انتقاد هادی خامنه ای از رواج شایعه ، دروغ واتهام در ایران

انتقاد هادی خامنه ای از رواج شایعه ، دروغ واتهام در ایران

هادی خامنه ای به همراه علی اکبر محتشمی در یکی از راهپیمایی های اعتراضی اخیر

العربیه : هادی خامنه ای عضو مجمع روحانیون مبارز امروز یکشنبه 8 – 11 – 2009 از رواج شایعه ، دروغ واتهام در فضای سیاسی واجتماعی ایران انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا وی در دیدار با جمعی از جوانان و دانشجویان اصلاح‌ طلب گفت : " در جامعه‌ ای که همه ‌چیز روشن است نمی‌ توان به کسی دروغ گفت."

او افزود: " نگاه اسلام و ادیان به جامعه اینگونه است که نباید گذاشت مردم در جهل باقی بمانند ،طاغوت وکسانی که راهی غیرخدایی می ‌پیمایند سعی می‌ کنند مردم درجهل باقی بمانند چرا که درسایه ندانستن است که مردم اطلاعات غلط را باورمی‌ کنند و به راهی می ‌روند که کارگردانان آن را پیشاپیش مشخص کرده‌اند."

برادررهبر جمهوری اسلامی با انتقاد از وضع موجود در کشور اظهار کرد: " عده ‌ای بدون آنکه اسلام و انقلاب را درست شناخته باشند به راه‌های اشتباه می‌ روند و اشتباهات بزرگی می ‌کند که به ضررانقلاب ونظام است."

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف نباید خیلی شتاب داشت گفت: " آن آبی که به این ساختمان رخنه کرده و پایه‌های آن را شل کرده است از چند سال پیش حرکت خود را آغاز کرده بنابراین راه‌حل آن چند روزه یا چند ساله نیست باید صبور بود و نباید ناامید شویم."

او اظهار امیدواری کرد تا " افکارعمومی واندیشه‌ های روشن ومترقی جلوی این حرکت انحرافی را بگیرد."

هادی خامنه ای با اظهار ناخرسندی از رواج شایعه ،دروغ و تهمت در فضای سیاسی، اجتماعی ایران گفت : " معتقدیم کسی که به راحتی به دیگران تهمت می ‌زند و گزافه ‌گویی می ‌کند ارزش حرف‌هایش بسیارپایین است و تهمت ‌زنندگان و دروغ ‌پردازان ارزشی در جامعه ندارند."

 
عملکرد صدا وسیما

هادی خامنه ‌ای در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد ازعملکرد صدا وسیما گفت این رسانه نتوانسته " نتیجه ‌ای در باورها و افکارعمومی مردم ایجاد کند."

وی صدا وسیما را به موضعگیری علیه اندیشه های مرتضی مطهری از رهبران سابق جمهوری اسلامی متهم کرد وافزود: " کتاب‌های شهید مطهری همیشه جزء منابع موثق بوده و هنوز هم حکم معرف را دارد و امروز هستند متحجرینی که با این منابع مشکل دارند."

برادر رهبر جمهوری اسلامی گفت : " امروز جهت ‌گیری‌ هایی در صداوسیما بر ضد اندیشه‌ های شهید مطهری شاهد هستیم و می ‌توان قاطعانه گفت، اگر تفکری مقابل اندیشه شهید مطهری قراردارد اندیشه ‌ای ناقص است که بازگوکننده متن اصیل دین نیست."

