یک زندانی با دستور یکی از مسئولان زندان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت

یک زندانی با دستور یکی از مسئولان زندان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت

روز گذشته یک زندانی در زندان رجایی‌شهر کرج با دستور مسئولین زندان توسط تعدادی از زندانیان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

به گزارش واحد زندانیان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز گذشته دوم آبان ماه یک زندانی به نام «عبدالله همتی» با دستور «علی محمدی» معاونت اجرایی زندان رجایی شهر کرج توسط تعدادی زندانی به سرکرده‌گی فردی به نام «عزیزی» وکیل بند،  بند 4 - سالن 11 این زندان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

به گزارش شاهدان عینی در پی بی‌احترامی این زندانی به معاونت این زندان، مسئول مربوطه خطاب به وکیل بند این سالن تلویحاً خواستار قتل این زندانی یا تجاوز به وی می‌شود که پس از خروج این مسئول از بند تنی از زندانیان بند به سرکرده‌گی وکیل بند سالن اقدام به ضرب و شتم و سپس تجاوز به این زندانی می کنند.

پس از این واقعه تنها واکنش مسئولین انتقال این زندانی به بند 5 این زندان گزارش شده است. تجاوز در زندان به خصوص در مورد زندانیان جوان و نوجوانانی که از «کانون اصلاح و تربیت» به زندان بزرگ‌سالان انتقال داده می‌شود، از مسائل و معضلات مطرح در زندان‌های ایران است. این عمل که عملی جنایت‌کارانه تلقی می‌شود در زندان رجایی‌شهر سابقه داشته و مسئولین این زندان هیچ اقدامی در صدد رفع این نوع جنایت‌ها انجام نداده‌اند.

shanul - المان - هامبورگ
زندان گوهردشت (زندان رجایی شهر) در رجایی شهر کرج قرار دارد و از ترسناکترین زندان‌های کشور است . تعدادی از زندانیان سیاسی درآن نگه داری می‌شوند! شرایطی را که بر این زندان حکمفرماست، می‌توان بر پایه‌ی سخنان کسانی که از آن جان سالم به‌در برده‌اند، متصور شد؛ اما تا زمانی که خود را در آن شرایط قرار ندهیم، نمی‌توانیم به عمق فاجعه‌ی در حال وقوع در آن پی ببریم؛ زندانی که تهدید به فرستادن بدان جا، برای زندانیان دیگر زندان‌ها، همچون تهدید به مرگ، وحشتناک است؛ زندانی که بر اساس آمار با گنجایش 1122 نفر به‌صورت عادی اکنون بیش از این تعداد و در حدود 5500 نفر را در خود جای داده است. گویا به زودی، ریاست سازمان زندان‌های کشور را به رییس زندان‌رجایی‌شهر خواهند داد؛ و علت آن را، سخت‌گیری این زندانبان اعلام کردند که مانع خروج اطلاعات از این زندان شده‌است. چنین به نظر می‌رسد که شاید این تنها زندانی باشد که توانسته تاحدودی از چشم مدافعین حقوق بشر دور نگاه داشته شود؛مسئولان زندان می‌توانند به ‌دست خود یا توسط زندانیان شرور به‌راحتی انسان‌ها را دچار نقص‌عضو کنند، مورد تجاوز قراردهند!.
دوشنبه 4 آبان 1388

bluestar - ایران - تهران
سازمانهای بین المللی حقوق بشر کر و کور و لال شدند. فقط بلدند به انرژی هسته ای گیر بدهند.
دوشنبه 4 آبان 1388

bluestar - ایران - تهران
ببخشید که خبر بی ربطه. ولی چون داغه اینجا مینویسم: فروش دختران انگلیسی به ثروتمندان عرب. اسکاتلندیارد (پلیس انگلیس) از خریداری دختران باکره 12 تا 23 ساله به قیمت های گزاف 50 هزار پوند توسط ثروتمندان عرب برای سوء استفاده جنسی خبر داده است. پلیس انگلیس از رسوایی فروش دختران این کشور به ثروتمندان عرب پرده برداشت. به گزارش روزنامه سان انگلیس، اسکاتلندیارد (پلیس انگلیس) از خریداری دختران باکره 12 تا 23 ساله به قیمت های گزاف 50 هزار پوند توسط ثروتمندان عرب برای سوء استفاده جنسی خبر داده است. بر اساس گزارش اسکاتلندیارد، حتی برخی از خانواده ها و پدران انگلیسی دختران کم سن و سال خود را به علت نیاز شدید مالی به انجام این کار با ثروتمندان عربی ترغیب کرده اند.
دوشنبه 4 آبان 1388

