تعرض سه مرد به زن جوان سرایدار با تهدید به قتل فرزند ۱ ساله اش

تعرض سه مرد به زن جوان سرایدار با تهدید به قتل فرزند 1 ساله اش

به گزارش جام‌جم، مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در منطقه لواسانات در حالی که می‌گریست، از ماموران انتظامی درخواست کمک کرد.

به دنبال این تماس، ماموران با عزیمت به یک خانه ویلایی متوجه شدند سرایدار خانه از پلیس تقاضای کمک کرده است. مرد سرایدار به ماموران گفت: هنگام غروب صدای زنگ خانه به صدا درآمد و هنگامی که در را باز کردم، 3 فرد شرور که چاقو و قمه در دست داشتند با ورود به خانه ویلایی، من و همسرم را مورد ضرب و جرح قرار دادند و پس از انتقال من به یک اتاق و بستن دست و پایم، با تهدید به قتل کودک خردسالم همسر جوان مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و از محل متواری شدند.

در پی این اظهارات، زن جوان سرایدار در حالی که بشدت می‌گریست، اظهارات شوهرش را تایید کرد.

وی گفت: آنها پس از آزار و اذیت من محل را ترک کردند و من نیز با گشودن دست و پای شوهرم، موضوع را به پلیس گزارش کردیم.

دستور ویژه

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، موضوع در دستور کار ماموران سرکلانتری یکم تهران بزرگ قرار گرفت و با تحقیقات گسترده مشخص شد این 3 متهم از افراد شروری هستند که بارها در اطراف محل جرم مشاهده شده‌اند.

یک مقام آگاه با اشاره به این حادثه تلخ به «جام‌جم» گفت: پس از تحقیقات گسترده‌ای که در این ارتباط صورت گرفت، ابتدا چهر‌ه‌نگاری از 3 فرد شرور آغاز و با شناسایی آنها یک تیم ویژه از ماموران موفق شدند 2 نفر از این متهمان را شناسایی و آنها را در یک خانه مجردی در لواسان دستگیر کنند.

با انتقال این دو متهم به مقر انتظامی، آنها اعتراف کردند از چندی پیش با مشاهده همسر جوان مرد سرایدار با طراحی نقشه‌ای قصد آزار و اذیت او را داشتیم تا این که وارد خانه شده و با تهدید به قتل کودک خردسال زن سرایدار، او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

در جستجوی متهم فراری

این مقام آگاه اضافه کرد: پس از اعترافات تکان‌دهنده 2 فرد شرور، مشخص شد دیگر همدست آنها پس از اطلاع از دستگیری همدستانش به یکی از شهرستان‌ها متواری شده است.

با مشخص شدن این موضوع، دستور نیابت قضایی صادر و جستجو برای دستگیری دیگر متجاوز فراری آغاز شد.

براساس آخرین پیگیری‌های خبرنگاران گروه حوادث جام‌جم، در پی این اقدام تبهکارانه، زن جوان و همسر وی دچار مشکلات شدید روحی شده‌اند.

mashady - انگلیس - منچستر
چقدر یه انسان میتونه کثافت و حرومزاده وحیوان باشه
یکشنبه 24 آبان 1388

روز روشن - انگلیس - انگلیس
اخه لیاقت فحش هم ندارید. چی باید نثارتون کرد .
یکشنبه 24 آبان 1388

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
اگر دنبال افراد شرور و متجاوز بزنان میگردید سری به لباس شخصی ها و نیروی به اصطلاه انتظامی بگردید که در ورامین شش نفره به زن شوهر داری که در تظاهرات شرکت کرده درون ماشین تجاوز کردنند.
یکشنبه 24 آبان 1388

nirvana20 - کانادا - تورنتو
به تازگی اگر دقت کرده باشید خیلی گزارش از تجاوز و شرارت میخوانیم . تجاوز چند نفر به یک نفر و یا خیلی راحت زنان را گول میزنند و به جای پرتی میبرند و چند نفری به آن بدبخت تجاوز میکنند . دولتی که پلیش و نیروی انتظامی و بسیج راحت به زن و مرد تجاوز میکنند از آدمهای وحشی و بیسوادش نمیشه انتظار بیشتر از این را داشت . مرک بر احمدی نژاد و خامنه ای .
یکشنبه 24 آبان 1388

