مصاحبه وکیل شجریان با صدای آمریکا در مورد احضار استاد - ویدیو

مصاحبه وکیل شجریان با صدای آمریکا در مورد احضار استاد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=-6hMOntXuHo

shanul - المان - هامبورگ
رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی می خواسته استاد شجریان را بترساند و امیدوارم که در جلسه احضار ایشان فکر کثیفی از جانب رژیم صورت گرفته نشده باشد!
دوشنبه 25 آبان 1388

raminjaf - هلند - رو
شجریان که دیگه تنها نیست. ملت با هم یکی شدن.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
اقای شجریان انوقتی که ایران در اتش بعثی ها می سوخت شما در کدام جنگل تمرین می کردید و حتی یکبار یک خسته نباشید به جوانان وطن نگفتید. اون شعرهای انقلابی هم باز روی ترس و پاک کردن گذشته قبل از انقلابی خونده بودید. الان دارید ذات خودت را نشون می دید. عوام فریبی برای مردم ایران بسه. اقایی که در پیری همسر خودش را به خواهر عروس خودش (خانم جوانی که جای پای همسر تو را گرفت و معنی عشق پیری را به تو برگردوند!) بفروشد از هم عاقبت به خیری بهتری هم ندارد.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
اخه این چه جور استادی است که خودش را به یک لقمه نان رادیو امریکا می فروشد و متاسفانه در دام اونها می افتد. اره درسته ایشون استاد عشق پیری بودند یادم رفت!!. اقای شجریان خیلی وقته که با کارهای عجیب و غریب و با تکبر بی مثالش از چشم ایرانیها و ایران دوستان افتاده است. با همه چیز و با همه کس قهر هستند. خداوند نعمتش را به هر کس بدهد در قبامت ازش بازخواست می کند.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

siamakk - ایران - تبریز
bavar88 - هلند - امستردام تاحالا فیلم خفه شو رو دیدی؟!
سه‌شنبه 26 آبان 1388

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
bavar88 - هلند - امستردام. اقای شجریان با خواهر عروسش ازدواج کرد و پیامبر تو با زن پسر خوانده اش! تو بیماری. میخوای با این جفنگیات چیو ثابت کنی.عشق پیری پیامبرت که با دختر 9 ساله ازدواج کرد رو هم فراموش کردم بگم.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

behnam557 - بریتانیا - گلاسگو
bavar88 - هلند - امستردام . تو بهتره خ.. بشی ... تو لایق اونهم نیستی که اسم استاد رو بر اون زبون ... بیاری. تو بهتره بری واسه ا.ن. ....ب.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

maryam vatan - بلژیک - بروکسل
raminjaf - هلند - رو . با شما موافقم
سه‌شنبه 26 آبان 1388

maryam vatan - بلژیک - بروکسل
هلند - امستردام - ایا زندگی خصوصی شجریان به ما مربوطه؟
سه‌شنبه 26 آبان 1388

quick31 - امریکا - واشنگتون
چه عجب این اقا از ازدواج مجدد استاد ایراد گرفتن مگه تو مکتب شما نمیگن تا4 زن و چندتا صیغه که نمی دونم چندتاست حق مرد .به یک لقمه نان رادیو امریکا می فروشد؟ استاد خودش میلیاردره چه منتش به خود فروشیه. وطن فروشان وخود فروشان خامنه ای ودارودستش اند
سه‌شنبه 26 آبان 1388

ss19862000 - کردستان عراق - اربیل
سیاست ببین چه به روز آدمها میاره . استاد دوست داریم
سه‌شنبه 26 آبان 1388