bluestar - ایران - تهران
پلیس انگلیس در این زمینه از سه زن و یک مرد منچستری تصاویری در اختیار دارد که در حال فروش شش دختر 14 تا 23 ساله در مقابل هتلی پنج ستاره در غرب لندن هستند.در این تصاویر علاوه بر این دخترانی کم سن و سال تر هم دیده می شود که حتی به سن بلوغ نرسیده اند. پلیس انگلیس اعلام کرده است که این سوداگران انسان دفاتری نیز در نیوکاسل و لیورپول داشته اند.نظرات بینندگان:. همچین قیمت گزافی هم نیست. تقریبا معادل 400 سکه بهار آزادی که هر جوان فقیر ایرانی برای دخترهای رودست مانده باباهاشون مهریه قبول میکنه. این خبر ممکنه بعضی از جوان ها رو به فکر بیاندازه یه سر برن ولایات فرنگ. https://tabnak.ir/fa/pages/?cid=69271
دوشنبه 4 آبان 1388

mashady - انگلیس - منچستر
خیلی بی حیا و دریده و لجن و کثیفند این حیوانات اسلامی
دوشنبه 4 آبان 1388

IQ SEFR - نروژ - اسلو
بلو استار .ایران.تهران.دختران ایرانی از دست حکومت دزدان به رهبری رهبرت خامنه ای با پای خودشون به دوبی می روند .به بغل دستت نگاه کن نمی خواهد با دوربین خبر از اون ور دنیا بیاری.مزدور
دوشنبه 4 آبان 1388

Kavkaz - ایران - تهران
در زندانهایی که مجرمین عادی و تبهکاران نگهداری میشوند تجاوز به جوانان کم سن و سال و خوش قیافه امری عادی است.اما اینکه بدستور یکی از مقامات زندان به زندانیان تجاوز شود نشان از عمق فاجعه ایی است که در دستگاه قضایی کشور وجود دارد.
دوشنبه 4 آبان 1388

arash88 - آمریکا - اورنج
سواستفاده از قدرت و خامنه ای رهبر را حفظ بفرما
دوشنبه 4 آبان 1388

nazi4353 - ایران - آبادان
علی محمدی نامرد از ته قلبم دعا می کنم همین بلا سر خودت وخونوادت بیاد جنایتکار رذل .
دوشنبه 4 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bluestar - ایران - تهران. سازمانهای بین المللی حقوق بشر کر و کور و لال شدند. فقط بلدند به انرژی هسته ای گیر بدهند.}} جمهوری اسلامی داره قوانین اسلام رو اجرا میکنه. این زندانیان سیاسی از لحاظ اسلام کافر و نجس هستند و اصلاً شهروند که هیچ؛ انسان حساب نمی شوند ( در اسلام برای نزدیکی با الاغ یا خر حتی احکام سکس هست. و در رسالهء آیت الله منتظری هم در این رابطه توضیح داده شده). حالا چه عیبی داره که قبل از اعدام یه تجاوز هم بشون بشه؟
دوشنبه 4 آبان 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
bluestar - ایران - تهران. (ببخشید که خبر بی ربطه. ولی چون داغه اینجا مینویسم). به قول معروف: تو اگر بیل زنی................تو مثل اینکه تو اون مملکت اسلامی ناب محمدی زندگی نمیکنی. برو ببین دختران کم سن و سال هموطن خودمون به خاطر فقر خانواده چه کارها که نمیکنند. چه مادرانی که به خاطر فقر و امرار معاش خانواده خودفروشی میکنند و پدر خانواده علیرقم اگاهی از این مسئله دم نمیزند. هیچ میدانی که چند دختر نوجوان و جوان ایرانی تو کشورهای عربی اسلامی از این راه امرار معاش خانواده میکنند.؟ همه اینها از برکت اسلام و دولت اسلامی هست. پس به قول معروف: تو اگر بیل زنی..........
دوشنبه 4 آبان 1388