هادی خامنه ای با اشاره به فضای محدود ارتباطی رسانه ای تاکید کرد:" برخی رسانه ‌های فراگیرهمچون صدا وسیما نتوانسته ‌اند نتیجه ‌ای در باورها و افکار عمومی مردم ایجاد کنند چرا که نفوذ و ارتباطات دیداری اصلاح‌ طلبان با آحاد مردم موثرتر و کیفی ‌تر از کارکردهای کمی است چرا که همواره کیفیت اثرگذارتر از کمیت بوده است."

invincible - آمریکا - مینستا
رژیم آخوندى به هرکدام از مزدوران بسیجى براى سرکوب قیام13آبان امسال پیشاپیش 400هزارتومان پرداخت کرده و براى دستگیرى هرکدام از تظاهر کنندگان 250هزار تومان مىداده است. یک بسیجى در نامهاى به خامنهاى نوشت: روز شنبه نهم آبانماه جلسهاى در پایگاه بسیج و نحوه برخورد با اغتشاشگران مراسم 13آبان از سوى فرمانده پایگاه قرائت شد و در پایان جلسه از سوى فرمانده به هر یک از اعضاى فعال بسیج پایگاه مبلغ چهارصد هزار تومان به‌صورت چک پول نقدا پرداخت شد که رسید آن نیز گرفته شد پرداخت این مبلغ در پایان این نوع جلسات بىسابقه بود. این بسیجى افزود: مهمتر از آن فرمانده پایگاه اعلام کرد که پس از گذر از 13آبان به ازاى دستگیرى هر یک از اغتشاشگران و هم‌چنین ارائه مدارکى مستند بر اغتشاشگرى افراد مذکور که مىتوان با همراه داشتن چند شاهد بین خود و یا دوربین فیلمبردارى و یا عکسبردارى این مستندات را هنگام اغتشاشگرى و دادن شعارهاى ضدانقلاب تهیه کرد، مبلغ دویست و پنجاه هزار تومان تشویقى براى هر یک اغتشاشگر دریافت خواهید کرد.
دوشنبه 18 آبان 1388

odin - بلژیک - انتورپن
به این دو نفر مخصوصآ به این محتشمی حرامزاده، زاینده حزب الله بهیچوجه نمیشه اعتماد کرد، کسیکه علنی اومد به خامنه ای فحش داد بعد هم بدون هیچ مشکلی بکارهاش ادامه داد و الان هم با هادی خامنه ای راه میره یعنی سوپاپ اطمینانی که خود خامنه ای بهدف ایجاد نفاق و کوتاه امدن از خواسته ها بدرون جنبش فرستاده.غافل از اینکه در این جنبش خرد جمعی تصمیم گیرنده است و رهبری اون در دست پایینترین لایه حرم جامعه است نه در بالاترین نقطه ان.موسوی و کروبی و تمامی کسانیکه ثابت قدم بودن محترم هستن اما تصمیم گیرنده و تعیین کننده شعارها،خواستها و برنامه ها نیستن. برنامه کسی مورد قبول خواهد بود که مردم یعنی«ما ملت» انرا مطالعه کنیم و بپذیریم. دورانی که شورای نگهبان و احمد جنتی لعنتی برای ملت مشخص کنه که به کی رای بدن بهمین راحتی تموم شد. این بزرگترین دستاورد این جنبش بوده فعلآ.حتم دارم خودش هم شعارها رو شنیده.شاید تو خونه نوه هاش براش تکرار کنن.
دوشنبه 18 آبان 1388

AKHTE BALA - آنگلستا ن - ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داربی
مرگ بر فلسطین.
دوشنبه 18 آبان 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
برو بچه جان. برو با تیله هات بازی کن که یک روزی مثل بابات آویزون میشی.
دوشنبه 18 آبان 1388

farhad_uk - انگلیس - لندن - - لندن
این هادی خامنه ای کسی هست که توی داداه هویدا توی راهرو 2 تا گلوله زد به گردن هویدا همینطوری گذاشتنش روی صندلی حکم اعامشو خوندن روبروی جنازه
دوشنبه 18 آبان 1388

mardawij - المان - دورتموند
اخوندا و تازیها اسلامتان دیگر در ایران اریایی جایی ندارد . صحرای عرعرستان قبرستان است .
دوشنبه 18 آبان 1388

