چهارمین هفته اعتراضات دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکز - ویدیو

برای چهارمین هفته‌ی متوالی، دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکز
، به دولت کودتا اعتراض کردند

بیش از هزار تن از دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکز علی‌رغم همه تهدیدها و احضار گسترده دانشجویان از سوی نهادهای امنیتی و دانشگاه، اعترض خود را به دولت کودتا نشان دادند.

به گزارش بامدادخبر، تجمع امروز (سه شنبه 28 مهرماه) از ساعت 12:30 طبق روال هفته‌های گذشته درحالی در صحن دانشکده فنی آغاز شد که از صبح امروز دانشگاه تهران مرکز و خیابان‌های اطراف به حالت نظامی درآمده بود و نیروهای انتظامی به طور گسترده در خیابان منتهی به دانشگاه تهران مرکز، عبور و مرور داشتند.

از سوی دیگر دانشجویان در هنگام ورود به دانشگاه با درهای نیمه بازی روبرو شدند که فقط اجازه عبور یک نفر از در داده می شد که نیروهای انتظامات همراه با لباس شخصی‌ها به کنترل دقیق چهره‌های دانشجویان با کارت دانشجویی آنان می‌پرداختند و در مواردی کارت‌های دانشجویی را گرفته تا به شرط عدم شرکت در تجمع اعتراضی در هنگام خروج از دانشگاه برگردانند. نیروهای شبه نظامی بسیج نیز مانند هفته های قبل همراه با چند دستگاه اتوبوس به دانشگاه آورده شدند.

با وجود این فشار ها دانشجویان با شعار یا حسین میرحسین، تجمع خود را آغاز کردند. دانشجویان در حمایت از دانشجویان ممنوع‌الورود شعار دادند: استاد استاد این به تو هم مربوطه دانشجوی کلاست ممنوع‌الوروده / مرگ بر دیکتاتور/ دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد/ نه شرقی نه غربی دولت سبز ملی

گفتنی است نیروهای لباس شخصی با دوربین از دانشجویان فیلم برداری می‌کردند. دراین بین، حراست دانشگاه آزاد تهران مرکز در اقدامی عجیب نیروهای نظامی را به داخل دانشگاه وارد کرد که با اعتراض شدید دانشجویان روبرو شد.

بنابرگزارش خبرنگار بامدادخبر، تجمع امروز باوجود تنش‌های مقطعی، با آرامش پایان یافت.

شایان ذکر است در هفته های اخیر دانشگاه آزاد تهران مرکز با اعتراض های گسترده دانشجویان روبرو بوده است به طوری که در چهار هفته ی اخیر چهار تجمع علیه دولت دهم و حوادث اخیر انتخابات برگزار شده که در هفته گذشته با حمله نیروهای بسیج با گاز اشک آور و شوکر و گاز فلفل به خشونت کشیده شد که تعدادی از دانشجویان به نهادهای امنیتی احضار و از روز گذشته نیز پانزده دانشجوی این دانشگاه ممنوع‌الورود گردیده‌اند.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

دانلود

https://www.youtube.com/watch?v=BoA0vQ0wvGI


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم تنها تا ساعاتی پس از انتشار فعال خواهد ماند

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

دانلود

https://www.youtube.com/watch?v=Vv6WQuwsHAs

karlos - فنلاند - هلسینکی
با سالام خدمت دانشجویان عزیز.احتمالا مطلع میباشید که جناح احمدی نژاد با کشورهای غربی بر سر خیلی مسایل بخصوص اتم و مخلفاتش به توافق و یا بهتر بگویم یه پیروزی نیم بند رسید،یعنی کاری که غربیها به خاطرش جنبش سبز رو راه انداختند تا از طریق مذاکره با موسوی ان را حل کنند دست اخر با جناح رهبر حل و فصل کردن و الان جنبش موسوم به سبز کاملا از دور خارج شده پس شما هم مواظب خودتان باشید که از این به بعد و از طرف غربیها پشتیبانی نخواهید شد...
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
اینها باید بروند. مرگ بر دیکتاتور
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

msnam - ایران - تهران
karlos - فنلاند - هلسینکی . شما انگار حافطه ندازی. یادت نره شاه مجبوبترین بین غربی ها بود. اینا که ایتفدر دردسرسازند برای غربی ها که هر سوراخی را پر کنند هنوز غرب با نبود اینا خوشحال تر میشه. در ضمن اصلاْ تا حالاش میگه غرب چه کرده که بعدش چه کنه . مردم به اونا بی نیازند در حالی که فقط این دیکتاتورها هستنذ که بایست به دست و پای لاشخورایی مثل روسیه و سوریه برای بقا بیافتند.
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

IQ SEFR - نروژ - اسلو
کارلس .فنلاند.هلسینکی... مزدور توی فنلاند جه می کنی.برو به اسلام ناب محمدی درکهریزک کمک کن .تا این جمهوری اسهالی از بین نرود.
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
karlos - فنلاند - هلسینکی...بشین سر جات عمو، آیهٔ یأس نخون.
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