sayna_a_2006 - ایران - سربندر
متاسفانه این سایت ایرانیان انگلستان همه نوع اخبار رو تحت پوشش قرار می دهد بجز اخبار داغ جهانی و ان هم پرونده شهیده مروه الشربینی . رسیدگی به پرونده مره الشربینی شهیده حجاب که حدود 3 ماه پیش در آلمان به دست یک یهودی تبار به قتل رسید امروز در این کشور اروپایی اغاز می شودولی این سایت باکمال بی وجدانی از این خبر تا این لحظه حرفی به میان نمی اورد. نمیدانم ایا این تایپیک در نظرات این سایت منتشر می شود یا نه ولی حداقل اینجانب توانسته ام انزجار خود را از کرده این حیوان یهودی اعلام نمایم. وجدان انسانهای ازاده وشرافتمند به انها اجازه نمیدهد که در برابر اعمالی حیوان منشانه عده ای انسان نما ولی با خلق وخوی وحشیانه که حاضرند برای عقاید افراطی و ارتجاعی یهودیت مرتکب اینگونه عملی گردند.
دوشنبه 4 آبان 1388

sayna_a_2006 - ایران - سربندر
خبر تا این حدود تکان دهنده بود که مردمی از مسلمان وغیر مسلمان این عمل را بشدت محکوم کردند. امروز دادگاه شهر درسدن در المان شاهد محاکمه حیوانی از تبار یهود به نام الکس دبلیو که اول جولای (10 تیر ماه) گذشته مروه الشربینی زن محجبه باردار مصری را با 16 ضربه چاقو به قتل رساند هستیم . متاسفانه هیچ یک از سایتهایی که در حال حاضر اخبار ضد و نقیضی از داخل ایران وفقط در بردارنده منافع یهودیان وامریکایی هاست مخابره می کنند حرفی به میان نیاورده اند.
دوشنبه 4 آبان 1388

masoodmhd - ایران - تهران
این هموطنمون که اشاره به مواردی از نقض حقوق بشر در انگلستان کرده چه چیزی را میخواد ثابت کنه؟!اینکه در فلان کشور چنین مواردی هست پس ما هم باید از جنایات مشابه وتجاوز به انسانها چشم بپوشیم؟!!. عزیز جنایت وتجاوز به انسانها به هر نوعی ودر هر نقطه ای عملی زشت وپلیده.ولزوم اعتراض وجدانهای بیدار بشری را ایجاب میکند.
دوشنبه 4 آبان 1388

sayna_a_2006 - ایران - سربندر
انتشار خبر قتل این زن مصری انعکاس گسترده ای در جهان اسلام و غیر مسلمان داشت . به همین منظور عده زیادی خبرنگار به ویژه از کشورهای عربی روند دادرسی را تحت پوشش قرار داده اند. علاوه بر این 200 نیروی پلیس المان این دادگاه را تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داده اند. علت این اقدام حیوان الکس دبلیو اسلام ستیزی اعلام شده است.
دوشنبه 4 آبان 1388

sayna_a_2006 - ایران - سربندر
حادثه شهادت الشربینی با درگیری لفظی بین این زن ومرد در پارکی در شهر درسدن شروع شد که در ادامه فرد یهودی تبار همچون حیوان به این زن حمله می کند وبا خطاب نمودن تروریست حجاب وی را از روی سرش بر می دارد وبا شکایت این زن در دادگاه این فرد محکوم به پرداخت 750 یورو می شود ولی در دادگاه استیناف مرد یهودی تبار 16 ضربه چاقو به این زن باردار می زند وعلی رغم اینکه شوهر این زن در حمایت از او می خواست وارد این معرکه شود مورد ضرب وجرح پلیس مستقر در دادگاه شده و شهیده محجبه به دیار باقی می شتابد و فرزند 3 ماهه درون شکمش نیز بطز فجیعی با ضربات چاقوی این حیوان یهودی تبار نیز کشته می شود.
دوشنبه 4 آبان 1388

