توقف قطار مترو درست چند سانتیمتر قبل از برخورد با یک زن مست - ویدیو و عکس

توقف قطار مترو درست چند سانتیمتر قبل از برخورد با یک زن مست

زن مستی که تعادل خود را در متروی شهر بوستون آمریکا از دست داده بود با سرعت عمل راننده قطار از مرگ نجات یافت.

زن جوانی که در نوشیدن مشروبات الکلی افراط کرده بود در متروی بوستون تعادل خود را از دست داد و بر روی ریل های قطار افتاد . مسافرینی که منتظر قطار بودند با تکان دادن دست در لبه تونل مترو سعی در متوجه کردن راننده  قطاری که فقط چندین ثانیه تا رسیدن به ایستگاه فاصله داشت ,داشتند. راننده 27 ساله قطار چارلز لوئیس  بلافاصله ترمز را کشید و قطار با فاصله چند سانتی متر از زن توقف کرد. این اتفاق در روز جمعه 6 نوامبر در بوستون آمریکا رخ داد.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

آنتی اسلام - ایران - اهواز
عجب ب ب ب ب ب ب مشروبی بودددددددد!!!! بابا ایول!!
سه‌شنبه 19 آبان 1388

odin - بلژیک - انتورپن
زهر مار بخوری که ملت رو دقمرگ کردی. در شهر یکی کس را هشیار نمیبینم/ هر یک بدتر از دیگر دیگر شوریده و دیوانه/ ای لولی بربط زن تو مست تری یا من؟/ ای پیش چو تو مستی افسون من افسانه/بدبخت حتا سر پا نمیتونست بایسته. اما خودمونیم بعد که بهوش بیاد و اگه یادش بیاد قطار کجا ایستاد شبها دیگه با پمپرز میخوابه.
سه‌شنبه 19 آبان 1388

jojoye-man - انگلیس - نیوکاسل
وااااااااااااااااااای تنم لرزید .....
سه‌شنبه 19 آبان 1388

pedram2000 - مالزی - کوالالامپور
معلوم شد خدا کیا رو بیشتر دوست داره .
سه‌شنبه 19 آبان 1388

ehsan abadan - انگلیس - برایتون
این حداقل یک استخر ویسکی خورده
سه‌شنبه 19 آبان 1388

ukguy4u - انگلیس - لندن
بدبخت مجبور بود تا خرخره بخوره ؟
سه‌شنبه 19 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
مستی و هزار مرض! خدا را شکر که اسلام طرفدارانش را از این کوفتی و خوردن خوک نجس بر حذر داشته است. مستی که خوب معلوم است چه بلایی سر فرد می اورد. تا مرز تجاوز به محارم هم پیش می برد. خوکی هم که کم کم داره اثرات اون معلوم می شه از انفلونزاش گرفته! تا بی غیرت شدن مردها که تقریبا همه خارجیها و مصرف کنندگان خوکی به اون مبتلا هستند. در ضمن خوب بود که ایران نبود الان می گفتند که طرف مسلمون بوده و الخ. امان امان از .. (شوخی: فکر کرده که اینجا دالان بهشت است و اون هم نور بهشتی است که به طرفش می اد خواسته خودش را پاک کنه ولی حیف که تونل مرگ براش بوده-
سه‌شنبه 19 آبان 1388

alisam - ایران - تهران
ایوول ایوول و صد بار ایوول به اون پیرمرده که اون جلو رفته و داره داد میزنه تا راننده نگه داره. خیلی مرده . خیلی ادمه .ببین چه جوری داره خودشو به اب و اتیش میزنه که قطار وایسته!انگار خودش افتاده روی ریل! خیلی با مرامه . کلآ خیلی باهاش حال کردم . باید به اون جایزه انسانیت بدن که انسانیت یعنی همین.
سه‌شنبه 19 آبان 1388