omidee - انگلیس - منچستر
خدا به این زن و شوهر صبر وقدرت تحمل این ظلم غیر قابل تصور رو بده. ببینید چه جنایتهایی رخ میده.سه نفرشون رو باید همون بلایی سرشون اورد که اقا محمد خان قاجار با کریم خان زندکرد.
یکشنبه 24 آبان 1388

dokhtar_ahwazi...alman - المان - مونستر
حکم اعدام برای این کثافتها کمه باید اینارو...........................
یکشنبه 24 آبان 1388

nasle sookhte - انگلیس - لندن
این قدر که تو ایران به مردم تعرض میشه، باور کنید در خارج از کشور به حیوانات نمیشه (البته بلا نسبت مردم ایران). چون سیستم حاکم، به جای حمایت از مردمش خودش بزرگترین متجاوزه به این مرز و بوم و مردمش. اینها انسانیت رو در ایران از بین بردن بعضی از مردم دیگه هیچ چیزی رو در نظر نمی گیرن.....!! مگر این که خدا به داد این مردم مظلوم و بی گناه برسه واگر نه این بی همه چیزا به هیچ عنوان دست از سر این سرزمین بی صاحب بر نمی دارن!
یکشنبه 24 آبان 1388

saken - ایران - یزد
اگر دولت به جای سرکوب معترضین به انتخابات به این مساپل توجه میکرد .وبه جای کشتن جوانان آزادیخواه در پی دستگیری اینگونه افراد ومجازات آنها بود دیگر کسی جرات نمیکرد به نوامیس مردم اینگونه متعرض شود .واشرار واوباش واقعی !اینگونه پروبال نمیگرفتند.
یکشنبه 24 آبان 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
یادمه یک زمان تو بوق و کرنا میکردن آمریکا در فساد و جنایت لنگه نداره . ماشالا تو این یک مورد روی امریکا با داشتن 6 برابر جمعیت ما سفید شده .
یکشنبه 24 آبان 1388

سکوت - ایران - تهران
ای حروم..ده‌های .بر پدر فیروزآبادی و رادان و جعفری و مرتضوی و شریعت‌مداری و حداد و لاریجانی و جنتی و مصباح و احمد خاتمی ل.ت. که هر چی میکشیم از این گر.ای را.و صفت می.ون چهره میکشیم. 16 آذر کمتر از 1 میلیون نیاید تو خیابانونا تو رو خدا محکم دست در دست هم با شرافت و شجاعت بیاییم تا کی این همه حیوون صفتی رو می‌بینید و ساکتیددددددددددددددددد . ای خدا واقعاْ صدمات روحی این قضیه ویران‌کننده است تا وقتی بهشت خدا هم جایزه‌اش همبستری و عشق‌بازی با حوریون دایموالبکارت باشه جامعه اسلامیشون بهتر از این نمیشه. ای خدااااااااااا
یکشنبه 24 آبان 1388

محمد - ایران - تهران
وقتی جوانها نتوانن از پس مشکل اساسی خود که همان نیاز جنسی است برایند از این بیشتر نمی توان انتظار داشت شاید مشکل اساسی از آن زن سرایدار بوده شاید های دیگر نیز میتواند باشد. آقای یاخانمAtheist-0 - کانادا - ونکوور گفتفته شما نسبت به آن 6جوان کنار خیابان درست نیست اون زن ربطی به تظاهرات نداشت بلکه یه زن خیابانی بودکه گیر چندتا جون بدبخت افتاده بود که مکان هم نداشتند
یکشنبه 24 آبان 1388