sayna_a_2006 - ایران - سربندر
دادگاه شهر درسدن المان بر طبق برنامه اعلام شده راس ساعت 11 به وقت محلی برگزار می گردد ودر دوهفته اینده دادگاه برنامه دیگری برای رسیدگی ندارد. چندی پیش ماریا بومر وزیر مشاورت دولت المان و مسپول امور مهاجرت پس از گفتگوی تلفنی با رمزی عزالدین رمزی سفیر مصر در المان از همکاری دوکشور در روند رسیدگی به این پرونده خبر داد.
دوشنبه 4 آبان 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
دیگه شورشو در آوردید .کسی دست تو دماغش کنه میگید اسلام حیوانی .من مذهبی نیستم اما خوشبختانه ابله هم نیستم . ضمنا برای رفع هر گونه سو تفاهم بگم اسم من زهرا ست جون مادر بزرگم خواسته.بعدشم یعنی در ممالک غیر اسلامی از این خبرا نیست .اگه کسی ذره ای اعتقاد داشته باشه به هر مذهبی دیگه از این جنایت ها نمیکنه . من سالهاست اینجام هفته ای نیست که خبر تو رسانه ها نباشه از قتل و تجاوز و جنایت های دیگه . نکنه اینا هم مسلمونن !!بابا یه کتاب روانشناسی کودک بخونید بعد اینجور خنده دار بدو بیراه بگید .تمام اینا منشا روانی داره بدون توجه به مذهب و عقیده .همه جنایتکارا پر بودن از عقده هایی که از کودکی در اونها انباشته شده بوده .
دوشنبه 4 آبان 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
تا موقعی که این حکومت کثیف هست این کثافتبازیها هم ادامه دارد.باید این حکومت سرنگون. بشود.وگرنه همین که هست.
دوشنبه 4 آبان 1388

Kavkaz - ایران - تهران
اsayna_a_2006 - ایران - سربندر *این همه حرف زدی که چی که یعنی بگی در کشورهای دیگر هم چنین و چنان است؟ یعنی بگی اگه تو زندانهای ایران تجاوز هست یک زن عرب رو هم توی آلمان کشتن؟این همه چیزهایی که گفتی جنایاتی رو که در زندانها وجود داشته و داره رو توجیه نمی کنه.همه این جار و جنجالها که برای این زن مصری راه انداختن فقط به خاطر انحراف افکار عمومی از فجایع داخلی بوده نه از روی دلسوزی و انساندوستی.مطمئن باش اگر با شوهر این زن مصاحبه بکنند اصلا از طرفداری ابزاری ایران خوشش نخواهد آمد.
دوشنبه 4 آبان 1388

amirpro - بلزیک - استنده
sayna_a_2006 - ایران - سربندر . امیدوارم قاتلش رو بزودی ازاد کنند تا اونحای امثال تو حسابی بسوزه
دوشنبه 4 آبان 1388

aghakian - ایران - تهران
sayna_a_2006 - ایران - سربندر . با نظرت کاملا موافقم و متاسفم بابت سایتهای مدعی دموکراسی ولی کور وکرمصلحتی
دوشنبه 4 آبان 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
sayna_a_2006 - ایران - سربندر -نشستی طومارنوشتی که فلان عرب مرده به ماچه مربوط ؟؟؟؟؟؟تااحمقهایی مثل توهستد اخوندهای انگل هم هستند کاسه ازاش داغتر عربهای پابرهنه .......
دوشنبه 4 آبان 1388

farid abbasi - ایران - تهران
sayna_a_2006 - ایران - سربندر. ببخشید شما ایرانی هستید یا نماینده مردم مصر؟
دوشنبه 4 آبان 1388

mashady - انگلیس - منچستر
sayna_a_2006 - ایران - سربندر مصری ها از ایرانیها تنفر دارند چرا ما با ید از یک زن مصری دفاع کنیم انها شیعه را کافر میدونند تو کتابخانه هاشون کتابهایی که از شیعه بد میگه فراوانه توی فرودگاها شون فقط کافیه که بو ببرند که شما ایرانی هستی انگار دزد گرفتند از ایرانی بودنت خجالت میکشی نمیدونم چرا دولت ما فکر میکنه وکیل وصی کل مسلمونای جهانه حتی اون مسلمونهایی که از ما تنفر دارند
دوشنبه 4 آبان 1388

