فال روز یکشنبه ۲۵ اکتبر - ۳ آبان

فال روز یکشنبه 25 اکتبر - 3 آبان

فروردین

 تجربه چند روز اخیر نشان داده است که دیگر لازم نیست بیش از این خودتان را ناراحت کنید و از خانواده کنار بکشید. ساعات اولیه امروز را با آرامش طی خواهید کرد. عدد شانس شما نه است .

اردیبهشت

 تنها خودتان هستید که میتوانید در موارد حساس تصمیم گیری کنید. بنابراین سعی داشته باشید که دیگران در امور مربوط به شما دخالت نکنند. روز دلپذیری در پیش است. عدد بخت شما چهار است .

خرداد

بنظر میآید که یک نقشه شیطانی توسط دوستان شما را بکلی افسرده کرده باشد ولی باید مطمئن باشید که هیچ حادثه بدی رخ نخواهد . امروز خیلی خوشحال کننده برای شما خواهد بود.

تیر

حوادث چند روز گذشته موجب شده که در برنامه های روزانه خود تغییراتی بدهید. گرچه این تغییرات چندان خوشایند نیست ولی در عوض نتیجه مطلوب خواهد داشت. پنج عدد بخت امروز شماست .

مرداد

سعی داشته باشید در مواقع اضطراری کنترل خودتان را از دست ندهید. بخصوص در شرایط خاصی که در آن قرار گرفته اید. امروز خبر مهمی دریافت میکنید. امروز به عدد دو توجه کنید .

شهریور

سردرگمی چند روز اخیر شما را بکلی کلافه کرده بشکلی که نمیدانید از چه طریقی مشکلاتتان را حل کنید. نگران نباشید. به زودی اوضاع عادی خواهد شد. عدد شانس امروز شما یک است .

مهر

کوشش شما برای رسیدن به اهدافتان بی ثمر نخواهد ماند. گرچه وضعیت موجود خیلی خوشحال کننده نیست ولی اطمینان داشته باشید. اوضاع خیلی خوب خواهد شد. امروز به عدد چهار خیلی توجه کنید .

آبان

باید خوشحال باشید که گرفتاریهای چند هفته گذشته از میان رفته است. ولی ضمنا توجه کنید که دوباره دچار مشکلات نشوید. از دوستی قدیمی خبرهای خوش میرسد. روز خوبی در راهست .

آذر

شک و تردید را رها کنید و نگذارید دیگران شما را از رسیدن به هدفهایتان باز دارند. یکی از آشنایان قصد دارد شما را نارحت کند. حواستان را جمع کنید. امروز به عدد هشت توجه بیشتری نشان دهید .

دی 

 در انجام امور محوله کوشاتر باشید و سعی کنید بین امور احساسی و فعالیتهای کاری تفاوت قائل شوید. امروز به ملاقات یک دوست قدیمی خواهید رفت. عدد شانس شما پنج است .

بهمن

 احساس میکنید که بار مسئولیت شما را فرسوده کرده. در حالیکه اینطور نیست. اینقدر اوضاع را سخت نگیرید. چند خبر خوش خواهید شنید. به عدد هفت توجه مخصوص داشته باشید .

اسفند

الان موقع نیست که خودتان را کنار بکشید یا امتیازاتی را از دست بدهید مصمم و با اراده جلو بروید. موفقیت از آن شما خواهد بود. امروز شانس شما اطراف عدد دو میگر دد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.