pariha - کویت - کویت
هر روز اعدام - تجاوز - قتل ناموسی- دزدی بخاطر یک نیاز کوچک - فحشا- مرگ بخاطر نبودن امکانات وتکالیف علاج - مواد مخدر- چشتمان روشن شما که میخواهید اسلام ناب محمدی را به دنیا نشان بدهید فقط جنایتکارا جمهوری اسهالی بدنبال کسانی هستند که یک کلمه برخلاف میل واعمال شنیع انهانظر میدهند و تایید شان نمی کنند - ننگ بر خامنه ای و هوادارانش
یکشنبه 24 آبان 1388

keivan_k777 - ایران - تهران
مملکته اسلامی یعنی این.هیچکس امنیت نداره.ناموسه مردم تو خونه خودشون هم امنیت ندارند.علی گدای کثافته بنگی افتخار کن با این ملکتت.تف به ذاتت اشغال.
یکشنبه 24 آبان 1388

کلاب - ایران - تهران
اعدام اعدام اعدام
یکشنبه 24 آبان 1388

forugh1041347 - فرانسه - پاریس
نگران نباشید چند هفته دیگر همینها عضو بسیج می شوند برای سرکوب مردم و تجاوز به آنها در زندانها.
یکشنبه 24 آبان 1388

kadkhoda saeid_uk - انگلیس - منچستر
.......................نظام کثیف اخوندی
یکشنبه 24 آبان 1388

shahramareia - ایران - تهران
وقتی چشم انان سیر نباشه و حرص و بیماری سکس 90درصد جامعه را فرابگیره از این بهتر نمیشه وقتی در جایی مثل جمشیدیه رو سال 68 تخته میکنن عقده های سکسی اینجوری باز میشه گره ای رو که بادست میشد باز کرد حالا با دندان هم باز نمیشه تازه این روزهای خوشیمون صبر کنید یکی دوسال دیگه که تورم براساس طرح دولت برداشتن یارانه ها سرسام آور رفت بالا می بینید جنایت و فحشا چقدر زیاد خواهد شد
یکشنبه 24 آبان 1388

ehsan58 - ایران - ایران
omidee - انگلیس - منچستر - جای شخصیتهای تاریخی رو عوضی نوشتی. در مورد این مسائل نیز به نظر من باید در هر شهر مکانی مخصوص این کار مثل بقیه کشورها دایر نمود تا هر مرد و زنی با هر درجه از شهوت و عقده های جنسی در آنجا خود را را تخلیه کنند و بیرون از آن مکان با کسی کاری نداشته باشند. یک کاخ مجلل بدون دستشویی به درد نمی خورد چون به مرور کل کاخ آْلوده می گردد. به عبارت بهتر فساد متمرکز بهتر است از فساد گسترده.
یکشنبه 24 آبان 1388

kaveh52 - ایران - تهران
حالا این حکومت پست فطرت کثافت بیاد باز هم گیر بده به 4 تا تار موی خانمها . اینم عواقب بستن مکانهایی مثل شهر نو و 30 سال سیاستهای غلط و آموزشهای اجباری و دروغی . تو مهد کودک الان دارن بچه ها رو مجبور می کنند قرآن حفظ کنند . امیدوارم قبل از اینکه به انحطاط کامل برسیم نجات پیدا کنیم
یکشنبه 24 آبان 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
با سلام- در زندان تجاوز میشه- در خیابان تجاوز میشه- در خانه شخصی تجاوز میشه- خیلی از تجاوزها اعلام میشه- امنیت اجتماعی صفر- مزدوران سپاه -نیروی بی غیرت انتظامی- لباس شخصی ادم کش که به خامنه ای دیکتاتور تعلق داره و بسیج مفت خور - تمام نیروی خود را برای مقابله بامردمی گذاشته اند که برای احیائ حقوق خودشان به خیابانها امده اند و خواهند امد. درود بر ایران و ایرانی
یکشنبه 24 آبان 1388

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
امیدوارم فکر نکنید که این هم افغانی است. این دست آورد اسلام و نظام کثیف اسلامی است، چه در افغانستان و چه در ایران!!!!
یکشنبه 24 آبان 1388

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
کار ایران و ایرانی به کجا کشیده شده زیر سایه حکومت مذهبی!؟
یکشنبه 24 آبان 1388