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
بیشتر به یه صحنه سازی شبیه بود تا یه اتفاق ...!!!
سه‌شنبه 19 آبان 1388

usa-shahram - امریکا - واشنگتن
pedram2000 - مالزی - کوالالامپور 100% موافقم
سه‌شنبه 19 آبان 1388

botparast - ایتالیا - میلان
گوارای وجود ننه جون!
سه‌شنبه 19 آبان 1388

J@zireh - شفیلد - انگلیس
bavar88 - هلند - امستردام این مزخرفات چیه میگی مرد حسابی. اسلام همون دستور قتل نداها و صحرابهاست. حالا فکر میکنی اون کثافتهایی که تو ایران دم از مسلمون بودن میزنن و از دولت میخورن بهترین مشروب ها سر سفرشون نیست؟.
سه‌شنبه 19 آبان 1388

iranie darband - دانمارک - کپنهاک
. سلام دوستان. من کاربر جدید هستم و از دانمارک.ما ایرانیان دانمارک (کپنهاک)تصمیم داریم راهپیمایی بزرگی را 16 اذر برکزار کنیم.از عزیزانی که کار طراحی بلد هستند طرحی را بدین منظور برای ما طراحی کنند.البته چند مورد را به یاد داشته باشید 1 اینکه نوشته های به زبان انگلیسی باشد.2 رابطه با جنبش داخل(روز دانشجو)داشته باشد.3 حالت دعوت از همه اقشار جامعه برای شرکت را داشته باشد.منتظر سوالاتی در این موردهستم.
سه‌شنبه 19 آبان 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
چرا همه مردم سالم یک بار باور میکنند .اما باور 88 بار.باور میکنید ؟
سه‌شنبه 19 آبان 1388

niyaz - انگلیس - لندن
متاسفام واقعا چرا بعضی ها کارهایی می کنند که از انسانیت بدور بشن؟ آزادی خوبه اما نه تا حدی که شخصیت آدم رو زیر سوال ببره. هم دیگران رو به دردسر می اندازند هم خودشون رو به خطر.
سه‌شنبه 19 آبان 1388

pad74 - ایران - تهران
بهترین تبلیغ واشه مشروبه مگه نه
سه‌شنبه 19 آبان 1388

God Is Dead - نروژ - اسلو
bavar88 - هلند - امستردام-ای کیو اون که نمرد که میگی تونل مرگ براش بود در ضمن اگه مسلمون بود مطمین باش قطار لهش کرده بود چون خدا هم دیگه از شماها خسته شده وحالش بهم میخوره از هر چی عنتر و میمونه
سه‌شنبه 19 آبان 1388

esta - اتریش - سالزبورگ
bavar88 - هلند - امستردام . اینها مست می کنند بعد تجاوز اما شماها (برادراتو می گم) در عالم هوشیاری و در ملا عام تجاوز می کنید و بعد با کمال پررویی می گید نه ما نبودیم
سه‌شنبه 19 آبان 1388

parang - سوید - سوندسوال
bavar88 - هلند - امستردام. ( خدا را شکر که اسلام طرفدارانش را از این کوفتی و خوردن خوک نجس بر حذر داشته است) غصه نخور عوضش تریاک و شیره کاملا حلال!!! یادش بخیر مادر شوهرم میگفت کسیکه مشروب میخوره سرشو بالا میگیره و میخوره ولی کسیکه مواد مصرف میکنه سرشو میندازه پایین و بله....که میگن شمایی!!! کجای دنیا و بر اساس کدوم مدرک علمی این نظریه انیشتینی شما به اثبات رسیده که مصرف کننده گوشت خوک بی غیرت میشه؟؟؟؟؟؟؟(البته بستگی داره غیرتو چی معنی کنیم)
سه‌شنبه 19 آبان 1388

arash-eindhoven - هلند - یندهوفن
مستی و راستی. هفته پیش یک نفر در یک کافه به قتلی در 15 سال پیش اعتراف کرد . پلیس به همه شک کرده بود به جز این آقا . ا
سه‌شنبه 19 آبان 1388

sahareskandari91 - آمریکا - بروکلاین
من اونجا بودم !!! خیلی وحشتناک بود!
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