Masoud271 - امریکا - لوس انجلس
با درود به تمامه جو انان غیور و ازادیخواه وطن.در تمام دنیا جوانان ومخصوصا دانشجویان روشن فکرانند و سر نوشت وطن خود را به بسوی دموکراسی و تمدن نوین تغییر میدهند درود به شما جوانان شجاع و ازادیخواه.و اما چندین نفر سر داران بسسیج که سیستان کشته شدند هنگام ورود به بهشت روی ورقه هایشان اسم پدر معلوم نبود ولی محل تولد شان کوچه پشت کاباره شکوفه بود لذا تا تکمیل پرونده در انتظار شفاعت امام خمینی هستند.
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

azer - ارمنستان - ایروان
از اول هم این جنبش کاری با خارجی ها نداشته و ندارد
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

grgesho - ایران - بوشهر-کنگان
نمیدونم اینها به چی دل خوش کرده اند. اعتراض که دیگه براشون نون و آب نمیشه
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مرگ و اخرتی پر درد و عذاب برای اون نظام کثیف جمهوری روسی در ایران.و طرفدارانش.
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مرگ و جهنمی پر درد و عذاب برای انان که خود را به گمراهی کشاندند.زنده و شاد انان که با خدا هستند و بودند.
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
دمتون گرم . زنده باد جنبش سبز
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

world cup - ایران - تهران
کارلس-فنلاند تو چقدر مزخرف میگی مرتیکه چه موفقیتی حکومت تو برنامه هسته ای بدست اآورده میشه بگی ما هم بفهمیم بجز خودحکومت و مزدور هاش کسی حرف از موفقیت نمیزنه. هه موفقیت!!!!!!!1 و اینو بکن تو کله ی خرابت که جنبش مردم نه هیچ وقت وابسته به بیگانه بوده نه خواهد بود و بهخیال خام خودت میخواهی مردم نا امید کنی مزدور کسی به حرفهای مفت تو گوش نمیده ماامیدوار بهبیروزی هستیم و هرگز هزار برابر گنده تر از تو نمیتونن ما را نا امید کنن نصر من الله و فتح قریب مرگ به تو مزدور مردم فریب
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

sara-swed-gotenberg - سوید - یوتوبوری
دمتون گرم:-*
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
karlos - فنلاند - هلسینکی اولآ اسمی که انتخاب کردی دقیقآ نشاندهنده شما و اربابت ا.ن است: یکی از معروفترین تروریستهای تاریخ! دومآجناحیکه ازش اسم میبری جناح دزدهای ثروت ملت یعنی سپاه و چلاغتقی سیدعلی هستند و با غرب بتوافق نرسیدن،بلکه به گ...خوردن افتادن و بعداز اینهمه خرج از کیسه ملت و شعار حق مسلم ما و بومی کردن غنی سازی و غنی کردن اورانیوم در اشپزخانه دخترهای 14ساله قرار بر این شده که مامورین بیان و همه وسائل را ببرن به روسیه وفرانسه وهمه پولهایی که به امثال عبدالقدیر خان دادن دودشد،رفت هوا.اما در اخر بچه بیسواد و گنگ تاریخ بخون تا بفهمی شاه حتا مشاورهاش از غرب بودن وقتی ملت تیپا بهش زدن،غرب بجای حمایت براش گوادلوپ راه انداخت ملتی که میاد بیرون میگه دولت ملی میخوام امروز بدوربین بدستها میخنده، اما فردا همین دوربین بدستها را تو خیابون رو درختها میبینی.تو کردستان و بلوچستان شروع شده تا تهران و مشهد یک ماه هم نمیشه.اما نابغه هایی مثل تو فقط وقتی درس میگیرن که حلقه طناب را دور گردن حس کنن.خدا نیامرزتت ،که دریغ از یک جو عقل در سر شماها.
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

parizad27 - کانادا - کچینر
karlos - فنلاند - هلسینکی. خیلی حرف زدی. حتی اگر من اخبار اینجارو هم نبینم اگر یه کم منطق داشته باشم میتونم بفهمم که غرب اگر دوست ایران باشه احمدی نژاد رو حمایت نمیکنه و اگر حتی دشمن هم باشه از این وضعیت به نفع خودشون استفاده میکنن. حداقل چهار تا اخبار رو دنبال کن. چهار تا کتاب راجع به سیاست بخون. حتی اگر غربی ها هم حمایتشون نکنن یک ادم برای ازادی اش با 72 نفر در مقابل یک سپاه هزارنفری بدون هیچ حمایت و اب و خوراکی میجنگه. امیدوارم متوجه مثالم شده باشی.
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

Saeid Irani - ایران - تهران
odin - بلژیک - انتورپن . ممنون/زیبا نوشتی
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

sia_1983 - انگلیس - لندن
ها ها ها...اینو باحال اومدن، دوربین فیلمبرداری دیگر اثر ندارد!
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

manenarenji - المان - اسن
اقای کارولوس یا مرغ یاس هستی یا از رژیم منفور تغذیه میشی. از کوری چشم رژیم همیشه سبزیم.وزنده باد جنبش سبز.
چهار‌شنبه 29 مهر 1388

ayapir - اتریش - وین
msnam - ایران - تهران . سلام هموطن!وقتی کامنت بالا (karlos - فنلاند - هلسینکی) رو خوندم به خودم گفتم دو حالت وجود داره.یا اینکه این نظریه از روی ساده اندیشی و سطحی نگریه و یا از طرف عوامل خودفروخته ی رژیم منفور اسلامیست برای تاثیر منفی بر حرکت ازادی خواهانه ی ملتی بزرگ.در هر صورت سرطان بدخیم این واپسگرایان اوت کرده و به زودی شاهد ازادی ایران و مردم نجیبش خواهیم بود
پنج‌شنبه 30 مهر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.