آریوبرزن - ایران - ذاکرات
محمد - ایران - تهران. میدونی تو و امثال تو لایق چی هستین لایق این هستید که همین بلا سر خودت بیاید. ازت بعید نیست که حقایق را کتمان کنی
یکشنبه 24 آبان 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
محمد - ایران - تهران . چطوره از این جوانهای بدبخت دعوت کنی بیان خونتون و به خودت بگی ازشون پزیرایی کنند.آخه این چرندیات چیه که میگی؟!!!!!!!خوب درست میگن دیگه.اگه مملکت را انقدر نگرفته باشه که دولتمندان و نیروی ان نظامی بدستور رهبر رژیم اسهال و رىیس جمهور بیناموس دزد و جنایتکار و متجاوز پست بملت تجاوز نکنند و وظیفه خودشون را که حفظ ناموس و اموال و کشور است و بجای شعار دادن اسلام اسلام را به گوه و اسهال تبدیل نکنن انقدر بیشرفی و تجاوز و دزدی و کلاه برداری و قتل و اعتیاد وبیکاری و تورم و بیغیرتی و.....هم نبود.آتیش بگیره روح اون خمینی جنایتکار بیناموس بیسواد احمق .که هرچی بدبختی هست از همون مرتیکه هندیزاده شروع شد و چلاق علی شیره و دکی چیز مغز و یک مشت مزدور بیناموس هم دارن همون راه امامشان{خط امام)میرن.
یکشنبه 24 آبان 1388

pariha - کویت - کویت
محمد - ایران - تهران اصلا میفهمی چی گفتی!! یعنی الان نظر دادی سکوت میکردی بهتر بود ( مشکل اساسی زن سرایدار بوده) چرند نگو .
یکشنبه 24 آبان 1388

ali r - ایران - تهران
حکومت اسلامی یعنی همین .تجاوز.جنایت.و.. مرگ بر دیکتاتوری مذهبی
یکشنبه 24 آبان 1388

asir@.P - فرانسه - پاریس
محمد - ایران - تهران ... با این حرفهاتون حال آدم از هموطن شما بودن به هم میخوره! انگار برای شما تنها دغدغه مرد= نیاز جنسی و هر زنی هم که پاشو از خونه اش بیرون بگذاره=خیابانی!! اه اه نمی دونم شما چه موجودی هستید! در اکثر کامنت هاتون حرفتون در س---اصه میشه!. (( یه زن خیابانی بودکه گیر چندتا جون بدبخت افتاده بود که مکان هم نداشتند)) حالا دیگه اون زن بیچاره شد خیابانی و اون جوونها بدبخت؟؟!!! عجب زمانه ای شده !! خجالت هم خوب چیزیه!!
یکشنبه 24 آبان 1388

black chador - امریکا - ولدن
قصاص با چوب جارو توسط شوهر این زن یا اعدام انتخاب با خود ین کثافتها.
یکشنبه 24 آبان 1388

dr.asali - اکراین - کی ف
واقعا متاسفم.این خاطره شوم تا ابد با این زن و مرد خواهد بود
یکشنبه 24 آبان 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
محمد - ایران - تهران . وقتی جوانها نتوانن از پس مشکل اساسی خود که همان نیاز جنسی است برایند از این بیشتر نمی توان انتظار داشت؟شاید مشکل اساسی از آن زن سرایدار بوده؟ واقعا که چه طرز فکر مزخرفی داری. از عهده نیاز جنسی برنیامدن یعنی تجاوز به ناموس بی دفاع مردم؟ متاسفم برات و طرز فکرت . واقعا که.....
دوشنبه 25 آبان 1388

blueberry64 - ایران - تهران
محمد - ایران - تهران** خاک تو سر جوونی که مشکل اساسیش سکس باشه. واقعا که !!! حرف زدی یا راه رفتی؟؟
دوشنبه 25 آبان 1388

arash sadri - انگلسثان - لندن
به نظر من باید همئن بلا رو سر خود ائن سه نفر اورد.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.