این باعث نمیشه هر خبری رسید بگم آره کار کار خودشونه. شما قبول ندارید که احتمال دخالت مجاهدین خلق و گروه های اینچنینی توی اتفاقات اخیر زیاده/؟در مورد آقای امیر ارشد تاجمیر هم تنها گفتم جزییاتی به این دقیقی رو هم میشه قبول کرد هم میشه قبول نکرد. چون که نه فیلمی در دسته نه عکسی.من فقط این مورد رو گفتم.البته فیلم زیر گرفتن رو هم دیده ام اما هر کی یه چیزی میگه.درسته که ماشین ماشینه دولته! اما این درسته که من و شما یا اطمینان بگیم یک فرد دولتی توش بوده؟شاد باشید.
سه‌شنبه 15 دی 1388

mrm2020 - ایران - تهران
kili_patilaki - قطر - دوحه مزدور وطن فروش تو بخاطر پول تمام میفروشی واقعا که تو و امثال تو بوی از انسانیت و غیرت نبرده اید
سه‌شنبه 15 دی 1388

taraneh2008 - المان - هامبورگ
invincible - آمریکا - مینستا . مجاهد اینجا رادیو عراق نیست دروغ ببافی .
سه‌شنبه 15 دی 1388

DOR AZ WATAN - اتریش - وین
بینوایان ـ ایران ـ تهران . لطفا جون --- و بدکاره قسم نخور .
سه‌شنبه 15 دی 1388

amo danial - نروژ - اسلو
kili_patilaki - قطر - دوحه. حرف زدن یاد بگیر اول بعد کامنت بگذار. خودتو ضایع نکن که مورد تمسخر واقع نشی !
سه‌شنبه 15 دی 1388

soltan969 - انگلستان - لندن
بینوایان-ایران-تهران فکر میکنی ما هم از پشت کوه اومدیم من هم قسم میخورم که اینها همه کار خود ایادی نظام است من از همه بهتر میدونم چون خودم 12 سال توی دادگاه انقلاب شیراز کار میکردم.
چهار‌شنبه 16 دی 1388

+4
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.