lisa - امریکا - کالیفرنیا
bluestar و sayna_a_2006 . باز حرف .. زدید .منبع خبر سایت تابناک به به چه سایت موثقی. بعدشم جنایتی که حکومت جمهوری اسلامی به مردم ایران می کنه چه ربطی به قتل یا جرمی که یک شهروند نسبت به یک شهروند دیگه داشته داره؟ این جا و آن کجا. مثلا شماها می خواین بگین از این اتفاقات توی کشورهای دیگه هم زیاد میفته. نه خیر جنایتی که حکومت فاسد جمهوری اسلامی در حق مردم بی دفاع ایران می کنه هیچ دولتی تا به حال یک سر سوزنشو سر مردمش نیورده. جمع کنید کاسه کوزتونو. خجالت بکشید. از مردم از قربانیان تجاوز و ظلم خجالت بکشید. شرم کنید . یک کم آدم باشید.
دوشنبه 4 آبان 1388

esta - اتریش - سالزبورگ
sayna_a_2006 - ایران - سربندر. چقدر چرت وپرت می گی از کی تا حالایک آلمانی 28ساله به نام "آلیکس دبلیو" که اصلیت بلاروس رو داره یهودی شده تو دیگه خیلی آخرشی چنایات خودتون که بدتره در ضمن احتمال حبس ابد برای این مرد خیلی زیاده به گفته دادستانی کل شهر درسدن
دوشنبه 4 آبان 1388

nazanin_hend_hyd - ایران - تهران
چرا همه گیر دادین به bluestar - ایران - تهران-کسی نمیگه ایران از این خبرا نیست.چرا هست.از اون جایی که اسم اسلام روشه نباید اینطوری باشه.این درست.ولی شما بگید این انگلیسی ها مسلمونن؟؟؟پس این تن فروشی ها به اسلام ربط نداره!!!
دوشنبه 4 آبان 1388

blueberry64 - ایران - تهران
sayna_a_2006 - ایران - سربندر ** به نظرت خوب نبود اول راجع به ایران خودت و ایرانیهای هموطنت دل میسوزوندی بعد میرفتی سراغ بیگانه؟؟ همه دلشون سوخت برای اون، اما مهمتر از هر اره اوره شمسی کوره ای، ایرانیهای هموطنمون خودمون هستن که دارن نابود میشن... تو روح همه این کثافتها . که در نهایت ادعای مسلمونی و عدالت علی و الگوی قرانی و فلان و فلان اجازه میدن همچین آدمهای آشغال و لجن و بی دینی بشن مسئول زندان و . هر چه بگندد نمکش میزنند / وای به روزی که بگندد نمک
دوشنبه 4 آبان 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
شما که سنگ مروه الشربینی را به سینه میزنید و کاسه داغتر از اش هستید یا نادان هستید و یا دانسته خود را به نادانی میزنید. کسی نیست که از مرگ دلخراش شخصی هر چند غریبه ناراحت نشود. ولی شما دیگر شورش را دراوردید. هر کس هر چه میگوید شما سریعا مرگ مروه الشربینی را وسط میکشید. ولی حتی یکبار هم ما از شما نشنیدیم که از شهادت هموطنان ایرانی در جریانات تظاهرات اظهار تاسف کنید. اینقدر کاسه داغتر از اش نباشید و کاسه لیسی این اعراب را که چشم دیدن ایرانیها را ندارند نکنید. دست از نادانی و یا تظاهر به نادانی بردارید. هر چه میخواهیم جواب شما را ندهیم باز نمیگذارید. این همه بدبختی مردم ایران نتیجه این نادانی هاست ولی باز شما مثل کبک سرتان را در برف فرو میبرید و انچه را که باب میلتان نیست ندید میگیرید. شرم و حیا هم خوب چیزیست.
دوشنبه 4 آبان 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
nazanin_hend_hyd - ایران - تهران . (چرا همه گیر دادین به bluestar - ایران - تهران-کسی نمیگه ایران از این خبرا نیست.چرا هست.از اون جایی که اسم اسلام روشه نباید اینطوری باشه.این درست.ولی شما بگید این انگلیسی ها مسلمونن؟؟؟پس این تن فروشی ها به اسلام ربط نداره!!!). ما میگوئیم که امثال شما بدبختی های مردم ایران را بطور کل انکار میکنید و چسبیدید به کشورهای دیگه و حتی در موارد زیادی کاسه داغتر از اش شدید.
دوشنبه 4 آبان 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
bluestar - ایران - تهران مزدور در اروپای غرب غیر ممکنه شعر نگو.......
دوشنبه 4 آبان 1388

