پلیس: تصاویر پخش شده از ۱۳ آبان مربوط به آن روز نیست

پلیس: تصاویر پخش شده از 13 آبان مربوط به آن روز نیست

ماموران امنیتی به برخورد خشونت آمیز با معترضان متهم شده اند

سرتیپ علیرضا علیپور رئیس پلیس امنیت تهران برخوردهای پلیس در روز 13 آبان را قانونی خوانده و گفته است تصاویر پخش شده از این روز در رسانه های خارجی کذب محض است.

آقای علیپور با اشاره به برخوردهای پلیس با تظاهر کنندگان در روز 13 آبان گفته است: "گزارشی از تخلف پلیس در روز 13 آبان نداشته ایم."

همزمان با برگزاری مراسم دولتی روز 13 آبان، که با حضور تعدادی از مقامات و دانش آموزان مدارس در برابر سفارت سابق آمریکا درتهران برگزار شد، مخالفان دولت هم در نقاط مختلف شهر تهران و همچنین شمار دیگری از شهرهای ایران دست به تظاهرات زدند.

خبر این تظاهرات در رسانه های رسمی جمهوری اسلامی انعکاس چندانی نداشت و خبرنگاران خارجی هم که مجوز پوشش خبری مراسم 13 آبان را داشتند ظاهرا اجازه نیافتند از تظاهرات مردم در نقاط دیگر شهر تهران دیدن کنند.

با اینهمه، گزارش های خبری و تصویری متعددی که توسط شهروندان از این گردهمایی ها، شعارهای مردم و برخورد نیروهای دولتی، به خصوص با زنان، تهیه شده بود از طریق سایت های اینترنتی در دسترس قرار گرفت و به طور گسترده از شبکه های خبری جهان پخش شد.

فیلم های ویدیوئی صحنه هایی از برخورد خشونت آمیز پلیس با مخالفان دولت و بازداشت تظاهرکنندگان را نشان می داد.

آقای علیپور می گوید که تصاویری که از رسانه های خارجی پخش شده مربوط به 13 آّبان نیست

اما رئیس پلیس امنیت تهران در پاسخ به خبرنگاری که در باره تصاویر پخش شده از روز 13 آبان سئوال کرد، گفت:"مطمئن نباشید که این تصاویر مربوط به 13 آبان باشد."

به گفته آقای علیپور، "پلیس وابسته به این جناح و آن جناح نیست و برخوردهای صورت گرفته در روز 13 آبان کاملا قانونی بوده است."

بنابر گزارش پلیس در مجموع 109 نفر از تظاهر کنندگان روز 13 آبان دستگیر شده بودند که اکثر آنها آزاد شده اما هنوز تعدادی از آنها همچنان زندانی هستند.

در روز 13 آبان مخالفان بار دیگر با تجمع در نقاط مختلف تهران شعارهای ضدحکومتی سر دادند که با برخورد شدید نیروهای امنیتی روبرو شد.

ریشه این اعتراضات به انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد برمی گردد که در آن اعلام پیروزی محمود احمدی نژاد با تردید گسترده در میان رای دهندگان روبرو شد و به یکی از بحران های سیاسی در تاریخ جمهوری اسلامی دامن زد.

baas - هلند - روتردام
به این میگن یک مسلمان راستگو درست مثل بقیه هم مسلکهاش .
دوشنبه 25 آبان 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
پلیس وابسته به این جناح یا آن جناح نیست!!! واقعا عالیه با اومدن احمقی نژاد دروغ گفتن دیگه نهادینه شده ٫ لعنت بر ذات کثیفتون.
دوشنبه 25 آبان 1388

tafakore irani - آمریکا - تگزاس
مربوط به هر روزی که باشد؛ در اصل موضوع و جنایاتی که انجام داده اند تاثیری ندارد. مردم مخالفند و این مخالفتها از سالها پیش بود. فقط الان علنی تر شده است.
دوشنبه 25 آبان 1388