jigili - ا - تهران
مرگ بر خامنه ای
دوشنبه 18 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
عجب طاغوت و بی خدائی باعث جهل است یا ادیان که با دروغهای شاخدار مثل/به وجود امدن انسان با 4 نژاد از ادم و حوا// هابیل و قابیل دو پسر این دو و کشته شدن یکی نطفه ی پسر باقیمانده در زهدان که کاشته شد جز مادرش!!!!!!جن و کوهها میخی هستند که اسمان را نگه داشته.. و صدها مزخرف دیگر//جان کلام. علم بشری تنها در کشورهائی شکوفا شد که از دین و خرافاتش فاصله گرفت چرندیات شما ویروسها تنها بدرد انسانهائی با پائینترین ای کیو بدرد می خورد.
دوشنبه 18 آبان 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
عزیزان مبارز فریب این دغل بازان را نخورید. آخوند و آزادی هیچ وجه مشترکی ندارند. اجازه ندهید که این اهریمن صفتها دستاورد نهضت آزادیخواهی شما که به قیمت ریخته شدن خون صدها انسان بیگناه بدست آمده را به نفع حکومت اسهالی مصادره کنند.
دوشنبه 18 آبان 1388

playboy972 - ایران - گرگان
پدر سگ دروغگویی کار هر روز شما اخونداست. همه شما اخوندها را باید اعدام کنند بعد این کثافتهایی که از شما اومدن. مثل احمدی نژاد و...
دوشنبه 18 آبان 1388

bahareiran - ایران - ایران
مرگ برخامنه ای و ایل تبارش
دوشنبه 18 آبان 1388

DADA-S - هلند - آمستردام
دروغ گوی بزرگ خودتی که علی‌ تار زن ،مرده شور به زودی این چهره کریهت رو بشوره به امید خدا
دوشنبه 18 آبان 1388

cheshm ghermez - ایران - یفت اباد
farhad_uk - انگلیس - لندن - - لندن . دوست عزیز اون اخوند کثافت که هویدا را کشت هادی غفاری بود.ولی در کل همه اخوندها انگل جامعه هستند.
دوشنبه 18 آبان 1388

botparast - ایتالیا - میلان
farhad_uk - انگلیس - لندن - - لندن. مرگ بر هشون!هادی غفاری در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ در یکی از دادگاههای تهران امیر عباس هویدا رو ترور کرد.
دوشنبه 18 آبان 1388

farhad_uk - انگلیس - - لندن
cheshm ghermez - ایران - یفت اباد ایییییییی وااااااایییی راست گفتییییی کلان اشتباه گفتم نمیدونم دیشب نصف شب چه مرگم بود که همچین سوتی دادم
دوشنبه 18 آبان 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
farhad_uk - انگلیس - لندن - - لندن. هادی غفاری بود.
سه‌شنبه 19 آبان 1388

hbahadori1983 - ایران - خوزستان
کلا فارغ از این اتفاقاتی که در کشور افتاده است چیزی که برای من خیلی جالبه اینه که در بین نزدیکان بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر فعلی کسانی هستند که مخالف سخت نظام جمهوری اسلامی هستند . سید علی خامنه ای یک برادر و یک خواهر داره که برادرش سید هادی خامنه ای است که از اصلاح طلبان است و طرفدار سخت مهندس میرحسین موسوی و صاحب امتیاز روزنامه حیات نو و از مخالفان محمود احمدی نژاده . که البته سید هادی خامنه ای با نظام هیچ مشکلی نداره . اما خواهر سیدعلی خامنه ای اسمش بدری خامنه ای است (که چند سال پیش فوت کرد) شوهر بدری خامنه ای اسمش شیخ علی تهرانی است . اگر چه شیخ علی تهرانی در اوایل انقلاب از طرفداران آیت الله خمینی بود اما بعد از مدتی گرایش به سازمان مجاهدین خلق پیدا کرد و از مخالفین سخت آقای خمینی شد .شیخ علی تهرانی در سال 1363 به عراق گریخت و یک سال بعد همسرش (خواهر آقای خامنه ای ) با فرزندانش به عراق فرار کردند . شیخ علی تهرانی در بحبوحه جنگ ایران و عراق در رادیو عراق به گویندگی بر ضد نظام و آقای خمینی پرداخت .
سه‌شنبه 19 آبان 1388

