بیماری یک زن سیاسی کرد محکوم به اعدام که ۲ سال است در زندان انفرادی است

بیماری یک زن سیاسی کرد محکوم به اعدام
که 2 سال است در زندان انفرادی است

خبرگزاری هرانا :یک زن کرد بنام زینب جلالیان که به اتهام فعالیت سیاسی و ارتباط با احزاب کردی به اعدام محکوم شده است و از دوسال پیش در سلول انفرادی به سر میبرد همکنون بیمار است.

به گزارش سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان ، زینب جلالی از تاریخ دستگیری در بازداشت اداره اطلاعات کرمانشاه زندانی شده است .نامبرده از دو سال پیش به اتهام فعالیت سیاسی و ارتباط یا عضویت در یک گروه سیاسی کرد دستگیر شده است .

زینب جلالیان که اولین زن کرد سیاسی محکوم به اعدام در سالهای اخیر است همکنون در سلول انفرادی بسر میبرد و گزارشهای دریافتی حاکی ازآن است که نامبرده از نظر سلامتی و تندرستی وضعیت مناسبی ندارد و گفته میشود به شدت بیمار است
shanul - المان - هامبورگ
هفته ای نیست که در ایران زندانیان سیاسی و غیره را اعدام نکنند!!! یک مشت جنایتکار اسلامی شدند مسئولان رژیم جمهوری اسلامی ایران.
جمعه 22 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرگ بر ملا دینش خدایش که ضحاکان این دوره هستند.
جمعه 22 آبان 1388

marcila - گلاسکو - انگلیس
تو روح خمینی لعنتی
جمعه 22 آبان 1388

kave25 - ایران - تهران
دادگاه لازم نیست قاضی لازم نیست چون انسانیت لازم نیست در این حکومت. و همین است که نا انسانها انسانها را می کوشند.
جمعه 22 آبان 1388

sam2009 - آلمان - آمدن
خانم شیرین عبادی کاسه لیس پاسداران اسلام ضدبشر در این باره نیز سکوت کرده و بعد اعدام این کرد مبارز اعلامیه خواهد داد و با رسانه های خارجی گفتگو خواهد کرد همانطور که در مورد اعدامهای پیشین بر چنین روال بود
جمعه 22 آبان 1388

bij - المان - المان
حکومت اسلامی همانند دوره خمینی عاصی از اعتراضات دست به اعدامهای سیاسی علاوه بر اعدامهای به اصطلاح عادی گرفته است! دو کرد فعال در ارتباط با حقوق کردستان *زینب جلالیان* و *شیرکو معارفی* در پای چوبه دار!
جمعه 22 آبان 1388

saeid mordaab - هلند - آمس
درود بر غیرت این شیر زن کرد و ننگ بر جمهوری اسلامی
جمعه 22 آبان 1388

sara-j - سوید - استگهلم
فردا احتمالا حکم اعدام شیرکوه معارفی در زندان سقز اجرا شود.لعنت به جمهوری اسلامی که می‌خواهد این چنین کردها را سرکوب کند.گریه امانم نمیدهد اگر خدایی وجود داشته باشد که مطمئنم نیست در روز قیامت باید خجل در برابر مردم مظلوم کرد سرش را پائین بیندازد زیرا این ظلمها را دید و خفقان گرفت.
جمعه 22 آبان 1388

mashady - انگلیس - منچستر
این حکومت در اعمال ضد بشری حتی دست شکنجه گاهها و ساواکیهای بیرحم زمان شاه رو هم از پشت بسه
جمعه 22 آبان 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
خدای من! درست خوندم؟ ۲ سال انفرادی؟ لعنت به این انسان نمهی جیببری اسلامی
جمعه 22 آبان 1388

quick31 - امریکا - واشنگتون
فقط خدا میدونه چقد بهش تجاوز کردن وشکنجش کردن اینا نمیان زود بکشنش خلاص شه 2 ساله داره جون میده
جمعه 22 آبان 1388