keivan_k777 - ایران - تهران
ای خدا اینا چقدر راحت دروغ می گند.به اینحرومزده بگین خوب بئ ناموس ماله 13ابان نباشه بالا خره شما کثافتها انجام دادین یا نه.... علی چلاق . وقتی اون حرومزاده راحت دروغ بگه ایتا که سهلند.
دوشنبه 25 آبان 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
"مطمئن نباشید که این تصاویر مربوط به 13 آبان باشد." پپینوکیو که چه عرض کنم روی حیوون رو سفید کردید.
دوشنبه 25 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
در همه جای دنیا مثل ایران پلیس با تظاهرات مسالمت امیز به نرمی برخورد می کنند ولی اگر شعارها از مرز عادی خارج شده و به شعور مردم توهین کنند باید هم با شدت با اون برخورد کنند تا دیگر اساعه ادب نکنند البته جریانات مخالف هم برای مظلوم نمایی با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی سعی در غیر واقعی نشون دادن برخورد پلیس می کنند. به صحبتهای اغراق امیز شریک نانوشته جنسی خانم ندا/ به اصطلاح بی دین ها دوست پسر!!/ (ماکان) توجه کنید که چطور غلو می کند و از خودش یک بت من می سازد!‌ به امید روزی که همه مردم پلیس خودشان باشند.
دوشنبه 25 آبان 1388

Sonia236 - آمریکا - نیویورک
بچه ها حرف baas - هلند - روتردام را بخوانید و همزمان به عکس علیپور نگاه کنید ! و سعی کنید که از خنده نترکید! .
دوشنبه 25 آبان 1388

Sonia236 - آمریکا - نیویورک
YEvar88 - هلند - امستردام. یه ور لنگ در هوا ‎، نرمافزار گرافیکی میخوای ببینی برو پیش ا.ن.
دوشنبه 25 آبان 1388

kooroshekabir-amsterdam - هلند - امستردام
باور جان پررو دو نوع داریم یکی عادی یکی هم یه نوع دگه که یه پیشوند اولشه شماو رهبرتونو مموتی از نوع دومید که البته تعجبی نیست بالاخره حوزه علمیه بهترین هدیه اش واسه امثال شماها همینه.ه
دوشنبه 25 آبان 1388

Iraniii - ایران - ارومیه
هی من میخوام هیچی نگم به این bavar نمیشه.رفته هلند خودش کیف میکنه بعد اینجا مزخرف میگه.داداش تو کلا ذاتت مشکل داره.تقصیره خودت نیس.عقل نداری که بتونی تشخیص بدی
دوشنبه 25 آبان 1388

ardesheer - امرپکا - نپو پورت
bavar88 - هلند - امستردام به امید روزی که تو واسلامت بطور کامل در ایران نابود شوید 90 درصدش که نابود شده و 10 در صد بقیه اش هم با همکاری خودتون از بین میره
دوشنبه 25 آبان 1388

ali483 - ایران - کرج
وقتی رپیس دولت در رسانه خود جلوی هفتاد میلیون جمعیت این همه دروغ تحویل ملت میده دیگر چه انتظاری از زیردستان داشته باشی . در کل دروغ داره در حکومت جمهوری اسلامی نهادینه میشه .
دوشنبه 25 آبان 1388

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
از قدیما گفتن دروغ که هناق نیست.. اما کاش بود.
دوشنبه 25 آبان 1388

Sonia236 - آمریکا - نیویورک
دماغ همه ی این مزدورا عین همه، دماغشون به پینوکیو رفته!
دوشنبه 25 آبان 1388

sir_reza - ایران - تهران
عجب آدمای رذلی هستند اینا!!! مردک اگه خودم اونجا نبودم شاد حرفت باورم می شد اما خودم با چشمهای خودم دیدم که با چه وحشیتی مردم رو می زدید و دستگیر می کردید. در 5 دقیقه اول حضورم توی هفت تیر خودم دیدم 4 نفر رو به شدت زدند و دستگیر کردند
دوشنبه 25 آبان 1388