behnam557 - بریتانیا - گلاسگو
bavar88 - هلند - امستردام. فکر کنم باید از والده محترمه خودتون چیزی رو بپرسید تا در مورد ایرانی بودن خودتون مطمپن بشین...تنها کسانی میتونند به خسرو آواز ایران تهمت بزنند که .. متعددی .. داشته اند و یقینا شما هم یکی از آنان هستین. تو یک ذره غیرت ملی و یک قطره خون ایرانی تو اون رگهای کپک زده ات نیست...تو برو واسه ولی فقیهت این اراجیف رو بگو...مزدور بی .. هستی که اومدی تو هلند دهن ... باز میکنی و با ..میخوای صدای انقلابت رو بگوش بقیه برسونی. شجریان تو قلب همه ماست و تو قلب هر ایرانی ...همه ما خاک پاش هستیم و تا زنده ایم با تمام وجود اون رو می پرستیم...می فهمی؟...اون رو می پرستیم.....تا کور شود هر آنکه نتواند دید.... ئئ
سه‌شنبه 26 آبان 1388

maryam vatan - بلژیک - بروکسل
7 دسامبر = 16 اذر تمام ایرانهای دور از وطن باید بریم جلوی سفارت ایران برای حمایت از جوانان مبارز کشورمون.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

farzanik - ایران - گنبد کاووس
.bavar88 - هلند - امستردام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. باور عزیزم بنده هم از جانب جنابعالی متاسفم که بخاطر چندر غاز خودتو ناموستو ..و تمام کسو کارتو به یه مشت جنایتکار سوسمارخور فروختی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 26 آبان 1388

nasim irani - اتریش - وین
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو bavar88 - هلند - امستردام . سلام به مسولین سایت...باورمعلوم هست .. چقدروجدانت رافروختی؟؟؟البته بی حیایی وبیسوادی امثال تومثل این ارتیمس می ماندکه می نالد..ارتیمس من نمازمی خوانم وخدایم راستایش می کنم که به من این افتخارراداده که درپیشگاهش سرتعظیم فرودآورم وشکرکنم که به من حق زندگی بخشیده..به توچه!توهم بروسوسیالت روبگیرو بخوروبخواب وآروغ خردمندی بزن!
سه‌شنبه 26 آبان 1388

کاوه اهنگر - نروژ - اسلو
bavar88 - هلند - امستردام . این چرت و پرتا چیه میگی!!!!!. قرصات رو خوردی ؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 26 آبان 1388

wildpiony - هند - بمبیی
bavar88 - هلند - امستردام باز تو دست و رو نشسته پریدی وسط؟
سه‌شنبه 26 آبان 1388

freydun - ایران - شیراز
bavar88 - هلند - امستردام--مگه صد بار نگفتم انها برای فروش است. تو باز همه را بار زدی ودود کردی وامدی اینجا جکامنت گذاشتی.میدونی اگر سردار بفهمه تیکه بزرکت کوشت است.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

grgesho - ایران - بوشهر-کنگان
از شجریان بعید است. کلی نزد مردم خراب شد.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
bavar88 - هلند - امستردام . اینکه استاد با فرد دیگری ازدواج کرد بخاطر این بود که همسر اولش در کارهای هنری استاد را همراهی نمیکرد هیچ بلکه مانع کارهای هنری استاد بود. که البته برخی مواقع مانع شدن در کاری باعث پیشرفت بیشتر میشه. بعد اینکه تو خودت وقتی که صدای ربنای استاد رو می شنوی چه حالی بهت دست میده؟ البته این حال رو وطن فروشانی مثل تو درک نمیکنند. صدای ملکوتی که انسان با آن اوج میگیرد. امیدوارم تهمتی که به استاد بابت مصاحبه با صدای امریکا زدی رو استاد ببخشه البته اگر اعتقادی به دنیای پس از مرگ داری. بعدشم خودت چی خودت رو آیا به گذاشتن چهار تا کامنت به یک لقمه نان فروختی یا نه؟ استاد هر چی هم باشه مثل رئیس جمهور تو دروغگو نیست که جلوی 50 میلیون نفر دروغ بگه.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
bavar88 - هلند - امستردام . آخه مزدور خودت میدونی‌ چی‌ میگی‌ ، این رژیم هم افرادی ..مثل تو هستند امروز شجریا ن با ملت است و ملت با شجریان.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