بابک - ایران - سبزوار
خداوند صبر بدهد
جمعه 22 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
mashady - انگلیس - منچستر . شما هم هر جنایتی در ایران می شود با زرنگی به رژیم سابق می پردازی برای تطهیر ملا. مارمولک بازی موقوف.
جمعه 22 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
sara-j - سوید - استگهلم . نه گرامی خدائی نیست ایا اندیشه کرده اید فریاد کودکان گرسنه در افریقا را . این همه جنایات در کشورها از جمله ایران ما...خدا غیرت و شهامت جوانان از هر قوم ایرانی است که باید ایران را نجات دهند مرگ بر ملا و دینش و درود بر ایران و ایرانی.
جمعه 22 آبان 1388

guevara - سویس - زوریخ
parvaze ghasedak - آلمان - برلین ,quick31 - امریکا - واشنگتون ;بابک - ایران - سبزوار :ببخشید ولی این چیزی که شما بهش میگید خدا چییه؟چکارست؟خوردنیه؟خدایی تو ایران نداریم،چون اگر این ناموجود مرغ هم بود سکوت نمیکرد.فقط میشه گفت به امید آزادی همه ملتها در این خاک.
شنبه 23 آبان 1388

sara-j - سوید - استگهلم
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . دوست عزیز من هم به نبودش بیشتر اعتماد دارم تا بودنش.و چه زیبا گفتی‌((خدا غیرت و شهامت جوانان از هر قوم ایرانی است که باید ایران را نجات دهند))
شنبه 23 آبان 1388

esta - اتریش - سالزبورگ
چگونه تجسمت کنم ؟. به کدام جرم تصورت کنم ؟. جوانکی نحیف بر فراز چوبه‌ی در . که به شکفتن غنچه‌ی خورشید لبخند میزند
شنبه 23 آبان 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
خدایا به دادمون برس مرک بر هر چی دیکتاتوره
شنبه 23 آبان 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
خدا مانند مهدی در چاه به خواب رفته.بیدار هم نمی شود.و نخواهد شد.دلتان را به قران تازی و بهشت خوش کنید که همش کشگ است. زنده باد ایران و ایرانی
شنبه 23 آبان 1388

freydun - ایران - شیراز
.در افغانستان هم پشتونها دو برابر فارسی زبانها هستند همیشه هم دولت sara-j - سوید - استگهلم و شاه ورییس جمهور از انها بوده ولی زبان محاوره فارسی است.شماها شرف داشته باشید میلیونها کتابی که به فارسی است را ترجمه کنید و معلم تربیت کنید تا ما زبان شما را یاد بگیریم.من زندگیم و اسایشم را فدا کردم و سالها اواره ام تا فرزندانم دو زبان خارجی یاد بگیرند.شغلم را من به خاطر دانستن زبان خارجی دارم اگر کسی لیاقت دارد عرضه دارد.شرف دارد تمام ایران وطنش است.انکس که عرضه دارد همه جا عرضه دارد وگلیمش را از اب میکشد.در استان شونیست فارس 30 درصد مسئولینش تا سال 80 اذری بودند.ادم باشیدو مثل بقیه برای ازادی ایران تلاش کنید.ایران با همه ایران است والا ویران است
شنبه 23 آبان 1388

freydun - ایران - شیراز
sara-j - سوید - استگهلم حاج خانم سارا!!! یعنی ما شیرازیها تهرانیها خراسانیها اصفهایها وگیلانیها واذریها و مازنی ها تالشی ها وسایر مردم در ایران داره خیلی بهمون خوش میگذره و اینقدر پول نفت به حسابمان ریخته اند که داره سرریز میشود و شکمها پر ودماغها چاق و سفرهای جزائر قناری اجباری و حتی شنیده ام این فارس های شوونیست از سر خوشی روزی یک بلوچ یا کرد یا ترکمن در قلب استان فارس اتش میزنند و خدا هم بوسیله موشکهای اس300 روسی حمایتشان میکند.برو بابا خدا روزیت را جای دیگر حواله کند.همه این مردم یک بدبختی دارند.هیچکس تافته جدا بافته نیست و هیچکس هم ایرانی تر از دیگران نیست.اگر خدایی وجود داشته باشد و قرار باشد سرش را پایین بیندازد بخاطر همه مردم ایران میکند.وقتی قرار باشد مردم ایران با زبانهای مختلف باهم حرف بزنند قرارنیست که عرعر کنند بالاخره باید به یک زبان باهم ارتباط برقرار کنیم .در افغانستان هم پشتونها دو برابر فارسی زبانها هستند همیشه هم دولت و شاه ورییس جمهور از انها بوده ولی زبان محاوره فارسی است.
شنبه 23 آبان 1388