$persian$ - ایران - تهران
اینا کارشون شکر خوردنه
دوشنبه 25 آبان 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
جنانب سرتیپ اشغال فاشیست رفتار پلیس فاشیست جمهوری اسهالی شما روی اس اس وگشتاپو المان نازی را سیاه کرده پس ضر مفت نزن سرتیپ دو زاری
دوشنبه 25 آبان 1388

نیک پندار - ایران زمین - شیراز
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو گفته بودی اسلام دلیل عقب ماندگی ایران بوده بنده هیچ اشتیاقی به جدل با شما ندارم فقط برای آگاهی بیشتر دوستان آزاد اندیش عرض کنم وجود حدود 3500 تا 3700 دانشمند بزرگ ایرانی، بعد از اسلام که اغلب آنها مسلمانند دلیل محکمی است بر رد ادعای شما. برای نمونه سری به آثار هانری کربن غربی بزنید تا ببینید این فیلسوف بزرگ معاصر (از ممتازترین شاگردان ادموند هوسرل، ارنست کاسیرر، امیل بریه، اتین ژیلسون و لویی ماسینیون) در مورد تفکر فیلسوفان مسلمان ایرانی چه میگوید.
دوشنبه 25 آبان 1388

نیک پندار - ایران زمین - شیراز
mr. fair - انگلستان - منچستر گفته بودی ‌‌‌((من نمیدونم چه اصراریه که همه می خواند اسلام توجیح کنند بابا به خدا نمی تونید مشکلات این دین یکی و دوتا و ده تا و صدتا و هزار تا نیست که بشه توجیح کرد اثبات این که کره زمین مکعبه اسون تر از اینه که اسلامو انسانی معرفی کنی)) عزیزم خون خودتو کثیف نکن کسی نخواست اسلامو توجیه بکنه. در ضمن آقای ایرانی در نوشتن زبان مادری بیشتر دقت کن ((توجیح)) اشتباهه ((توجیه)) درسته. موفق باشی
دوشنبه 25 آبان 1388

Kavkaz - ایران - تهران
تو چقدر ا..ی باور88 مگر در روزهای اول اعتراض تظاهرات در سکوت و مسالمت آمیز نبود؟پس چرا سگهای رهبرت به جون مردم افتادن؟وقتی به مردم و ناموسشان توهین میکنند جوابی هم جز توهین نمیتوان انتظار داشت.
دوشنبه 25 آبان 1388

مهرتابان - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام-دوست هموطن بله در همه جای دنیا پلیس در کنار معترضان قرار میگیرد نه برای سرکوب بلکه برای حفظ امنیت معترضان دوم اینکه تصاویر را یکبار دیگر بادقت نگاه کن ببین چطور پلیس (همان سپاه)دخترهموطنت را با باتوم نقش زمین میکند دلت نمیلرزد اشک به چشمانت نمی آید فیلم مرگ ندا را باز هم ببین اینبار با وجدان بیدار ببین آیا میتوانی نگاه اخرش را ببینی و به او جسارت کنی داشتن دوست پسر یا نامزد و یا هر چیز دیگر مساله خصوصی اوست و تو حق توهین به او را نداری از هر تربیت و فرهنگی که هستی باش ولی فراموش نکن به مردم این سرزمین ظلمهای زیادی شده لطفا آب به آسیاب ظالمان نریز و خدا را فراموش نکن.
دوشنبه 25 آبان 1388