black chador - امریکا - ولدن
اگر متجاوزین قبل از تجاوز وضو و نماز خواندن گناهی مرتکب نشدن.
دوشنبه 4 آبان 1388

black chador - امریکا - ولدن
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ. میدونی چرا به اسلام مربوط ؟ چون توی همین زندان زندانی ها باید نماز و روزه اسلامی انجام بدن. توی کشورهای دیگه این اجبار نیست.
دوشنبه 4 آبان 1388

nazanin_hend_hyd - ایران - تهران
hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ-از وضعیت افتضاح ایران همه ی ما خیلی خوب خبر داریم و کسی هم منکرش نیست.حرف من اینه که به جای توهین به همدیگه و مقصر دونستن دین و مذهب.بهتر نیست به این فکر کنیم که حالاچاره چیه؟؟؟عوض کردن حکومت؟بسم الله.ولی چطوری؟با مزدور خوندن همدگیه؟؟این راهشه؟؟؟بهتر نیست به این فکر کنیم که خوب حکومت عوض شد کیا قراره جایگذین بشن.یکیش موسوی.بقیه چی می شه؟؟؟؟
دوشنبه 4 آبان 1388

Ezhaq - ایران - تهران
black chador - امریکا - ولدن . با شما موافقم.
دوشنبه 4 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
sayna_a_2006 - ایران - سربندر ---..عرب زاده در ایران در همین 2/3/ماه اینهمه دختر کشته شدند با فجیع ترین وضع تجاوز شده و مرگ!!!! انوقت مروه؟؟؟؟؟امثال تو بی رگ و ریشه هستید که ملا بدون هین گفتن از شما سواری میگیرد ننگ بر تو.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

bluestar - ایران - تهران
چرا بعضی ها از انتقال خبر انقدر داغ کردند؟ کی گفته که فقط باید چشم و گوشمون رو بسپریم به اخبار داخل و از خارج بی اطلاع باشیم؟ خودتون دارید خودسانسوری میکنید. من اصلا این خبر رو به حوادث ایران ربط ندادم. تا کی میخواهید به جای استفاده از عقل و شعور از احساسات پیروی کنید؟ به نظر شما چنین اتفاقی در کشور پیشرفته ای مثل انگلستان عجیب نیست؟
سه‌شنبه 5 آبان 1388

mashady - انگلیس - منچستر
bluestar - ایران - تهران داداش من .عزیز من .برادر من. اخه ما که بهت دروغ نمیخوایم بگیم والا بالا اینجا ساعت2شب 3شب دختر مینی ژوپ پوشیده اونم سیا مست لایعقل تو کوچه تاریک و باریک اگه ببینیش جرات نمیکنی دستش بزنی ما هر شب خدا از این دخترها میبینیم فراوون احتمال اینکه دختره به پسره گیر بده خیلی بیشتره اینجا دعوا وحمله به مردها خیلی بیشتره
سه‌شنبه 5 آبان 1388

aryamehr2535 - اسکاتلند - گلاسگو
ما هر چه داریم از برکت این نظام جمهوری اسلامیه.......................بیابرویی تو دنیا..خفت..ذلت...غربت...فقر..فحشا...عقبماندگی...خرافات. نمک نشناسیم . مردم دنیا تو خواب هم اینا رونمی بینن
سه‌شنبه 5 آبان 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
sayna_a_2006 - ایران - سربندر خوب ناراحتی برو تو سایت مصزیها هی کهمنت بزار هرچند که میدانم اونجا هم تحویلت نمیدند بدبخت عرب پرست!! اینقدر از .. عربها خوردی کافی نیست به امید خدا درشان غرق شوی.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
nazanin_hend_hyd - ایران - تهران. دوست عزیز فعلا که میبینی به نام دین روزگار مردم را سیاه کردند. پس این مذهب هست که جاش تو سیاست نیست. دین و مذهب جاش تو چهاردیواری خانه هستش.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
sayna_a_2006 - ایران - سربندر اخه تو دیگه کی هستی .اخه بمن و تو چه. تو بیا قاتل جوونای که به نا حق کشته شده ایرانو که ختی جنازه هاشونم با هزار امضا و یا گرفتن پول تعهد تحویل میدن باش. اخه ما از دست یک مشت احمق و خائن به وطن چیکار کنیم؟خیلی نامردید. من که شب و روز نفرینتون می کنم و خدا ازتون نگذره.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.