sara-j - سوید - استگهلم
freydun - ایران - شیراز . خودت هم فهمیدی چی‌ گفتی‌؟؟؟کی‌ حرفی‌ از زبان به میان آورده؟؟؟کامنت من را بخوان بعد نظر بده!!!!ما زبان کردی را ترویج بدهیم که شما‌ها میگید میخواهند ایران را کردستان کنند.موضع گیری بی‌ خودی نکن طوری هم ایران ایران نکن که کسی‌ ندادند حس می‌کند من غیر ایرانی‌ هستم و دارم به شما ظلم میگم.متاسفمممممممم
شنبه 23 آبان 1388

parvin ariya - ایران - اصفهان
freydun - ایران - شیراز / کمی منطق داشته باش. یعنی تورکها٫کوردهاو غیره کتاب خودشان چاپ کنند و لی کتاب فارسی را دولت چاپ کنه! تو فکر کنم 6 ٫ 7 ساله هستی با این حرفات!!! sara-j - سوید - استگهلم عزیز خیلیها که دم از دموکراسی میزننداگه دستشان برسه کثیفتراز هیتلر هستند. اینهاخوشحالند از مرگ انسانها.
شنبه 23 آبان 1388

sara-j - سوید - استگهلم
freydun - ایران - شیراز . حاجی جان تند نرو که کلمه حاجی خوب برازنده توست.چون من مسلمان نیستم که بخواهم حاجیه خانم باشم.(((((( مردم ایران با زبانهای مختلف باهم حرف بزنند قرارنیست که عرعر کنند بالاخره باید به یک زبان باهم ارتباط برقرار کنیم ))))).به خاطر این حرفت اصلا به خودم اجازه نمیدهم با شما تبادل نظر کنم.ولی‌ یک چیزی سفسطه گر خوبی‌ هستی‌ ولی‌ سفسطه گری کار آدمهای بی‌ خرد هست.من هیچ توهین و حتی کنایه هم به فارس زبان‌ها و دیگر قو میت‌ها نکردم اگر راست میگویی طرفدار کلّ ایران هستی‌ شما هم مطلبی در مورد این جوان مینوشتی شما و امثال شما فقط بلدید موضع گیری کنید.
شنبه 23 آبان 1388

sara-j - سوید - استگهلم
parvin ariya - ایران - اصفهان . درود بر شما پروین عزیز
یکشنبه 24 آبان 1388

MOOOOON21 - ایران - کرج
parvin ariya - ایران - اصفهان. ایول...
یکشنبه 24 آبان 1388

freydun - ایران - شیراز
sara-j - سوید - استگهلم-ما ایرانیها برای کل ایران میجنگیم .برای هر شهیدی اشک میریزیم.برای همه دینها وزبانها و قومها حق برابر قائلیم.من از شهدای شیراز و شهدای دینم سخن نمیگویم بلکه شهدای ایران.شما اگر ریگی در کفشتان نیست چرا پرچم ایران را سر وته کرده وپرچم هندوستان را علم میکنید
یکشنبه 24 آبان 1388

sara-j - سوید - استگهلم
freydun - ایران - شیراز . جدا جسارت میخواهد کسی‌ در این سایت این حرف را بزند.البته جسارت هم همیشه نشانه شجاعت نیست!!!!!!!!!تا جائی‌ که من اطلاع دارم شما پرچم هندوستان را سر و ته کرده اید و علامت سیک‌های هندی را در وسط پرچم قرار داده اید نه ما!!!!!!!!!!!شما فعلا از خمینی هندی طرفداری کن بحث قومیتها پیشکش
یکشنبه 24 آبان 1388