odin - بلژیک - انتورپن
bavar88 - هلند - امستردام . اوه خوب شد این بی باور اعتراف کرد که تجاوز کار ادمهای مسته! پس اون بیپدرو مادرهایی که تو کهریزک اون جنایات رو کردن مست بودن؟اما در مورد خوک و غیرت!هیچجای دنیا اندازه امریکا خوک مصرف نمیشه اما ایا امریکاییها یک سانت از خاک وطنشون را به دشمناشون دادن؟از 50درصد سهم ما این اغایون خوک نخور باغیرت 42درصد را بروسیه بخشیدن،امتیاز خاویار را کلآ دادن به روسها عکسها را برای سایت ارسال میکنم. پسر جنتی لعنتی علنی میاد میگه سر جزایر و خلیج حاضریم حرف بزنیم! خوب تو که خوک نخوردی وغیرت داری بدخت چرا ازشون حمایت هم میکنی؟ببین کی داره از غیرت حرف میزنه!!!ابروی هرچی ادم رو بردین شماها،ادم باغیرت رو زن دست بلند میکنه یانامرد؟خوبیش اینه که این باغیرت اونقدر غیرت نداره که هیچوقت جواب این حرفها رو بده.
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

soodikh - انگلیس - لنرن
چه باحال بود خوشم اومد
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
bavar88 - هلند - امستردام .. تازی زاده با این فیلم باید بفهمی که الله تازی تو خیلی بی بخاره که یک آمریکایی و اونهم مست رو نتونست هتا یک خراش کوچیک هم بهش وارد کنه. بفهم که الله تو مرده، بزودی تو هم میری پیش اون و آب خنک بهت میدن.
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

aghaamir - سویس - زوگ
pedram2000 - مالزی - کوالالامپور گل گفتی دادا. مرگ و میر دردناک مال ما مسلموناس.(از زلزله.. تا تصادف تو جاده ها)
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

reza.az - کانادا - تورنتو
IranBozorgMehr - ایران - اهواز. شما یه کلاس دیکته برو وقت کردی . هتا نه.. حتی .دیگه انقدم همه نباید به الله و تازی و غیره گیر بدن. اخرش که چی...الله وعربا بیان جمع شن بگن اشتباه کردیم دیگه همه چی درست میشه?...
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

mashady - انگلیس - منچستر
به یه مست عوضی تا اونجایی که بتونند کمک میکنند کمک کردن به دیگران در کشور من امریست اختیاری در حالی که در اینجا وظیفه است به ما همیشه گفتند کمک به دیگران بخاطر خداست وقتی از جمع مسلمونها دور شدیم دیدیم اینجا محبت به دیگران اصلا وظیفه است ای کاش میشد به اتش کشید همه احادیث و روایات و ضرب المثلهای سراسر دروغ مزخرف را که حتی اداب معاشرت ساده را هم به ما یاد ندادند
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

sogandname - ایران - تهران
ای بترکیییییییییی مثل گاو خورده
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

marko - انگلیس - لندن
این که امریکایی نیست حجاب داره شاید عرب چون من دیدم اینجا عربها با زبان روزه هم مشروب میخورند درضمن اقای باور اینجا ازدواج بین فامیل رواج نیست یعنی دختر خاله وپسر دایی و... وقتی من به یکی از دوستام گفتم تعجب کرد تجاوز به محارم و تجاوز به پسر کار بسیجی است.
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

گویا - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام. منظورت از ( امان ) همون شعر نامجو هستش که در وصف رهبرت سروده ؟. یعنی شیطون میخوای بگی تو تا حالا از این زهر ماریها نخوردی ؟ حیفه نخورده از دنیا بری
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

mv666 - فیلیپین - مانیل
bavar88 - هلند - امستردام ...و هم چنان مرده ....میشه یه چیز اینجا باشه و تو شعرایی که کردن تو این مخ .... ننویسی.................
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

dkdk - دانمارک - اسلیس
pedram2000 - مالزی - کوالالامپور . اخه با چه منطقی شما فهمیدی که خداوند مستهای مشکل ساز را بیشتر از بقیه دوست دارد
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

sahel2009 - سوید - مالمو
bavar88 - هلند - امستردام حرفاتو باید با طلا نوشت
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
sahel2009 - سوید - مالمو ----جدی حرف باور با طلا؟؟؟؟مطمئنی طلاست یا الفبا را اشتباه نوشتی.
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

آنتی کافر1 - ایران - شیراز
آنتی اسلام - ایران - اهواز . آنتی جون به نظرت مارک مشروب این خانم چی بوده؟چون شنیدم استاد ساقیایی.ای ول بابا استاد چرا خودت رو زودتر معرفی نکردی؟ دوست داری مشتری بشیم؟ حتما بهم خبر بدی ها. خووووش باشی رفیق.بقول شما خوزستانی ها( راچکتیم ).
جمعه 22 آبان 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.