baba kurosh - ایران - قم
bavar88 - شجریان خودشو به یه لقمه نان فروخته؟ تو چی؟ تو خودتو چند فروختی؟ از تو خود فروش ترو و بدبخت تر وجود نداره پس .. شو
سه‌شنبه 26 آبان 1388

bahareiran - ایران - ایران
persianshadow1 - انگلستان - برایتون ----گل گفتی گمونمbavar88 - هلند - امستردام خفه خون گرفت
سه‌شنبه 26 آبان 1388

odin - بلژیک - انتورپن
nasim irani - اتریش - وین . خلایق هرچه لایق،کلآ عزیز جان عده ای به نوکر صفتی و دائمآ سر تعظیم و سجده فرود اوردن عادت دارن،یکروز به الله برده فروش مدینه!یه روز به یهوه که غورباقه میفرسته تو مصر یه روز هم به علی خامنه ای و خمینی. شما اگه از ازدگی و سر تغظیم فرود نیاوردن در مقابل هیچ قدرتی برای پاداش مادی،یه روز بهشت و غلمان و حوری،یه روز برای اپارتمانی صد متری در فرمانیه،چیزی میدونستی هیچوقت اینجا انسانهای وطنپرست را زیر تازیانه وتکفیر نمیگرفتی.شما خودت به عقایدت نگاه کن،به ارتمیس که منهم با او هیچ توافق فکری ندارم اما وطنپرستیش رو تحسین میکنم نقد داری چون به موهومات و خرافات دینی باور نداره درعوض وطن و فرهنگ ملیش رو میپرسته یه سری بخودت بزن خانم.اون باور هم که لایق پاسخ من نیست به اون بگیم سید عربزاده براش کافیه.استاد،ایران دوستت داره، بم دزدی اینها و قدم تو در بازسازی رو فراموش نمیکنه.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

maryam vatan - بلژیک - بروکسل
حمله مجدد روزنامه کیهان به محمدرضا شجریان. کیهان: شجریان وطن‌فروش است! محمدرضا شجریان از این مسئله بسیار رنجیده خاطر و ناراحت است و به همین دلیل هم تصمیم گرفته از روزنامه کیهان شکایت کند.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز: از شما بعیده! کسی که با یک رسانه بیگانه که با حمایت کامل سازمان سیا 24 ساعته بر علیه ایران مطالب پخش می کند مصاحبه می کنه مثل خود اونها است. ایشون که اینهمه توی خارج طرفدار دارند پس چرا توی ایران برنامه دارند؟ یکسری کار هم توی بم برای خودنمایی و بزرگتر شدن انجام داده ولی دید که کسی توجهی به اون نداره بیخیال قضیه شده. مردم ایران پول بهش نمی دهند که برداره بره خارج با اینها مصاحبه کنه! در مورد صدای اون هم! خدا به هر کسی که نعمتی داده در روز قیامت باید تک تک اعضاء و جوارح فرد پاسخگو باشه که در برابر ولی زمان چگونه رفتاری داشته؟‌ وگرنه شمر هم صوت قران خیلی بهتری داشته ولی کجا بود؟ راستی یک سری نادان درباره ازدواج مجدد و چند همسری اون زرت پرت کرده بودند. که چرا این نه و همراهی هنری نداشته! چرا الان که پیر شده چرا همون موقع که بچه اول دنیا اومده اینکار را نکرده بعد از 30 سال که زنه پیر شده دنبال چیز تازه بوده؟ اینها نشون می ده که فوانین تا جایی خوبند که به ما کاری نداشته باشند.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

zoya.sp - ایران - مشهد
سلام به همه من عضو جدیدم.آقای bavar88 - هلند - امستردام استاد شجریان باعث افتخار هر ایرانی هستند زندگی خصوصی هر فردی به خودش مربوط است و اینکه یک ایرانی صدای تکرار نشدنی استاد آواز ایران را با شمر!!!! مقایسه کند باعث خجالت و سرافکندگی است.متاسفم.
چهار‌شنبه 27 آبان 1388