کلاب - ایران - تهران
کاش هناق خوکی بیاد این جماعت دروغگو رو با هم بکشه
دوشنبه 25 آبان 1388

danube abi - اتریش - وین
نیک پندار - ایران زمین - شیراز.اخه چرا شماها همتون یه سری جمله هایی که معلم ها تو مدرسه به بچه های6 -7 ساله میگن تا اخر عمرتون تکرار مکنین?? چرا یک کمی فکر نمکنین که حرفی که میزنین با عقل و منطق همخونی داره یا نه?? "وجود حدود 3500 تا 3700 دانشمند بزرگ ایرانی، بعد از اسلام که اغلب آنها مسلمانند" این حرف مثل اینه که بگی خانم عبادی جایزه صلح نوبل گرفتن و این یکی از دستاوردهای این رژیم به حساب میاد.دست اسلام هم درد نکنه که چنین زنی به دنیا معرفی کرده!!! اخه چه ربطی داره? مگه تو از دل اون 3700 تا دانشمند خبر داری که مسلمون بودن? همین الان مگه تو ایران کم نابغه و محقق داریم? لابد همشون جزو امار مسلمونای شما هستن? در مورد تفکر فیلسوفان ایرانی برو تاریخو بخون ببین ایرانی کی بود .در مورد تفکر فیلسوفان مسلمان که نمیشه گفت ایرانی, بهترین نمونه مراجعه کنید به رساله خمینی.
دوشنبه 25 آبان 1388

baba kurosh - ایران - قم
به نظر من این دروغ گفتنا به نفع ماست ترسشون نشون میده چون همه میدونن تمام این فیلما برای 13 آبانه
دوشنبه 25 آبان 1388

ali r - ایران - تهران
خداوندا ما و تمام دنیا را از شر این مسلمانان حیوان صفت دور بگردان. امینننننننن.
دوشنبه 25 آبان 1388

siamakk - هند - تبریز
اقای بهشتی bavar88 - هلند - امستردام . مثل اینکه با عرض معذرت از همه ایرانیان واقعی باید .. را روت بکشم
دوشنبه 25 آبان 1388

saeed-d - ایران - تهران
بنده خدا راست میگه اصلا این تصاویر مربوط به قبل از انقلاب بوده و نیروی امنیتی هم گارد شاهنشاهی بوده که مردم را سرکوب میکرد
دوشنبه 25 آبان 1388

vezveznazi - ایران - ایران
خفه شو دروغگوی پست پلیس بی غیرت
دوشنبه 25 آبان 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
bavar88 - هلند - امستردام. اساعه یا اسائه؟ البته از تو بیش از این انتظاری نیست بیسواد ابنه ...متحجر !باز میگم من مطمئنم تو تا حال از یالقوز آباد بیرون نرفتی!!
دوشنبه 25 آبان 1388

farid abbasi - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام . شما یا هستی یا خودت را به می زنی(از مسولین محترم سایت تقاضا میکنم نوشته من را سانسور نکنند چون این به اصطلاح آقا یا خانم بیشتر از این حرفها حقشه)من خودم در روز 13 آبان حضور داشتم و حتی قبل از اینکه شبکه های خارجی تصویر کتک خوردن اون خانم شجاع را نشان بدهند من در این سایت اطلاع رسانی کردم اما این یک نمونه کوچک از کتک زدن مردم توسط سگهای یگان ویژه و اوباش بسیجی است. امیدوارم هرچه زودتر شر این سگهای وحشی از سر مردم مظلوم ایران کم شود
دوشنبه 25 آبان 1388

سکوت - ایران - تهران
قضیه همون خرسه‌است که به دست اطلاعات دستگیر میشه میگه من خرگوشم به دستور میر حسین هم از اغفالیون قرار گرفتم. 16 آبان بخصوص دانشجویان و دانشگاهیان و جوانان پررنگ‌تر از همیشه باید حضور داشته باشیم تمنا میکنم هر کدوم از این فرصت‌ها باید مثل روز قدس برامون حکم جواهر رو داشته باشه از دستش ندیم. یا حق
سه‌شنبه 26 آبان 1388

saeed-d - ایران - تهران
bavar -هلند-آمستردام تو مطمپنی که شعور داری در ضمن منظورت کدام مردم است همان عده اندک که به خاطر حفظ منافع هزارجور دروغ میگن و در برابرملت سبزارجیف میبافند
سه‌شنبه 26 آبان 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.