freydun - ایران - شیراز
sara-j - سوید - استگهلم -مزدور اجنبی. اگر دورتر از نوک دماغت را میدیدی و به اندازه دبستان مطالعه داشتی از چگونگی بوجود امدن پرچم ایران مطلبی خوانده بودی اولین پرچم ایران با سه رنگ را امیرکبیر درست کرد .در رگان من حتی یک میلی خون تازی نیست و نیاکان من هیچگاه مسلمان نبوده اند و تو عمر پرست تازی که تازه فهمیدی چه دین مزخرفی داری بمن میگویی طرفدار خمینی.تو و همفکرانت که هر ده سال نوکری کشوری را میکنید دهها برابر از جنایتکاران شیعه وحشی ترید.از میهن پرستان دعوت میکنم تاریخ مشروطه از احمد کسروی را بخواند تا این وطن فروشان همیشه نوکر را بشناسند.ولی باز میپرسم چرا پرچم تو مثل هند است ونه ایران
دوشنبه 25 آبان 1388

sara-j - سوید - استگهلم
freydun - ایران - شیراز . حاجی جان بارها در این سایت گفتم من زرتشتی و اهل کرمانشاه هستم هر چند کرمانشاه و کردستان برای من فرقی‌ ندارند.(((((( به اندازه دبستان مطالعه داشتی از چگونگی بوجود امدن پرچم ایران مطلبی خوانده بودی اولین پرچم ایران با سه رنگ را امیرکبیر درست کرد)))))))از پرچم برای من سخن میگویی؟؟؟؟؟؟؟؟میتوانی‌ به همین سایت ایرانیان یوکی میل بزنی‌ و بپرسی‌.من برای همین سایت پرچم‌های دوران مختلف تاریخی‌ ایران را میل زدم از دوران کورش کبیر تا این دوران وحشی گری اسلامی.ولی‌ متاسفانه هنوز تاپیکی را به این عنوان قرار ندادند.من همیشه به یک چیز معتقدم (گر تو با بد بد کنی‌ پس فرق چیست)من هم مانند تو فحاشی کنم فرقی‌ با تو ندارم ولی‌ شک نکن من توهین نمیکنم چون برای شخصیت خودم ارزش قائلم.
دوشنبه 25 آبان 1388

freydun - ایران - شیراز
sara-j - سوید - استگهلم--خواهشمندم دست از سراشو زرتشت بردارید.ما در کرمانشاه زرتشتی نداریم. شما خواهشا انچه هستید بمانید.رزتشتی ها اعتقاداتی دارند که برای شما خوب نیست و شما اعتقاداتی که سبب ازار انان میشود.جدیدا زیاد شنیده میشود که عده ای از نواحی مرزی خودرا زرتشتی میخوانند که منظور توابین اسلام هستند.در مورد پرچم کردستان توضیح دهید.
دوشنبه 25 آبان 1388

farshid2009 - مالزی - کوالالامپور
ننگ بر جمهوری اسلامی و ننگ یر اسلام فاشیستی
سه‌شنبه 26 آبان 1388

sara-j - سوید - استگهلم
freydun - ایران - شیراز . حاجی جان اطلاعات شما متاسفانه محدود میشه به حرفهای دوستات.اطلاعات شما در مورد زرتشتی و حتئ مسیحی‌‌های کرمانشاهی مانند اطلاعات شما در مورد کرد‌های سوئد هست.لطف کن برو کمی‌ تحقیق کن.در ضمن من مسلمان نیستم ولی‌ کلا از دین بدم میاد دین یعنی‌ افیون.ببین پسر خوبی‌ نبودی درسات ۲ برابر شدند پس اول برو این دوتا تکلیفت رو بخون بعد در مورد پرچم برات توضیح میدم هر چند به سنت نمیخوره و هنوز واسه این موضوع‌ها بچه تشریف داری.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.