کاوه اهنگر - نروژ - اسلو
bavar88 - هلند - امستردام . دوست عزیز بازم یادت رفته قرصات رو به موقع بخوری یا انفولانزایی خوکی گرفتی حالت بده !!!!!!!!!
چهار‌شنبه 27 آبان 1388

nasim irani - اتریش - وین
odin - بلژیک - انتورپن. سلام به مسولین سایت...ادین به توچه که دربرابرخداسرسجده می گذارم!!تونوکرنفس ات هستی وهمین وادارت کرده به من بتازی.من خدایم راشکروسپاس می کنم وبه هیچکس هم ربطی ندارد.زیراخداوندمرابه گمراهی که نفس پلیدتو،تورامی کشدهرگزنمی کشد.خدای که یکانه خالق جهان وجهانیان است ومراافتخارکه دربرابراین عزیزکه دوستش دارم وبه این دوست داشتن افتخارمی کنم تعظیم کنم.تعظیم من ازعشق است ..!که توراازآن هیچ بهره ایی نیست.امالذتی که دراین عشق نهفته راباهیچ ثروتی نمی شودکسب کرد.حالاتوهم آروغ خردمندی بزن وشعارمرگ بده ولعنت بفرست...مراباکج اندیشی توکاری نیست وتورابه عشق من چهکار؟؟؟؟
چهار‌شنبه 27 آبان 1388

quick31 - امریکا - واشنگتون
خیلی حوشحالم که میبینم این طرز فکرهای بسیجی و مذهبی همه جا حداقل هستند از100 نفر 1 عقب افتاده هم برای فان باید هم باشه شما نسل بجا مانده از تجاوز و غارت حمله عربها به ایران میباشید رهبرتون داره مثل کفتار جون میده سرنوشتی بهترازسرنوشت صدام در انتظارش نیست
چهار‌شنبه 27 آبان 1388

shahram2020 - ایران - اهواز
bavar88 - هلند - امستردام.....اخه ..... تو از اخور کی میخوری ...رفتی هلند بعد دم از دین و وطن و انسانیت و هنر وهنرمند میزنی.اگه توی مدارس دارالفساد دینی قم بودی...میگفتیم طفلی عقب افتاده ذهنی و خنگه حالیش نیست معلمش خائنه مضخرف میگه اینهم گوش میکنه و اینجا پارازیت میندازه...از حرفهات معلومه که ...های همانند تو ( که سرش را پائین انداخته و فقط مسیر اون قوچ گله را ادامه میدی ) که با دولت شاهنشاهی مخالفت داری و در بعضی مواقع با سیاستهای دولت کثیف لاشخوری ایران مخالفت و موافقت میکنی...شما در حزب توده میباشید تو اگه خیلی دلت به حاله محممود احمقی ..تنگ شده بیا ایران تا من ببرمت دشت وصحرا ..تا سم اون حشیشهای که مراکشیها و ماریجوانای که سورینامیها بهت دادند از تنت در بیا...در غیر این صورت برو بیمر که حداقل نگویند حیونکی توی هلند وطن فروش و ادم فروش بودی......حال خود .. دانی با باقی عمر ضایع خود....
چهار‌شنبه 27 آبان 1388

parandeye abi - بلژیک - بروکسل
nasim irani - اتریش - وین. درود بر تو هموطن عزیز سلامت باشی هر جا هستی. ولی از این ارتمیسه به دل نگیر چون روانیه !.
چهار‌شنبه 27 آبان 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
بابا بسه دیگه اینهمه با این باور 88 هلند جدل نکنید..جدل یعنی عقب ماندگی اخلاقی..این میاد یه زری میزنه .. ومیره..یعنی چه همه کاربرها میخوان جواب یه کسی رو بدن که مزدوره ادم فروشه چاپلوسه ....خداییش بسه دیگه بزارید نظرها در مورد اصل ماجرا باشه نه عکس العمل به نظر .. 88
پنج‌شنبه 28 آبان 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.