ماموریت ویژه جاسوس زبده اطلاعاتی روسیه در ایران

ماموریت ویژه جاسوس زبده اطلاعاتی روسیه در ایران

دیروز سایتها و روزنامه ها خبری را منتشر کردند مبنی بر اینکه:

(پس از ورود کروبی به نمایشگاه مطبوعات برای لحظاتی فضای نمایشگاه متشنج شد که در این بین واکنش مسئول غرفه روسیه در نوع خود جالب توجه بود. میخائیل گوسف پس از بروز اغتشاش و سردادن برخی شعارها علیه روسیه سراسیمه نسبت به ترک غرفه این کشور اقدام نمود و تا پایان ساعت کار نمایشگاه در محل غرفه حاضر نشد.)

به نقل از یک منبع آگاه شاید جالب باشد که بدانید جناب میخائیل گوسف یکی از جاسوسان زبده سازمان اطلاعاتی" اف اس کی"  روسیه یا همان "کا گ ب" سابق  است که برای انجام ماموریتی خاص به ایران آمده است.

 میخائیل گوسف علاوه بر اینکه به زبان فارسی به خوبی تسلط دارد آشنایی خوبی نیز با فرهنگ مردم ایران دارد و یکی از ماموریتهای وی در سفر به ایران "در نقش دستندرکار رسانه " بررسی و سنجش نزدیک جو شکل گرفته در ایران بر علیه روسیه است.

لازم به ذکر است در تجمعات اعتراضی حامیان اصلاح طلبان موسوم به جنبش سبزها شعارهای گسترده ای بر علیه روسیه داده شده است که نگرانی روسها را درباره آینده منافع بلند مدتشان در ایران را در پی داشته است.

منبع : سایت مسلم نیوز

nasle sukhte - روسیه - مسکو
هرکسی که نگاهی به تاریخ ایران کرده باشه به خوبی متوجه میشه هیچ کشوری بیش از روسها به کشور ما خیانت و چپاولگری نکرده. حالا هی بگید مرگ بر آمریکا،اسراییل،...
یکشنبه 3 آبان 1388

kamia1 - المان - کلن
nasle sukhte - روسیه - مسکو ! کاملا باهات موافقم. فقط کافئ به نقش حزب توده از سال 32 تا سال62 دقت کرد تا این نکته که خیانت و دخالت روسیه تا چه حد بوده و هست
دوشنبه 4 آبان 1388

farid ario - ایران - تهران
تا کی باید زیر جکمه اینان باشیم اخه.چقدر خاک این کشور بدبخت ما خاین پرور ه.تاریخ ما پر شده از خیانت به کشورمان.دلم گرفت
دوشنبه 4 آبان 1388

drghanary - ایران - تهران
تو پاسپورتشون نوشته بودن جاسوس یا رو پیشونیش?
دوشنبه 4 آبان 1388

dkdk - دانمارک - اسلیس
. . خدا بداد ملت ایران برسه که ناجیشون بخواد کروبی و موسوی باشه که پایه های حکومت اسلامی بودند و همواره در کنار امامشان پدر مردم را دراوردند و هنوزم عاشقانه نظام و امام خمینیشان را میپرستند.و ما ملت چقدر بدبخت شدیم که انها را قهرمان مینامیم.ایا اگر کروبی رئیس جمهور شده بود بازم افشاگری میکرد؟همه میدونند هرگز.بنابراین افشاگری برای رئیس جمهور نشدن بود نه برای دلسوزی برای مردم.هر ابله ای میدونه در این 30 سال همه این جنایات بود و کروبی و موسوی بودند حال چرا خفه خون گرفتند با اینکه رئیس مجلس بودند انسان فهیم راحت درک میکنه.ما ملتی هستیم که همین احمدی نژاد که اینقدر ظلم میکنه 3 یا 4 سال دیگه بیاد و حرفهایی مانند کروبی بزنه که دلنشین مردم باشه تمام ظلمهایش فراموش میشه و اونم را یک قهرمان مینامیم.بخدا که ....ما مردم ایران همه خوب و زرنگیم...افسوس مثل بوقلمون رنگبرنگیم.حقیقت همینه که متاسفانه تلخ است.
دوشنبه 4 آبان 1388

ukguy4u - انگلیس - لندن
بر خلاف تصور عموم که فکر میکنن همه چیز زیر سر انگلیسه این روسیه هست که ایران رو سالهاست در چنگ خودش داره. روحانیت ایران همیشه نوکر روسیه بوده.در زمان فتحعلی شاه قاجار روسیه به روحانیت ایران رشوه داد تا مردم رو تحریک به علیه روسیه کنه تا بتونه بخشی از ایران رو بگیره که موفق هم شد. در زمان مشروطه هم مزدورش شیخ فضل الله نوری بود که یک قبرستان رو که انگار ارث باباش بود به روسیه فروخت تا بانک استقراظی رو توش بسازن و اونقدر از روسیه حمایت کرد و بر علیه مشروطیت سنگ اندازی کزد تا سربدار شد. این حکومت هم با بذل و بخشش دریای کاسپین و پولهلی هنگفت طی قراردادهای ننگین اتمی دنبال روی مزدوران نسلهای قبل روخانیت است.
دوشنبه 4 آبان 1388

habibollah - ایران - تهران
ازبس اسم نحس روسیه روشنیدیم دیگه داریم بالا میاریم. آخه روسیه اگرکشوربود که وضع مملکت خودشودرست میکرد!
دوشنبه 4 آبان 1388

mehraeen - ایران - تهران
مرگ بر روسیه - مرگ بر انگلیس .
دوشنبه 4 آبان 1388

hirowa - ایران - هیرو
اسم انگلیس بد در رفته . یعنی اگه بر فرض امتیاز نفت ایران که اون موقع با رشادت مرحوم دکتر مصدق از چنگ انگلیس دراومد اگه دست روسها افتاده بود ایرانی حالا حالا ها باید واسه روسیه بیل می زد یا شاید هم مستعمره روسها بود
دوشنبه 4 آبان 1388

رادمرد - ایران - قوچان
به هوش باشیم اقتدارگرایان در حال استفاده ابزاری از قتل سردار شوشتری به نفع خودشان هستند.تمام شهرها و روستاها را پر از عکس های وی کرده اند تا هم مظلوم نمائی کنند و حیثیت به بادرفته سپاه را برگردانند. زهی خیال باطل.
دوشنبه 4 آبان 1388

huka - نیوزلند - ولینگتون
nasle sukhte - روسیه - مسکو . پیرو صحبت هات این جملات قصاررو اضافه می کنم. پتر کبیر:به آرزوی شنا کردن در آبهای گرم خلیج فارس رو به جنوب گسترش پیدا می کنیم. نیکیتا خروشچف:ایران مانند سیب گندیده ایست که بالاخره یک روز در سبد میوه شوروی خواهد افتاد. لئونید برژنف:ایران روزی به خانواده بزرگ ((تان )) ها مانند ترکمنستان افغانستان قرقیزستان ازبکستان خواهد پیوست و ایرانستان خواهد شد. میخائیل گورباچف:هر کس به نقشه ایران روی اطلس نگاه کند می فهمد که چقدر این کشور استراتژیک و مهم است و باید به تصرف در بیاید.
دوشنبه 4 آبان 1388

Ezhaq - ایران - تهران
نه غزه نه روسیه جانم فدای ایران
دوشنبه 4 آبان 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.