hbahadori1983 - ایران - خوزستان
شیخ علی تهرانی بعد از پایان جنگ در سال 74 از گذشته خود ابراز پشیمانی کرد و خودش رو تسلیم کرد که یکی دو سال زندانی شد و الان سال هاست که در خانه اش هر هفته جلساتی رو برگزار میکنه که در اون بدترین اهانت ها رو به رهبر انقلاب (برادر زنش) و نظام میکنه . و به صراحت گفته که 85 درصد مردم ایران مخالف نظام هستند. یکی از پسران شیخ علی تهرانی پزشکه که در پاریس زندگی می کنه که اسمش محمود تهرانی است . محمود تهرانی به صراحت گفته که رژیم جمهوری اسلامی به هیچ وجه اصلاح پذیر نیست و باید از راه نظامی سرنگون بشه و بارها گفته برای وی مایه ننگه که سید علی خامنه ای دایی اش است . اما در مورد نزدیکان آیت الله خمینی : آقای خمینی دو پسر داشت یکی سید مصطفی و دیگری سید احمد . سید مصطفی (که در آبان سال 56 در نجف به طرز مشکوکی به وسیله عوامل ساواک فوت میکنه) یک پسر و یک دختر داره . دختر وی اسمش مریم خمینی است که پزشکه و الان در سوپیس زندگی می کنه . پسر وی اسمش سید حسین خمینی است .
سه‌شنبه 19 آبان 1388

hbahadori1983 - ایران - خوزستان
سید حسین خمینی از طرفداران سخت دکتر ابوالحسن بنی صدر بود . او در اوایل انقلاب بر ضد سران حزب جمهوری اسلامی از جمله رفسنجانی و خامنه ای و بهشتی سخنرانی می کرد که پس از اونکه آیت الله خمینی اعلام کرد که دوست نداره نزدیکان وی در کارهای سیاسی و اجرایی باشند سید حسین خمینی هم حرف جدش رو گوش کرد و به درس طلبگی پرداخت . سالها گذشت تا اینکه در سال 1382 و پس از سقوط رژیم صدام حسین برای زیارت به عراق رفت و در اونجا اعلام کرد که از حمله آمریکا به ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی حمایت می کنه و گفت که آزادی برای مردم ایران از نان شب واجب تر است !! و اعلام کرد امیدوار است که آقای جرج بوش رژیم جمهوری اسلامی رو مثل رژیم صدام حسین سرنگون کنه . او حتی اعلام کرد که حاضر است با رضا پهلوی همکاری کنه به شرطی که رضا پهلوی از سلطنت صرف نظر کنه . سید حسین خمینی چند ماه بعد به آمریکا رفت و همین حرفا رو تکرار کرد .
سه‌شنبه 19 آبان 1388

hbahadori1983 - ایران - خوزستان
بیت آقای خمینی اگر چه ابتدا حرفهای سید حسین خمینی رو تکذیب کرد اما پس از مصاحبه سید حسین خمینی با رادیو یاران که علیرضا نوری زاده اون رو اجرا میکرد دیگه نتونستند حرفهای او رو تکذیب کنند . الان سیدحسین خمینی نزدیک به 4 ساله که در قم در حبس خانگی است . او طی همین مدت با بعضی رسانه ها مانند شبکه العربیه مصاحبه کرد و همین حرفا رو تکرار کرد . ببخشید از اینکه مطلبم خیلی طولانی شد . امیدوارم سرتان رو درد نیاورده باشم.
سه‌شنبه 19 آبان 1388

kamia1 - المان - کلن
چقدر مشمئز کننده و کریه هستید . نسل اخوند 2 ریالئ باید برداشته شه
سه‌شنبه 19 آبان 1388

kamia1 - المان - کلن
hbahadori1983 - ایران - خوزستان! پیشنهاد میکنم اسمتو عوض کنئ!!!!! خیلئ راحته شناسایئ کردنت!!!!!!
چهار‌شنبه 20 آبان 1388

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.